Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    emmatis

    @emmatis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    emmatis Unfollow Follow

    Latest posts made by emmatis

    • RE: Renault Clio IV

      Καλησπέρα, σχετικά με το σβήσιμο της μηχανής με το άνοιγμα της πόρτας, σύμφωνα με την μέχρι τώρα εμπειρία μου έχω να πω τα εξής:
      Ο αισθητήρας του SS αντιλαμβάνεται κάποιες καταστάσεις-δεδομένα και αναλόγως πράττει.
      Παράδειγμα1, όταν σταματάω για να παρκάρω και βάζω όπισθεν κλπ, όταν τελικά παρκάρω, ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί.
      Παρ2. Όταν ενεργοποιείται το SS και ανοίγω την πόρτα, τότε αντιλαμβάνεται πως βγαίνω - άρα φεύγω. Δεν έχω προσπαθήσει να ανοίξω την πόρτα με το χειρόφρενο κάτω, ίσως αν και αυτό είναι σηκωμένο και ανοίξω την πόρτα,τότε είναι δεδομένο το κλείδωμα. Γενικά πιστεύω πως το συγκεκριμένο SS είναι από τα καλύτερα σε θέμα αξιοπιστίας και ότι κουλό έχω αντιληφθεί κατά καιρούς, όταν το αναλύω τότε μου φαίνεται πολύ λογικό να συμβαίνει.

      Σε σχέση με τα φρένα, αυτή η ιστορία είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έχει κάνει η ρενώ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
      Προσωπικά είμαι έτοιμος για αλλαγή δαγκάνας (και κατ επέκταση πιστόνι κλπ). Δοκίμασα εκείνη του 3 και είναι ΟΚ. Απλά θέλει και αλλαγή δίσκου, καθώς αλλάζουν και τα τακάκια. Μόλις χρειαστώ δίσκους, θα γίνει και η μετατροπή, μαζί με σωληνάκια υψηλής.
      το επόμενο βήμα κάποια στιγμή είναι να αλλάξω κυλινδράκια στα ταμπούρα, αφού η ρενώ θεωρεί εμάς που αγοράσαμε το αυτοκίνητο με 16ρες ζάντες χαζούς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      από αθήνα έφυγα γεμάτος πηγα ναύπλιο, κέρκυρα, μέτσοβο. Γύρισα μέσω καλαμπάκας δομοκού. Στα 900χλμ ακριβώς, έβαλα πετρέλαιο στην καλαμπάκα. Τελικός απολογισμός. 1260χλμ, 61λίτρα και 85€. Να σημειώσω πως από ναύπλιο μέχρι ηγουμενίτσα, δεν το πηγα οικονομικά καθώς ήθελα να προλάβω καράβι, έβρεχε, τα ελαστικά γλιστρούσαν κ κατέβαζα ταχύτητες στις στροφές καθώς δεν ήθελα να αγοράσω οικόπεδο. Γενικά δεν το πηγα κ πολύ οικονομικά, χωρίς το εκο και με εύρος από 2100 ως 2300.με ελάχιστες περιπτώσεις έως 2500 και μια γερή 2α στον δομοκό μέχρι σχεδόν 4000.αν το συνέχιζα όπως το πηγα μέχρι ναύπλιο, θα είχα πέσει κάτω από τα 4l/100. Είμαι ευχαριστημένος κ με τα 4.8. Με εντυπωσίασε η ρεπριζ στις χαμηλές ταχύτητες 50-60χλμ σε προσπεράσεις στον δομοκό. Η μίτο αρχίζει να μου λείπει όλο κ λιγότερο. Αυτό που μου λείπει κ θα μου λείπει είναι οι 4πιστόνες, αλλά σε κάθε περίπτωση, θεωρώ τα φρένα λίγο αδύναμα σε σχέση με αυτα που θα έπρεπε να είναι. Τα λάστιχα με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή. Το απόλυτο ξενέρωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Είμαι στη διάρκεια του πρώτου μεγάλου ταξιδιού μου. Πήγαινα στην εθνική με ξεχασμένο το eco στο on και είχα ψιλο ξενερώσει με τις ρεπρίζ. Μόλις το απενεργοποίησα, ήταν η μέρα με τη νύχτα. Δεν περίμενα τέτοια απόκριση. Εδραιώνεται πλέον η πεποίθησή μου πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη και value for money λύση στο b segment και όχι μόνο.
      Αυτό που με απογοητευσε ήταν τα ελαστικά. conti eco contact. Σε βρεγμένο δρόμο σε στροφές, απλά επικύνδινα. Γλυστρούν και χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Με 2200 χλμ , δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά ειδικά από την continental. Θα ψάξω να δω εβδομάδα παραγωγής, μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Έχει διαπιστώσει κανείς άλλος ανάλογο θέμα σε βρεγμένο οδόστρωμα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Σχετικά με το medianav και τη δική μου περίπτωση, είχα κατεβάσει την 2.09. Επικοινώνησα με την Renault Connected Services Helpline, μου επιβεβαίωσαν το bug για το fingerprint, θα βγει fix update οπότε θα με ενημερώσουν και για τα διαδικαστικά.
      Στο θέμα του τηλεφώνου τώρα, πάντα στη δική μου έκδοση, πριν κάνω το update, λειτουργούσαν όλα κανονικά πλην ίσως του name list το οποίο μου έφερνε μόνο όσους είχαν γράμματα κεφαλαία και μόνο εκείνους που είχαν ένα τηλέφωνο. Με το update, μπήκαν μέσα στο medianav κάποια ονόματα με τηλέφωνα άσχετα (μάλλον από τα testings). Και επίσης έχει προβλήματα συνδεσιμότητας. Ενημέρωσα και για αυτό και θα το ελέγξουν (symbian belle).

      Σχετικά με την κατανάλωση που είχα με mito, υπολογίζω τα 9,5λ/100 που έκανε, με 5 λ/100 στο clio.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Μετά από 1300 χλμ με μεικτή χρήση και 4.4l/100, νομίζω πως δε θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό και με πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης. Βιβλίο συντήρησης έχει και είναι ενσωματωμένο στις τελευταίες σελίδες του manual. Βέβαια μόνο το κομμάτι για τις σημειώσεις-σφραγίδες. Αυτό που δεν έχει, είναι το βιβλίο εγγύησης και μου κάνει εντύπωση.Τους ρώτησα και μου είπαν πως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Επίσης μου είπαν κάθε 15000 λάδια, κάθε 30000 service. Και αυτό μου φαίνεται πιο λογικό. Βασικά θα κάνω αλλαγή λάδια κ φίλτρο κάθε 10κ, όπως πάντα έκανα, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
      Στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, προερχόμενος από focus mk1 st και mito 155, σίγουρα δε μπορώ να έχω τις ίδιες προσδοκίες, αλλά τα πηγαίνει αρκετά καλά. Το μπροστινό βάρος λόγω κινητήρα diesel είναι εμφανές, είναι όμως θέμα εξοικείωσης. Καμμία σχέση ο τρόπος οδήγησης που είχα συνηθίσει τα τελευταία 15 χρόνια, με το οδηγικό προφίλ που αναπτύσω αυτή τη στιγμή. Και να σας πω την αλήθεια το προτιμώ, γιατί κάνει και πάρα πολύ καλό στην τσέπη μου. με 25.000 χλμ το χρόνο και από μέση κατανάλωση 9,5l/100,640ευρώ τετράδα λάστιχα μια φορά τον χρόνο, τέλη κυκλοφορίας, υπολογίζω τουλάχιστον 2500€
      κέρδος /έτος.
      Άσχετο, έχει κάνει κάποιος αναβάθμιση λογισμικού στο media nav? Έκανα πριν 3 μέρες και το bluetooth άρχισε να κάνει νερά. Χθες που κατέβασα ξανά για τα maps και δοκίμασα δεύτερη αναβάθμιση, μου τελείωσε το medianav!
      δεν παίζει το volume στο ραδιόφωνο, και ενώ πατάω play στο mp3, αυτό με γράφει στα ...παπούτσα του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Στο clio, όπως και το polo, οι μπροστινοί πλευρικοί πιάνουν και την οροφή. Δεν υπάρχουν καθόλου αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες. Αυτου του τύπου αερόσακοι σαφώς μειώνουν το κόστος, και απ ότι φαίνεται και από τα αποτελέσματα του euroncap, δεν γίνονται αντιληπτές τυχόν εκπτώσεις στην ασφάλεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Όσα αυτοκίνητα έρχονται ελλάδα, παράγονται στην Τουρκία. ακόμα και οι εκδόσεις με την γυάλινη οροφή, κάτι που δε γινόταν στο προηγούμενο μοντέλο (το οποίο όμως είχε ανοιγόμενη). Απ ότι μου είπαν, θα ανεβάσουν τον ρυθμό παραγωγής στη Γαλλία και κάποια κομμάτια θα έρθουν και από Γαλλία μεριά, λόγω της ενσωμάτωσης στη γραμμή παραγωγής του tce 1.2 με το αυτόματο και του rs, καθώς και της αυξημένης ζήτησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: Renault Clio IV

      Αλήθεια, η ασφάλεια μετριέται μόνο στους πόσους αερόσακους έχει το αυτοκίνητο? Δηλαδή αφού το yaris έχει 7 αερόσακους, το κάνει πιο ασφαλές από ένα άλλο αυτοκίνητο όπως στην προκειμένη περίπτωση το clio 4? ΄
      Σύμφωνα με το euroncap, μέση βαθμολογία: yaris 79, clio 85,5.
      Στο μόνο που το yaris έχει υψηλότερη βαθμολογία ειναι στους επιβάτες, 89 αντί 88.
      στα παιδιά,81-89. Στους πεζούς, 61-66, στις υποβοηθήσεις ασφάλειας, 86-99!!
      Οπότε τα περί 7 αερόσακων τα ακούω βερεσέ.
      από εκεί και πέρα, σαφώς το clio είναι πιο fun to drive από το yaris και με καλύτερη θέση οδήγησης.
      το θέμα είναι τι ζητάει ο καθένας. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ καλά.
      Προσωπικά επέλεξα το clio, λόγω της καλύτερης θέσης οδήγησης όπως προείπα, μεγαλύτερο μεταξόνιο-μετατρόχια-χαμηλότερο κέντρο βάρους - καλύτερη οδική συμπεριφορά-τιμόνι, πιο όμορφο,με σαφώς περισσότερο εξοπλισμό και με χαμηλότερη τιμή από οποιουδήποτε αυτοκινήτου στην κατηγορία του σε σχέση με αυτά που έχει πάνω του.
      Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια τα οποία δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Το θέμα είναι ποια από αυτά τα κριτήρια αποτελούν τη βάση επιλογής ενός αυτοκινήτου. Και η ουσία είναι πως το clio αποτελεί ένα πιο ολοκληρωμένο all around αυτοκίνητο σε σχέση τουλάχιστον με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (κοιτάζει στα μάτια το fiesta, που ήταν και το benchmark του), λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα, από το εσωτερικό, εξοπλισμό, μηχανικό σύνολο, εξωτερική εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, χώροι, ασφάλεια, μεχρι τιμή κτήσης και εγγύηση.
      Κάποια από τα παραπάνω είναι σαφώς υποκειμενικά, αλλά τουλάχιστον στο θέμα της ασφάλειας -εξού και η αφορμή για το εν λόγω post-ανεξάρτητα του ποιου μοντέλου επέλεξε ένα περιοδικό να αντιπαραβάλει με ανταγωνιστικά του, ας μη λησμονούμε πως υπάρχει και ένας οργανισμός του οποίου τα αποτελέσματα αποτελούν αξίωμα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Οπότε, ότι και να λέει το autobild και κάθε περιοδικό, η αλήθεια ειναι μια. το clio 4, θεωρείται πιο ασφαλές ακόμα και από το yaris με τους 7 αερόσακους. Εκτός και αν η toyota έστειλε στην euroncap το ίδιο μοντέλο με αυτό της δοκιμής....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: clio dci 105 ή polo tdi 1.6???

      ήμουν οριακά. βασικά την πλήρωναν τα αμορτισέρ. αυτό που με έσωσε σχετικά ήταν 16ρες αλλά με μεγαλύτερο προφίλ και γλίτωσα το πολύ κοπάνημα. Εκεί που εντυπωσιάστηκα πάντως, ήταν με την αντιστρεπτική hr. οι στροφές είχαν γίνει ευθείες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • RE: clio dci 105 ή polo tdi 1.6???

      Polo comfortline 1.6 15574?????? Καλά με κούφανες τώρα. Είσαι απίστευτός!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      emmatis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr