Το Chevrolet Aveo Diesel sedan το αγόρασα στις 2-3-2-12 Ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με καλη ποιοτητα κυλισης και χαμηλη καταναλωση καυσιμου σε καμμια περιπτωση πανω απο 5 λιτρα στα 100 με μια μεση καταναλωση στα 4,2 λιτρα. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι σε ικανοποιητικα επιπεδα με τα πλαστικα να ειναι σκληρα στην υφη αλλα με καλη συναρμολογηση. Η οδικη συμπεριφορα ειναι ικανοποιητικη και σε καμμια περιπτωση δεν θα προβληματισει το μεσο οδηγο. Το αυτοκινητο εχει διανυσει 17000 χιλιομετρα χωρις κανενα ουσιαστικο προβλημμα. Αντιμετωπισα μια αστοχια υλικου με τη μπαταρια του αυτοκινητου που με ταλαιπωρισε για ενα μηνα περιπου γιατι δεν υπηρχε σαν αμοιβό και στο τελος εβγαλαν απο ενα καινουργιο αυτοκινητο για να επιλυθει το προβλημμα. Απο ανταλλακτικα διαπιστωσα μια μεγαλη ελλειψη και μαλιστα απο βασικα ανταλλακτικα οπως κολαρα και φιλτρο πετρελαιου. Το κοστος αλλαγης αλλαδιων στα εξουσιοδοτημενα ειναι απαγορευτικο 140 ευρω με το κοστος του φιλτρου λαδιου να αγγιζει τα 40 ευρω. Επειδη ο κινητηρας του ειναι ιδιος με το opel corsa diesel το φιλτρο λαδιου της GM κοστιζει 8 ευρω +φπα και συνεπως το κοστος αλλαγης λαδιου 5-30 φουλ συνθετικο της GM μαζι με φιλτρο δεν ειναι πανω απο 50 ευρω σε ενα σοβαρο συνεργειο. Μην νομιζεται οτι τα εξουσιοδοτημενα εχουν τεχνογνωσια Μαλλον το αντιθετο δεν ξερουν τι τους γινεται. Να σκεφθειται οτι δεν ηξεραν τη χωριτικοτητα του καρτερ και μου εβαλαν σε 2 αλλαγες απο 4,5 λιτρα λαδι ενω ο κατασκευαστης λεει 3,8 λιτρα. βεβαια καποιος πονηρα σκεπτομενος θα ελεγε οτι ηθελαν να πουλησουν αλλα εγω δεν πιστευω αυτη την εκδοχη. Τα συμπερασματα δικα σας. Προσωπικα δεν θα κανω αλλο service σε εξουσιοδοτημενο καθοτι δεν τιθεται θεμα εγγυησης συμφωνα με οδηγια της ευρωπαικης ενωσης αρκει τα αναλωσιμα ανταλακτικα να ειναι εφαμιλα με αυτα που χρησιμοποιει η GM και το συνεργειο να ειναι μελος της ενωσης κατασκευαστων αυτοκινητων
Latest posts made by george-1960
-
RE: Chevrolet Aveo Diesel 1.3
-
RE: Chevrolet Aveo Diesel 1.3
Το Chevrolet Aveo Diesel sedan το αγόρασα στις 2-3-2-12 Ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο με καλη ποιοτητα κυλισης και χαμηλη καταναλωση καυσιμου σε καμμια περιπτωση πανω απο 5 λιτρα στα 100 με μια μεση καταναλωση στα 4,2 λιτρα. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι σε ικανοποιητικα επιπεδα με τα πλαστικα να ειναι σκληρα στην υφη αλλα με καλη συναρμολογηση. Η οδικη συμπεριφορα ειναι ικανοποιητικη και σε καμμια περιπτωση δεν θα προβληματισει το μεσο οδηγο. Το αυτοκινητο εχει διανυσει 17000 χιλιομετρα χωρις κανενα ουσιαστικο προβλημμα. Αντιμετωπισα μια αστοχια υλικου με τη μπαταρια του αυτοκινητου που με ταλαιπωρισε για ενα μηνα περιπου γιατι δεν υπηρχε σαν αμοιβό και στο τελος εβγαλαν απο ενα καινουργιο αυτοκινητο για να επιλυθει το προβλημμα. Απο ανταλλακτικα διαπιστωσα μια μεγαλη ελλειψη και μαλιστα απο βασικα ανταλλακτικα οπως κολαρα και φιλτρο πετρελαιου. Το κοστος αλλαγης αλλαδιων στα εξουσιοδοτημενα ειναι απαγορευτικο 140 ευρω με το κοστος του φιλτρου λαδιου να αγγιζει τα 40 ευρω. Επειδη ο κινητηρας του ειναι ιδιος με το opel corsa diesel το φιλτρο λαδιου της GM κοστιζει 8 ευρω +φπα και συνεπως το κοστος αλλαγης λαδιου 5-30 φουλ συνθετικο της GM μαζι με φιλτρο δεν ειναι πανω απο 50 ευρω σε ενα σοβαρο συνεργειο. Μην νομιζεται οτι τα εξουσιοδοτημενα εχουν τεχνογνωσια Μαλλον το αντιθετο δεν ξερουν τι τους γινεται. Να σκεφθειται οτι δεν ηξεραν τη χωριτικοτητα του καρτερ και μου εβαλαν σε 2 αλλαγες απο 4,5 λιτρα λαδι ενω ο κατασκευαστης λεει 3,8 λιτρα. βεβαια καποιος πονηρα σκεπτομενος θα ελεγε οτι ηθελαν να πουλησουν αλλα εγω δεν πιστευω αυτη την εκδοχη. Τα συμπερασματα δικα σας. Προσωπικα δεν θα κανω αλλο service σε εξουσιοδοτημενο καθοτι δεν τιθεται θεμα εγγυησης συμφωνα με οδηγια της ευρωπαικης ενωσης αρκει τα αναλωσιμα ανταλακτικα να ειναι εφαμιλα με αυτα που χρησιμοποιει η GM και το συνεργειο να ειναι μελος της ενωσης κατασκευαστων αυτοκινητων