-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Jmarr
Έκανες τρομερό λογοπαίγνιο , το ομολογώ, αλλά είσαι ακραίος..
Μόνο με τρύπα στον πάτο ανάγεται σε Τέχνη η τσαγιέρα?Υ.Γ Ζητώ συγνώμη πάντως, γιατί η παρεμβολή μου χάλασε την ωραία σας συζήτηση
Χωρίς τρύπες θα είναι ενα όμορφο και πολύ όμορφα/προσεχτικά κατασκευασμένο αντικείμενο. Crafted. Ως craftsman περιορίζεσαι απο την χρηστικότητα του αντικειμένου πχ. τσαγιέρα ποδήλατο κιθάρα κοκ. Ως καλλιτέχνης (artist) έχεις βέβαια περιορισμούς (του εαυτού σου) αλλα δεν έχουν να κάνουν τόσο με πρακτικά θέματα. Και αυτά υπάρχουν (πχ. είναι πρακτικά αδύνατο να φτιάξεις ένα γλυπτό 100x100 χιλιόμετρα) αλλά είναι άλλου είδους.
Δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει στις κατασκευές δημιουργία και έκφραση αλλα καλό IMO να γίνεται ο διαχωρισμός.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μια Στρανταλε μπορει
Πολλες μπορουν. Μια F50 σκαει μυτη στο King's Cross και τρεχει το μισο Λονδινο...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
τι πολλες? βλεπεις να τραβανε 360 η 430? παρολο ειναι βγαινουν σαν μυγες εκει περα? αλλωστε ειπαμε για διαχρονικοτητα η φ50 οπως ολα τα l.e της φερραρι σαφως και θα τραβανε παντα τα φλας δεν θελει και ερωτημα αλλου ηταν το θεμα
-
-
Mόνο που η F50 δεν ήταν 3,5 λίτρα, αλλά 4,7. Η F1 ήταν 3,5.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.
H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα.
Τα θες και τα λες. H Enzo για παραδειγμα εσπασε το 2003 ολα τα ρεκορ του r&t ξεπερνωντας κατα πολυ την f1. H LaFerrari αν και δεν κατασκευαστηκε ως dragster, θα ειναι το ιδιο γρηγορη η περισσοτερο στο 0-300 σε σχεση με μια agera και μαλιστα χρησιμοποιοντας βενζινη! Για την επιβεβαιωση περιμενε τις μετρησεις. Απο εκει και περα ολα αυτα ειναι στην κορυφη απο τη στιγμη που οι επιδοσεις τους ειναι ταυτοσημες και μετα μετρανε αλλα θεματα οπως ηχος, αισθηση κλπ. Θες να μιλησουμε και για πιστα μηπως;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Σε ποια πιστα δοκιμαστηκαν ταυτοχρονα η ΕΝΖΟ και η Mclaren F1 για να τα συγκρινουμε;
Η ΕΝΖΟ οχι μονο εχει μικροτερη τελικη ταχυτητα αλλα και χειροτερη επιταχυνση. Μονο το 0-300 να δεις φτανει. Χαος...
Η ΕΝΖΟ με 200 κιλα παραπανω βαρος, πολυ δυσκολα θα κερδισει σε οποιαδηποτε πιστα τη McLaren. -
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Η ΕΝΖΟ με 200 κιλα παραπανω βαρος, πολυ δυσκολα θα κερδισει σε οποιαδηποτε πιστα τη McLaren.Να υποθέσω ότι και το GT-R με 400 κιλά παραπάνω βάρος πολύ δύσκολα θα κερδίσει σε οποιαδήποτε πίστα την 458 ?
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
...
...
...
...
...
Σε ποια πιστα δοκιμαστηκαν ταυτοχρονα η ΕΝΖΟ και η Mclaren F1 για να τα συγκρινουμε;
https://www.youtube.com/watch?v=?v=kjzSWWEpcTE&feature=player_embedded#!
- Maserati MC12 7:24.29
- Pagani Zonda F 7:24.65
- Ferrari Enzo 7:25.21
- Porsche Carrera GT 7:28.71
- Koenigsegg CCX 7:33.55
Dottinger-Hohe Trap Speeds: (Dottinger-Hohe is the main straight)
- Koenigsegg CCX 190.0 MPH
- Ferrari Enzo 189.2 MPH
- Maserati MC12 185.5 MPH
- Porsche Carrera GT 183.5 MPH
- Pagani Zonda F 181.6 MPH
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.
H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα.
Τα θες και τα λες. H Enzo για παραδειγμα εσπασε το 2003 ολα τα ρεκορ του r&t ξεπερνωντας κατα πολυ την f1. H LaFerrari αν και δεν κατασκευαστηκε ως dragster, θα ειναι το ιδιο γρηγορη η περισσοτερο στο 0-300 σε σχεση με μια agera και μαλιστα χρησιμοποιοντας βενζινη! Για την επιβεβαιωση περιμενε τις μετρησεις. Απο εκει και περα ολα αυτα ειναι στην κορυφη απο τη στιγμη που οι επιδοσεις τους ειναι ταυτοσημες και μετα μετρανε αλλα θεματα οπως ηχος, αισθηση κλπ. Θες να μιλησουμε και για πιστα μηπως;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Σε ποια πιστα δοκιμαστηκαν ταυτοχρονα η ΕΝΖΟ και η Mclaren F1 για να τα συγκρινουμε;
Η ΕΝΖΟ οχι μονο εχει μικροτερη τελικη ταχυτητα αλλα και χειροτερη επιταχυνση. Μονο το 0-300 να δεις φτανει. Χαος...
Η ΕΝΖΟ με 200 κιλα παραπανω βαρος, πολυ δυσκολα θα κερδισει σε οποιαδηποτε πιστα τη McLaren.Zero to 60 mph: 3.3 seconds.
Quarter-mile run: 11.1 sec. at 133.0 mph.Unbelievable.
The Enzo has just recorded the best Road & Track acceleration run ever for a road car. Its 0-60-mph run equals the fastest time logged just a month ago by the all-American Saleen S7. And its quarter-mile time and speed pulverize the mighty McLaren F1's numbers of 11.6 sec. traveling at a mere 125 mph past the quarter-mile mark. Wow!
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... ck=main_sr
Στοκ αυτοκίνητα πελατών και τα δύο.
Κλάψε κλάψε μικρούλη!!!
-
Το GT-R κάνει 0.1' παραπάνω στα 400μ αλλά είναι πιο γρήγορο στα 0-100 κατά 0.3'
Οπότε κλάψε εσύ μικρούλη τώρα
Πόσο μπούφος δηλαδή μπορεί να είναι κάποιος ? (ρητορικό)
-
Ναι είσαι, το ξέρουμε. Άντε πίσω στο τρολλοχωριό τώρα.
-
Έγινε report το άνωθεν.
On topic μετρήσεις από περιοδικό και ειδικότερα από αυτοκίνητα ιδιωτών καλό είναι να τις λαμβάνουμε ενδεικτικά μόνο, όχι σαν απόλυτο νούμερο. Εκτός αν παίζουμε υπερ-ατου ή παίζουμε γενικώς.
-
Και μετά το comic releaf που προσφέρεται απλόχερα από πτηνό, ένα βίντεο από τα παρασκήνια της Γενεύης σχετικά με την LaFerrari.
-
Παρακολουθω το τοπικ και πραγματικα μου προκαλει εντυπωση τοσο η τροπη που εχει παρει οσο και οι χαρακτηρισμοι και το υφος του Realzeus (παιδακι, πιτσιρικο κτλ). Προσωπικα δεν ξερω κανεναν απο τους εμπλεκομενους αλλα τοση πορωση για καποια αμαξια που προφανως οι περισσοτεροι απο μακρυα τα βλεπουμε δεν την καταλαβαινω. Επισης δεν καταλαναινω σε συνεχεια των παραπαμω γιατι ενα τοπικ για μια ιστορικη μαρκα οπως η Ferrari εχει μετονομαστει σε Realzeus topic; Προφανως ειναι καποιο εσωτερικο αστειο αλλα το βρισκω μαλλον ψιλοακυρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.
H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα.
Τα θες και τα λες. H Enzo για παραδειγμα εσπασε το 2003 ολα τα ρεκορ του r&t ξεπερνωντας κατα πολυ την f1. H LaFerrari αν και δεν κατασκευαστηκε ως dragster, θα ειναι το ιδιο γρηγορη η περισσοτερο στο 0-300 σε σχεση με μια agera και μαλιστα χρησιμοποιοντας βενζινη! Για την επιβεβαιωση περιμενε τις μετρησεις. Απο εκει και περα ολα αυτα ειναι στην κορυφη απο τη στιγμη που οι επιδοσεις τους ειναι ταυτοσημες και μετα μετρανε αλλα θεματα οπως ηχος, αισθηση κλπ. Θες να μιλησουμε και για πιστα μηπως;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Σε ποια πιστα δοκιμαστηκαν ταυτοχρονα η ΕΝΖΟ και η Mclaren F1 για να τα συγκρινουμε;
Η ΕΝΖΟ οχι μονο εχει μικροτερη τελικη ταχυτητα αλλα και χειροτερη επιταχυνση. Μονο το 0-300 να δεις φτανει. Χαος...
Η ΕΝΖΟ με 200 κιλα παραπανω βαρος, πολυ δυσκολα θα κερδισει σε οποιαδηποτε πιστα τη McLaren.Zero to 60 mph: 3.3 seconds.
Quarter-mile run: 11.1 sec. at 133.0 mph.Unbelievable.
The Enzo has just recorded the best Road & Track acceleration run ever for a road car. Its 0-60-mph run equals the fastest time logged just a month ago by the all-American Saleen S7. And its quarter-mile time and speed pulverize the mighty McLaren F1's numbers of 11.6 sec. traveling at a mere 125 mph past the quarter-mile mark. Wow!
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... ck=main_sr
Στοκ αυτοκίνητα πελατών και τα δύο.
Κλάψε κλάψε μικρούλη!!!
Όπως και να χει, το γεγονός οτι η Φερράρι χρειάστηκε σχεδόν μια δεκαετία (Enzo) για να φτάσει στο ίδιο επίπεδο επιδόσεων με την F1 (1993), ενώ με την F50 (1995) ήταν μακράν πίσω, αναιρεί αυτό που λες οτι τα hypercars (εγώ στο χωριό μου υπεραυτοκίνητα τα έμαθα) της Φερράρι ήταν πάντα στην κορυφή των επιδόσεων διαχρονικά. Κι αυτό το αναιρεί ανεξάρτητα αν τελικά η Enzo είναι ελάχιστα ταχύτερη ή ελάχιστα αργότερη της F1. Ουσιαστικά απ την οικογένεια των σύγχρονων υπερ-Φερράρι μόνο η 288 και η F40 ήταν πραγματικά στην κορυφή. Η F50 δεν το επανέλαβε (και σαν πρότζεκτ είχε και αρκετά κουσούρια) και η εξαιρετική Enzo ανήκει σε μια εποχή που ο κόσμος των υπερκατασκευών έχει αλλάξει εντελώς κι έχει γίνει πιο σύνθετος: κορυφή σε σχέση με τι; Με τα ελιτίστικα Pagani; Με τη Veyron; Με τα απλουστευμένα υπερτουρμπισμένα; Με τα koenningsegg ;
Και η LaFerrari έχει ακόμη πιο δύσκολο έργο. Και έχει και το χειρότερο όνομα από την εποχή του Seat Malaga και της Buick LaCrosse .
-
Η Enzo είναι σαφώς πιο αργή από την F1, όσο για την F50 ασχέτως τι λέει το γεμάτο ανακρίβειες άρθρο που μπήκε πιο πάνω (μου μοιάζει σαν κικίζεια μετάφραση από Αγγλικά) είναι πολύ κοντά στην Enzo παρά στην f40 με την οποία δεν έχει καμία σχέση.
-
Βασικά το όνομα της νέας ναυαρχίδας της Ferrari ακούγεται στ' αυτιά μου χυδαίο, υπερφίαλο και παντελώς ανιστόρητο.
Για να φτάσει η Ferrari να μπορεί να δημιουργήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο (τόσο από άποψη know-how, όσο και από άποψη οικονομικής δυνατότητας), υπήρξαν στο παρελθόν κάποια μοντέλα που άνετα θα μπορούσαν να ονομαστούν 'Η-Φερράρι', καθώς αυτά έφτιαξαν τον θρόνο στον οποίο θέλει να στρογγυλοκάτσει η κιτς κυρία. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και εν τέλει τεχνολογικά τι έχει να ζηλέψει ένα τυπικό 1200άρι που κυκλοφορεί από την 250GTO?
Τίποτα απολύτως, το μέσο 1.200άρι του 2013, και των 15.000 ευρώ ρίχνει καντάρια τεχνολογίας στο απολίθωμα του 1960.
Όπως επίσης το μέσο σημερινό GTI, έστω και με πρόγραμμα, μάλλον του ρίχνει μερικά έτη φωτός σε όποια πίστα γουστάρει.Αυτές οι συγκρίσεις δεν λένε τίποτα από μόνες τους φυσικά, άσε που είναι λάθος γιατί συγκρίνουν την κυρίαρχη τεχνολογία του 1960 με αυτή του 2010, πενήντα χρόνια μετά δηλαδής.
Και εν τέλει αφήνουν αδιάφορο τον ιδιοκτήτη ενός 250 ΓΤΟ, του ακριβότερου μετάχειρου στην υφήλιο, που επιμένει παρόλα αυτά να διατηρεί το απολίθωμά του σε πείσμα της ραγδαίας εξέλιξης που επιτελείται γύρω του. Μπορεί να την λέει και έκπτωση ηθών και αξιών μάλιστα, κατεδαφιζόμεθα, που πάμε κ.α. ηχηρά.Νομίζω ότι στη μηχανολογία η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι πιο αργή σε σχέση με αυτή του κλάδου των συσσωρευτών. Δεν ξέρω αν τα 15 χρόνια στην τεχνολογία των υλικών είναι αντίστοιχη με τα 50 χρόνια στην τεχνολογία των οχημάτων αλλά αν κοιτάξω τι έχω πετύχει σε περίπου 15 χρόνια...
To 1997...
http://www.needbattery.com/Cellular-Phone/GE_CT620_BCE1138.html
και το 2011
http://www.mobilefun.co.uk/genuine-samsung-galaxy-s-replacement-battery-eb575152vu-p25205.htm
(450 mAh περισσότερη ενέργεια για το 1/4 του βάρους)
θεωρώ ότι το 2035 θα μπορώ να πακετάρω την ίδια ενέργεια στο 1/5 του συνολικού βάρους και ίσως το 1/10 του συνολικού όγκου. Κάτι αντίστοιχο πολύ δύσκολα θα το πω για τους ΜΕΚ
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
..... boxster ....
Boxer*
!!mea culpa!!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Η F50 δεν το επανέλαβεH F50 είχε άλλες προτεραιότητες, άλλωστε στην ευθεία δεν ήταν ταχύτερη της οχτάχρονης F40.
Στην Enzo άλλαξαν πάλι τρόπο σκέψης και αποφάσισαν να κυνηγήσουν αριθμούς και για αυτό ξεπέρασαν και την F1.
Η LaFerrari κυνηγάει αριθμούς αλλά επιτάχυνσης, γυρολογίων και μιας επίπλαστης ( ) οικολογίας η οποία όταν ο V12 γυρνάει στις 9000 εξανεμίζεται, αλλά όχι τελικής ταχύτητας καθώς δεν έχει νόημα πια στα εξωπραγματικά επίπεδα που φτάσαμε (κάτι που δεν κάνει ούτε η McLaren P1). Όσο για το όνομα που λέει και ο Ταύρος... ε ΟΚ, αυτό μακάρι να ήταν το πρόβλημα όλων των αυτοκινήτων. -
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)