-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Τελικά το τρίπορτο στην Αγγλία κοστίζει 300 λίρες (350 ευρώ) λιγότερο από το πεντάπορτο. Αναμενόμενο.http://www.carsuk.net/new-seat-leon-sc- ... rom-15370/
...προσωπικη προβλεψη, -συμφωνα και με τα ανακοινωθεντα specs, την γενικοτερη προσφατη φιλοσοφια της Seat, και τις πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων για το νεο Leon-, πως θα εχουμε να κανουμε με ενα καταπληκτικο Hot-hatch τολαχιστον στην ανωτερη εκδοση απο πλερας κινητηρα (1.8 / 180ps) και επιλογης πισω αναρτησης (ανεξαρτητη).
Συμφωνα και με τις τιμες που ανακοινωθηκαν προσφατα για το 5θυρο στην Ελληνικη αγορα, το 3θυρο νεο Leon με τον 1800αρη / 180ps , εαν ισχυσει περιπου η ιδια τιμολογηση (-350ευρω περιπου το 3θυρο)
θα προσφερεται με το οφελος της αποσυρσης, οριακα κατω απο 19κ ευρω......αλλος ενας σοβαροτατος ανταγωνιστης λοιπον, στα νεοεισερχομενα Clio RS, 208 GTI, και Fiesta ST...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τελικά το τρίπορτο στην Αγγλία κοστίζει 300 λίρες (350 ευρώ) λιγότερο από το πεντάπορτο. Αναμενόμενο.
http://www.carsuk.net/new-seat-leon-sc- ... rom-15370/
...προσωπικη προβλεψη, -συμφωνα και με τα ανακοινωθεντα specs, την γενικοτερη προσφατη φιλοσοφια της Seat, και τις πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων για το νεο Leon-, πως θα εχουμε να κανουμε με ενα καταπληκτικο Hot-hatch τολαχιστον στην ανωτερη εκδοση απο πλερας κινητηρα (1.8 / 180ps) και επιλογης πισω αναρτησης (ανεξαρτητη).
Συμφωνα και με τις τιμες που ανακοινωθηκαν προσφατα για το 5θυρο στην Ελληνικη αγορα, το 3θυρο νεο Leon με τον 1800αρη / 180ps , εαν ισχυσει περιπου η ιδια τιμολογηση (-350ευρω περιπου το 3θυρο)
θα προσφερεται με το οφελος της αποσυρσης, οριακα κατω απο 19κ ευρω......αλλος ενας σοβαροτατος ανταγωνιστης λοιπον, στα νεοεισερχομενα Clio RS, 208 GTI, και Fiesta ST...
Γρηγορη το λεον ειναι αλλη κατηγορια και σαφως πιο τουριστικο απο τα μικρα gti.
Και απο θεμα target group να το παρεις παλι ειναι διαφορετικο. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Γρηγορη το λεον ειναι αλλη κατηγορια και σαφως πιο τουριστικο απο τα μικρα gti.
Και απο θεμα target group να το παρεις παλι ειναι διαφορετικο.+1. Όπλο θα είναι το Cupra και όχι το απλο 1.8 το οποιο οσο και 'σφιχτό' να είναι, η συμπεριφορά του θα είναι αμιγώς ταξιδιάρικη/οικογενειακή. Δεν κανουν μονο τα αλογα το hotness...
-
Άμεσοι και ξεκάθαροι ανταγωνιστές του 5θυρου Leon 1.8 είναι το focus 182ps και το Astra 180 ps. Μετά το ξεπούλημα των 3.500€ της ελληνικής αντιπροσωπείας (γιατί όχι) και η Giulietta των 170 ίππων. Αυτά ίσως ανήκουν στην υποκατηγορία των 'warm hatches' όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι... Πάντως με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή το γρήγορο Leon μοιάζει πολύ δύσκολος αντίπαλος.
Θα προτιμούσα την εμφανιση (και το σήμα) της Alfa και όλα τα υπόλοιπα από το Leon, γίνεται;
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Γρηγορη το λεον ειναι αλλη κατηγορια και σαφως πιο τουριστικο απο τα μικρα gti.
Και απο θεμα target group να το παρεις παλι ειναι διαφορετικο.+1. Όπλο θα είναι το Cupra και όχι το απλο 1.8 το οποιο οσο και 'σφιχτό' να είναι, η συμπεριφορά του θα είναι αμιγώς ταξιδιάρικη/οικογενειακή. Δεν κανουν μονο τα αλογα το hotness...
Το αυτο δεν ειναι δεδομενο επειδη προκειται για μικρομεσαιο και οχι supermini, και ουτε αναιρει την δυνατοτητα του να ειναι και εξισου σπορ με τα 'μικρα'...Mαλιστα ηδη απο τις πρωτες εντυπωσεις δοκιμαστων, αυτο τον χαρακτηρα (του ταξιδιαρικου, ανετου, μικρου GT, και οχι πραγματικου hot-hatch) φαινεται να εχει πχ το 208 GTI, αλλα οχι το Fiesta ST που παραδοσιακα και μονο ο ορος 'ST' αφηνε χωρο για κατι πιο σκληροπυρηνικο στις εκδοσεις RS.
Σαφως και μπορει -και εγω πιστευω οτι θα ειναι- οπλο ακομα και το 'απλο' Fr 1.8 180/ps απο την στιγμη που εχει μειωθει σημαντικα το βαρος κατα 100κιλα περιπου σε σχεση με το προηγουμενο Leon, και οταν ηδη υπαρχουν πρωτες, ιδιαιτερα θετικες εντυπωσεις ως προς την αισθηση των χειριστηριων και την ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα, ακομα και στις εκδοσεις με σαφως χαμηλοτερη ιπποδυναμη.
Επιπλεον το πιο στιβαρο νεο αμαξωμα, ειδικα στην 3θυρη και λιγο πιο κοντη σε μεταξονιο εκδοση, σε σχεση με το νεο 5θυρο πχ, μπορουν να συντελεσουν σε μια πιο σπορτιφ συμπεριφορα, εχοντας παραλληλα καλυτερη ανεση και τουριστικο χαρακτηρα, λογω διαστασεων επομενης κατηγοριας απο αυτη των supermini hot-hatch που ανεφερα πριν.Και μονο που θα προσφερεται σε ανταγωνιστικη τιμη με αυτα, συν την παρομοια ιπποδυναμη, αλλα και περιορισμενο βαρος, (παρομοιο με αυτο των supermini hot-hatch) αυτοματως μπορει καλλιστα να θεωρηθει ανταγωνιστης και μαλιστα με το ατου μεγαλυτερων χωρων...
(παροτι ουσιαστικα ο αμεσος ανταγωνιστης σε σχεση με τα Supermini hot hatch ειναι το Ibiza Cupra 1.4/180)
-
Η πανοραμική ηλιοροφή πόσο κοστίζει??
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Η πανοραμική ηλιοροφή πόσο κοστίζει??Ένας φίλος ρώτησε και του είπαν 800€ η ηλιοροφή και άλλα τόσα τα φώτα Led.
update:
Εδώ: http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/seat-leon-sc-fr-18-tsi-180ps-dsg-first-drive-review
είναι το πρώτο test drive του 1.8 180. Μόνο καλά λόγια λέει...Και εδώ: http://www.whatcar.com/car-news/seat-leon-cupra-more-bhp-than-golf-gti/265703 λέει ότι το νέο Cupra θα έχει 265 ίππους, θα φοράει το διαφορικό του Golf GTI Performance Pack και θα κοστίζει όσο το Golf GTI. Το περίεργο είναι ότι λέει πως εμφανισιακά δε θα διαφοροποιείται αρκετά από τις πιο ταπείνες εκδόσεις, όπως το προηγούμενα. Αυτό το τελευταίο σε συνδυασμό με το αρκετά μεγάλο -για προσθιοκίνητο- τούνελ μετάδοσης της κίνησης κολάει γάντι με τις φήμες για τετρακίνητο Cupra R αργότερα, το οποίο θα διαφοροποιείται περισσότερο εμφανισιακά... Ποιος ξέρει; Θα δούμε...
-
Βλέποντας τον εξοπλισμό του Leon είδα το εξής'πορτάκι καυσίμου συνδεδεμένο με το κεντρικό κλείδωμα'.Τι ακριβώς είναι αυτό??
-
Κλειδώνοντας/ ανοίγοντας τις πόρτες, κλειδώνει/ ανοίγει και το πορτάκι καυσίμου
-
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y_grUsWaao
-
Ρε παιδια το πηρα καινουριο και ειχε πανω 41κλμ, δεν ειναι πολλα?
Μηπως το πηγαν καμια βολτα?
Το προηγουμενο μου αυτοκινητο ειχε 16κλμ οταν το παρελαβα... -
Βόλτα και μάλιστα καλή... Δε δικαιολογείται πανω από 10 χλμ. Καλορίζικο να'ναι.
Για δες στό trip computer τι μέση ταχύτητα και κατανάλωση είχε....
Να δεις αν ειναι σκισμένο. -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Βόλτα και μάλιστα καλή... Δε δικαιολογείται πανω από 10 χλμ. Καλορίζικο να'ναι.
Για δες στό trip computer τι μέση ταχύτητα και κατανάλωση είχε....
Να δεις αν ειναι σκισμένο.Εγω παντως αν ημουν πωλητης, θα τα ειχα μηδενισει!!
Βεβαια υπαρχει και η πιθανοτητα να ηρθε οδικως απο το τελωνειο ή δεν ξερω γω τι αλλο.
Καλοταξιδο!! Απο τις κορυφαιες επιλογες στην κατηγορια, πλεον!! -
Θα τολμούσα να συγκρίνω το fr 140 με τη giulietta...
Θα εχει ενδιαφέρον μια τέτοια σύγκριση.
Η εμφάνιση του βέβαια ειναι λιγο Γερμανική... -
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, στο τριπ που κοιταξα ελεγε 34κλμ απο τον τελευταιο ανεφοδιασμο κ μεση καταναλωση 10.5.
Οποτε ειχε 7κλμ, του εβαλαν καυσιμο κ το πηγαν μια βολτιτσα μεχρι το Σουνιο.
Οταν το ειδα ο πωλητης μου ελεγε οτι ειναι απο το pdi. Το οποιο μαλιστα το χρεωνουν κιολας 300 ευρω...
Τι να πω δε ξερω, τωρα το παω πολυ ηρεμα να δω τι καταναλωση θα βγαλει.
Δεν με νοιαζει για την βολτα με νοιαζει οπως λεει ο φιλος παραπανω αν το εσκισαν για πλακα. -
Ο χρήστης netgeo έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, στο τριπ που κοιταξα ελεγε 34κλμ απο τον τελευταιο ανεφοδιασμο κ μεση καταναλωση 10.5.
Οποτε ειχε 7κλμ, του εβαλαν καυσιμο κ το πηγαν μια βολτιτσα μεχρι το Σουνιο.
Οταν το ειδα ο πωλητης μου ελεγε οτι ειναι απο το pdi. Το οποιο μαλιστα το χρεωνουν κιολας 300 ευρω...
Τι να πω δε ξερω, τωρα το παω πολυ ηρεμα να δω τι καταναλωση θα βγαλει.
Δεν με νοιαζει για την βολτα με νοιαζει οπως λεει ο φιλος παραπανω αν το εσκισαν για πλακα.Μην νομίζεις.Και οι άλλοι που αγοράσαμε καινούργιο απλά δεν ειχαν ενεργοποιημένο το κοντέρ
-
Οι φήμες για 4κίνητο Leon επιβεβαιώνονται. Η πρώτη τετρακίνητη έκδοση που θα κυκλοφορήσει θα είναι η station wagon(!).
http://www.autocar.co.uk/car-news/shanghai-auto-show/seat-developing-four-wheel-drive-leon-rhd
-
Καλησπέρα σας,
Σκέφτομαι να αγοράσω το Leon 1.4 122 ps FR και το μόνο που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων. Έχω ακούσει στο παρελθόν ότι οι κινητήρες TSI καίγαν πολλά λάδια, είχαν μεγαλύτερη κατανάλωση με την πάροδο του χρόνου ή προβλήματα με την καδένα χρονισμού. Υπάρχει κάποιος που να έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα για να με ενημερώσει αν αυτά τα στοιχεία ισχύουν?
Ευχαριστώ!!!
-
Ρώτα στο seatclub.gr
Στάλθηκε από το i9023 χρησιμοποιώντας τα δάκτυλά μου
-
Ο χρήστης kostinio έγραψε:
Καλησπέρα σας,Σκέφτομαι να αγοράσω το Leon 1.4 122 ps FR και το μόνο που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων. Έχω ακούσει στο παρελθόν ότι οι κινητήρες TSI καίγαν πολλά λάδια, είχαν μεγαλύτερη κατανάλωση με την πάροδο του χρόνου ή προβλήματα με την καδένα χρονισμού. Υπάρχει κάποιος που να έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα για να με ενημερώσει αν αυτά τα στοιχεία ισχύουν?
Ευχαριστώ!!!
Δε θα βρεις και πολλούς που να έχουν το συγκεκριμένο κιντήρα, γιατί απλούστατα μόλις κυκλοφόρησε. Μην τον μπερδεύεις με τον προηγούμενο αντίστοιχης απόδοσης (122 στα VW και 125 στα Seat και Audi). O νέος 122άρης (όπως και ο 140άρης) είναι αλουμινένιος και χρησιμοποιεί ιμάντα αντί για καδένα. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία μπορείς να βρεις εύκολα στο web. Οπότε ό,τι και να σου πουν για την αξιοπιστία του 'παλιού' δεν ισχύουν για το νέο...
SEAT León Mk3 (2013-2020)