Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 75
    • 76
    • 65 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    1510
    9058
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-lancia last edited by

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      Καλα τωρα η 8.32
      Απιστευτο αμαξι.Ειχα δει μια στο Λονδινο στη Euston rd και ειχα παθει τη πλακα μου...
      Αυτο ειναι το κριμα .Μια εταιρεια που εβγαζε τετοια αμαξια ,να μη πω για integrale τωρα,και να εχει φτασει σε τετοιο σημειο.

      αυτο ακριβως...
      για αυτο και η εταιρια εχει φτασει σε τετοιο σημειο! γιατι ο κοσμος αγαπησε εκεινη την lancia, που συνδυαζε σπορ χαρακτηρα με πολυτελεια!
      αντιθετα τωρα πουλανε τα chrysler για lancia... ο κοσμος δεν ειναι χαζος ομως!
      σιγουρα κανουν προσπαθειες για να αποκτησουν μια πληρη γκαμα και να ξαναμαζεψουν τα κομματια της εταιριας, αυτο δεν το αγνοω...
      θα μπορουσαν ομως στο παρελθον να μην ειχαν κανει λαθη! και τα ιδια πανε να κανουν τωρα και με την alfa romeo! δεν λεω, ωραια και η 8c και η 4c... ομως τα λεφτα πρεπει να τα επενδυσουν στην εξελιξη πιο προσιτων μοντελων! που εχει μεινει με 2 μοντελα η εταιρια που ουσιαστικα μονο η G ειναι αυτη που κρατα τις πωλησεις της! αντιστοιχα στην lancia το ypsilon κανει την δουλεια!

      το μονο καλο με την thema ειναι οτι η lancia δεν εχει δωσει λεφτα για την εξελιξη του μοντελου, αφου ειχε γινει εξ'ολοκληρου απο την chrysler... οσες πωλησεις και να κανει, κερδος θα ειναι για την lancia!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
        ειδικα εκει που ανοιγει η ηλεκτρικη αεροτομη μετα απο καποια χιλιομετρα ειναι ολα τα λεφτα! το αμαξι ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του!

        Σε τι ακριβώς ήτανε μπροστά από την εποχή του?

        Η αεροτομή αυτή απλά κρύβεται για διακοσμητικούς λόγους. Θα μπορούσε να είναι μόνιμη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos-lancia last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          ειδικα εκει που ανοιγει η ηλεκτρικη αεροτομη μετα απο καποια χιλιομετρα ειναι ολα τα λεφτα! το αμαξι ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του!

          Σε τι ακριβώς ήτανε μπροστά από την εποχή του?

          Η αεροτομή αυτή απλά κρύβεται για διακοσμητικούς λόγους. Θα μπορούσε να είναι μόνιμη.

          φυσικα και θα μπορουσε!! απλα ισως για τις χαμηλες ταχυτητες να μην τη θεωρουσαν χρησιμη... και για διακοσμητικους λογους οπως ειπες, καθως ηταν μικροτερη σε διαστασεις απο την πορτα του πορτ παγκαζ! ανοιγε μονο οταν θεωρουταν απαραιτηρη!

          πως δεν ηταν μπροστα? καταρχην το μοτερ του ηταν πολυ καλο σε επιδοσεις, ειδικα η 8.32!
          το εσωτερικο ηταν 'χειροποιητο', ενω στην εκδοση της 8.32 το ταμπλο θυμιζε δερμα, με ραφες κλπ!
          και αν δεν κανω λαθος, ειχαν βγει και θωρακισμενες εκδοσεις! (δεν το λεω με σιγουρια το τελευταιο)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Άρα ήταν μπροστά επειδή ήτανε 'το μοτέρ καλό σε επιδόσεις' (...) και επειδή το ταμπλό θύμιζε δέρμα με ραφές.

            ΟΚ

            Επειδή δε θυμάμαι, μήπως είσαι ο ιταλάκιας? (και μιλάω τσάμπα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dstou last edited by

              Το 8.32 είναι το πρώτο Q-car που μου έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για τέτοια, και η λειτουργίας της αεροτομής της συντείνει σε αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos-lancia last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                Επειδή δε θυμάμαι, μήπως είσαι ο ιταλάκιας? (και μιλάω τσάμπα)

                αν εννοεις οτι ειμαι κολλημενος με τα ιταλικα ισχυει αυτο! αλλιως δεν εχω καμια σχεση με τον ιταλακια του alfisti... ψαξε λογαριασμους και βρες...

                και γιατι να μιλας τσαμπα? αποψεις λεμε ο καθενας!

                δηλαδη ποτε θεωρειται ενα αμαξι οτι ειναι μπροστα? οι προδιαγραφες του και οι επιδοσεις του ηταν οντως πολυ καλες για την κατηγορια εκεινη! η αποψη μου ειναι αυτη!
                και το μοτερ οντως ηταν πολυ καλο για την εποχη εκεινη! και αν δεν απατωμαι ηταν χειροποιητης κατασκευης!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Και ένα Ford Mondeo είναι μπροστά από την εποχή του υπό το prisma* αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Η Thema εχει αυτο το εσωτερικο πλεον ισως μερικες βερσιον στην αρχη να ηταν δοκιμαστικες για εκθεσεις παρουσιασης αλλα αυτη που πωλειται ειναι ετσι πλεον στο ταμπλο κ.λ.π. και κιβωτιο διαφορετικο απο τις πρωτες φωτο εσωτερικου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ποδόφρενο στο foot rest... Tragic americanism!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        giorgos-lancia last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Και ένα Ford Mondeo είναι μπροστά από την εποχή του υπό το prisma* αυτό.

                        κοιτα, δεν μιλαω για την απλη thema, αλλα για την 8.32! το οποιο αν θυμαμαι καλα εβγαινε κοντα στο 1985-1987?!?!?!? καπου εκει... δεν νομιζω οτι υστερουσε μπροστα σε μια BMW ή μια Mercendes... (αποψη μου φυσικα)

                        οι απλες δεν ειχαν και κατι σπουδαιο να επιδειξουν...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          giorgos-lancia last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Ποδόφρενο στο foot rest... Tragic americanism!!!

                          ολο αυτο το χοντροκομμενο ταμπλο περα απο το ποδοφρενο θυμιζει αμερικανια...
                          και εκεινο το ρολοι πανω απο το navigator δεν βλεπεται με τιποτα! ειναι το κερασακι στην τουρτα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Το οποίο σε τι διαφέρει ακριβώς από το 300C? Δε βλέπω απολύτως ΚΑΜΙΑ διαφορά.

                            Το ποδόφρενο είναι λόγω της συγγένιας με την πλατφόρμα της W210, αμερικανιά δηλαδή (NOT). Εντάξει, έχεις πει και χειρότερα βέβαια..

                            Γιωργος lancia οκ, πέταξες μια μπαρούφα, ας μη το κάνουμε θέμα, λήξτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos-lancia last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Γιωργος lancia οκ, πέταξες μια μπαρούφα, ας μη το κάνουμε θέμα, λήξτο.

                              σου ειπα ειναι η αποψη μου... ειναι αναλογα πως τα οριζεις τα κριτηρια για το αν ενα αμαξι ειναι μπροστα! ολες οι αποψεις ειναι δεκτες! οκ το ληγουμε εδω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Οι καινούργιες λαντσια εχουν 2 χρώματα...>2 χρωμάτων τεχνολογίας ----> μπροστά απο την εποχή τους... ---> δεν υπάρχει λέμε
                                Επειτα, συμπεριφέρονται σαν αυτοκίνητο , μεγαλύτερης κατηγορίας ----> μπροστά απο την εποχή του^2

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vasilis1 last edited by

                                  Εκείνο τον ηλιθιο αλά vw διακόπτη για τα φώτα είμαστε υποχρεωμένοι να τον βλέπουμε και σε μη Γερμανικά μοντέλα επειδή ετσι ήθελαν τα διάφορα auto moto κλπ περιοδικά;

                                  Sent from my iPad using Tapatalk HD

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Και αυτός είναι λόγω καταγωγής Mercedes και προσωπικά τον προτιμώ 100 φορές από αυτόν στη κολώνα του τιμονιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      socratesn last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Και αυτός είναι λόγω καταγωγής Mercedes και προσωπικά τον προτιμώ 100 φορές από αυτόν στη κολώνα του τιμονιού.

                                      Tragic Germanism

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        giorgos-lancia last edited by

                                        και η thesis ετσι τον ειχε τον διακοπτη... δυστυχως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Νομίζω οτι ειναι πιο βόλικος στο πλάι παρά στην κωλονα του τιμονιου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            Νομίζω οτι ειναι πιο βόλικος στο πλάι παρά στην κωλονα του τιμονιου...

                                            Οδηγώ διαφορετικά αυτοκίνητα που έχουν τον διακόπτη των φώτων στην κολόνα του τιμονιού, στον κλασικό γερμανικό διακόπτη αριστερά του ταμπλώ και ένα άλλο που έχει τα φώτα με κουμπιά πάνω στο ταμπλώ. Με διαφορά για μένα βολικότερη θέση είναι στην κολόνα. Η μικρότερη δυνατή κίνηση του χεριού και μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 65 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr