-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μια και έχω οδηγήσει πολλές φορές και την SLK της κοπέλας μου όμως, αν είσαι κάτω των 60, απείρως καλύτερη η Ε85.
Πάνω από τα 60 αλλάζει και γίνεται καλύτερη η ΣΛΚ? Και τι σχέση έχει με την Ε85?
Πάνω από τα 60 φαντάζομαι σε ενδιαφέρει ακόμα και στα roadster περισσότερο η ποιότητα κύλισης παρά όλοι οι υπόλοιποι τομείς που υστερεί η SLK και συνήθως είναι οι λόγοι που σε κάνουν να αγοράσεις αυτοκίνητο της κατηγορίας in the first place.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
γνωμη για sdrive23i κανεις κατοχος?Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα θα έλεγα.
-
Γνώμες για την Ε92 325i με τον 2500 και τον 3000 αντίστοιχα; Γνωστά προβλήματα με αυτά τα μοτέρ; Προτιμάται ο 2500 με 45.000 χλμ ή ο 3000 με 90.000;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γνώμες για την Ε92 325i με τον 2500 και τον 3000 αντίστοιχα; Γνωστά προβλήματα με αυτά τα μοτέρ; Προτιμάται ο 2500 με 45.000 χλμ ή ο 3000 με 90.000;Αλεξίσφαιρα μοτέρ και τα δυο, πέρα από κάποιους πολλαπλασιαστές τίποτε άλλο.
Εγώ στον 2,5λτ θα πήγαινα λόγω κυβικών και λιγότερων χιλιομέτρων.
Το 3λτ όμως είναι άλλο αυτοκίνητο...
-
Μονο για πολλαπλασιαστές ξερω μιας και εχουμε το τριλιτρο.Κατα τα αλλα τιποτα.Λαδι δε καιει καθολου.
Απλα μιας ακομα και με το τριλιτρο με το steptronic στη Ε60 μια ελλειψη ροπης τη νιωθεις χαμηλα θα προτεινα το τριλιτρο.Η Ε92 ομως ειναι πιο ελαφρια.
Αναμεσα στα δυο που λες θα προτεινα αυτο με τα λιγοτερα χιλιομετρα.Ασε που μπαινει και η φορολογια στη μεση. -
Δηλαδή άμα δεν είναι σπόρ είναι υποδεέστερη; Και πόσο πιο σπορ δηλαδή είναι η BMW;
Και πόσο θα γελάει ένας κάτοχος S2000 ή Lotus με τα όσα λέμε για πιο σπορ τη Ζ4;
Όλα λοιπόν είναι κάπως σχετικά. Η SLK δεύτερης γενιάς έχει σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό από την πρώτη και η όποια διαφορά είναι πολύ μικρή ενώ αντίθετα η Ζ4 με τη σκληρή οροφή υστερεί στον τομέα ως προς την πρώτη. Ε και λοιπόν τι έγινε, είναι ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση κι ας είναι λιγότερο σπορ από την παλιά.
Αν πραγματικά θέλαμε σπορ διθέσιο ανοιχτό να παίρναμε καρτ, caterham, lotus κλπ.... Στην πράξη θέλουμε μούρη, χλίδα, πολυτέλειες με ολίγην από σπορ ιδέα.... και αυτό προσφέρουν οι κατασκευαστές, σπορ αυτοκίνητα 2 θέσεων 1,5 τόνου.... χα! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γνώμες για την Ε92 325i με τον 2500 και τον 3000 αντίστοιχα; Γνωστά προβλήματα με αυτά τα μοτέρ; Προτιμάται ο 2500 με 45.000 χλμ ή ο 3000 με 90.000;αλεξ ετοιμάζεσαι να δώσει πόνο ?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εγώ στον 2,5λτ θα πήγαινα λόγω κυβικών και λιγότερων χιλιομέτρων.Το 3λτ όμως είναι άλλο αυτοκίνητο...
Ευχαριστώ για την απάντηση Νίκο.
Τι εννοείς ότι το 3λιτρο είναι άλλο αυτοκίνητο; Έχει μεγάλη διαφορά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας; Στα χαρτιά πάντως είναι σχεδόν ίδια. Προσοχή, μιλάμε για 325 πάντα, όχι 330.Απλα μιας ακομα και με το τριλιτρο με το steptronic στη Ε60 μια ελλειψη ροπης τη νιωθεις χαμηλα θα προτεινα το τριλιτρο.
Ευχαριστώ κι εσένα Κωστή.
Αυτό που λες μάλλον απαντάει στην ερώτηση που έκανα στον Νίκο για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας μεταξύ 2.5 και 3.0.αλεξ ετοιμάζεσαι να δώσει πόνο ?
Θα δείξει.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Αυτοκίνητο σκληρό σαν τραπέζι ιδιαίτερα αν έχει ραν φλατ μαλακίες για λάστιχα , υπερευαίσθητο τιμόνι μέτριας πληροφόρησης, κάθισμα βιδωμένο σχεδόν στον πίσω άξονα (ότι πατήσει το νιώθεις ανοθευτα στον πωπώ), καίει, αν το πατήσεις ενεργοποιείται συνέχεια το εσπ, ανύπαρκτη πίσω ορατότητα. Καλό εσωτερικό, σταθερή αξία για γκομενοπαγίδα. Ψάξε περισσότερο, έχω δει άλλα να πουλιώνται έναντι πινακίου φακής.
Μια και έχω οδηγήσει πολλές φορές και την SLK της κοπέλας μου όμως, αν είσαι κάτω των 60, απείρως καλύτερη η Ε85.
Εγω δε θα προτεινα SLK παντως.Οι εμπειριες μου ειναι αρνητικες,τοσο με 350 που απλα ειναι βαρκα γιαλό και με απειρα προβληματα,οσο και με 200 η οποία δε μου λεει απολυτως τιποτα.Ουτε αισθηση ,ουτε τιποτα ιδιαιτερο απο επιδοσεις.Επισης τριζουν απιστευτα ,ιδιαιτερα απο τη μεταλλικη οροφη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γνώμες για την Ε92 325i με τον 2500 και τον 3000 αντίστοιχα; Γνωστά προβλήματα με αυτά τα μοτέρ; Προτιμάται ο 2500 με 45.000 χλμ ή ο 3000 με 90.000;O τρίλιτρος είναι από τα καλύτερα μοτέρ που έχει φτιάξει ποτέ η BMW..
Τα χιλιόμετρα είναι αστεία και για τα 2 αυτοκίνητα, αν είσαι σίγουρος ότι έχουν καλοσυντηρηθεί ως τώραΑν μπορείς, προχώρα άφοβα, διαφορετικά και ο 2.5 αποτελεί άψογη και ίσως λογικότερη επιλογή
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ στον 2,5λτ θα πήγαινα λόγω κυβικών και λιγότερων χιλιομέτρων.
Το 3λτ όμως είναι άλλο αυτοκίνητο...
Ευχαριστώ για την απάντηση Νίκο.
Τι εννοείς ότι το 3λιτρο είναι άλλο αυτοκίνητο; Έχει μεγάλη διαφορά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας; Στα χαρτιά πάντως είναι σχεδόν ίδια. Προσοχή, μιλάμε για 325 πάντα, όχι 330.Τώρα το κατάλαβα.
Εννοούσα ότι ο 3λτ της 330i είναι άλλο αυτοκίνητο από τον 2,5λτ της 325i.
Για κανένα λόγο 3λτ τότε, 325i με τον 2,5λτ...έχει και λιγότερα χλμ.
-
Αν είναι της ίδιας εποχής, ίδιας φάτσας/φεισλιφτ θα προτιμούσα τα λιγότερα χλμ. Αν τα λίγα χλμ είναι και πιο πρόσφατο τότε ακόμα πιο πολύ. Το δύσκολο θα ήταν αν το 3λιτρο ήταν το πιο φρέσκο σχήμα.... αλλά πάλι από τα 45 στα 90 είναι μεγάλη διαφορά που δεν καλύπτεται εύκολα.
Από εξοπλισμό φαντάζομαι είναι αντίστοιχα και σε χρώμα αποδεκτά.
Τα χλμ είναι γνήσια και στις 2 περιπτώσεις υποθέτω; -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
sdrive23i
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3507626/
αξιζει?
ειναι αργη ή οχι? οποιος την εχει καβαλισει ας μας πει.αργη συγκριτικα με τι? με τον ανταγωνισμο ή γενικοτερα? Γενικα θα το θεωρουσα περισσοτερο σαν open-top cruiser (και ετσι το νιωθεις). Θεωρω οτι μεγαλο του μειον ειναι το βαρος το οποιο φαινεται και για μενα δεν ειναι καν σε κατηγορια roadster πλεον...Καλυτερη η s35is μεταξυ των 2 μοτερ...
σα μοτερ το sdrive23?
γενικα αξιζει τα 6-7 χιλιαρικα παραπανω σε σχεση με καλο Ε85/6 2,5si / 3.0si ή ειναι αργο και βαρετο?για μενα δε τα αξιζει...
απλα η διαφορες πλεον ειναι πολυ μικρες
Eνναλακτικα?εναλλακτικα ειναι θεμα ατομου και εξαρταται τι ψαχνεις...(δεν εχω καταλαβει ακομα). Για roadster κοιτας? Διοτι σε αυτα παιζει η Boxster, S2000, SLK κλπ....Μετα την elise (που εχω εξηγησει γιατι δεν εκατσε...) τα ειχα κανει ολα αυτα reject παντως και κατεληξα στη Ζ
Την sDrive35i είχα οδηγήσει και μου είχε φανεί πολύ καλύτερο ειδικά το τιμόνι της σε σχέση με την Ε85 και η γενικότερη αίσθηση του πλαισίου.
Μαλλον πιο βαρια σου φανηκε
+00 (σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...)
H E89 εγινε πιο GT, πιο ταξιδιαρικη, πιο ησυχη-ανετη, με το πλεονεκτημα του '2 σε 1' χαρις την μεταλλικη οροφη.
Κορυφαια για cruising και σβελτες καταστασεις, με καλη αισθηση χειριστηριων, ακομα και στην απλη βολτα, αλλα μεχρι εκει.σωστο...
[για την coupe να πω οτι ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα ποτε δε τη χωνεψα σχεδιαστικα κυριως μιας και θεωρω οτι η Ζ4 σχεδιαστηκε εξαρχης με γνωμονα να ειναι ανοιχτη]
Ναι μπεμβεδάκηδες είμαστε, κι εγώ την Ζ4 προτιμώ αλλά στην καθημερινή ζωή
η SLK έχει πιο εύπεπτο σχήμα, σκληρή οροφή, καλύτερο χώρο αποσκευών,
πιο εύχρηστη στην καθημερινότητα λόγω καλύτερης ροπής χαμηλά,
λιγότερο τεκμήριο/σήμα. Και όλα αυτά ενώ είναι ένα καλό και γρήγορο αυτοκίνητο,
που δεν είναι βάρκα ούτε πεζοδρομιοκυνηγός, απλά υστερεί λίγο στην αίσθηση τιμονιού και σπορ συμπεριφοράς.....
Βασικά για την πλειοψηφία του κόσμου 0-100 χρονών είναι η πιο πολύπλευρη και
ολοκληρωμένη επιλογή, οι όποιες διαφορές δεν είναι τόσο τρομακτικές ώστε να την κατατάσσουν σε όχημα για παππούδες....Αυτο το debate τελικα καλα κρατει μεταξυ των 2 μοντελων
onyχ! εστω οτι οτι η SLK (θεωρω οτι μιλαμε για 2η γενια διοτι εχω χασει λιγο και δε ξερω συγκεκριμενα για πια μιλαμε) εχει πιο ευπεπτο σχημα και πιο 'συντηρητικο'...η Ζ ομως (παντα για ε85 διοτι η ε89 ειναι σωβρακο) ειναι πιο αθλητικη και πιο 'γλυπτο' σε συγκριση με τη μερκα και το σχημα της κραταει ακομα και τωρα 10 χρονια μετα...Στο UK παντως σε προσφατη ερευνα του Which? magazine στα μετχ εχει προτιμηθει η SLK (2004-2011) σε ποσοστο 82% σε αντιθεση με τη Ζ (2003-2008) που ειναι στο 77%.χαρακτηριστικα:
***SLK - folding hard-top works well, as do the performance figures
Z4 - sharp handling, sweet engines and its owners are a fairly happy bunch
Δηλαδή άμα δεν είναι σπόρ είναι υποδεέστερη;
Γνώμες για την Ε92 325i με τον 2500 και τον 3000 αντίστοιχα; Γνωστά προβλήματα με αυτά τα μοτέρ; Προτιμάται ο 2500 με 45.000 χλμ ή ο 3000 με 90.000;
προτιμαμαι 2.5 με τα 45 (συμφωνω με τις τοποθετησεις που αναφερθηκαν παραπανω). Καλοριζικη
Εγω δε θα προτεινα SLK παντως.Οι εμπειριες μου ειναι αρνητικες....
+1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για κανένα λόγο 3λτ τότε, 325i με τον 2,5λτ...έχει και λιγότερα χλμ.Έτσι σκέφτομαι κι εγώ.
αλλά πάλι από τα 45 στα 90 είναι μεγάλη διαφορά που δεν καλύπτεται εύκολα.
Όντως.
Τα χλμ είναι γνήσια και στις 2 περιπτώσεις υποθέτω;
Θα φανεί στον έλεγχο. Αν ναι, τότε η 2500 έχει σαφές προβάδισμα.
με τα 45
Το είναι που με τρομάζει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα χλμ είναι γνήσια και στις 2 περιπτώσεις υποθέτω;
Θα φανεί στον έλεγχο.
τι είδους έλεγχο θα κάνεις;
-
Ό,τι μπορεί να φανεί στο διαγνωστικό και στο ιστορικό του βασικά. Κατά τα άλλα το γνωστό μηχανικός-λαμαρινάς. Τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε...
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
γνωμη για sdrive23i κανεις κατοχος?Ωραιο αμαξι για κομμώτριες!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ό,τι μπορεί να φανεί στο διαγνωστικό και στο ιστορικό του βασικά. Κατά τα άλλα το γνωστό μηχανικός-λαμαρινάς. Τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε...ο λαμαρινάς τι μπορεί να κάνει για τα χλμ;
αν τα σέρβις δεν έχουν γίνει στην βμς... τι θα δείξει το ιστορικό;
το διαγνωστικό... ξέχασέ το
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
με τα 45
Το είναι που με τρομάζει...
μη ψαρωνεις ετσι το εβαλα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ό,τι μπορεί να φανεί στο διαγνωστικό και στο ιστορικό του βασικά. Κατά τα άλλα το γνωστό μηχανικός-λαμαρινάς. Τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε...Δια να πουμε welcome to the club?? Ή να μη το ματιασουμε ακομα?
BMW FORUM