-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ στον 2,5λτ θα πήγαινα λόγω κυβικών και λιγότερων χιλιομέτρων.
Το 3λτ όμως είναι άλλο αυτοκίνητο...
Ευχαριστώ για την απάντηση Νίκο.
Τι εννοείς ότι το 3λιτρο είναι άλλο αυτοκίνητο; Έχει μεγάλη διαφορά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας; Στα χαρτιά πάντως είναι σχεδόν ίδια. Προσοχή, μιλάμε για 325 πάντα, όχι 330.Απλα μιας ακομα και με το τριλιτρο με το steptronic στη Ε60 μια ελλειψη ροπης τη νιωθεις χαμηλα θα προτεινα το τριλιτρο.
Ευχαριστώ κι εσένα Κωστή.
Αυτό που λες μάλλον απαντάει στην ερώτηση που έκανα στον Νίκο για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας μεταξύ 2.5 και 3.0.αλεξ ετοιμάζεσαι να δώσει πόνο ?
Θα δείξει.
Πάρε μια C300-350 W204 να γουστάρεις. Αυτά είναι σα τα Vag, αλλάζεις πολλαπλασιαστές
-
Δία με χάνεις απο φίλο . Μέρκ ή χάος!
Έστω έναν Ιάπωνα! άντε μια Φ360! -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
μη ψαρωνεις ετσι το εβαλαΠάρε μια C300-350 W204 να γουστάρεις.
Έχω ακόμα χρόνια ως την σύνταξη...
Δια να πουμε welcome to the club??
Νωρίς είναι ακόμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάρε μια C300-350 W204 να γουστάρεις.
Έχω ακόμα χρόνια ως την σύνταξη...
[
Δε νομίζω
-
ναι ναι χαλια το Ε89 Ζ4..
Οσο χαλια ειναι το Ε92 Μ3 για οσους εχουν Ε46 και ΔΕΝ μπορουν να παρουν το Ε92, οσο χαλια ειναι η 911 991 εκδοση για οσους εχουν την 997 του 05 και ΔΕΝ μπορουν να παρουν την 991 κτλπ κτλπ.
Λοιπον ακου φιλε μου , εζησα 1,5 ετος με Ζ4 Ε89. Κατ αρχας θα σε ζηλευουν ΟΛΟΙ οι Ε85ρηδες ανεξαρτητως μοτερ. θα εχεις το πιο καινουριο μοντελο οπως και να χει.
Δευετερον, οταν εστρωνα τον 35αρι και δεν ηθελα να περναω τις 4-5,5Κ σαλ πετυχα ενα 23αρι το οποιο ηθελε παιχνιδι, και χωρις να πιεσω εντονα το δικο μου ΔΕΝ τον εφτανα. αυτο δεν ξερω τι μπορει να λεει για τις δυνατοτητες του μοτερ. Για μενα ειναι οτι πρεπει τα 200 αλογα για το Ε89 Ζ4. σουπερ
Ειναι πολυ ησυχο. Ειχα και SLK δευτερης γενιας.. καλυτερο σε ολους τους τομεις το Ε89.
Η περιπτωση που δειχνεις ειναι επισης ωραια σε μαυρο χρωμα, με πολυ ωραια ζαντα. ΑΝ το παρει κανεις και χωσει και ενα Μ πακ προφυλακτηρα μπροστα , ειναι αλλο αμαξι, γενικα με καποιες προσθηκες σιγα σιγα, μπορει να γινει παρα παρα παρα πολυ ερωτευσιμο σχημα και παρεα για τη βολτα σου..
Πραγματικα καθε φορα που το βλεπω λεω , θεε μου τι ομορφο σχημα. Με το προηγουμενο Ζ4 Δεν το ειπα ποτε αυτο. Οι χωροι του επισης ειναι πολυ μεγαλυτεροι απο το Ε85..Σκεψου κ αποφασισε
Λοιπον στο φιλο που ρωταει για 325 με 2,5 η με τριλιτρο.
Οσον αφορα το δυομισαρι μοτερ , το δοκιμασα ενα μηνα σε 325 sedan το οποιο ηταν αυτοκινητο αντικαταστασης του Ζ4 35 αλλα μπορεσα να το συκγρινω ως κατοχος ε92 320 με τα 170 αλογα. Λοιπον το μοτερ ειναι καααλο . λιγο καλυτερο σε αισθηση απο το διλιτρο. τη δυναμη την ενιωθες μετα τα 160 που εβλεπες οτι ανεβαζε με περισσοτερη ανεση σε σχεση με διλιτρο.για μενα 325 δυομισαρι και 325 τριλιτρο, πηγαινε στο δυομισαρι.. μην το σκεφτεσαι για τριλιτρο, η διαφορα θα ειναι μηδαμινη
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
ναι ναι χαλια το Ε89 Ζ4..Οσο χαλια ειναι το Ε92 Μ3 για οσους εχουν Ε46 και ΔΕΝ μπορουν να παρουν το Ε92, οσο χαλια ειναι η 911 991 εκδοση για οσους εχουν την 997 του 05 και ΔΕΝ μπορουν να παρουν την 991 κτλπ κτλπ.
Στο οδηγικο τουλαχιστον κομματι, για την Ζ4 συγκεκριμενα αυτο ΔΕΝ ισχυει. Για τα παραδειγματα που λες, σηκωνει πολυ συζητηση, αλλα οχι εδω...Φυσικα, εννοειται πως δεν ειναι καθολου χαλια η Ε89. Γαματη ειναι. Οδηγικα ομως οχι τοσο φοβερη οσο η Ε85.
Λοιπον ακου φιλε μου , εζησα 1,5 ετος με Ζ4 Ε89. Κατ αρχας θα σε ζηλευουν ΟΛΟΙ οι Ε85ρηδες ανεξαρτητως μοτερ. θα εχεις το πιο καινουριο μοντελο οπως και να χει.
...καλα, κανε και λιγο κρατει... Πανεμορφη η Ε89 δεν λεω, αλλα η προηγουμενη Coupe τουλαχιστον ειναι ηδη classic κομματι. Η 3λιτρη δε, E85 Coupe δεν παιζεται οδηγικα, ειναι αλλου. Εκτος αν την Ε89 την 'πλακωσεις' με m ή schnitzer αναρτηση, αλλα και παλι ειναι πιο βαρια οχι μονο στην ζυγαρια, αλλα και στην αισθηση.
-
ΟΚ πασο
Μιλαει καποιος που ειχε
Και μιλαει και καποιος που δεν ειχε (οχι οτι απαγορευεται να μιλαει οποιος δεν εχει) σαν να ειχε.
γιατι μιλας τοσο σιγουρα ? αν ο ελληνας δεν ειχε κριση, δεν θα ειχε μεινει σχεδον ουτε ενα Ε85 Ζ4 Ελλαδα ολοι θα τα ειχαν αλλαξει και θα ελεγαν ποσο καλυτερο ειναι το νεο απο το παλιο. Επειδη αναγκαστικα δεν γινεται κατι τετοιο, λεγονται τα αντιθετα.. Το Ζ4 ηρθε τελος του 9 αρχες του 10.. δηλαδη σε σχεδον φουλ κριση, ελαχιστοι ψωνισαν.. ρε φιλε, λες και δεν ξερεις τον Ελληνα
Το νεο Ζ4 ειναι αμαξαρα, δεν κοπαναει τοσο,ειναι ανετοτερο, πιο ησυχο, πιο ωραιο, λιγοτερο απολυτο(αλλα κι αυτο καλο ειναι για το 99%) πιο πιο πιο ολα περισσοτερο + και οταν θα αντικατασταθει παλι απο κατι καλυτερο θα αντικατασταθει.. ασε μας στον πονο μας
-
@RealZeus:Μηπως να τα οδηγουσες και τα δυο?Αν και αυτο που δε μου αρεσει ειναι τα 90000χμ της τριλιτρης.
Επισης δες και το φορο πολυτελου διαβιωσης που θα πληρωνεις...
Ριξε μια ματια και στις δοκιμες παρακατω...Η τελευταια ειναι σε πενταρα για να παρεις μια ιδεα ,αλλα δεν περιλμβανει τον 3,0 της 325i.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10870
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11713
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12008
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10618 -
Χαίρομαι που πρώην ιδιοκτήτης της Ε89 επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου.
Sent from a mobile device
-
Ρε παιδια... σοβαρα τωρα, πρόβλημα τα 90χιλ χιλιομετρα σε τέτοιο μοτέρ;!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάρε μια C300-350 W204 να γουστάρεις.
Έχω ακόμα χρόνια ως την σύνταξη...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γνωμη για sdrive23i κανεις κατοχος?
Ωραιο αμαξι για κομμώτριες!!
Εχεις δει πολλες με τετοιο τελευταια?
εναλλακτικα ειναι θεμα ατομου και εξαρταται τι ψαχνεις...(δεν εχω καταλαβει ακομα). Για roadster κοιτας? Διοτι σε αυτα παιζει η Boxster, S2000, SLK κλπ....Μετα την elise (που εχω εξηγησει γιατι δεν εκατσε...) τα ειχα κανει ολα αυτα reject παντως και κατεληξα στη Ζ
ψαχνω daily driver το οποιο να με εξυπηρετει στα παντα αλλα να θελω να το παω και βολτα μονο για τη βολτα οποτε
(καλο θα ηταν να ανοιγει)
-S2000 = δε το ξερω / το φοβαμαι δλδ (κουλομαρια)
-Boxster = εξοδα συντηρησης / και στην αθηνα του 2013 -> δυσκολο
-Ζ4 coupe μου αρεσει πολυ αλλα η διαφορα με Ε89 με προβληματιζει
-Ζ4 2.5si / 3,0si δε βρισκω της προκοπηςτο θεμα ειναι αν αυτα τα 204 αλογα στα 1500 κιλα του sdrive σε κανουν να νιωθεις σαν να εισαι σε Ε-class
Στα + της Ε89 οτι δε θες ασφαλεια για κουκουλα και εχει και 750ευρω λιγοτερο φορο σε σχεση με τριλιτρο
-
Αν σου λέει κάτι, επειδή σε βλέπω να προβληματίζεσαι για τις επιδόσεις, η 23αρα πάρει ελαφρώς καλύτερα από SUV 1900kg και 211 ίππων. Και αυτό το ελαφρώς καλύτερα φαίνεται κυρίως μετά τα 120χαω. Επίσης δεν θα την προτιμούσα αυτόματη καθώς το κιβώτιό της δεν έχει σχέση με τα 2σύμπλεκτα των τελευταίων BMW.
-
σε τρομάζει το Σ2000, ενώ φοβάσαι οτι τα 200 άλογα θα σου είναι λίγα;
αυτό με τα 150 είναι τάφος, με τα 204 είναι μια χαρά.
χτύπα το.
-
ειναι αλογα μαλλον και 250κιλα ελαφρυτερα
δε ξερω το s2000 με το VSA κατα ποσο εχει μαζευτει αλλα να βρεχει και να σκιαζομαι δε θελω.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ρε παιδια... σοβαρα τωρα, πρόβλημα τα 90χιλ χιλιομετρα σε τέτοιο μοτέρ;!Όχι, αλλά όταν όμως έχεις επιλογή με λιγότερα κυβικά και μισά χιλιόμετρα τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας στο 3λτ με τα 90Κ.
Sent from a mobile device
-
...διπλό ποστ, να διαγραφεί pls
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
να βρεχει και να σκιαζομαι δε θελω.φίλε αυτό ειναι το μεγαλύτερο λάθος όλων όσων κυκλοφορούν εκεί εξω και νομίζουν οτι το αμάξι θα τους σώσει από μονο του απο το κακό συναπάντημα...
πισωκίνητο, 4κίνητο, βάρκα, αεροπλάνο ειναι ακριβώς το ίδιο πράγμα αν δεν ξέρεις με τι έχεις να κάνεις...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2011085/
Εκεί θα είναι και θα περιμένει υπομονετικά κάποιος τρελός να βρεθεί... Κρίμα να μου λείπουν 33.999€.
-
κόκκινο εσωτερικό; ούτε δώρο...
BMW FORUM