Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 233
    • 234
    • 215 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skylinegt-r last edited by

      Επιτάχυνση από στάση.....

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skylinegt-r last edited by

        Οπως ειδατε το μονοθεσιο χρειαστηκε ακριβως 10 δευτερολεπτα για να παει απο σταση στα 285.... 0-300 θελει τουλαχιστον 11 δευτερολεπτα. Το Ντατσουν παλι χρειαστηκε 10 δευτερολεπτα για το 0-280, αλλα ειπαμε το συγκεκριμενο αποδιδει 1500 ιππους μονο. Τωρα θα δοκιμαστει και θα μετρηθει ενα πολυ ισχυροτερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

          12,112,3

          Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

          Θέμα ρυθμίσεων είναι στα μονοθέσια της F1. Πιστεύεις πως αν θελήσουν να τα κάνουν ρουκέτες για μία ευθεία θα βρεθεί αυτοκίνητο που θα τα περάσει;

          Ακομα και με βγαλμενη την αεροτομη πανω απο 400 δεν πανε πλεον. Παλια που ηταν πιο ισχυρα επιασαν 415 περιπου (BAR Honda) αλλα οσο μειωνεται η ισχυς θα πεφτει και η μεγιστη ταχυτητα.... Για να περασουν τη Veyron Super Sport, οχι απλα πρεπει να βγαλουν την αεροτομη αλλα πρεπει να αυξησουν κι αλλο την ιπποδυναμη.

          ζεις σε αλλο συμπαν εσυ ε
          συγκρινεις ενα τερας με αντισταση δεινοσαυρου με ενα φτερο που ζυγιζει απο 400 κιλα και πανω και εχει 1000 αλογα
          νομιζω το 2006 (οπου ειχαν και τις καλυτερες επιδοσεις τα μονοθεσια )ειχαν πανω απο 1100 αλογα power to weight την στιγμη που ο δεινοσαυρος τωρα εχει 440 κατι
          και επιτελους νιωσε οτι δεν εχει νοημα να βαζεις διπλα ενα τετρακινητο και μια φορμουλα ειδικα οταν δεν βαζουν κατω την τεραστεια δυναμη τους..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

            12,112,3

            Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

            Τι παπατζα σκέφτηκε ο πουστης για να δικαιολογήσει την χαζομαρα του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skylinegt-r last edited by

              Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

              12,112,3

              Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

              Θέμα ρυθμίσεων είναι στα μονοθέσια της F1. Πιστεύεις πως αν θελήσουν να τα κάνουν ρουκέτες για μία ευθεία θα βρεθεί αυτοκίνητο που θα τα περάσει;

              Ακομα και με βγαλμενη την αεροτομη πανω απο 400 δεν πανε πλεον. Παλια που ηταν πιο ισχυρα επιασαν 415 περιπου (BAR Honda) αλλα οσο μειωνεται η ισχυς θα πεφτει και η μεγιστη ταχυτητα.... Για να περασουν τη Veyron Super Sport, οχι απλα πρεπει να βγαλουν την αεροτομη αλλα πρεπει να αυξησουν κι αλλο την ιπποδυναμη.

              ζεις σε αλλο συμπαν εσυ ε
              συγκρινεις ενα τερας με αντισταση δεινοσαυρου με ενα φτερο που ζυγιζει απο 400 κιλα και πανω και εχει 1000 αλογα
              νομιζω το 2006 (οπου ειχαν και τις καλυτερες επιδοσεις τα μονοθεσια )ειχαν πανω απο 1100 αλογα power to weight την στιγμη που ο δεινοσαυρος τωρα εχει 440 κατι
              και επιτελους νιωσε οτι δεν εχει νοημα να βαζεις διπλα ενα τετρακινητο και μια φορμουλα ειδικα οταν δεν βαζουν κατω την τεραστεια δυναμη τους..

              0,9 κιλα ανα ιππο εχει το GT-R της AMS με κωδικη ονομασια Αλφα-Ωμεγα. 1800 κιλα, 2000 αλογα. Αυτο ειναι πολυ κοντα σε ενα μονοθεσιο σημερινο.... Αν υπολογισουμε την αναλογια βαρους-ροπης, τοτε νταξει, δεν το συζηταμε καν. 150 χιλιογραμμομετρα αποδιδει το Αλφα 12. Το Αλφα Ωμεγα θα πλησιασει τα 200 κιλα ροπης. Τα μονοθεσια ποση ροπη αποδιδουν;

              Οσο για το ποσο καλα πατανε, ουτε το GTR βγαζει κατω ολη τη δυναμη. Σε πληροφορω οτι σπιναρει κι αυτο, αφου τρεχει χωρις traction control στο drag strip.

              Και για να το πω για τριτη φορα, η συγκριση γινεται για λογους εντυπωσιασμου δηλαδη για να καταλαβει κανεις ποσα G νιωθει ο οδηγος του GT-R οταν τρεχει το 1/4 του μιλιου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skylinegt-r last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                12,112,3

                Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

                Τι παπατζα σκέφτηκε ο πουστης για να δικαιολογήσει την χαζομαρα του

                Πρωτον δεν εκανα τιποτα τυχαια, ολα εχουν τον σκοπο τους. Δευτερον δεν δικαιολογω αλλα αιτιολογω. Τριτον δεν υπαρχει καμια παπατζα: Ειναι ολα δεδομενα και με αποδεικτικα βιντεο. Και τεταρτον προσεχε λιγο το λεξιλογιο σου....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                  12,112,3

                  Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

                  Τι παπατζα σκέφτηκε ο πουστης για να δικαιολογήσει την χαζομαρα του

                  Πρωτον δεν εκανα τιποτα τυχαια, ολα εχουν τον σκοπο τους. Δευτερον δεν δικαιολογω αλλα αιτιολογω. Τριτον δεν υπαρχει καμια παπατζα: Ειναι ολα δεδομενα και με αποδεικτικα βιντεο. Και τεταρτον προσεχε λιγο το λεξιλογιο σου....

                  Προφανώς και τα μπερδεψες... Το γιατί ειναι προφανές ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
                    0-300 σε 12,3 δευτερολεπτα λοιπον εκανε το Ντατσουν. Για να δουμε τα μονοθεσια σε βρεγμενο τερεν αν ειναι ταχυτερα...

                    Youtube Video

                    Μπα...

                    Ακρυλικος;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      http://www.easycalculation.com/physics/ ... -ratio.php
                      do the maths
                      αν δεις εστω και 0.5 με τα νουμερα που παρεθεσες εγω θα γινω ο νεος παπας (ουτε το 0.4 δεν αγγιζει..)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                        νομιζω το 2006 (οπου ειχαν και τις καλυτερες επιδοσεις τα μονοθεσια )

                        Το 2004 με τους V10, αλλά δεν φταίει κανείς... Εσείς φταίτε που ταΐζετε το τρόλλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skylinegt-r last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          12,112,3

                          Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...

                          Τι παπατζα σκέφτηκε ο πουστης για να δικαιολογήσει την χαζομαρα του

                          Πρωτον δεν εκανα τιποτα τυχαια, ολα εχουν τον σκοπο τους. Δευτερον δεν δικαιολογω αλλα αιτιολογω. Τριτον δεν υπαρχει καμια παπατζα: Ειναι ολα δεδομενα και με αποδεικτικα βιντεο. Και τεταρτον προσεχε λιγο το λεξιλογιο σου....

                          Προφανώς και τα μπερδεψες... Το γιατί ειναι προφανές ...

                          Τιποτα δε μπερδεψα, εν γνωση μου το ειπα.... για να προσθεσω μετα οτι υπαρχει και ταχυτερο που ομως δεν εχει βιντεοσκοπηθει ακομα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            νομιζω το 2006 (οπου ειχαν και τις καλυτερες επιδοσεις τα μονοθεσια )ειχαν πανω απο 1100 αλογα power to weight την στιγμη που ο δεινοσαυρος τωρα εχει 440 κατι

                            Το 2004 με τους V10, αλλά δεν φταίει κανείς... Εσείς φταίτε που ταΐζετε το τρόλλ.

                            για επιδοσεις μιλαμε απο τα στοιχεια που βρηκα η ρενο ειχε μακραν το καλυτερο 0-300 μεχρι στιγμης
                            (αλλα ναι μια του 2004 με τα τωρινα drs kers mass damp slicks θα εκανε μεγαλη ζημια )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skylinegt-r last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              νομιζω το 2006 (οπου ειχαν και τις καλυτερες επιδοσεις τα μονοθεσια )

                              Το 2004 με τους V10, αλλά δεν φταίει κανείς... Εσείς φταίτε που ταΐζετε το τρόλλ.

                              Τα τουρμπο μονοθεσια ηταν πολυ πιο ισχυρα, την δεκαετια του 80..... 1500 αλογα.... με 750 κιλα μεγιστο μεικτο βαρος, θα ηταν 0,5 κιλο ανα ιππο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skylinegt-r last edited by

                                Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                http://www.easycalculation.com/physics/fluid-mechanics/power-to-weight-ratio.php
                                do the maths
                                αν δεις εστω και 0.5 με τα νουμερα που παρεθεσες εγω θα γινω ο νεος παπας (ουτε το 0.4 δεν αγγιζει..)

                                Τι ακριβως συγκρινεις; Ενα συγχρονο μονοθεσιο με 800 αλογα και 800 κιλα (με φουλ ντεποζιτο και οδηγο) ειναι προφανως στο 1 κιλο ανα ιππο. Το Α-Ω GT-R με 2000 αλογα (1700+ στον στροχο) και 1,9 τονους (φουλ ντεποζιτο και οδηγος) ειναι κατω απο 1 κιλο ανα ιππο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sinanai last edited by

                                  Σκαιλαιντζιτιάρ, πόσω χρονώ είσαι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Golf MK2 900ΗΡ, 0-270 Km/h σε 8,7 sec. Η επιλογή μου σε αυτά τα γκάζια, και από τιμή 5 φορές κάτω από το Ντάτσουν. Και με 4 πόρτες αν θέλουμε.

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skylinegt-r last edited by

                                      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                                      Σκαιλαιντζιτιάρ, πόσω χρονώ είσαι;

                                      78

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                                        http://www.easycalculation.com/physics/fluid-mechanics/power-to-weight-ratio.php
                                        do the maths
                                        αν δεις εστω και 0.5 με τα νουμερα που παρεθεσες εγω θα γινω ο νεος παπας (ουτε το 0.4 δεν αγγιζει..)

                                        Τι ακριβως συγκρινεις; Ενα συγχρονο μονοθεσιο με 800 αλογα και 800 κιλα (με φουλ ντεποζιτο και οδηγο) ειναι προφανως στο **1 **κιλο ανα ιππο. Το Α-Ω GT-R με 2000 αλογα (1700+ στον στροχο) και 1,9 τονους (φουλ ντεποζιτο και οδηγος) ειναι κατω απο 1 κιλο ανα ιππο.

                                        εγω τι συγκρινω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                                          Σκαιλαιντζιτιάρ, πόσω χρονώ είσαι;

                                          78

                                          δεν ρωτησε τα οκτανια που καις αλλα την ηλικια σου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sinanai last edited by

                                            Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                                            Σκαιλαιντζιτιάρ, πόσω χρονώ είσαι;

                                            78

                                            Σ' αυτήν την ηλικία, λοιπόν, είναι λογικό που 'χεις ξεμωραθεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 215 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr