-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σε μαυρο και με αλλη ζαντα θα φτιαχνει ....βασικα την χαλαει σχεδιαστικα η εμετικη λεπτομερεια της ψηλης ζωνης της λαμαρινας οπισθεν της** μπροστινης πορτας **στο υψος του παραθυρου που ειναι στο ιδιο χρωμα με το αμαξωμα καθως επισης μπροστα απο τον πισω τροχο το φιανκο που ειναι εντελως απλοικο.
σε μαυρο ομως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μιλάμε για το κατά πόσο τεχνολογικά προηγμένη είναι..
Και καλώς. Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός άλλωστε.
Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός ως προς τι; Την αεροδυναμική/λειτουργικότητα του αυτοκινήτου ή το πως δείχνει;;
Στα αυτοκίνητα της Ferrari o σχεδιασμός με εντυπωσιακές/αρμονικές γραμμές κτλ κλτ.. συνθέταν πάντα ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα που συμβάδιζε με τεχνολογική υπεροχή. Στην la δεν φαίνεται κάτι τέτοιο, το σχέδιο δείχνει λίγο ανακυκλωμένο, λίγο απ΄όλα και είναι εμφανές αυτό κακά τα ψέματα.
Όπως είπε και κάποιος άλλος, είναι εντυπωσιακό αμάξι αλλά ωραίο δεν το λες (ιδίως μπροστά), σίγουρα θα πάθεις πλάκα μόλις το δεις στο δρόμο αλλά οι καθρέπτες και η μούρη δεν θα περάσουν απαρατήρητοι...Η μούρη είναι σαν bodykit της mansory πάνω σε 458.. φώτα ζάντες, ίδια τ΄άφησαν
σαν σαλιγκαρι ειναι....
Ακρίδα!
Καθρέπτες-κεραίες..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σε μαυρο και με αλλη ζαντα θα φτιαχνει ....βασικα την χαλαει σχεδιαστικα η εμετικη λεπτομερεια της ψηλης ζωνης της λαμαρινας οπισθεν της** μπροστινης πορτας **στο υψος του παραθυρου που ειναι στο ιδιο χρωμα με το αμαξωμα καθως επισης μπροστα απο τον πισω τροχο το φιανκο που ειναι εντελως απλοικο.
σε μαυρο ομως...
λαθος...
-
Ο χρήστης MAGNITIS έγραψε:
Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός ως προς τι; Την αεροδυναμική/λειτουργικότητα του αυτοκινήτου ή το πως δείχνει;;Προφανώς το πως δείχνει. Για αυτό άλλωστε και υπάρχουν διαφωνίες. Άλλοι την βρίσκουν καταπληκτική, άλλοι όχι. Αλλά ΟΚ... σιγά το νέο... αυτό γίνεται από την εποχή του Νώε! Τα ίδια δεν είχαμε και με τις Enzo, F50 και F40? Πλάκα έχει το ότι όλοι συμφωνούν ότι μια ταπεινή 156 είναι όμορφη αλλά στις Ferrari το ένα μας μυρίζει και το άλλο μας βρωμάει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός ως προς τι; Την αεροδυναμική/λειτουργικότητα του αυτοκινήτου ή το πως δείχνει;;
Προφανώς το πως δείχνει. Για αυτό άλλωστε και υπάρχουν διαφωνίες. Άλλοι την βρίσκουν καταπληκτική, άλλοι όχι. Αλλά ΟΚ... σιγά το νέο... αυτό γίνεται από την εποχή του Νώε! Τα ίδια δεν είχαμε και με τις Enzo, F50 και F40? **[url]Πλάκα έχει το ότι όλοι συμφωνούν ότι μια ταπεινή 156 είναι όμορφη[/url]**αλλά στις Ferrari το ένα μας μυρίζει και το άλλο μας βρωμάει.
Οχι και όλοι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός ως προς τι; Την αεροδυναμική/λειτουργικότητα του αυτοκινήτου ή το πως δείχνει;;
όλοι συμφωνούν ότι μια ταπεινή 156 είναι όμορφη
ολοι ποιοι;
πηγε φιλος μου στο museo και εχουν λεει ενα ομοιωμα του αυτοκινητου πχ το σασι χωρις κινητηρα και ειναι μισο βαμμενο μισο απο πηλο κατι τετεια μου ελεγε...
ακυρο τοτε δεν παω!
-
Θα φέρουν και κανονική Πικ, αύριο νομίζω.
-
Στο forum των 4Τ οι nazi του στυλ απεφάνθησαν:
δεν νομιζω οτι μπαινει μεσα στις 10 ομορφοτερες φερραρι ολων των εποχων imho.
ναι....σχεδιαστικα ειναι αλλου!
απλα ψαχνουμε ακομα να βρουμε που...
ωραιοι καθρεφτες!!!!σαν σαλιγκαρι ειναι....
μπροστινο 2013...
πλαινο και πλευρα 2005
απο πισω ολιγον απο ολα...
απο πανω οπως το δειχνεις F50......οι ζαντες της Btw θμιζουν λιγο Carrera GT ή ειναι η ιδεα μου?
Κι είπα να μην το πω και φανώ περίεργος.
Και μένα μου ρθαν στο μυαλό αμεσως μόλις τις είδα. Αν τις βάλεις δίπλα δίπλα μοιάζουν στο βαθούλωμα που κάνουν οι ακτίνες μόνο.Σε λιγο δεν θα μπορουμε να λεμε την γνωμη μας μην παει και θιξουμε την τιμη της Παναχραντου και Πανευλογημενης Φερραρι...
Εταιρια αλαζονικη οσο λιγες.
Σχεδιαστικά πάντως φαίνεται πιο 'βαριά' από την 'ανάλαφρη' αίσθηση που δίνει η ENZO. Ειδικά από το τέλος της πόρτας και πίσω, προφίλ, δείχνει πολύ μονοκόμματη και βαριά..
Ρε παιδια αληθεια ... το τιμονι γιατι να ειναι ετσι ;
Ασε που φαινεται τεραστιο, ειδικα για τετοιο αυτοκινητο.
Τελικά όσο περισσότερο το βλέπω,τόσο περισσότερο ΓΤΠ μου φαίνεται .Από επιδόσεις μόνο είναι...... ,μέχρι να βγει καμιά σοβαρή έκδοση της Huayra
Α το να βάλεις τα φλας και τους καθαριστήρες σε κλασσικούς μοχλοδιακόπτες δεν είναι αρκετά 'F1' οπότε φτιάχνεις και το τιμόνι 'F1
Επειδή περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα, αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορούσαν να πάνε σε ένα πιο εύπεπτο-καλαίσθητο σχήμα και να θυσιάσουν 0,0000001' που κέρδισαν από την αεροδυναμική...
Οι γιουφτοι με τα τραπεζομάντιλα στα κεφάλια θέλουν αγριάδα/fastnfurious/και να πουλάει μούρη στο downtown Κουβέιτ.
Ολες οι σχεδιαστικές επιλογές αρχίζουν απο εκεί. Τωρα αν θα μπορούσαν να το κάνουν πιο εύπεπτο και αεροδυναμικό κλπ δεν έχει και καμιά σημασία. Ούτε κανένας θα το μετρήσει ούτε να το αλλάξουν πρόκειται.
Μπορούσαν να πάνε σε ένα πιο εύπεπτο-καλαίσθητο σχήμα και να έχουν και καλύτερη αεροδυναμική. Τα περισσότερα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εξωτερική εμφάνιση σε αυτό (αλλά και σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα) δεν έχουν σχέση με την αεροδυναμική αλλά με το όποιο 'στυλ'.
Απλώς η 'αεροδυναμική' είναι ένας εύκολος τρόπος να νικήσεις με υπερ-ατού κάθε κριτική για την εμφάνιση.
and the list goes back... and back ... and back....
Και όλα αυτά σε μία χώρα που δεν έχει ως τώρα καταφέρει να κατασκευάσει ούτε ένα αξιοπρεπές οχηματάκι για τον Έλληνα αγρότη στη λογική του 2CV...
-
Περνάς δύσκολη φάση
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Περνάς δύσκολη φάση+1
Η δεύτερη φορά που το κανείς θέμα...
Σου είναι τόσο δύσκολο να αποδεχθεις ότι η αισθητική είναι προσωπικό θέμα ; -
Και βέβαια οι nazi του σχεδιασμού ενοχλούνται τα μάλα όταν κάποιος του κάνει κριτική. Φυσικά οι ίδιοι γουστάρουν να παραμένουν στο απυρόβλητο και μιλάνε περί 'μπετατζίδων' όταν κάποιοι που δεν τους θεωρούν ειδικούς τολμούν να μιλήσουν για οποιοδήποτε θέμα θεωρούν ότι αυτοί κατέχουν το αλάθητο του Πάπα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και βέβαια οι nazi του σχεδιασμού ενοχλούνται τα μάλα όταν κάποιος του κάνει κριτική. Φυσικά οι ίδιοι γουστάρουν να παραμένουν στο απυρόβλητο και μιλάνε περί 'μπετατζίδων' όταν κάποιοι που δεν τους θεωρούν ειδικούς τολμούν να μιλήσουν για οποιοδήποτε θέμα θεωρούν ότι αυτοί κατέχουν το αλάθητο του Πάπα.Γράψε απο την αρχη ότι δεν ξυπνησες καλα και δεν θα σε παρεξηγήσει κανείς ...
-
Μπάρμπα christo αν σου περισσεύουν κάμποσα εκατομμύρια το ξεκινάμε και αύριο αν θές το R&D για ότι αμάξι θές.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και βέβαια οι nazi του σχεδιασμού ενοχλούνται τα μάλα όταν κάποιος του κάνει κριτική. Φυσικά οι ίδιοι γουστάρουν να παραμένουν στο απυρόβλητο και μιλάνε περί 'μπετατζίδων' όταν κάποιοι που δεν τους θεωρούν ειδικούς τολμούν να μιλήσουν για οποιοδήποτε θέμα θεωρούν ότι αυτοί κατέχουν το αλάθητο του Πάπα.Δεν κάνεις κριτική, πετάς κορόνες και φανφάρες.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
naziΤελικά η ερνανιτιδα είναι κολλητική.
Αυτά παθαίνεις αν ποστάρεις πολύ στο χρυσαβγουλοτοπικό. -
-
Ας δούμε τι λέει και ο Frank Stephenson, σχεδιαστής της McLaren, για την LaFerrari:
Frank Stephenson: I think it’s pretty good actually. I heard all kinds of rumors and likes and dislikes…and these cars should be like that anyways. But I think it’s very nice. They’ve made a Ferrari out of it, which is good. Definitely moving on from the Enzo. This looks like a real Ferrari! I do like it…beautiful sculpture…
Read more about the LaFerrari: Ferrari LaFerrari First Look
Ferrari LaFerrari arc along rear flank 300x187 imageFS: [Pointing to an arc along the rear flank] I don’t agree with that line because it doesn’t do anything. That’s something we would have never done at McLaren. That line has no reason to be there.
http://wot.motortrend.com/designers-on- ... z2MsGrnYxw -
νομίζω οτι κάπου έχουμε χάσει την μπάλα...
όπως είναι γνωστό η αισθητική είναι καθαρά προσωπική οπτική, άλλος το βλέπει όμορφο, άλλος όχι και τόσο και άλλος άσχημο... είναι αστείο να προσπαθούμε να υποστηρίξουμε την αισθητική με επιχειρήματα του τύπου , το είπε ο αρχισχεδιαστής των ανταγωνιστών ή πόσο μάλλον, 'τι μιλάς εσύ που δεν ξέρεις να βιδώνεις ούτε μια λάμπα...' -
Κάθε άποψη περί γούστου έχει αξία μόνο γι' αυτόν που την εκφέρει.
-
Νομίζω είστε άδικοι, το ποστ του christos.dimou δεν έχει σχέση ούτε με σχεδιασμό, ούτε με Ferrari, απλά αποζητά την αναγνώριση από την κοινότητα εδώ και ελλείψη άλλου asset (cool?) την επιδιώκει με απόλυτες απόψεις που φαντάζουν (σε βλάκες) σαν ένδειξη βαθειάς γνώσης.
Αυτό είναι γενική πρακτική, αλλά το πρόβλημα είναι πως έτσι με εντελώς random συμπεριφορά δεν γίνεται δουλεια. Χρήστο δες πχ άλλα μέλη, έχουν εστιάσει την βλακώδη αυτή στάση σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα (πχ Φερραρι και άρματα, SYNCRO κ.α.) οπότε δια της συνεχούς επανάληψης καθιερώνονται (σε μπούφους βέβαια αλλα κάτι είναι και αυτό) σαν ειδήμονες.
Εσύ τώρα έκανες ένα ποστ καταπέλτη εναντί σε κάποιους στη τύχη που είπαν μια γνώμη, τους αποκάλεσες και nazi (lol). Αύριο θα κάνεις το ίδιο για τη Greenpeace, μεθαύριο για την ΠΑΕ Λεβαδιακού ή για τον Στρατισσίνο. Αυτά μπορεί να είναι ποστ υπερκραξίματος ή αποθέωσης, πάντα απόλυτα και χωρίς ουσία.Έτσι δε βγάζεις νόημα, κάτι πήγες να κάνεις πιο παλιά σαν ταλιμπάν των υβριδικών αλλά δε το συνέχισες.
Οπότε συνοψίζοντας, για σωστό trolling, εστιάζουμε σε 2-3 θέματα και με όχημα αυτά σπάμε τους όρχεις των υπολοίπων, όχι random σαχλαμαρίτσες.
Για να σε δώ, άντε και πρόεδρος κάποια μέρα
On topic: O Frank Sτephenson νομίζω είναι άξιος εκπρόσωπος της συγκεκριμένης σχολής που ακολουθούν και τα 2 supercar, άνετα θα μπορούσε να είχε σχεδιάσει την LaFerrari (lol) με παρόμοιο αποτέλεσμα. Από μόνος του ο κάθε σχεδιαστής όμως σπάνια μπορεί να είναι υπεύθυνος για το συνολικό αποτέλεσμα, είναι προϊόν πολλών παραγόντων και σπάνια έχει ένας τον τελικό λόγο (σπάνια αλλά συνήθως με το καλύτερο αποτέλεσμα).
LaFerrari (πρώην F70/F150)