Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 567
    • 568
    • 569
    • 570
    • 571
    • 731
    • 732
    • 569 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125815
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Οι πετρελαιοκινητήρες δουλεύουν με περίσσεια αέρα.
      Ψεκάζοντας υγραέριο μαζί με το πετρέλαιο αυξάνεις τη δύναμη του κινητήρα γιατί ψεκάζεις περισσότερο καύσιμο.

      Με σκέτο υγραέριο δεν δουλεύει ο κινητήρας, θα σπάσει επειδή θα χτυπάει συνέχεια πιράκια.

      Με την τιμή που έχει το πετρέλαιο και το υγραέριο η οικονομία που έχεις είναι ελάχιστη και δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση.

      Θα έχεις παραπάνω δύναμη, μπορείς να ψεκάζεις όλο και περισσότερο υγραέριο μέχρι να λιώσεις τα πιστόνια ή να σπάσεις τον κινητήρα.


      A.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas-chania last edited by

        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

        ...Όσο για της εγγλέζικες ιστοσελίδες…….. είμαι κατά του γάμου των ομοφυλοφίλων….
        Α.

        Συμφωνώ με 1000.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          oct_4x4 last edited by

          Απ'όσο θυμάμαι στα πετρέλαια κρατάς ένα ποστοστό diesel και το υπόλοιπο το αντικαθιστάς με υγραέριο.
          Λογικό γιατί χρειάζεσαι μια ποσότητα πετρελαίου για αυτανάφλεξη.
          Όντως η απόσβεση θα γίνει σε πολύ περισσότερο καιρό σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ρε κοπέλια να σας πω και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω κανένα χρόνο τώρα (είναι και ο βασικός λόγος που μπήκα σε αυτό το σάιτ).
            Έχω ένα Honda Jazz mod 05.
            Όταν ο κινητήρας είναι στο ρελαντί αναβοσβήνει το λαμπάκι τσεκ του κινητήρα και μετά από λίγο (εάν παραμείνει στο ρελαντί) μένει μόνιμα αναμμένο. Με διαγνωστικό που έχω (scan gauge2) διαβάζει αφλογιστία σε κάποιον κύλινδρο ή και σε όλους. Αυτό το κάνει αποκλειστικά στο ρελαντί και αποκλειστικά στο αέριο, στη βενζίνη δουλεύει τέλεια.
            Έχω αλλάξει μπουζί, ρύθμισα βαλβίδες άλλαξα ακόμα και τη μπεκιέρα αλλά δυστυχώς τίποτα. Έχω επέμβει στο πρόγραμμα αλλάζοντας το μίγμα στη περιοχή του ρελαντί μια πλούσιο μια φτωχό αλλά τίποτα.
            Μήπως μπορεί κανείς Χριστιανός να βοηθήσει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Αναφλεξη?
              καποιος πολλ/στης που τα παιζει ή πολυ ανοιχτες οι ακιδες στο μπουζι?

              κρατα στο νου σου οτι το αεριο θελει πιο δυνατο σπινθιρα απο την βενζινη ή μαλλον σωστα δυνατο σπινθιρα κι οταν κατι ειναι λιγο πριν τα φτυσει αλλα δουλευει ακομα μπορει στην βενζινα να μην ειναι εμφανες..

              ακομα ακομα και καπακι ντιστριμπιτερ ( δε ξερω πως ειναι το χοντα ) αν το ραουλο ειναι αρπαγμενο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                Αναφλεξη?
                καποιος πολλ/στης που τα παιζει ή πολυ ανοιχτες οι ακιδες στο μπουζι?

                κρατα στο νου σου οτι το αεριο θελει πιο δυνατο σπινθιρα απο την βενζινη ή μαλλον σωστα δυνατο σπινθιρα κι οταν κατι ειναι λιγο πριν τα φτυσει αλλα δουλευει ακομα μπορει στην βενζινα να μην ειναι εμφανες..

                ακομα ακομα και καπακι ντιστριμπιτερ ( δε ξερω πως ειναι το χοντα ) αν το ραουλο ειναι αρπαγμενο...


                Οπωσδήποτε Φωκίωνα φίλε, δεν βλέπω τίποτα άλλο εξ αρχής!. Εάν έχει και εργαλείο να μετρήσει τόξο, θα ήταν καλύτερα. Οπωσδήποτε το φασματοσκόπιο, με κάνει έξτρα μάστορα!!!!!!......
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Το θέμα είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τρισιμπιτέρ αλλά έχει τους πολλαπλασιαστές, 8 παρακαλώ, πάνω στο καπάκι.

                  Οχι δεν είναι οκτακύλινδρο απλά έτσι αποφάσισε ο κατασκευαστής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                    Το θέμα είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τρισιμπιτέρ αλλά έχει τους πολλαπλασιαστές, 8 παρακαλώ, πάνω στο καπάκι.

                    Οχι δεν είναι οκτακύλινδρο απλά έτσι αποφάσισε ο κατασκευαστής.


                    Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dathens last edited by

                      Ο χρήστης oct_4x4 έγραψε:
                      Απ'όσο θυμάμαι στα πετρέλαια κρατάς ένα ποστοστό diesel και το υπόλοιπο το αντικαθιστάς με υγραέριο.
                      Λογικό γιατί χρειάζεσαι μια ποσότητα πετρελαίου για αυτανάφλεξη.
                      Όντως η απόσβεση θα γίνει σε πολύ περισσότερο καιρό σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης

                      Φυσικά έχει μόνο ένα 20% καθαρό κέρδος αλλά αν κάποιος καίει 100 € πετρέλαιο την ημέρα τα 20 € είναι αρκετά !! Τα υπόλοιπα περί προβλημάτων κτλ κάτι που διατίθεται στη ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι επικίνδυνο , επικίνδυνος είναι ο ξερόλας μάστορας .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Πως έχει 20% καθαρό κέρδος;

                        Έχεις 15% το πολύ 20% στο πετρέλαιο που αντικαταστείς με υγραέριο, όχι σε όλο το πετρέλαιο.
                        ( +35% στην κατανάλωση επειδή το πετρέλαιο είναι ακόμα πιο αποδοτικό κι από την βενζίνη)

                        100 ευρώ την ημέρα μόνο φορτηγατζήδες μπορούν να κάψουν.
                        Ακόμα κι εκεί έχεις 30% υγραέριο Χ 20% φθηνότερο = 4 - 6% οικονομία
                        άρα στα 100 ευρώ πετρέλαιο εξοικονομείς 5 ευρώ (και όχι 20).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas-chania last edited by

                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                          Το θέμα είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τρισιμπιτέρ αλλά έχει τους πολλαπλασιαστές, 8 παρακαλώ, πάνω στο καπάκι.

                          Οχι δεν είναι οκτακύλινδρο απλά έτσι αποφάσισε ο κατασκευαστής.


                          Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί.
                          Α.

                          Θα προτιμούσα να τους έβγανα και να τους δοκίμαζα επιτόπου με την τάση της μπαταρίας. Να υποθέσω ότι λειτουργούν όπως οι «παλιοί» δηλ. κόβοντας το ρεύμα παράγουν τον σπινθήρα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thomas-lpg last edited by

                            Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                            Το θέμα είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τρισιμπιτέρ αλλά έχει τους πολλαπλασιαστές, 8 παρακαλώ, πάνω στο καπάκι.

                            Οχι δεν είναι οκτακύλινδρο απλά έτσι αποφάσισε ο κατασκευαστής.


                            Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί.
                            Α.

                            Θα προτιμούσα να τους έβγανα και να τους δοκίμαζα επιτόπου με την τάση της μπαταρίας. Να υποθέσω ότι λειτουργούν όπως οι «παλιοί» δηλ. κόβοντας το ρεύμα παράγουν τον σπινθήρα;

                            Έτσι λειτουργούν όπως προαναφέρεις όμως , υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η δοκιμές που θέλεις να κάννης έξω από τον κινητήρα να μην σου δείξουν τίποτα . Και αυτό γιατί ο σπινθήρας έξω από τον κινητήρα θα σου δουλέψει τέλια , ενώ μέσα στο θάλαμο καύσης του κινητήρα δέχεται πιέσεις και στην περίπτωση σου ο σπινθήρας να πνίγεται. Οπότε κάνε αυτό που σου λέει ο Αντώνης .
                            Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί, και περιμένουμε τα αποτελέσματα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dathens last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Πως έχει 20% καθαρό κέρδος;

                              Έχεις 15% το πολύ 20% στο πετρέλαιο που αντικαταστείς με υγραέριο, όχι σε όλο το πετρέλαιο.
                              ( +35% στην κατανάλωση επειδή το πετρέλαιο είναι ακόμα πιο αποδοτικό κι από την βενζίνη)

                              100 ευρώ την ημέρα μόνο φορτηγατζήδες μπορούν να κάψουν.
                              Ακόμα κι εκεί έχεις 30% υγραέριο Χ 20% φθηνότερο = 4 - 6% οικονομία
                              άρα στα 100 ευρώ πετρέλαιο εξοικονομείς 5 ευρώ (και όχι 20).

                              Στα τεχνικά εγχειρίδιο λέει 30 % η μίξη. Το πετρέλαιο της προκοπής έιναι στο 1.40 το υγραεριο στο 0.90 .... Καθαρό κέρδος στο 15 % , στα 10 λιτρα καυσιμου έχεις καλύτερη καύση σύμφωνα με τα γραφόμενα όπου εξοικονομεις άλλο ένα 3-5 % ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ακριβώς.

                                Μόνο στο 30% του πετρελαίου έχεις οικονομία με το υγραέριο.
                                Το υπόλοιπο 70% δεν το επηρεάζεις.

                                Στο 30% έχεις μια οικονομία 15-20% (με τις σημερινές τιμές).
                                Άρα η συνολική οικονομία είναι 4-6%. (30% Χ 15-20%)

                                Καλύτερη καύση δεν έχεις. Αυτό το λένε οι κατασκευαστές των κιτ.
                                Δεν προκύπτει από πουθενά αλλού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης dathens έγραψε:

                                  Πως έχει 20% καθαρό κέρδος;

                                  Έχεις 15% το πολύ 20% στο πετρέλαιο που αντικαταστείς με υγραέριο, όχι σε όλο το πετρέλαιο.
                                  ( +35% στην κατανάλωση επειδή το πετρέλαιο είναι ακόμα πιο αποδοτικό κι από την βενζίνη)

                                  100 ευρώ την ημέρα μόνο φορτηγατζήδες μπορούν να κάψουν.
                                  Ακόμα κι εκεί έχεις 30% υγραέριο Χ 20% φθηνότερο = 4 - 6% οικονομία
                                  άρα στα 100 ευρώ πετρέλαιο εξοικονομείς 5 ευρώ (και όχι 20).

                                  Στα τεχνικά εγχειρίδιο λέει 30 % η μίξη. Το πετρέλαιο της προκοπής έιναι στο 1.40 το υγραεριο στο 0.90 .... Καθαρό κέρδος στο 15 % , στα 10 λιτρα καυσιμου έχεις καλύτερη καύση σύμφωνα με τα γραφόμενα όπου εξοικονομεις άλλο ένα 3-5 % ..

                                  Αν εισαι επαγγελματίας γλυτωνεις και το ΦΠΑ απο τα καυσιμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charis232 last edited by

                                    Αν ξερει καποιος να μου πει,οταν γινεται μεταγωγη απο βενζινη σε αεριο,αυτο γινεται ταυτοχρονα σε ολους τους
                                    κυλινδρους η διαδοχικα σε εναν εναν?.Εχω ενα συστημα bardolini σε Laguna 2 χρονια και δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα,τελευταια κατα την μεταγωγη απο βενζινη σε αεριο ακουγα ενα ελαφρυ τρανταγμα,στο συνεργειο που πηγα
                                    αυξησαν λιγο την πιεση και προγραμματισαν να γινεται διαδοχικη η μεταγωγη,στους κυλιδρους,Αυτο ειναι σωστο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      asteris last edited by

                                      Μάλλον οι δύο χάρτες βενζίνης-υγραερίου απέχουν μεταξύ τους και μέχρι να αρπάξει ο λάμδα και να διορθώσει, έχεις για δέκατα του δευτερολέπτου φτωχό μίγμα. Βάλτε το αμάξι στο OBD και δείτε τα short term fuel στα δύο καύσιμα την ώρα της αλλαγής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charis232 last edited by

                                        Ευχαριστω για την απαντηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          john600 last edited by

                                          μια ερωτηση παιδια..οταν εχω υγραεριο και ειμαι στο ρελαντι ακουω απο το μοτερ ενα τικ-τικ-τικ συνεχομενο..οταν αμεσως το γυρναω στην βενζινη αυτο σταματαει..τι ειναι ξερουμε??εχω κανει ηδη 17000 χλμ με υγραεριο!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas-chania last edited by

                                            Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:

                                            Το θέμα είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τρισιμπιτέρ αλλά έχει τους πολλαπλασιαστές, 8 παρακαλώ, πάνω στο καπάκι.

                                            Οχι δεν είναι οκτακύλινδρο απλά έτσι αποφάσισε ο κατασκευαστής.


                                            Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί.
                                            Α.

                                            Θα προτιμούσα να τους έβγανα και να τους δοκίμαζα επιτόπου με την τάση της μπαταρίας. Να υποθέσω ότι λειτουργούν όπως οι «παλιοί» δηλ. κόβοντας το ρεύμα παράγουν τον σπινθήρα;

                                            Έτσι λειτουργούν όπως προαναφέρεις όμως , υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η δοκιμές που θέλεις να κάννης έξω από τον κινητήρα να μην σου δείξουν τίποτα . Και αυτό γιατί ο σπινθήρας έξω από τον κινητήρα θα σου δουλέψει τέλια , ενώ μέσα στο θάλαμο καύσης του κινητήρα δέχεται πιέσεις και στην περίπτωση σου ο σπινθήρας να πνίγεται. Οπότε κάνε αυτό που σου λέει ο Αντώνης .
                                            Δοκιμάζεις έναν έναν, στο ρελαντί, και περιμένουμε τα αποτελέσματα

                                            Λοιπόν μάγκες έκανα τη δοκιμή με τους πολλαπλασιαστές και διαπίστωσα ότι δουλεύουν ρολόι.
                                            Το κακό συνεχίζεται και από ότι παρατήρησα εμφανίζεται πρώτα ο κωδικός 301 που σημαίνει αφλογιστία στον πρώτο κύλινδρο και εάν επιμείνω, δηλ.εάν αφήσω το μοτέρ περισσότερη ώρα στο ρελαντί, τότε βγαίνουν κωδικοί σε όλους τους κυλίνδρους κάτι που με κάνει να καταλάβω ότι προσπαθώντας να διορθώσει ο εγκέφαλος το λ μια που κατεβαίνει πολύ πλούσιο μίγμα λόγου αφλογιστίας του πρώτου κυλίνδρου, τότε κόβει τόσο το αέριο που διαδοχικά αφλογιστούν και οι υπόλοιποι κύλινδροι. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
                                            Αντάλλαξα τα ηλεκτρομαγνητικά του υγραερίου του πρώτου με του τέταρτου κυλίνδρου και πάλι εμφανίζει το 301.
                                            Αυτό που μετά από σκέψη συμπέρανα είναι μήπως φταίει το σήμα που παίρνει ο εγκέφαλος του υγραερίου το οποίο το παίρνει από τον πολλαπλασιαστή του πρώτου κυλίνδρου. Ξέρει κανείς να μου πει εάν μπορώ να «κλέψω» το σήμα από άλλον κύλινδρο; η πρέπει να είναι αποκλειστικά από τον πρώτο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 570
                                            • 571
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 569 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr