-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :
To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.
Από την άλλη, μπορεί να είναι και αλήθεια. Όμως εγώ που δεν θα το οδηγήσω ποτέ για να βάλω τα χέρια μου επί των τύπων των ήλων, θέλω να το ακούσω από όσο γίνεται πιο αντικειμενικούς κριτές, με εμπειρία και για το τότες και για το σήμερα, και με κριτική και συγκριτική ικανότητα.....Αλλιώς από άρθρα-αγιογραφίες, πήξαμε. Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να διαβάσεις και τίποτα σε κάποιο περιοδικό ή στο νετ για το εν λόγω μοντέλο που να μην είναι αγιογραφία? Χλωμό...:
Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).
Το σίγουρο είναι ότι σε αυτή περίπου την περίοδο 55-75 είναι που τα αυτοκίνητα πλησίασαν πιο κοντά στη λογική του ανόθευτου (ήχος,μοτέρ, πλαίσιο), παρέχοντας παράλληλα αρκετή ισχύ και ταχύτητα (μη νομίζεις ότι είναι αργά κιόλας... μια SWB δρόμου φτάνει τα 100 σε 6.5' και αγγίζει τα 270χαω τελικής) αλλά και ευκολία χειρισμού (δεν είναι και Auto Union type-D) στην πιο επιθυμητή αναλογία.
Φυσικά, τα παραπάνω έχουν νόημα για αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για χαβαλέ, διότι στην καθημερινή ζωή πρέπει να είσαι μαζόχας για να αναζητάς συμμετοχικότητα για να παρκάρεις στο καρφούρ.http://www.autoblog.com/2011/10/08/worlds-oldest-running-car-fetches-4-6-million-at-auction/
Και όμως. Όταν στους δρόμους κυκλοφορούσε το πιο πάνω παράδειγμα, κάποιοι έλεγαν ότι με το μόνιππο έχεις καλύτερη συμμετοχικότητα κ.τ.λ.
Ιμο, δεν βρίσκουμε άκρη με τίποτα.Με τα πόδια αν στρίψεις με 10χαω εκεί να δεις συμμετοχικότητα!
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Το σίγουρο είναι ότι σε αυτή περίπου την περίοδο 55-75 είναι που τα αυτοκίνητα πλησίασαν πιο κοντά στη λογική του ανόθευτου (ήχος,μοτέρ, πλαίσιο), παρέχοντας παράλληλα αρκετή ισχύ και ταχύτητα (μη νομίζεις ότι είναι αργά κιόλας...Αν με τον ορο ανοθευτο εννοεις πρωτογονο για τα σημερινα δεδομενα (αδυναμα ταμπουρα, τιμονια στο περιπου με 4 στροφες κλπ) συμφωνουμε.
Παντως το υψισυχνο ουρλιαχτο των σημερινων Ferrari δεν το βρισκεις στις παλιες, οι οποιες κανουν εναν πιο μπασο ηχο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.
H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα.
-
Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).
Eίναι πιθανό να διαβάζω τα 'λάθος' άρθρα. Γι' αυτό άλλωστε ζητάω κάτι πιο αντικειμενικό, κάτι που να μην έχει μέσα ΜΟΝΟ υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, που να μην γράφεται από ανίατους και να μην απευθύνεται αποκλειστικά σε παρωπιδοφόρους αναγνώστες ή τους φορώντες γυαλιά πολλών βαθμών οπαδίας. Ζητάω πολλά?
dstou έγραψε:
Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :
To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.Πολύ λιγότερο θα έλεγα. Στο φινάλε για το καινούργιο μπορείς να πας σε μια έκθεση και να το δοκιμάσεις. Ακόμα και αν είναι Βευρόν, εκεί πολύ λίγοι βέβαια, αλλά σε πολύ λίγους έτσι και αλλιώς απευθύνεται, οι υπόλοιποι διαβάζουν ΓΚ.
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.
Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο.
Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.
H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα.
Τα θες και τα λες. H Enzo για παραδειγμα εσπασε το 2003 ολα τα ρεκορ του r&t ξεπερνωντας κατα πολυ την f1. H LaFerrari αν και δεν κατασκευαστηκε ως dragster, θα ειναι το ιδιο γρηγορη η περισσοτερο στο 0-300 σε σχεση με μια agera και μαλιστα χρησιμοποιοντας βενζινη! Για την επιβεβαιωση περιμενε τις μετρησεις. Απο εκει και περα ολα αυτα ειναι στην κορυφη απο τη στιγμη που οι επιδοσεις τους ειναι ταυτοσημες και μετα μετρανε αλλα θεματα οπως ηχος, αισθηση κλπ. Θες να μιλησουμε και για πιστα μηπως;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).
Eίναι πιθανό να διαβάζω τα 'λάθος' άρθρα. Γι' αυτό άλλωστε ζητάω κάτι πιο αντικειμενικό, κάτι που να μην έχει μέσα ΜΟΝΟ υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, που να μην γράφεται από ανίατους και να μην απευθύνεται αποκλειστικά σε παρωπιδοφόρους αναγνώστες ή τους φορώντες γυαλιά πολλών βαθμών οπαδίας. Ζητάω πολλά?
dstou έγραψε:
Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :
To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.Πολύ λιγότερο θα έλεγα. Στο φινάλε για το καινούργιο μπορείς να πας σε μια έκθεση και να το δοκιμάσεις. Ακόμα και αν είναι Βευρόν, εκεί πολύ λίγοι βέβαια, αλλά σε πολύ λίγους έτσι και αλλιώς απευθύνεται, οι υπόλοιποι διαβάζουν ΓΚ.
Το παρελθον παντα φανταζει καλυτερο κι ας ηταν χαλια. Ποσες φορες δεν ακους τους παλιους να αναπολουν εποχες φτωχιας και πεινας; Χεχε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Το κλισέ που ακούγεται ακόμα και για τις σύγχρονες τοφάλες των 700 ίππων 'έργα τέχνης' τώρα είναι τουλάχιστον αστείο (εκτός αν θεωρείς καλλιτέχνη το CNC) εκείνη την εποχή όμως δεν το έλεγαν για πλάκα.
Καλλιτέχνης για σένα δηλ. είναι αυτός που εκτελεί και οχι αυτός που δημιουργεί?
Σωστό ερώτημα... ναι, πιστεύω πως ο σχεδιαστής είναι ο μόνος καλλιτέχνης της παρέας, με τη διαφορά ότι τώρα έχει να λάβει υπόψη του άλλες 500 παραμέτρους που τον περιορίζουν.
Αυτός που δημιουργεί (με την έννοια που υποθέτω ότι το λες) πρέπει πάνω από όλα να συγκεράσει τεχνικούς νόμους και κανονισμούς ενώ ο καλλιτέχνης έχει την άνεση να φτιάχνει ανούσιες αλλα πανέφορμες καμπύλες (και να βάζει και φτεράκια στη tdf ) επειδή έτσι τις φαντάστηκε.
Αυτός που απλώς εκτελεί είναι τεχνίτης.
Οι μεγάλοι καροσερίστες είναι και τα τρία μαζι.Το αυτοκίνητο ήταν πάντα ενα χρηστικό αντικείμενο οπότε τα περί τέχνης πάνε περίπατο. (period) Απο πάντα ισχυε αυτό. Απλά τότε δεν τους ένοιαζε να τα κάνουν οικονομικά, αποδοτικά, αεροδυναμικά ή ότι άλλο.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το αυτοκίνητο ήταν πάντα ενα χρηστικό αντικείμενο οπότε τα περί τέχνης πάνε περίπατο. (period) Απο πάντα ισχυε αυτό. Απλά τότε δεν τους ένοιαζε να τα κάνουν οικονομικά, αποδοτικά, αεροδυναμικά ή ότι άλλο.
Το αυτοκίνητο έχει φανατικούς οπαδούς γιατί μπορεί να είναι και τέχνη, όντας ταυτόχρονα οικονομικό, αποδοτικό, αεροδυναμικό κτλ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).
Eίναι πιθανό να διαβάζω τα 'λάθος' άρθρα. Γι' αυτό άλλωστε ζητάω κάτι πιο αντικειμενικό, κάτι που να μην έχει μέσα ΜΟΝΟ υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, που να μην γράφεται από ανίατους και να μην απευθύνεται αποκλειστικά σε παρωπιδοφόρους αναγνώστες ή τους φορώντες γυαλιά πολλών βαθμών οπαδίας. Ζητάω πολλά?
dstou έγραψε:
Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :
To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.Πολύ λιγότερο θα έλεγα. Στο φινάλε για το καινούργιο μπορείς να πας σε μια έκθεση και να το δοκιμάσεις. Ακόμα και αν είναι Βευρόν, εκεί πολύ λίγοι βέβαια, αλλά σε πολύ λίγους έτσι και αλλιώς απευθύνεται, οι υπόλοιποι διαβάζουν ΓΚ.
μην διαβάζεις τίποτα.Δοκίμασε από μόνος σου.Και επειδή ενδεχομένως δεν μπορείς Ferrari,κάνε την αντιπαράθεση του χθες με το σήμερα.. ...υπό κλίμακα (πχ μαι 1750GTV ή μια Alfetta berlina και μετά κάτι σύγχρονο της ίδιας μάρκας).Μετά κρίνε τα συναισθήματα που αποκόμισες...
-
αμα η παλια σχεδιαση μπορει να τραβαει τα βλεμματα ακομη και τωρα στον δρομο ε κατι θα εχουν κανει σωστα...
εαν η 458 μετα απο 20-30-40 χρονια μπορεσει να τραβηξει τα βλεμματα σαν αυτο
τοτε ναι θα μιλαμε για διαχρονικο σχεδιο αλλα αμφιβαλλω οτι καποια μοντερνα φερραρι θα καταφερει να το κανει αυτο -
μια Στρανταλε μπορει
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
μην διαβάζεις τίποτα.Δοκίμασε από μόνος σου.Και επειδή ενδεχομένως δεν μπορείς Ferrari,κάνε την αντιπαράθεση του χθες με το σήμερα.. ...υπό κλίμακα (πχ μαι 1750GTV ή μια Alfetta berlina και μετά κάτι σύγχρονο της ίδιας μάρκας).Μετά κρίνε τα συναισθήματα που αποκόμισες...
Πέρα από την υπό κλίμακα δοκιμή για πρακτικούς λόγους, ξεφεύγοντας από τη λογική του 'συλλεκτικού' , αν κάνεις την πράξη συναισθήματα/φράγκα το πιάνεις απόλυτα το θέμα. Δε χρειάζεται να είναι και η GTO των 35εκατομμυρίων δολλαρίων (!).
Απο 5 χιλιάρικα και πάνω έχεις πρακτικά απεριόριστες επιλογές σε κατασκευαστές και εθνικότητες...
Δεν είναι περίεργο, άλλωστε, που οι αγώνες σπορτινγκ με ιστορικά είναι εξαιρετικά δημοφιλείς έξω, για τον απλούστατο λόγο ότι είναι εξαιρετικά πιο φτηνοί για την ευχαρίστηση που παίρνεις (φυσικά μιλάμε για γήινα πράγματα, όχι για 250 και τέτοια). -
dstou έγραψε:
Eίναι πιθανό να διαβάζω τα 'λάθος' άρθρα. Γι' αυτό άλλωστε ζητάω κάτι πιο αντικειμενικό, κάτι που να μην έχει μέσα ΜΟΝΟ υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, που να μην γράφεται από ανίατους και να μην απευθύνεται αποκλειστικά σε παρωπιδοφόρους αναγνώστες ή τους φορώντες γυαλιά πολλών βαθμών οπαδίας. Ζητάω πολλά?
Πολύ λιγότερο θα έλεγα. Στο φινάλε για το καινούργιο μπορείς να πας σε μια έκθεση και να το δοκιμάσεις. Ακόμα και αν είναι Βευρόν, εκεί πολύ λίγοι βέβαια, αλλά σε πολύ λίγους έτσι και αλλιώς απευθύνεται, οι υπόλοιποι διαβάζουν ΓΚ.
μην διαβάζεις τίποτα.Δοκίμασε από μόνος σου.Και επειδή ενδεχομένως δεν μπορείς Ferrari,κάνε την αντιπαράθεση του χθες με το σήμερα.. ...υπό κλίμακα (πχ μαι 1750GTV ή μια Alfetta berlina και μετά κάτι σύγχρονο της ίδιας μάρκας).Μετά κρίνε τα συναισθήματα που αποκόμισες...
Αδικη η συγκριση καθοτι οι παλιες Αλφα ηταν πιο σκληροπυρηνικες απο αυτες της τελευταιας δεκαετιας. Καμια σχεση η αναλογια με Ferrari.
Προσωπικα απο ολες τις νορμαλ Αλφα θα διαλεγα μια gt 3.2 η μια gtv tb που ηταν ακομα τσαχπινικες... Κι ας ειναι μπροστοκουνες.Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
μια Στρανταλε μπορειΠολλες μπορουν. Μια F50 σκαει μυτη στο King's Cross και τρεχει το μισο Λονδινο...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Μήπως πρέπει να φύγει η φράση Ferrari Forum από τον τίτλο και να μείνει μόνο το REALZEUS topic ?
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το αυτοκίνητο ήταν πάντα ενα χρηστικό αντικείμενο οπότε τα περί τέχνης πάνε περίπατο. (period) Απο πάντα ισχυε αυτό. Απλά τότε δεν τους ένοιαζε να τα κάνουν οικονομικά, αποδοτικά, αεροδυναμικά ή ότι άλλο.
Eπιτηδευμένος σνομπισμός....
Είναι έργα τέχνης κάποιες πορσελάνες ή απλά είναι σκεύη για να πίνεις τσάι?
Είναι έργα τέχνης κάποια γραμματόσημα ή απλά είναι κάτι στάμπες για σάλιωμα που τις βάζουμε αναγκαστικά στο φάκελο?
Και πάει (πολύ) λέγοντας....Τα όρια της Τέχνης γενικώς, είναι πολυσυζητημένα, αναπάντητα και προφανώς υποκειμενικά, οπότε δεν χρειάζεται μονολιθική ,απόλυτη άποψη για κάποια ενδεχόμενη πτυχή της
Υ.Γ Διγέτιε, την ονειρεύτηκες τελικά?
Τί όμορφη είναι ρε παιδί μου...Κατά τα λοιπά, πολύ ωραία συζήτηση...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Eπιτηδευμένος σνομπισμός....Είναι έργα τέχνης κάποιες πορσελάνες ή απλά είναι σκεύη για να πίνεις τσάι?
Είναι έργα τέχνης κάποια γραμματόσημα ή απλά είναι κάτι στάμπες για σάλιωμα που τις βάζουμε αναγκαστικά στο φάκελο?
Και πάει (πολύ) λέγοντας....Τα όρια της Τέχνης γενικώς, είναι πολυσυζητημένα, αναπάντητα και προφανώς υποκειμενικά, οπότε δεν χρειάζεται μονολιθική ,απόλυτη άποψη για κάποια ενδεχόμενη πτυχή της
Σε οτιδήποτε χρηστικό θα πρέπει να μειώσεις αναγκαστικά την ελευθερία έκφρασης του καλλιτέχνη. Αμα η τσαγιέρα πχ. είχε τρύπες στο κάτω μέρος -γιατί έτσι την φαντάστηκε ο δημιουργός- θα ήταν τέχνη. Ομοίως και αν ένα αυτοκίνητο είχε μόνο ρόδες στα αριστερά.
Δυστυχώς η ελληνική γλώσσα δεν διαχωρίζει το craft από το art για να συνεννοούμαστε καλύτερα.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Υ.Γ Διγέτιε, την ονειρεύτηκες τελικά?
Τί όμορφη είναι ρε παιδί μου...Χα χα χα, Ναι! Αλλά δεν την πήγα βόλτα γιατί δούλευε μόνο με τους τρεις κυλίνδρους και τη λυπήθηκα (AR ).
Ας μου επιτρέψουν οι διαχειρίζοντες το thread να βάλω δυο βιντεάκια με τη γιαγια για το φίλο μου το Γιατρό....http://www.youtube.com/watch?v=82KfyMCjPIE
Youtube Video -
Aλέξανδρε, σε ευχαριστώ..
Jmarr
Έκανες τρομερό λογοπαίγνιο , το ομολογώ, αλλά είσαι ακραίος..
Μόνο με τρύπα στον πάτο ανάγεται σε Τέχνη η τσαγιέρα?Υ.Γ Ζητώ συγνώμη πάντως, γιατί η παρεμβολή μου χάλασε την ωραία σας συζήτηση
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)