-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Πολύ όμορφο, αλλά η τιμή θα ταίριαζε (με το ζόρι μάλιστα) σε RD350...
Αν ειναι οπως τα λεει δεν νομιζω
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Πολύ όμορφο, αλλά η τιμή θα ταίριαζε (με το ζόρι μάλιστα) σε RD350...
Γιατί...έχει μείνει κανένα ολόκληρο? Αυτά στα κατάλληλα χέρια έκαναν ένα χλμ με τις ρόδες και άλλο ένα με τους μασπιέδες ο αναβάτης δε (αυτός με τα α-κατάλληλα χέρια)...εξαρτάται απο το τυχερό του...
Τα 350 και τα 500 ειχαν φαει πολυ κοσμο
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πολύ όμορφο, αλλά η τιμή θα ταίριαζε (με το ζόρι μάλιστα) σε RD350...
Γιατί...έχει μείνει κανένα ολόκληρο? Αυτά στα κατάλληλα χέρια έκαναν ένα χλμ με τις ρόδες και άλλο ένα με τους μασπιέδες ο αναβάτης δε (αυτός με τα α-κατάλληλα χέρια)...εξαρτάται απο το τυχερό του...
Πράγματι είχαν φάει κόσμο και κοσμάκη....
Μου έλεγε φίλος με BMW 1100 ότι κατέβαινε πριν 1-2 χρόνια Ωρωπό και στις στροφές πέτυχε έναν 'κανίβαλο' με 350 που τον περνούσε απο πάνω απο μεσα απο έξω για πλάκα ενώ ο φίλος μου πήγαινε τέζα....
Δυστυχώς δεν το έχω δεί στον Ωρωπό το RD... -
Με κάτι τέτοια μηχανάκια είχε βγει η θεωρία πως οι Ιάπωνες ήθελαν να εξολοθρεύσουν τους Ευρωπαίους.
Σου μάκραιναν τα χέρια από το γκάζι αλλά από πλαίσιο-φρένα-στρίψιμο τίποτα.
Οι πιο ματσό και σκληροπυρηνικοί είχαν το πανάκριβο RG 500.(όχι για πολύ καιρό γιατί κατέληγαν αυτοί και το RG τροπέτα) -
επειδη καποια εποχη περασε απο τα χερια μου rg 500 αλλα το βανδαλισαμε...
υπαρχει ατοφιο σε αψογη κατασταση το κουστουμι του..αν ενδιαφερει κανεναν..σαν και αυτο..αλλα σε γκρι μαυρο..
-
-
Προς τους vespaκιδες
Αγορασα αυτην την p200 (σωστα ???)
τι δεν ειναι σωστο πανω της (η μαλλον τι ειναι??? )
Αν και κατα καιρους ειχα στην κατοχη μου πολλα και γρηγορα μηχανακια δεν εχω οδηγησει ποτε vespa και ουτε ξερω απο αυτες τιποτα.
Ετσι λιγο που το εψαξα η δικια μου προκειται για μια p200 του 1984 (ποιες οι διαφορες απο τις rally???)που την πηρα για να την κυκλοφορησω για κανα 4 μηνο και μετα να ξεκινησω την ανακατασκευη της .
Πληροφοριες για αυτην , ανταλλακτικα που βρισκουμε ????
-
Καλοριζικη. Ειναι μικροβιο οι Βεσπες προσοχη.
Εδω θα βρεις πολλες πληροφοριες.
http://www.vespaforumhellas.gr/Ανταλακτικα απο τον Πουλο στην Πειραιως, διπλα στο Γκαζι.
Εμπορικα και μονο, η ανακατασκευη της δεν αξιζει σε καμμια περιπτωση. Αυτα τα μοντελα χρησημοποιουνταν κυριως σαν μεσα μεταφορας. Φτιαχτηκαν παρα πολλα, και στα ματια των περισσοτερων Vespisti δεν εχουν τις καμπυλες και την ομορφια των μοντελων πριν το '80.
Η Rally ειναι πιο παλιο μοντελο, πολυ πιο συλλεκτικο και πιο γρηγορο. Kατι σαν Abarth ενα πραγμα.
-
5 κλειδιά θέλεις , 10 13 15 19 και κάνεις πλήρη ανακατασκευή . Εϊναι τόσο απλές στην λειτουργία και τα πάντα ανακατασκευάζονται. Λίγο προσοχή θέλει στο ρεγουλάρισμα των συρματόσχοινων για τις ταχύτητες στην μανέτα για να μπαινουν σωστά και να μην σου ζορίζουν τον καρπό.
Επίσης καλό καθάρισμα και ρεγουλάρισμα στα ταμπούρα και στα συρματόσχοινα γιατί τα φρένα είναι παλαιολιθικά και με το μονοπλευρο βάρος είναι λίγο δυσκολο να το συνηθίσεις στην αρχη. Η Λαμπρέττα ήταν πιο ζυγισμένη και με πιο μακρύ μεταξόνιο. Με΄τα θα σε δυσκολέψει λίγο να ρυθμίσεις το καρμπυρατερ αλλα όχι κάτι δύσκολο. Γενικά ειναι ένα πολύ αξιόπιστο όχημα και με πολύ χαρακτήρα.
-
Οι τιμες απο ανταλλακτικα πως ειναι .πχ θαλει μια επισκευη το μπροστινο φτερο (ειναι λιγο κομμενο)συμφερει να το φτιαξω η να παρω καινουργιο .
Δεν θελω να την δω απο εμπορικης αποψης και γι αυτο θα εχει και της προσωπικες μου πινελιες μια και οπως δειχνουν τα πραγματα και μετα την ανακατσκευη της θα συνεχισω να την εχω σαν μοναδικο μηχανακι για της μετακινησεις μου .Εχει χαρακτηρα σωστα τα λες greek παντα την εβλεπα και μου αρεσε αλλα ποτε δεν αποφασιζα να παρω μια
-
έχω μια τέτοια κίτρινη του 81 με την οποία, από το 1998 που την αγόρασα μέχρι το 2003 που μου κόλλησε ( για 2η φορά ) έκανα 76000 χλμ .Τα ανταλλακτικά ,τότε ,ήταν εξαιρετικά φθηνά ( ήταν η πρώτη ανακατασκευή που ασχολήθηκα ) .για παράδειγμα η ζελατίνα του πίσω φλας είχε 150 δραχμές !!!!!! ( τώρα βέβαια μπορεί να έχει και 25 ευρω) .Πρόβλημα αντιμετώπιζα με τα πίσω λάστιχα που τρυπούσαν με το τίποτα ( καλοκαίρι του 2001 στη Νίσυρο έπαθα δυο πίσω λάστιχα σε απόσταση 50 μέτρων ) και οι αναμνήσεις μου από κάθε νησί διακοπών περιέχουν και μια ιστορία με λάστιχο της vespa .Άλλη ευαισθησία της είναι ο σταυρός στο κιβώτιο ταχυτήτων που όταν φθαρεί σου τις ταχύτητες σε ανηφόρες ή γρήγορες επιταχύνσεις . Επίσης τα καλώδια πάνω στο μοτέρ , από τους κραδασμούς κοβόντουσαν , με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση της .
Αξιόπιστη ΔΕΝ είναι σε καμία περίπτωση, αλλά είναι απλή στην κατασκευή και μπορούσα να φτιάχνω τα πάντα , και κυριολεκτώ , μόνος μου ( ένα πράγμα σαν το 127 δηλαδή στην απλότητα ).Τα κρατήματα δεν θα τα σχολιάσω , ούτε την συμπεριφορά της στην γλίτσα του δρόμου όταν έχει ψιλοβρέξει .Πάρα ταύτα έχει πολύ ξεχωριστό στυλ , προσωπικότητα ,καθώς και ήχο και κάποια στιγμή σκοπεύω να την αναστήσω πάλι .Ps ο καθρεφτης και η μπαγκαζιέρα
στη p200 είναι -
-
-
Φωτογραφιες απο μια βολτα στην παρνηθα πριν αρκετα χρονια,
δεν εχει κινηση το φορουμ σημερα. -
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
εχει λυθει ο κινητηρας και επισκευαζεται με καινουρια ανταλακτικα απο Γερμανια.Σε λιγο θα ειναι ετοιμο....
πηρε μπροστα και απομενει να το τελειοποιησω με ηλεκτρικα και παρελκομενα .....ανυπομονω να το κανω βολτα
-
http://thevintagent.blogspot.gr/2011/11 ... ycles.html
-
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3007913/στεφανε ο ιδιος εχει κι ενα montesa 360 πολυ καλο
-
Ο ίδιος έχει και ένα 128 3p. Είχα πάει την περασμένη εβδομάδα...Δεν το ήξερα να τον ρωτούσα...
Πάντως αν πάω για καφέ απέναντι και θέλετε κάτι, όσο ξέρω απο μηχανές να βοηθήσω... -
Τα βρηκα στον τεχνικο του ακροπολης
CLASSIC MOTO