-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Μου κανει εντυπωση παντως ποσο πολυ εχει απαξιωθει η 159..αλλες οι εκδοσεις ασχετως κυβισμου.. περισσοτερο απο τη c5 αν λαβουμε υποψιν και τη σημαντικη διαφορα τιμης ως καινουργια.
Η 159 δεν απευθυνεται στον οποιονδηποτε πιστευω ειδικα η tbi.Τουλαχιστον οχι τοσο,οσο ενα avensis π.χ.Ειναι πιο ιδιαιτερη επιλογη,που στοχευει σε πιο ψαγμενο κοινο που ξερει και το βασικο της μειονεκτημα,τη μεγαλη καταναλωση.Θα μου πεις παει αεροπορια,αλλα 11-12 λιτρα δεν ειναι κ οτι καλυτερο σημερα
Η καταναλωση ειναι πιστευεις το βασικο της μειονεκτημα για το μη ψαγμενο κοινο? Την εχεις οδηγησει?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα δεν μιλάω σε σχέση με το 3αξονικό. Μιλάω κρίνοντας από το τι είδους οδηγός φαίνεται να είναι ο ενδιαφερόμενος και από προσωπικές εμπειρίες με αυτοκίνητα σαν αυτά που συζητάμε. 10αρια μπορεί να γράψει Α-ΝΕ-ΤΑ μέσα στην πόλη μια 147 ή ένα Golf 160 ή οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο.Βέβαια να πω εδώ ότι με το 206 1.4 16V που έχω, βλέπω σταθερά 9.1-9.2 μέση, σχεδόν όλα μέσα σε κίνηση στην Αθήνα. Άρα το να έχω στο -μεγαλύτερο, βαρύτερο, ταχύτερο- sedan (159, Insignia, C5 κοκ) 10 ή 11 μέση είναι ρεαλιστικό και ευχής έργον. Αλλά και πάλι, αν είναι 12lt/100χλμ, δεν θα τα βάψω μαύρα, καλοδεχούμενο και αυτό. Σημειώστε ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι κυρίως για ταξίδια, οπότε περισσότερο με ενδιαφέρει π.χ. το 8.2 που πόσταρε ο kiloMeater της C5 και τα αντίστοιχα εκτός πόλης νούμερα των μοντέλων αυτών (αν και εγώ το cruise το σετάρω συνήθως στο 150-155, δηλαδή όριο +10% ανοχή των οργάνων της τάξης )
-
@volvozeus
Οχι δε την εχω οδηγησει,οπως δεν εχω οδηγησει και 99.99999 % των αυτοκινητων που συζηταμε εδω μεσα.Αλλα ναι στα χαρτια,στα review και στο αλφιστι.gr αν κατι εχει ως μειονεκτημα αυτο ειναι η καταναλωση της. -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Βέβαια να πω εδώ ότι με το 206 1.4 16V που έχω, βλέπω σταθερά 9.1-9.2 μέση, σχεδόν όλα μέσα σε κίνηση στην Αθήνα. Άρα το να έχω στο -μεγαλύτερο, βαρύτερο, ταχύτερο- sedan (159, Insignia, C5 κοκ) 10 ή 11 μέση είναι ρεαλιστικό και ευχής έργον. Αλλά και πάλι, αν είναι 12lt/100χλμ, δεν θα τα βάψω μαύρα, καλοδεχούμενο και αυτό. Σημειώστε ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι κυρίως για ταξίδια, οπότε περισσότερο με ενδιαφέρει π.χ. το 8.2 που πόσταρε ο kiloMeater της C5 και τα αντίστοιχα εκτός πόλης νούμερα των μοντέλων αυτών (αν και εγώ το cruise το σετάρω συνήθως στο 150-155, δηλαδή όριο +10% ανοχή των οργάνων της τάξης )
Μα γι' αυτό ακριβώς γράφω αυτά που γράφω γιατί νομίζω ότι έχω καταλάβει τι είδους οδηγός είσαι και τι προτεραιότητες έχεις. Με άλλα λόγια κάνενα απο τα αυτοκίνητα που αναφέρονται δεν είναι απαγορευτικά για σένα τουλάχιστον σε θέματα κατανάλωσης.
-
Καλα κι εγω με τη μεση του kilomeater, 8.2-8.9 κυμαινεται η καταναλωση μου...στην εθνικη γενικα αν δεν πας ταπα, μια χαρα καινε τα πολλα αλογα/κυβικα..Στην πολη ειναι τσοντα και φυσικα στο σκισιμο..αλλα πιο 'παει' χωρις να το ταϊσεις?
-
φιλος με brera TBi με 40% χρηση σε ταξιδια, χωρις να τρεχει γενικα, εχει μεση 14.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
φιλος με brera TBi με 40% χρηση σε ταξιδια, χωρις να τρεχει γενικα, εχει μεση 14.Σοβαρά μιλάς ? Αυτό είναι πρακτικά μία ή άλλη με το CX7 (που είναι κοντά 2 τόνους και 300 αλόγατα)....
-
Ναι κι εγώ με το 500αρακι μόνο εθνική έχω μέση 22. Το γάμησες και ψόφησε. Ας βγει ο Πάσχος να πει πόσο έχει με την 159 αν και είναι 1000ειπωμένα...
-
Χωρις να εχω κατι εναντι του c5 μηπως θα ηταν λιγο... πλαδαρο για τον Ace??
Καπου μεταξυ Insignia και 159 θα ημουν (με το Insignia να με κερδιζει περισσοτερο). Γειτονας εχει το 1,6 t και θα τον ρωτησω πως παει απο καταναλωση σε ταξιδια.. -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Χωρις να εχω κατι εναντι του c5 μηπως θα ηταν λιγο... πλαδαρο για τον Ace??
Καπου μεταξυ Insignia και 159 θα ημουν (με το Insignia να με κερδιζει περισσοτερο). Γειτονας εχει το 1,6 t και θα τον ρωτησω πως παει απο καταναλωση σε ταξιδια..Το καλό με τη C5 με την υδροπνευματική είναι ότι μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως και -υποθέτω- να συμπεριφέρεται διαφορετικά, αναλόγως τη ρύθμιση. Ξέρω από εμπειρία ως επιβάτης ότι 'σιδερώνει' το δρόμο όπως λίγα άλλα αυτοκίνητα στο πλανήτη, ενώ δεν είναι και τόσο απρόσωπη όπως π.χ. το Α4 όσον αφορά στήσιμο/συμπεριφορά/κλπ...Και όπως είπα, απέξω και μέσα μου δίνει αίσθηση 'αυτοκινήτου' με τις ανέσεις και τις gadgetιές της
Αν μπορείς να ρωτήσεις θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο...αν σου πει και 2-3 λόγια για συμπεριφορά (αν ξέρεις και τι είδους οδηγός είναι) θα βοηθούσε...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
φιλος με brera TBi με 40% χρηση σε ταξιδια, χωρις να τρεχει γενικα, εχει μεση 14.
Σοβαρά μιλάς ? Αυτό είναι πρακτικά μία ή άλλη με το CX7 (που είναι κοντά 2 τόνους και 300 αλόγατα)....
φυσικα μιλαω σοβαρα, στην πολη χαλαρα, στα ταξιδια 130-150. Πολυ ομορφο αυτοκινητο αλλα οι βενζινες του πονανε πολυ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ναι κι εγώ με το 500αρακι μόνο εθνική έχω μέση 22. Το γάμησες και ψόφησε. Ας βγει ο Πάσχος να πει πόσο έχει με την 159 αν και είναι 1000ειπωμένα...δλδ αμα βγει ο Πασχος και πει οτι του καιει 7 ή 27 τι σημαινει αυτο;
οτι καποιος απο τους 2 μας λεει ψεμματα;το συγκεκριμενο αμαξι του φιλου, με τη συγκεκριμενη χρηση καιει τοσο.-
αν καποιος κατεβαινει το ποταμι για να παει στη δουλεια του ή αν καποιος αλλος πηγαινει απο το Ρεντη στο Κολωνακι θα εχουν την ιδια καταναλωση;
-
τώρα θυμήθηκα και τις καταναλώσεις που έβλεπε το κολλητάρι του ΓΚ με το Σ2000.
-
Μα γι' αυτό ακριβώς το λέω ότι δεν είναι ενδεικτικό το 14 γιατί μπορεί ο άλλος να είναι δουλειά-σπίτι-σπίτι-δουλειά και αυτές να είναι αποστάσεις 2χλμ να μην έχει προλάβει καν να ζεσταθεί το αμάξι. Άρα ποιο το νόημα να πετάμε έτσι ένα 14 ή ένα 24 και να τρομάζουμε τον άνθρωπο?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα γι' αυτό ακριβώς το λέω ότι δεν είναι ενδεικτικό το 14 γιατί μπορεί ο άλλος να είναι δουλειά-σπίτι-σπίτι-δουλειά και αυτές να είναι αποστάσεις 2χλμ να μην έχει προλάβει καν να ζεσταθεί το αμάξι. Άρα ποιο το νόημα να πετάμε έτσι ένα 14 ή ένα 24 και να τρομάζουμε τον άνθρωπο?συγνωμη, ουτε ειπα οτι ειναι ενδεικτικο, ουτε ειμαι ο μονος που ειπε οτι το μοτερ αυτο καιει πολυ (το ακριβως αντιθετο). Αν θελει να μαθει πιο αξιοπιστα νουμερα ας ψαξει σε αναλογα φορουμ κατοχων.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Μα δεν μιλάω σε σχέση με το 3αξονικό. Μιλάω κρίνοντας από το τι είδους οδηγός φαίνεται να είναι ο ενδιαφερόμενος και από προσωπικές εμπειρίες με αυτοκίνητα σαν αυτά που συζητάμε. 10αρια μπορεί να γράψει Α-ΝΕ-ΤΑ μέσα στην πόλη μια 147 ή ένα Golf 160 ή οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο.
Βέβαια να πω εδώ ότι με το 206 1.4 16V που έχω, βλέπω σταθερά 9.1-9.2 μέση, σχεδόν όλα μέσα σε κίνηση στην Αθήνα. Άρα το να έχω στο -μεγαλύτερο, βαρύτερο, ταχύτερο- sedan (159, Insignia, C5 κοκ) 10 ή 11 μέση είναι ρεαλιστικό και ευχής έργον. Αλλά και πάλι, αν είναι 12lt/100χλμ, δεν θα τα βάψω μαύρα, καλοδεχούμενο και αυτό. Σημειώστε ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι κυρίως για ταξίδια, οπότε περισσότερο με ενδιαφέρει π.χ. το 8.2 που πόσταρε ο kiloMeater της C5 και τα αντίστοιχα εκτός πόλης νούμερα των μοντέλων αυτών (αν και εγώ το cruise το σετάρω συνήθως στο 150-155, δηλαδή όριο +10% ανοχή των οργάνων της τάξης )
Με 9.2 στο 206 η 159 θα καίει χαλαρά 13αρες... Μπορεί μα λέω και λίγα...
-
Ρε παιδιά μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας... Τα μοτέρ των Ιταλών ανέκαθεν καιγαν και καίνε ...
Σε χώρους και κατανάλωση η 59 πάσχει.-
-
Δηλαδή σας ακούγεται λογικό ένα με ψυχή να καίει όσο ένα χωρίς;
-
Με την ίδια λογική αν με CX7 γράφει 15λτ με την 159 θα γράφει 11...δεν πάει έτσι.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Δηλαδή σας ακούγεται λογικό ένα με ψυχή να καίει όσο ένα χωρίς;
Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?