-
kalispera ..αν και αργησα να απαντησω θα σ πω το εξης φιλε μου..δεν ξερω που το βλεπεις εσυ ποσα εχουνε πουληθει και βγαζεις το συμπερασμα οτι δεν ειναι και τοσο αναρπαστο αλλα αυτο που ξερω εγω ειναι οτι σιγουρα υπαρχει προβλημα με την τριμηνη αναμονη που θελει και αν εισαι τυχερος και προλαβεις απο τα λιγα που ερχονται..αν σκεφτεις οτι εγω κατα τυχη απο ακυρωση βρηκα..αλλιως τον αυγουστο που ερχονται τα επομενα θα το επαιρνα κι εγω,,αλλα οσο να ναι αν ενα αυτοκινητο δεν ειναι ετοιμοπαραδοτο σιγουρα χανει σε πωλησεις γιατι σε αποθαρυνει ...τουλαχιστον εμενα προσωπικα..παντως αν και στην οικογενεια μου ειχαμε μονο γιαπωνεζικα αυτοκινητα και ολα (3 στον αριθμο)suzuki θελω να πω οτι με 5000 χιλιομετρα ηδη βγαζω το συμπερασμα οτι ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο χωρισ να θελω να υπερβαλω απλα νομιζω οτι σε σχεση με ενα αστρα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα .
-
Το Chevrolet Aveo Diesel sedan το αγόρασα στις 2-3-2-12 Ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με καλη ποιοτητα κυλισης και χαμηλη καταναλωση καυσιμου σε καμμια περιπτωση πανω απο 5 λιτρα στα 100 με μια μεση καταναλωση στα 4,2 λιτρα. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι σε ικανοποιητικα επιπεδα με τα πλαστικα να ειναι σκληρα στην υφη αλλα με καλη συναρμολογηση. Η οδικη συμπεριφορα ειναι ικανοποιητικη και σε καμμια περιπτωση δεν θα προβληματισει το μεσο οδηγο. Το αυτοκινητο εχει διανυσει 17000 χιλιομετρα χωρις κανενα ουσιαστικο προβλημμα. Αντιμετωπισα μια αστοχια υλικου με τη μπαταρια του αυτοκινητου που με ταλαιπωρισε για ενα μηνα περιπου γιατι δεν υπηρχε σαν αμοιβό και στο τελος εβγαλαν απο ενα καινουργιο αυτοκινητο για να επιλυθει το προβλημμα. Απο ανταλλακτικα διαπιστωσα μια μεγαλη ελλειψη και μαλιστα απο βασικα ανταλλακτικα οπως κολαρα και φιλτρο πετρελαιου. Το κοστος αλλαγης αλλαδιων στα εξουσιοδοτημενα ειναι απαγορευτικο 140 ευρω με το κοστος του φιλτρου λαδιου να αγγιζει τα 40 ευρω. Επειδη ο κινητηρας του ειναι ιδιος με το opel corsa diesel το φιλτρο λαδιου της GM κοστιζει 8 ευρω +φπα και συνεπως το κοστος αλλαγης λαδιου 5-30 φουλ συνθετικο της GM μαζι με φιλτρο δεν ειναι πανω απο 50 ευρω σε ενα σοβαρο συνεργειο. Μην νομιζεται οτι τα εξουσιοδοτημενα εχουν τεχνογνωσια Μαλλον το αντιθετο δεν ξερουν τι τους γινεται. Να σκεφθειται οτι δεν ηξεραν τη χωριτικοτητα του καρτερ και μου εβαλαν σε 2 αλλαγες απο 4,5 λιτρα λαδι ενω ο κατασκευαστης λεει 3,8 λιτρα. βεβαια καποιος πονηρα σκεπτομενος θα ελεγε οτι ηθελαν να πουλησουν αλλα εγω δεν πιστευω αυτη την εκδοχη. Τα συμπερασματα δικα σας. Προσωπικα δεν θα κανω αλλο service σε εξουσιοδοτημενο καθοτι δεν τιθεται θεμα εγγυησης συμφωνα με οδηγια της ευρωπαικης ενωσης αρκει τα αναλωσιμα ανταλακτικα να ειναι εφαμιλα με αυτα που χρησιμοποιει η GM και το συνεργειο να ειναι μελος της ενωσης κατασκευαστων αυτοκινητων
-
Το Chevrolet Aveo Diesel sedan το αγόρασα στις 2-3-2-12 Ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με καλη ποιοτητα κυλισης και χαμηλη καταναλωση καυσιμου σε καμμια περιπτωση πανω απο 5 λιτρα στα 100 με μια μεση καταναλωση στα 4,2 λιτρα. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι σε ικανοποιητικα επιπεδα με τα πλαστικα να ειναι σκληρα στην υφη αλλα με καλη συναρμολογηση. Η οδικη συμπεριφορα ειναι ικανοποιητικη και σε καμμια περιπτωση δεν θα προβληματισει το μεσο οδηγο. Το αυτοκινητο εχει διανυσει 17000 χιλιομετρα χωρις κανενα ουσιαστικο προβλημμα. Αντιμετωπισα μια αστοχια υλικου με τη μπαταρια του αυτοκινητου που με ταλαιπωρισε για ενα μηνα περιπου γιατι δεν υπηρχε σαν αμοιβό και στο τελος εβγαλαν απο ενα καινουργιο αυτοκινητο για να επιλυθει το προβλημμα. Απο ανταλλακτικα διαπιστωσα μια μεγαλη ελλειψη και μαλιστα απο βασικα ανταλλακτικα οπως κολαρα και φιλτρο πετρελαιου. Το κοστος αλλαγης αλλαδιων στα εξουσιοδοτημενα ειναι απαγορευτικο 140 ευρω με το κοστος του φιλτρου λαδιου να αγγιζει τα 40 ευρω. Επειδη ο κινητηρας του ειναι ιδιος με το opel corsa diesel το φιλτρο λαδιου της GM κοστιζει 8 ευρω +φπα και συνεπως το κοστος αλλαγης λαδιου 5-30 φουλ συνθετικο της GM μαζι με φιλτρο δεν ειναι πανω απο 50 ευρω σε ενα σοβαρο συνεργειο. Μην νομιζεται οτι τα εξουσιοδοτημενα εχουν τεχνογνωσια Μαλλον το αντιθετο δεν ξερουν τι τους γινεται. Να σκεφθειται οτι δεν ηξεραν τη χωριτικοτητα του καρτερ και μου εβαλαν σε 2 αλλαγες απο 4,5 λιτρα λαδι ενω ο κατασκευαστης λεει 3,8 λιτρα. βεβαια καποιος πονηρα σκεπτομενος θα ελεγε οτι ηθελαν να πουλησουν αλλα εγω δεν πιστευω αυτη την εκδοχη. Τα συμπερασματα δικα σας. Προσωπικα δεν θα κανω αλλο service σε εξουσιοδοτημενο καθοτι δεν τιθεται θεμα εγγυησης συμφωνα με οδηγια της ευρωπαικης ενωσης αρκει τα αναλωσιμα ανταλακτικα να ειναι εφαμιλα με αυτα που χρησιμοποιει η GM και το συνεργειο να ειναι μελος της ενωσης κατασκευαστων αυτοκινητων
-
Ηθελα πολυ να περιμενω να το δω ... δεν ξερω αν αξιζε για καινουριο. Τσιμπησαμε ενα yaris 8/2010 1.4d 90ps με 46.000χιλ ...ατρακαριστο αβαφτο κομπλε του γειτονα που πηγαινε καθε μερα 120χιλ εθνικη πηγαινε ελα δουλεια με αρκετα εξτραδακια ...9χινες μετρητα . Το ειχε παρει 16.900! Ναι κυριοι εδωσε 17 χιλιαρικα για yaris ! Ηρωας! . Το aveo ειναι πολυ ομορφο ομως καμια σχεση με το εκτρωμα του yaris ... δεν ξερω αν ηταν καλη η κινηση μας οσο αφορα το την ευχαριστηση ...οσο ναναι το yaris ειναι λιγο nerd .
-
Ρε παιδιά έχω μπερδευτεί λίγο με τη συγκεκριμένη έκδοση.Στη διαφήμιση που προβάλλεται στην τηλεόραση τις τελευταίες μέρες αναφέρει για μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ενω στους καταλόγους κάποιων περιοδικών αναφέρει οτι εκπέμπει 108 gr/km Co2 πράγμα που σημαίνει οτι τελικά πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.Ποιο απο τα δύο ισχύει τελικά?
ΥΓ:Αναφέρομαι στην Hatchback έκδοση
-
Εχει δυο εκδοσεις αποδοσης ο ντιζελ. αυτος με τα λίγα άλογα (75 νομιζω) εχει μηδενικά τέλη
-
Αυτη η έκδοση ειναι καθόλου καλή η έχει τον ρόλο κράχτη στην γκάμα του Aveo?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Εχει δυο εκδοσεις αποδοσης ο ντιζελ. αυτος με τα λίγα άλογα (75 νομιζω) εχει μηδενικά τέληΝομίζω πως πλέον και ο 95άρης έχει μηδενικά τέλη .Δεν θυμάμαι αν είχε start-stop.Αλλιώς θα μάκρυναν την 5η και 6η σχέση απλό.Πολύ καλή κίνηση.Αν πέσει και η τιμή 1000€(από τα 14200€ που κάνει τώρα,το corsa ecoflex excess έκδοση κάνει 13500€) θα πουλήσει πολύ καλά.Αλλωστε χειρότερο από το corsa ecoflex δεν είναι σε καμία περίπτωση που έχει ξεπατωθεί σε πωλήσεις .
-
Μετα απο 20000 χιλιομετρα αποφασισα να γραψω εντυπωσεις για την περιπτωση π καποιος ενδιαφερεται για την αγορα του.
γενικως πολυ καλο αυτοκινητο χωρις κανενα προβλημα μεχρι τωρα .δεν τσιμπαει καθολου λαδι,πολυ βασικο αυτο γιατι εγω το κανω 100 χλμ καθημερινως κ του πινω λιγο το αιμα.ηχομονωση πολυ καλη με εκτη κ 2000 στροφες 120 χλμ δεν ακους τιποτα.ισως ειναι λιγο μεγαλες οι δεκαεφταρες αλλα ειναι το τιμημα τις ομορφιας!!σε λευκο που το εχω εγω το βρισκω ιδιαιτερα ομορφο.τριξιματα δεν εχει κανει κιχ και τα υλικα του ναι μεν σκληρα αλλα αριστα δεμενα μεταξυ τους!!! πολυ ομορφος φωτισμος το βραδυ. απο κρατημα δοκιμασμενο στις στροφες δομοκος -φαρσαλα αξιολογο μπορω να πω και (το εσπ σχεδον ποτε δεν εχει αναψει σε ασφαλτο)σασμαν πολυ καλο αλλα οχι για κοντρες βεβαια και το μοτερ του ιδιαιτερα δυνατογια τα κυβικα του αν κ ταξιδιαρικο πιο πολυ.δεν ζοριζεται ιδιαιτερα να πιασει τα 190 και σε λιγο κατηφορα πιανει ανετα 200.το σενταν π ειναι το δικο μου δεν με εχει απογοητευσει ποτε στο φορτωμα..χωραει τα παντα!!χαχαχαχ!!
η εκδοση ltz πραγματικα πολυ πλουσια κ δεν του λειπει τιποτα.γενικως μετα απο 3 suzuki δεν εχω μετανιωσει που αγορασα σεβρολετ γιατι δεν τριζει δεν κοπαναει ειναι αθορυβο και σ δινει αισθηση γερμανικης ποιοτητας στο δεσιμο του γενικα.στα γιαπωνεζικα νομιζεις οτι εχεις το μοτερ συνοδηγο σου -
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Έχετε απόλυτο δίκιο...Τι ''πρεστίζ'' θα μπορούσε να έχει μια φίρμα που παράγει επί 100+ χρόνια, αυτοκίνητα όπως τα παρακάτω.Άσε που θα είσαι αναγκασμένος το αυτοκίνητο σου να φέρει το ίδιο σήμα με το παραπάνω!!! Αίσχος !!!
-
Ο χρήστης serlock έγραψε:
Τι γίνεται ρε παιδιά με το νέο chevrolet aveo; Έχω διαβάσει 3-4 διαφορετικές κριτικές που το αποθεώνουν.- Πρώτο στην ασφάλεια στο euroncap.
- Κινητήρας diesel 1.3 95ps χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
- 21kgm ροπής από τις 1750 στροφές.
- Μεγάλοι χώροι και εξοπλιστικά φορτωμένο.
Κανείς δεν γράφει για μειονεκτήματα. Θα με βοηθήσει κάποιος να τα βρω;
γεια σας πηρα στα χερια μου το νεο aveo sedan 1,3 ltz 95 ps σε λευκο χρωμα την παρασκευη. ολα αυτα που λετε ισχυουν εκτος απο τα τελοι κυκλοφοριας γιατι? διοτι εχει 6απλο σασμαν και βγαζει 107 ρυπους ενω αυτο που εχει 5απλο σασμαν βγαζει απο 97-99 ρυπους με αποτελεσμα να απαλασετε απο τα τελοι κυκλοφοριας και αυτο δεν εχει 95ps εχει 75ps και η τιμη του κατεβαινει στα 13500 περιπουστην εκδοση ltz. παντως εμενα μου αρεσει πολυ με το 6αρι παει πολυ καλυτερα και η ροπη του ειναι πολυ καλη.Και η καταναλωση του το ποιο συματικο για εμενα ειναι στα 4 λιτρα περιπου γιατι ειμαι συναιχεια εκτος πολης
πιστευω να βοηθησα λιγο
-
Ο χρήστης marios1 έγραψε:
Τι γίνεται ρε παιδιά με το νέο chevrolet aveo; Έχω διαβάσει 3-4 διαφορετικές κριτικές που το αποθεώνουν.
- Πρώτο στην ασφάλεια στο euroncap.
- Κινητήρας diesel 1.3 95ps χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
- 21kgm ροπής από τις 1750 στροφές.
- Μεγάλοι χώροι και εξοπλιστικά φορτωμένο.
Κανείς δεν γράφει για μειονεκτήματα. Θα με βοηθήσει κάποιος να τα βρω;
γεια σας πηρα στα χερια μου το νεο aveo sedan 1,3 ltz 95 ps σε λευκο χρωμα την παρασκευη. ολα αυτα που λετε ισχυουν εκτος απο τα τελοι κυκλοφοριας γιατι? διοτι εχει 6απλο σασμαν και βγαζει 107 ρυπους ενω αυτο που εχει 5απλο σασμαν βγαζει απο 97-99 ρυπους με αποτελεσμα να απαλασετε απο τα τελοι κυκλοφοριας και αυτο δεν εχει 95ps εχει 75ps και η τιμη του κατεβαινει στα 13500 περιπουστην εκδοση ltz. παντως εμενα μου αρεσει πολυ με το 6αρι παει πολυ καλυτερα και η ροπη του ειναι πολυ καλη.Και η καταναλωση του το ποιο συματικο για εμενα ειναι στα 4 λιτρα περιπου γιατι ειμαι συναιχεια εκτος πολης
πιστευω να βοηθησα λιγο
Μια διόρθωση μόνο (βάσει του ελληνικού site):
- κινητήρας 75ps με 5άρι σασμάν και ρύπους στα 99γρ.
- κινητήρας 95ps με 5άρι σασμάν και ρύπους στα 95γρ.
- κινητήρας 95ps με 6άρι σασμάν και ρύπους στα 108γρ.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ κι απο εμενα...οσον αφορα το φιλο πριν καλοταξιδο παντα !!!
αυτο π ειπες για το υποβραχιονιο μπροστα με προβληματισε γιατι εμενα εχει και μαλιστα χωρις να το ειχα παραγειλει.σενταν εχω κ εγω πετρελαιο.η καταναλωση π θα δεις θα πεσει αρκετα στην εθνικη αλλα μικτη δεν θα σ περναει ποτε τα 5!!
εγω το εχω κανει 30οοο κμ και δεν εχει κανει κιχ ουτε βλαβη τιποτα μην το ματιασω!!! πολυ προσοχη ομως λαδια και φιλτρο λαδιου αυστηρα καθε 10000 ! προσεχουμε για να εχουμε.στο ιδιο μοτερ π εχουν τα φιατ η αντιπροσωπεια αλλαζει λαδια καθε 30!! ελεος!!!θα σ δωσω ομως μια συμβουλη ψαξε να βρεις ρεζερβα και οταν βρεις πες μ κι εμενα π βρηκες!!
για να μην παθεις οτι επαθα κι εγω με σκισμενο λαστιχο το σαββατοβραδο(εχω κ σχετικο ποστ)
-
Θα ήθελα να ρωτήσω, ως ασχετος υποψήφιος αγοραστης καινούριου αυτοκινήτου:
-
Πόσο καλά τραβάει φορτωμένο;
-
Πόσο θόρυβο έχει εσωτερικά;
-
Πόσο κοστίζει μία ρεζέρβα;
-
Πόσο ευρύχωρο είναι στους πίσω καθίμενους;
-
Πόσο αξιόπιστο είναι;
-
Πόσο ακροβά ανταλλακτικά θα λέγαμε ότι έχει;
Ευχαριστώ
-
-
Ο χρήστης teod1980 έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω, ως ασχετος υποψήφιος αγοραστης καινούριου αυτοκινήτου:-
Πόσο καλά τραβάει φορτωμένο;
-
Πόσο θόρυβο έχει εσωτερικά;
-
Πόσο κοστίζει μία ρεζέρβα;
-
Πόσο ευρύχωρο είναι στους πίσω καθίμενους;
-
Πόσο αξιόπιστο είναι;
-
Πόσο ακροβά ανταλλακτικά θα λέγαμε ότι έχει;
Ευχαριστώ
1- ΕΙΝΑΙ πολυ δυνατο σε ρεπριζ και σε επιταχυνσεις παρα τα 1400 κιλα του..σε σημειο π σε εκπλησει!! αυτο στο λεει πρωην κατοχος ignis sport 115 hp ...το εχω φορτωσει εμπορευματα(εχω το σενταν) σε σημειο π να λες θα του κανω ζημια και εκανα 200 χιλιομετρα χωρις να του φαινεται οτι ειναι φορτωμενο...αλλο πραμα τελικα η ροπη του πετραιλαιοκινητηρα...
2-ακους ελαχιστα μονο τα ζαστιχα που ειναι 17 '' εμενα..
3-ψαξτο καλα αν γινεται να στο φερουνε μαζι με ρεζερβα...γιατι αλλιως θες ενα κατοσταευρω η σιδερενια ζαντα...γιατι δε βρισκεις μεταχειρο συν γρυλους κλειδια
4-δεν ξερω γιατι δεν ταξιδευω εγω πισω αλλα το καθισματακι με το παιδι και η γυναικα μου ειναι πολυ ανετα απ οσο μ λεει
5-εχω κανει σε 14 μηνες 37000 κμ ...σερβις καθε 10000 κμ προβλημα μοο ενα λαστιχο π εσκισα εγω
6-
-
-
Για το σεντάν μιλάω.
Είδα και το c-elysee σχετικά πιο φθηνό αλλά και το c4 που βγαίνει η 1η έκδοση στα ίδια λεφτά.
Βεβαια τα citroen είναι δεκαεξάρια με ότι αυτό συνεπάγεται από μηχανή, κατανάλωση και φορολόγηση. -
ΓΙΑ ΝΑ μην στο πω σε λιτρα και σε μπερδευω,,,επειδη καθε μερα κανω 100 χιλιομετρα....με 20 ευρω v power κανω 280-300 κμ.σε εθνικη με 110 -120 σταθερα.
τα δεκαεξαρια ειναι ενα προβλημα στην ελλαδα π ποτε δεν ξερεις τι σ ξημερωνει....αν κ δεν θα αγοραζα γαλλλικο μετα απο οτι εχω τραβηξει με το 206 τισ γυναικασ μου/ βεβαια να σ πω την αληθεια και το αβεο διστακτικα το αγορασα γιατι στην οικογενεια ειχαμε μονο σουζουκι(3) αλλα τελικα μεχρι τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
aveo salesmen forum
-
ti ennoeis?
-
Δε γνωρίζω πολλά από αυτοκίνητα.
Τώρα ψάχνω και για αυτό μαθαίνω πραγματα.Το μοντέλο αυτό όμως για 1256 κυβικά, βγάζει 95 ps και ροπή 190 / 1750.
Είναι επαρκές για το αμάξωμά του και πόσο μάλλον όταν είναι φορτωμένο;
Chevrolet Aveo Diesel 1.3