Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 78 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rafi last edited by

      στην κατηγορια αυτη υπαρχουν πολλες μικρες βολιδες και με πολύ πιο λογικα κυβικα..
      απο εκει και περα, εγω αν μπορούσα θα πηγαινα καρφι για το clio, αλλα για να ρωτας γνωμες μαλλον δεν εισαι και πολύ 'ψημενος'..

      το clio RS ενδυκνειται μονο για 100% συνειδητοποιημενη αγορα και αυτο διοτι 1.ειναι διλιτρο 2.δεν παει τοσο γρηγορα οσο δειχνουν οι 200 ιπποι στην ευθεία και καποιοι ισως απογοητευονται απο αυτο..

      απο την αλλη ομως εχει την καλυτερη οδικη συμπεριφορα/πατημα σε στροφες και γενικα στον παραγοντα fun to drive δεν εχει αντιπαλο στην κατηγορια..

      ζυγιζεις τις προτιμησεις σου και αποφασιζεις..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gbak
        gbak last edited by

        ανεκαθεν δεν ημουν της ευθειας..ειμαι στροφιλικιας..

        εχω την εντυπωση ομως στις στροφες σε συνδυασμο με μοτερ τετοιο,αναρτηση και 6αρι κοντο..θα ειναι σουπερ επιλογη..

        το μονο που με φοβιζει ειναι η μεταπωληση
        εντωμεταξυ δεν βλεπω και κατι αλλο ιδαιτερο σε αυτα τα λεφτα ..ανταγωνιστικο
        δεν θελω σεατ καν..
        βασικα το κουπερ σ ειναι αυτο που θελω αλλα η τιμη του ειναι εντελως 'ακυρη' στην ελλαδα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rafi last edited by

          ε, τοτε προχωρα το και θα το ευχαριστηθεις.. απο μεταπωληση, δε νομιζω οτι θα χασεις, γιατι και εσυ σε τιμη ξεφτιλα θα το παρεις...

          παρε και ενα συγκριτικο clio RS cup- mini cooper s works http://www.youtube.com/watch?v=HUF8jWqmAB8

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Σήμερα είναι η μέρα των Clio RS στο φόρουμ? Εκλεισε και ο silencer51 ένα καινούριο στο άλλο θέμα...
            Ελα τώρα που γυρνάει... Χαχαχα!

            Αφού οδηγικά πληρεί τις προδιαγραφές σου, και η τιμή του ως μεταχειρισμένο είναι άψογη, μηχανικό έλεγχο και χτύπα το!

            Το μόνο βαρίδι θα είναι τα τέλη δίλιτρου κάθε χρονιά, αν ισχύσει το υπάρχον σύστημα γιατί αν πάει στη βενζίνη μικρή διαφορά θα έχει με άλλα γρήγορα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              steering last edited by

              Απλά κοίταξέ το πολύ καλά γιατί η τιμή είναι υπερβολικά χαμηλή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gbak
                gbak last edited by

                ^μα δεν ειναι το μονο..ειναι 2 με 3 στην σειρα που φλερταρουν σε αυτη την τιμη..που θεωρητικα το βλεπω ευκαιρια για αυτο το αμαξι..προφανως εχει κατσει η αγορα εντελως..και τα δινουν οσο και οσο..απο το να τους μεινουν πεσκεσι..συν οτι ειναι και ειδικη κατηγορια το συγκεκριμενο..ελαχιστοι γνωριζουν τι σημαινει rs

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silencer51 last edited by

                  Πήρε το μάτι μου και μια αγγελία για ενα RS εδω στο φόρουμ, στα 14500 ευρώ. Φαινόταν σε άριστη κατάσταση το αμάξι. Για τσέκαρέ το...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Είδα σήμερα ένα ολοκαίνουριο gacelift RS.
                    Απίστευτα όμορφο, πολύ καλύτερο από οτιδήποτε άλλο με ανάλογες προδιαγραφές!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης gbak έγραψε:
                      ^μα δεν ειναι το μονο..ειναι 2 με 3 στην σειρα που φλερταρουν σε αυτη την τιμη..που θεωρητικα το βλεπω ευκαιρια για αυτο το αμαξι..προφανως εχει κατσει η αγορα εντελως..και τα δινουν οσο και οσο..απο το να τους μεινουν πεσκεσι..συν οτι ειναι και ειδικη κατηγορια το συγκεκριμενο..ελαχιστοι γνωριζουν τι σημαινει rs

                      Πραγματι, ενα αυτοκινητο 3ετιας στην μιση τιμη κατα μεσο ορο, απο την αρχικη που ειχε ως καινουργιο , ειναι οντως πολυ καλη περιπτωση, ('βοηθαει' και ο υψηλος κυβισμος εδω...)με την προυποθεση 1ον: να ειναι 'καθαρο' και χωρις πολλα, ανω των 60-65κ πραγματικων χλμ (μεσο ορο μεχρι 20κ τον χρονο δηλαδη), και 2ον: να εισαι συνηδητοποιημενος οτι επιλεγεις ενα ιδιαιτερο αυτοκινητο, με οτι αυτο συνεπαγεται σε μεταπωληση οχι μονο σε επιπεδο τιμης αλλα και στην ευκολια ή οχι της αποδεσμευσης σου απο αυτο, σχετικο περιορισμο σε ταξιδια (θορυβος κινητηρα-κοντη κλιμακωση στα πρωτα μοντελα μεχρι 08' αν θυμαμαι καλα, λιγο πριν το fl, μακρυνανε τις 2τελευταιες, αν δεν κανω λαθος), και αρκετα ακριβη και παραλληλα μη ικανοποιητικη μεχρι προσφατα υποστηριξη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gbak
                        gbak last edited by

                        Gregory νομιζω η τιμη αυτη ειναι η 'κανονικη' για ευρωπαικο αυτοκινητο..αν ριξετε μια ματια autoscout.de θα δειτε οτι οσο το παιρνει ο γερμανος το used rs τοσα θελει ακριβως και ο ελληνας να το αποκτησει..εν αντιθεση βεβαια με τα ποσα εσκασε για καινουργιο.
                        παραλληλα μερικα μοντελα ακομα εδω , ειναι ανεξηγητα ακριβα..

                        σαφως υπαρχει βεβαια προβλημα στην αγορα..και βλεπουμε εξαιρετικες τιμες σε 2λιτρα πλεον..

                        *εδω βλεπω ταπερ 08 στα 17κ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          @gbak
                          Συμφωνω, πραγματι τωρα πλεον ειναι 'κανονικη' η τιμη, αλλα την βλεπουμε στην χωρα λογω των τελευταιων οικονομικο-πολιτικων εξελιξεων, σε συνδυασμο φυσικα με το ιδιαιτερο της κατασκευης και τον υψηλο κυβισμο / χωρις τουρμπο, για την κατηγορια...
                          Noμιζω πως αξιζει παντως σαν αγορα εφοσον το οδηγικο προφιλ καποιου αναζητα κατι 'ανησυχο' με πιθανα καποια track days να συμπεριλαμβανονται στην συμβιωση μαζι του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gbak
                            gbak last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            Noμιζω πως αξιζει παντως σαν αγορα εφοσον το οδηγικο προφιλ καποιου αναζητα κατι 'ανησυχο' με πιθανα καποια track days να συμπεριλαμβανονται στην συμβιωση μαζι του...

                            ακριβως ετσι ειναι..θενξ μαν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              γνωρίζει κανείς, πως έχουν εξοικονομηθεί αυτά τα -36kg στο Cup ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefanos147 last edited by

                                Λίγο πριν την 'κανονική' Ανάσταση, είπα να αναστήσω το θέμα για λίγο.

                                Σκέφτομαι την αγορά ενός Clio 197 και με απασχολούν 2 βασικά θέματα.

                                1. Να προτιμήσω αυτά με το μακρύτερο κιβώτιο; Ο πιθανός θόρυβος στο ταξίδι με απασχολεί... Με 120 πχ είναι πολύ φασαριόζικο;

                                2. Η κατανάλωση στο ταξίδι παλεύεται; Δηλαδή εθνική με 110-120-130 σταθερά παίζει να πέφτει κάτω από τα 9 λτ/100;

                                Γενικά κάνω λίγα χλμ το χρόνο και προφανώς δε το παίρνω για ταξιδιάρικο και οικονομικό. Απλά σε κανά μεγάλο ταξίδι/τουρ που θα παίζει μια στο τόσο δε τρελαίνομαι να καίει και να βουίζει χωρίς λόγο...

                                Κάποιος νυν/πρώην κάτοχος με σχετική εμπειρία;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2235720/

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3044592/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    στην θεση σου δεν θα αγοραζα clio.

                                    θα πηγαινα για κατι τετοιο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2777892/

                                    το θεωρω ανωτερο αυτοκινητο απο το clio.

                                    δυσκολο να βρεις ομως facelift με λιγα σχετικα χιλιομετρα και λιγα χρηματα.

                                    ψαξτο παντως

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefanos147 last edited by

                                      popol@re βρίσκομαι Αγγλία, οπότε η αγορά είναι κάπως διαφορετική από την Ελληνική. Facelift ποιο εννοείς; Αυτό με το μακρύτερο κιβώτιο ή το επόμενο με τη διαφορετική μούρη;

                                      Ψήνομαι για μοντέλο 2006-2008, όχι cup, το απλό θέλω. Clio θέλω μόνο, καθώς εμφανιασακα με αρέσει πολύ. Το Σιβικ και γενικά τα γιαπωνέζικα δύσκολα να μου αρέσουν, εκτός από το 350Ζ ίσως. Θα κοιτούσα το Ζ, αλλά από πρακτικότητα 0 και αυτό με ξενερώνει. Αν πήγαινα για διθέσιο, θα πήγαινα κατ' ευθείαν Boxster 10ετίας που είναι οριακά εντός προϋπολογισμού...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        εχεις ιδεα ποσο θα σου βγει η ασφαλεια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefanos147 last edited by

                                          Ναι, δεν είναι πάρα πολύ, γύρω στις £600-700 θα βγει από Elephant/Admiral. Είναι σε σχετικά χαμηλό insurance group το Clio και λόγω ηλικίας (32) βγαίνει ψιλολογική τιμή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            steering last edited by

                                            Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
                                            Λίγο πριν την 'κανονική' Ανάσταση, είπα να αναστήσω το θέμα για λίγο.

                                            Σκέφτομαι την αγορά ενός Clio 197 και με απασχολούν 2 βασικά θέματα.

                                            1. Να προτιμήσω αυτά με το μακρύτερο κιβώτιο; Ο πιθανός θόρυβος στο ταξίδι με απασχολεί... Με 120 πχ είναι πολύ φασαριόζικο;

                                            2. Η κατανάλωση στο ταξίδι παλεύεται; Δηλαδή εθνική με 110-120-130 σταθερά παίζει να πέφτει κάτω από τα 9 λτ/100;

                                            Γενικά κάνω λίγα χλμ το χρόνο και προφανώς δε το παίρνω για ταξιδιάρικο και οικονομικό. Απλά σε κανά μεγάλο ταξίδι/τουρ που θα παίζει μια στο τόσο δε τρελαίνομαι να καίει και να βουίζει χωρίς λόγο...

                                            Κάποιος νυν/πρώην κάτοχος με σχετική εμπειρία;

                                            Ως κάτοχος 197 μοντ 2009 με το μακρυ κιβώτιο (όχι το facelift με τη μακρυά μούρη), θα σου πω τα εξής:

                                            Να προτιμήσεις σίγουρα αυτό με το μακρύ κιβώτιο, όχι τόσο για τη διαφορά σε θόρυβο - κατανάλωση (μικρές διαφορές), όσο για την αλλαγή που έχουν κάνει στη χαρτογράφηση του τιμονιού, το οποίο είναι βαρύτερο στις χαμηλές ταχύτητες (έως 80-100 περίπου)

                                            Από κει και πέρα, αθόρυβο ταξίδι γενικά δεν κάνει, βουίζει αρκετά κάπου στα 120-130, αλλά περιέργως, από κει και πάνω, μεχρι τα 160, είναι αρκετά πιο ήσυχο. Σε κάθε περίπτωση είναι αποδεκτό.

                                            Η κατανάλωση, σε ταξίδι με 120-140 κυμαίνεται περι τα 9,5λτ και γενικά δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις όπως στα τούρμπο παρόμοιας ιπποδύναμης. Δύσκολα θα δεις πάνω από 11,5 μέση κατανάλωση ακόμη και αν το πλακώνεις συχνά πυκνά.

                                            Είναι μοναδικό αυτοκίνητο, αρκεί να ξέρεις γιατί το πήρες.

                                            Σε σχέση με το χοντα ep3 που παρατέθηκε πιο πάνω, το κλιο υπερέχει σε ακρίβεια μπροστινού, ζύγισμα, πλασάρισμα ουράς (ρυθμισιμότητα) και φρένα (μεγάλη εκεί η διαφορά). Το χόντα υπερέχει σε μοτερ - κιβώτιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 78 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr