Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 220
    • 221
    • 93 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    114598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

      Nidosan 1.4 πρέπει να ειναι αυτο ε?

      1.6 (που κάποτε το είχε ο πατέρας μου)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Και γιατι δεν ξεκινάει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Μωρέ μια χαρά ξεκινάει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            deme last edited by

            http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 110934.asp

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gtakis last edited by

              Renault (diesel) Power!!!!!!!

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimdenin last edited by

                http://www.autoblog.gr/2013/04/09/video ... -3-rs-cup/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmatis last edited by

                  από αθήνα έφυγα γεμάτος πηγα ναύπλιο, κέρκυρα, μέτσοβο. Γύρισα μέσω καλαμπάκας δομοκού. Στα 900χλμ ακριβώς, έβαλα πετρέλαιο στην καλαμπάκα. Τελικός απολογισμός. 1260χλμ, 61λίτρα και 85€. Να σημειώσω πως από ναύπλιο μέχρι ηγουμενίτσα, δεν το πηγα οικονομικά καθώς ήθελα να προλάβω καράβι, έβρεχε, τα ελαστικά γλιστρούσαν κ κατέβαζα ταχύτητες στις στροφές καθώς δεν ήθελα να αγοράσω οικόπεδο. Γενικά δεν το πηγα κ πολύ οικονομικά, χωρίς το εκο και με εύρος από 2100 ως 2300.με ελάχιστες περιπτώσεις έως 2500 και μια γερή 2α στον δομοκό μέχρι σχεδόν 4000.αν το συνέχιζα όπως το πηγα μέχρι ναύπλιο, θα είχα πέσει κάτω από τα 4l/100. Είμαι ευχαριστημένος κ με τα 4.8. Με εντυπωσίασε η ρεπριζ στις χαμηλές ταχύτητες 50-60χλμ σε προσπεράσεις στον δομοκό. Η μίτο αρχίζει να μου λείπει όλο κ λιγότερο. Αυτό που μου λείπει κ θα μου λείπει είναι οι 4πιστόνες, αλλά σε κάθε περίπτωση, θεωρώ τα φρένα λίγο αδύναμα σε σχέση με αυτα που θα έπρεπε να είναι. Τα λάστιχα με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή. Το απόλυτο ξενέρωμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Τι λαστιχα είναι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης emmatis έγραψε:
                      από αθήνα έφυγα γεμάτος πηγα ναύπλιο, κέρκυρα, μέτσοβο. Γύρισα μέσω καλαμπάκας δομοκού. Στα 900χλμ ακριβώς, έβαλα πετρέλαιο στην καλαμπάκα. Τελικός απολογισμός. 1260χλμ, 61λίτρα και 85€. Να σημειώσω πως από ναύπλιο μέχρι ηγουμενίτσα, δεν το πηγα οικονομικά καθώς ήθελα να προλάβω καράβι, έβρεχε, τα ελαστικά γλιστρούσαν κ κατέβαζα ταχύτητες στις στροφές καθώς δεν ήθελα να αγοράσω οικόπεδο. Γενικά δεν το πηγα κ πολύ οικονομικά, χωρίς το εκο και με εύρος από 2100 ως 2300.με ελάχιστες περιπτώσεις έως 2500 και μια γερή 2α στον δομοκό μέχρι σχεδόν 4000.αν το συνέχιζα όπως το πηγα μέχρι ναύπλιο, θα είχα πέσει κάτω από τα 4l/100. Είμαι ευχαριστημένος κ με τα 4.8. Με εντυπωσίασε η ρεπριζ στις χαμηλές ταχύτητες 50-60χλμ σε προσπεράσεις στον δομοκό. Η μίτο αρχίζει να μου λείπει όλο κ λιγότερο. Αυτό που μου λείπει κ θα μου λείπει είναι οι 4πιστόνες, αλλά σε κάθε περίπτωση, θεωρώ τα φρένα λίγο αδύναμα σε σχέση με αυτα που θα έπρεπε να είναι. Τα λάστιχα με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή. Το απόλυτο ξενέρωμα.

                      Mε το που θα βαλεις πιο μαλακο (καλοκαιρινο φυσικα) ελαστικο, σε αντικατασταση των 'πρασινων' ή οικολογικων γενικοτερα φανταζομαι που θα εχει, θα δεις και σημαντικη βελτιωση στο φρεναρισμα...

                      P.S ...Τι ελαστικα φοραει τωρα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Πρέπει να φοράει κάτι Bridgestone Ecopia νομίζω , πάντως το Tradewear ειναι στα 200 απο ότι έχω δεί απο μερικά εδώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                          Τι λαστιχα είναι?

                          Continental eco contact!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gtakis last edited by

                            http://www.br-performance.be/en-be/chip ... 4-1-5-dci/

                            Ε ρε γλέντια!!!!!!ετοιμαστείτε.......αρχίζει το ''τσίγκλισμα''.........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              Καλα τοση φασαρία για κατι που θα βγει απο το εργοστασιο?
                              Με την ιδια δυναμη και περισσοτερη ροπη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gtakis last edited by

                                ποιο εργοστάσιο ρε φίλε ?μιλάμε για ''τσιπάρισμα'' που σου δίνει έξτρα ροπή και άλογα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deme last edited by

                                  Ο χρήστης Gtakis έγραψε:
                                  ποιο εργοστάσιο ρε φίλε ?μιλάμε για ''τσιπάρισμα'' που σου δίνει έξτρα ροπή και άλογα.....

                                  Μιλάει για τον 1.5 dci με τα 110 άλογα που φοραέι και το 3άρι και πολύ πιθανό να μπει και στο 4.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Gtakis έγραψε:
                                    http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/45-renault/2453-clio/4839-clio-4-10-2012/4844-1-5-dci/

                                    Ε ρε γλέντια!!!!!!ετοιμαστείτε.......αρχίζει το ''τσίγκλισμα''.........

                                    Ντουμανια με τον επαναπρογραμματισμο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το ιδιο μοτερ με επαναπρογραμματισμο απο το εργοστασιο στα 110 δεν βγαζει ντουμανια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/45-renault/2453-clio/4839-clio-4-10-2012/4844-1-5-dci/

                                        Ε ρε γλέντια!!!!!!ετοιμαστείτε.......αρχίζει το ''τσίγκλισμα''.........

                                        Ντουμανια με τον επαναπρογραμματισμο

                                        Έτσι έτσι.Ή την κανεις σωτσα τη δουλειά και βλεπει ο κοσμος όταν ανοιγεις ή δεν την κανεις καθόλου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gtakis last edited by

                                          καλά ρε παιδιά μη βαράτε.......απλά αυτό που ήθελα να πώ είναι πως για κάποιον που έχει ήδη πάρει το αμάξι με τα 90ps όπως εγώ πχ και τον ενδιαφέρει στο μέλλον να έχει την παραπανίσια δύναμη που θα έχει η νέα έκδοση που όπως λέτε θα βγεί είναι πολύ καλή λύση αυτή και χωρίς να επέμβει πουθενά μηχανικά και χωρίς ιδιαίτερο κόστος.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giteart last edited by

                                            ναι μονο που το εργοστασιακο diesel στα 110ps δε θα κανει μονο 450 ευρω ακριβοτερα απο το 90αρι. οσο δηλαδη ειναι το κοστος μετατροπης. Ασε που για το Αν θα βγαινουν καπνοι ειναι εντελως υποθετικο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 93 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr