-
Νο.52 και Νο.117 δεν εχουν περαστει τα χιλιομετρα τους.. Σου παραθετω παρακατω το αρχικο ποστ μου για να μην ψαχνεις.
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Lancia Lybra 1.8 '01
201.000km
Εξαιρετικα αξιοπιστη.. Προγραμματισμενα (ακριβα) service και εκτακτα 1 αλλαγη πολλαπλασιαστη και αντικατασταση θρος στροφαλου.Citroen xantia II 1.6 '99 φιλου στη Πρεβεζα με 255.000km. Tα τελευταια 10.000km με αεριο και πολλα χιλιομετρα με τροχοσπιτο!
Αντλια βενζινης ,αλλαγη σωληνα θερμανσης καλοριφερ ,καταλυτης, ντιζα συμπλεκτη..Νο.41 ειναι απο αλλη ερευνα του blog σου που ετυχε να διαβασω και εχει 197.000km
Νο.84,85,86 και 87 λειπουν τα προβληματα που παρουσιασαν
Νο.132 και 160 λειπει η 'πηγη'-ιδιοκτητης.
Νο.35 και 36 λειπουν πολλα στοιχεια
Νο.25 ειναι συμπληρωμενη μονο η τελευταια στηληΑναμενω το update!
-
Σε παρακαλω αλλαξε χρωμα στο #203 και #199! Μου βγηκαν τα ματια να τα διαβασω!
-
nonos και Μαd_Max_Geo ευχαριστώ για τη βοήθεια..κάτι παίζει με την html καθώς στον editor όλα φαίνονται μια χαρά και όταν τα ανεβάζω αρχίζουν τα προβλήματα ειδικά τώρα που κοντεύουμε τις 300 εγγραφές..
η ενημερωμένη λίστα (ελπίζω να μην έχει ξεφύγει κάτι) εδώ
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η διαφορά σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια είναι το ίδιο αμελητέα όμως;σεφεστατα οχι,αλλα ο λογος της ''αποστρατευσης'' δεν ειναι αυτος,αλλα τα παγια εξοδα.....
-
Πήρα ήδη μια C4 diesel και αποστρατεύεται το passat. Μου δημιουργούσε ανασφάλεια λόγω ηλικίας για μεγάλα ταξίδια (π.χ. είχε σκάσει ένα κολλάρο του ψυγείου και έκανα 150km με ταινία και κάθε 20 λεπτά συμπλήρωμα νερά). Κοστος επισκευής 10 ευρώ, αλλά αν ήμουν κάπου που ήθελα να βασιστώ το αυτοκίνητο θα είχα πρόβλημα.
Έχει μείνει στο χωριό σαν δεύτερο, αλλά δεν δικαιολογείται οικονομικά πλέον ούτε σε αυτό τον ρόλο. -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η διαφορά σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια είναι το ίδιο αμελητέα όμως;
oxi.....
A. -
[quote='georgemv']Πήρα ήδη μια C4 diesel και αποστρατεύεται το passat.
A.
-
Passat '97 1.600 8v
340.000 Km άρχισε να καίει λάδια. Απόσυρση το 2012 λόγο περιφερειακών προβλημάτων που σε κόστος ξεπερνούσαν την αξία μεταχειρισμένου 10ετιας. -
Citroen zx 1.6 1991 με 341.000km πρωτο χερι,κατοχος ειναι ο ιδιος με τη 2λιτρη της λιστας παλιοτερο μελος μας με την ονομασια TypeA.
Κινητηρας και κιβωτιο εντελως εργοστασιακα και σε αψογη λειτουργια.
Εχει αλλαξει καρβουνακια μιζας, δυναμο,ψυγειο,καταλυτη και Λ,αντλια βενζινης και σερβο. -
Hyundai Accent 1500 Elantra κινητήρα συνολικά χιλιόμετρα 221,000 , μηχανικά προβλήματα σχεδόν κανένα , στις 180,000 χιλιόμετρα αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και υποχρεωτικά φλάντζα κεφαλής γιατί στα 10,000 χιλιόμετρα ήθελα 400 με 500 γραμμάρια λάδι . Με πολύ σκληρό δούλεμα σε χωματόδρομους και μερικές φορές και σε χωράφια. Βλάβες : αντικατάσταση τρομπάκι συμπλέκτη στα 120,000 χιλιόμετρα , αντικατάσταση ηλεκτρικού μηχανισμού κλειδαριάς οδηγού και συνοδηγού, εξωτερικά χερούλια πόρτας οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικοί μηχανισμοί παραθύρων σε τρείς πόρτες { οδηγού-συνοδηγού και πίσω δεξιά } , Τώρα ακούγεται να τσιρίζει το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Από το 2006 που το πέρασα υγραέριο έχω κάνη πάνω από 150,000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Σέρβις: Aλλαγή λαδιών στα 15,000 χιλ/τρα το λάδι 10 / 40 τις Castrol , αλλαγή μπουζί στα 70,000 με 80,000 χιλ/τρα και είναι τα απλά τις N G K , κάπου στα 25.000 χιλ/τρα έλεγχο και κλείσιμο την ακίδα στα 0,8 mm.
Και τέλος το φίλτρο λαδιού αλλαγή στα 45,000 χιλ/τρα.
Ο κινητήρας κελαηδάει -
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Hyundai Accent 1500 Elantra κινητήρα συνολικά χιλιόμετρα 221,000 , μηχανικά προβλήματα σχεδόν κανένα
Και τέλος το φίλτρο λαδιού αλλαγή στα 45,000 χιλ/τρα.Αυτό το διάστημα αλλαγής φίλτρου μήπως είναι υπερβολικό; Στο κάτω- κάτω δεν είναι ακριβό.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Hyundai Accent 1500 Elantra κινητήρα συνολικά χιλιόμετρα 221,000 , μηχανικά προβλήματα σχεδόν κανένα , στις 180,000 χιλιόμετρα αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και υποχρεωτικά φλάντζα κεφαλής γιατί στα 10,000 χιλιόμετρα ήθελα 400 με 500 γραμμάρια λάδι . Με πολύ σκληρό δούλεμα σε χωματόδρομους και μερικές φορές και σε χωράφια. Βλάβες : αντικατάσταση τρομπάκι συμπλέκτη στα 120,000 χιλιόμετρα , αντικατάσταση ηλεκτρικού μηχανισμού κλειδαριάς οδηγού και συνοδηγού, εξωτερικά χερούλια πόρτας οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικοί μηχανισμοί παραθύρων σε τρείς πόρτες { οδηγού-συνοδηγού και πίσω δεξιά } , Τώρα ακούγεται να τσιρίζει το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Από το 2006 που το πέρασα υγραέριο έχω κάνη πάνω από 150,000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Σέρβις: Aλλαγή λαδιών στα 15,000 χιλ/τρα το λάδι 10 / 40 τις Castrol , αλλαγή μπουζί στα 70,000 με 80,000 χιλ/τρα και είναι τα απλά τις N G K , κάπου στα 25.000 χιλ/τρα έλεγχο και κλείσιμο την ακίδα στα 0,8 mm.
Και τέλος το φίλτρο λαδιού αλλαγή στα 45,000 χιλ/τρα.
Ο κινητήρας κελαηδάειΘα μπορουσες στα 15.000 να βαζεις ενα πληρως συνθετικο λαδι. (αν δεν κανω λαθος το 10/40 ειναι semi)
Aλλα το φιλτρο λαδιου γιατι ετσι?
Για τα μπουζι ΟΚ αφου τα ανοιγες καθε 25κ για ελεγχο. -
Τι εννοεί όμως με το 1500 elantra? Το elantra έβγαινε μόνο σε 1600.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
smart f2 450 700cc μοντελο β' 2006
χιλιομετρα 155.000 and keep running like a teenager
καταναλωση λαδιου μαξ 100ml καθε 7.500xμ που αλλαζω λαδια και φιλτρο λαδιου (φιλτρο αερος καθε 15κ, φιλτρο καυσιμου καθε 300κ, μπουζι καθε 30κ, βαλβολινες καθε 60κ, ιμαντες καθε 90κ)
προβληματα: αλλαγη μιζα στην εγγυηση τον πρωτο χρονο, αλλαγη τρομπα βενζινης πριν 6 μηνεςκαι καποιοι εξακολουθουν να πιστευουν οτι φταινε τα smart για τα προβληματα που εμφανιζουν και οχι οι ιδιοκτητες τους....
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Τι εννοεί όμως με το 1500 elantra? Το elantra έβγαινε μόνο σε 1600.Sent from my Neo V using Tapatalk
με προλαβες......
-
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.group Alpha δεν ήταν και τα δύο;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.Ποσο λέει το 1500αρι accent???
Το 12v 1500αρι ήταν 92 και το 16v 101. Και νομίζω μόνο το 12v είχαμε στην Ελλάδα.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.
Ποσο λέει το 1500αρι accent???
Το 12v 1500αρι ήταν 92 και το 16v 101. Και νομίζω μόνο το 12v είχαμε στην Ελλάδα.
Sent from my Neo V using Tapatalkκι εγω απο που το πηρα βρε Αλεξ, το 16v-102hp??? απο το Ουζμπεκισταν?
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Καπου ειναι μπερδεμενο το πραγμα, οντως, 1500-102hp Accent, 1600-105hp Elantra.
group Alpha δεν ήταν και τα δύο;
Ναι, Alpha Engine
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;