-
kantoniou, σε αυτά που έγραψες στις 06/03/13 στις 10:45, και ιδιαίτερα αναφορικά με τις δύο τελευταίες παραγράφους, κυρίως επειδή συμφωνώ και δεν έχω χρόνο για να γράφω περίπου τα ίδια με λίγο διαφορετικό τρόπο, σημείωσε +1
Jacob
-
Όποτε κυκλοφορεί καινούριο βρετανικό EVO, αφιερώνω ίσα με 10' στο Google, βρίσκω το site που έχει το νέο τεύχος σε pdf και το βάζω να κατέβει. Κάνα τέταρτο μετά, διαβάζω το καλύτερο περιοδικό στον κόσμο (υπερβολή, δεν τα ξέρω κι όλα, αλλά με καλύπτει ).
Ακόμα κι ο πατέρας μου, που διάβαζε 4Τ μια ζωή, το τελευταίο εξάμηνο παίρνει το Drive.
Το οποίο (κατά τη γνώμη μου) είναι επίσης άθλιο. Ένα άρθρο της προκοπής κι όλο το υπόλοιπο περιοδικό είναι τελείως για πέταμα. Κάποτε είχε οδηγοκεντρικά θέματα, τώρα φοβούνται να κάψουν λίγη βενζίνη. Αυτή θα είναι η ταφόπλακά του... -
@kantoniou
1)Δε καταλαβαινω απο ποτε η προσφορα και η ποιοτητα ειναι μετρησιμες,οποτε για να σου απαντησω,ναι για μενα το ΘΕΜΑ που κανει δωρο 6 ευρω στον Βεροπουλο προσφερει πιο πολλα
2)Σεβομαι τη γνωμη σου και το οτι για χρονια ηταν κομματι της ζωης σου οι 4Τ.Σημερα ομως δεν ειναι τιποτα κ απλα κλεινει ο κυκλος και ειναι γελοιο να κλαιγομαστε τωρα,ενω το περιοδικο που τοσο αγαπησατε,επαψε να ναι αυτο που αγαπησατε εδω και καμια 10αρια χρονια και εχετε πληρωσει απο τοτε 120 5.5ευρα με την ελπιδα οτι καποτε θα γινει αυτο που ηταν και επειδη εκτιματε οσα σας προσφερε στα 70s,τα 80s και τα 90s.Ε λοιπον αφου βλεπεις οτι υπαρχουν κ αλλα μεσα κακως ονειρευεσαι τους παλιους τροχους γιατι δε θα γυρισουν.Δε θα ξαναγινει 35 ο ΚΚ κ ο ΣΧ ουτε θα ξεχαστουν τοσο ευκολα μαλακιες τυπου υδρογονου.
Κατα τ αλλα κακως δινετε στο ΚΚ κοινωνικη διασταση,ενω τον εκτιματε μεσω ενος εντυπου αυτοκινητιστικου τυπου.Ο harry metcalfe δηλαδη τι να πει που κρατησε το evo τοσα χρονια ζωντανο.Μαλλον αντι να γκρινιαζει για τα πολιτικα εβλεπε μπροστα απο την εποχη του,απεφυγε καραγκιοζιλικια ρεπορταζ και μια χαρα παιρνει την καμερα ανα χειρας κ εχει ενα απο τα πιο ενδιαφεροντα καναλια του youtube κ μαλλον το πιο ενδιαφερον περιοδικο στον κοσμο (εχω διαβασει τα περισσοτερα γνωστα του εξωτερικου).Κeep KK-ing -
Κυριοι.
Μην ξαφνιαζεστε που το περιοδικο 4 τροχοι ,δεν ειναι αυτο που ξερατε και που ηξερα παλιοτερα.
Το περιοδικο ,μοιραια θα ελεγα,ακολουθησε την πορεια που ακολουθησε μοιραια και η κοινωνια μας.
Οι 4 τροχοι ειναι ενα αρχαιο πλεον περιοδικο.
Εαν καποιος διαβασει τα αρθρα απτο πρωτο εως το τελευταιο τευχος ,θα διαπιστωσει αυτο που γραφω στην αρχη.
Δεν φταιει ο Καββαθας ,φταιει η χρόνια μετατροπη της κοινωνιας σε αυτο το σημερινο χαλι.
Εαν θελετε να τα χωσετε καπου,χωστε τα στην παγκοσμιοποιηση,στους πολιτικους μας ,στον ιδιο σας τον εαυτο και μετα στον Καββαθα.
Στην εποχη της υπερπληροφορησης ζουμε,γιαυτο χαθηκαν οι πνευματικοι ανθρωποι.
Τωρα πλεον δεν δουλευει η φαντασια μας. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
...Ολα τα παραπανω πλεον λιγο-πολυ δεν ισχυουν (λογω πληθωρας πληροφορησης απο αλλες πηγες και πτωσης της ποιοτητας του περιοδικου). Δεν ειμαι ανοητος να μην το βλεπω. Με εκνευριζει ομως η απαξιωση του παρελθοντος και επιμενω να αγοραζω το περιοδικο, οπως και αλλοι φιλοι παραπανω εγραψαν, για να στηριξω τις οποιες ελπιδες επιβιωσης και ανακαμψης...
+00
Αυτη ειναι και η ουσια. Τα αλλα ειναι για να γινεται κουβεντα...
-
Το τελευταίο τεύχος που αγοράστηκε από σποντα, έτυχε να φέρει το άρθρο με το υδρογόνο και τον μερακλης εφεύρεση του...
Δεν το σχολιάζω, τα είπε όλα ο ΙΚΕ... Απαράδεκτος και αυτός και ο αρχισυντάκτης που το ενέκρινε ... Αν δεν έχεις τις γνώσεις να υποστήριξεις τεχνικά δοκίμια ξεκινά το πλεξιμο, μαγείρεμα κλπ ... Μην υπογραφεισ την αρχισυνταξια ειδικευμένου περιοδικού , και αν το κανείς ( άνθρωποι είμαστε όλοι μας) στο επόμενο-μεθεπομενο υπογράμμισε το σφάλμα σου... ( Και ολα αυτα γιατι Δεν θελω να πιστεύω οτι υπήρχε δόλος) Τίποτα από τα 2; Μην ζητάς 5,5€ για ένα λεύκωμα με φωτογραφίες αυτοκινήτων πασπαλισμενες με δοκιμασμένες τεχνικές δοκιμιου του παρελθόντος...Οι ρομαντικοι δικαίωμα σας να το αγοράζετε, οι υπόλοιποι δικαίωμα μας να το σνομπαρουμε...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Ολα τα παραπανω πλεον λιγο-πολυ δεν ισχυουν (λογω πληθωρας πληροφορησης απο αλλες πηγες και πτωσης της ποιοτητας του περιοδικου). Δεν ειμαι ανοητος να μην το βλεπω. Με εκνευριζει ομως η απαξιωση του παρελθοντος και επιμενω να αγοραζω το περιοδικο, οπως και αλλοι φιλοι παραπανω εγραψαν, για να στηριξω τις οποιες ελπιδες επιβιωσης και ανακαμψης...
+00
Αυτη ειναι και η ουσια. Τα αλλα ειναι για να γινεται κουβεντα...
Αυτή ειναι απλώς η άποψη σου... Η ουσία ειναι ότι το περιοδικό σε περνάει για βλάκα (βλέπε πάνω ποστ) και εσυ το επιβράβευσης με την σταθερή προτίμηση σου ... Με τέτοιους καταναλωτές πως να μην συνεχίσει να γράφει πίπες;;;
-
Το πηρα και εγω το τευχος.Το συγκριτικο με τα μικρά καλο...
Κατα τα αλλα στη Δοκιμη Q5 hybrid & Q5 Tdi ,το hybrid δεν ηταν το f/l .Αν και αναφερουν οτι οι αλλαγες που γινανε στο f/l ητανε κυριως στο μπροστα μερος βαλανε φωτογραφια μπροστα απο το Hybrid.
Επισης δε λενε κουβεντα για το νεο κεντρικο διαφορικο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...Ολα τα παραπανω πλεον λιγο-πολυ δεν ισχυουν (λογω πληθωρας πληροφορησης απο αλλες πηγες και πτωσης της ποιοτητας του περιοδικου). Δεν ειμαι ανοητος να μην το βλεπω. Με εκνευριζει ομως η απαξιωση του παρελθοντος και επιμενω να αγοραζω το περιοδικο, οπως και αλλοι φιλοι παραπανω εγραψαν, για να στηριξω τις οποιες ελπιδες επιβιωσης και ανακαμψης...
+00
Αυτη ειναι και η ουσια. Τα αλλα ειναι για να γινεται κουβεντα...
Αυτή ειναι απλώς η άποψη σου... Η ουσία ειναι ότι το περιοδικό σε περνάει για βλάκα (βλέπε πάνω ποστ) και εσυ το επιβράβευσης με την σταθερή προτίμηση σου ... Με τέτοιους καταναλωτές πως να μην συνεχίσει να γράφει πίπες;;;
...κανεις μεγαλο λαθος...Ειμαι απο τους ελαχιστους, που εχουν 'γκρινιαξει', εχουν ζητησει μεσα απο το παρον θεμα, διευκρινησεις, για εντυπωσεις-διαπιστωσεις μοντελων με τις οποιες διαφωνει το συνολο του ξενου εγκριτου τυπου, μαζι και εγω μετα απο προσωπικη οδηγικη επαφη, αλλα και για καποια αρθρα που αφορουν δοκιμες-συγκριτικα, οι οποιες κατα την αποψη μου ειχαν γινει το λιγοτερο προχειρα. (ενα τετοιο παραδειγμα απο εμενα θα βρεις για την Mito QV)
Επισης ειμαι απο αυτους που ζητουσαν, μεταξυ και καποιου αλλου χρηστη, μεγαλυτερη αναλυση στα της οδικης συμπεριφορας, τουλαχιστον για τα πιο σπορτιφ μοντελα.
Φυσικα και δεν πηρα, ουτε και περιμενα απαντηση, αλλα καποιες μικροβελτιωσεις-αλλαγες τις εχω διαπιστωσει. Φυσικα για να αντιληφθεις τα παραπανω, ειναι και απαραιτητο τουλαχιστον να διαβαζεις αδιαληπτα το καθε νεο τευχος που βγαινει τον τελευταιο καιρο, και οχι ενα απο φετος, ενα απο περισυ, και κανα-δυο απο προπερσι οπως κανουν οι περισσοτεροι, που σπευδουν με περισση ευκολια να ισοπεδωσουν κυριως τον εκδοτη για τις οποιες -και λανθασμενες αυτο δεν ειναι κατι που δεν παραδεχτηκε και ο ιδιος- κινησεις-αποψεις ειχε και για τα δρωμενα της χωρας μας...Το οτι το αγοραζω, δεν σημαινει οτι επιβραβευω κιολας, μην μπερδευεσαι. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όποτε κυκλοφορεί καινούριο βρετανικό EVO, αφιερώνω ίσα με 10' στο Google, βρίσκω το site που έχει το νέο τεύχος σε pdf και το βάζω να κατέβει. Κάνα τέταρτο μετά, διαβάζω το καλύτερο περιοδικό στον κόσμο (υπερβολή, δεν τα ξέρω κι όλα, αλλά με καλύπτει )........Συγγνώμη για το αλλά από πιο σαιτ το κατεβάζεις; Όποτε έχω ψάξει, βρίσκω μόνο από το προηγούμενο τεύχος και πριν, ποτέ το νέο
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ακόμα κι ο πατέρας μου, που διάβαζε 4Τ μια ζωή, το τελευταίο εξάμηνο παίρνει το Drive.
Το οποίο (κατά τη γνώμη μου) είναι επίσης άθλιο. Ένα άρθρο της προκοπής κι όλο το υπόλοιπο περιοδικό είναι τελείως για πέταμα. Κάποτε είχε οδηγοκεντρικά θέματα, τώρα φοβούνται να κάψουν λίγη βενζίνη. Αυτή θα είναι η ταφόπλακά του...Επιτρέψτε μου ένα σχόλιο αναφορικά με το γιατί θεωρώ το Drive άθλιο και μια περαιτέρω ανάλυση σχετικά με το γιατί η σημερινή του ξενερωποίηση θα αποτελέσει την ταφόπλακά του.
Πριν 5 και 10 χρόνια, που οι πωλήσεις ήταν σε τριπλάσια-τετραπλάσια-πενταπλάσια επίπεδα από τις σημερινές (η χαώδης διαφορά μεγαλώνει κι άλλο αν δεν υπολογίσουμε τις πωλήσεις ως απόλυτα νούμερα αλλά δούμε πόσο κόστιζαν συνολικά όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται σε σχέση με το παρελθόν, γιατί σήμερα πωλούνται μόνο σουπερμίνι), το Drive είχε σοφά μοιρασμένη την ύλη του στα δύο. Στα οδηγοκεντρικά θέματα και στα θέματα που αφορούσαν όσους πράγματι ήθελαν να ενημερωθούν για να αγοράσουν αυτοκίνητο.
Έτσι, μπορούσες να διαβάσεις και για τη νέα Carrera GT, αλλά και τη δοκιμή του νέου Kia Rio. Επομένως, το περιοδικό κατάφερνε να προσελκύσει και τους δύο τύπους αναγνωστών που αποτελούν το αγοραστικό κοινό των ελληνικών περιοδικών αυτοκινήτου:
-και τους πωρωμένους, που αγοράζουν το περιοδικό φανατικά (με πλακάτ έξω από τον περιπτέρα, αν το περιοδικό αργήσει 1-2 μέρες) χωρίς να θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο
-και τους χρηστικούς-πρακτικούς αναγνώστες, που σκοπεύουν το επόμενο εξάμηνο να αλλάξουν το παλιό αυτοκίνητο και ενημερώνονται/παίρνουν γνώμες
Τι έχει αλλάξει από τότε; Η αγορά του καινούριου έχει ουσιαστικά σβήσει και όσοι ακόμα ενδιαφέρονται για να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έχουν κανένα λόγο να αγοράσουν οποιοδήποτε περιοδικό. Γιατί; Απλούστατα, τα κριτήριά τους έχουν διαφοροποιηθεί και δεν είναι πια ούτε η μέγιστη ενεργητική ασφάλεια, ούτε η οδηγική ευχαρίστηση που επιζητούν, αλλά η μέση κατανάλωση, οι εκάστοτε προσφορές, αν η τάδε αντιπροσωπεία προσφέρει το μπόνους της απόσυρσης ακόμα κι αν δεν έχεις αμάξι να αποσύρεις και τέτοια ποταπά. Το θέμα είναι ότι όλα τα παραπάνω τα βρίσκεις είτε αφιερώνοντας ελάχιστο χρόνο στο internet, είτε με βόλτα από τις λίγες εναπομείνουσες αντιπροσωπείες. Δεν έχεις πλέον λόγο να αποζητάς τη γνώμη του περιοδικού για να αγοράσεις αυτοκίνητο, τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών.
Οπότε συνειδητοποιούμε ότι ένα (πάλαι ποτέ οδηγοκεντρικό) περιοδικό θα έκανε το προφανές: να επενδύσει στο οδηγοκεντρικό του κοινό. Που έχοντας ενδεχομένως παροπλίσει το άλλοτε γρήγορο ή έχοντάς το πουλήσει ή έχοντας κόψει όλα αυτά που ήταν οι λόγοι ώστε να το αγοράσει πρωτογενώς (επισκέψεις στην πίστα, γρήγορες βόλτες, ταξίδια για όσους με μεγάλα οικογενειακά ή τζιπ), περιορίζεται στην οφθαλμολαγνεία. Βιντεάκια στο youtube, κους-κους στα φόρουμ και (προσωπική εκτίμηση) ένα περιοδικό το μήνα. Ναι, με ένα περιοδικό το μήνα και όλα τα υπόλοιπα, χορταίνουν λίγο τα μάτια, αρκεί... αρκεί αυτό το περιοδικό να του μιλούσε στην ψυχή του. Στο κάτω-κάτω, υπάρχουν πολλοί πωρωμένοι καυλόγκαζοι που θα χαλάλιζαν 4-5-6 ευρώ το μήνα για να πάρουν ένα περιοδικό που θα άξιζε τον κόπο.Κι όμως, το Drive έκανε ακριβώς το ανάποδο από αυτό που θα θεωρούσατε λογικό. Κάθε τεύχος έχει ΕΝΑ θέμα που είναι πραγματικά αξιόλογο και σε προκαλεί να το διαβάσεις. Τα υπόλοιπα απευθύνονται σε όσους αναζητούν καινούριο αυτοκίνητο, αλλά για αυτούς μιλήσαμε προηγουμένως. Για τους πραγματικά πωρωμένους, το τεύχος αξίζει για το ΕΝΑ θέμα του, τα υπόλοιπα απλώς γεμίζουν σελίδες.
Στο τεύχος που έχω μπροστά μου, το οδηγοκεντρικό άρθρο είναι η επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη.
Από τα υπόλοιπα θέματα, αυτά που αφορούν οδήγηση του Drive (κι όχι ανάλυση από πληροφορίες τους στο internet ή ανακοινώσεις των εταιριών, δηλαδή πληροφόρηση που τη βρίσκουμε μέχρι κι ένα μήνα πριν κυκλοφορήσει το τεύχος), τα θέματα είναι (προσοχή οι πωρωμένοι, όσοι γουστάρατε GΤi και πίστες, μη σκίσετε κανένα καλσόν):
Skoda Rapid 1.4
Civic 1.6 Diesel
Συγκριτικό Fiesta 1.0 vs Clio 0.9 vs Polo 1.2
Kia pro_ceed GT
Ibiza Cupra
Α3 1.6 Diesel
Citroen DS3 THP 155
Golf 1.2
Ford B-Max 1.0
VW up 1.0
Cruze 1.7 Diesel
Insignia Station 2.0 Diesel
E250
Orlando 1.4T
301 1.6 Diesel
Mokka 1.4 vs Yeti 1.8
X1 2.0 DieselΔηλαδή αν απομονώσουμε τα παντελώς αδιάφορα μοντέλα και όσων οι δοκιμές δε λένε τίποτα καινούριο (ήπιο facelift στο Ibiza και γυάλινη οροφή στο DS3), το μοναδικό πραγματικά ενδιαφέρον είναι το ΚΙΑ.
Το στενόχωρο; Τα παλικάρια ξεσκίζονται. Βγάζουν τόση ύλη με ελάχιστο προσωπικό (5-6-7 άτομα?) ενώ παλιότερα, η αντίστοιχη ύλη έβγαινε από το διπλάσιο προσωπικό. Κι είναι διπλά στενόχωρο, γιατί εκτός από το δικό τους ξέσκισμα, το χειρότερο είναι πως η συγκεκριμένη ύλη απλώς δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Και γιατί διαβάζεις το περιοδικό, θα ρωτήσει κάποιος. Γιατί μου το φέρνει ο πατέρας μου. Κοντεύει τα 70 αλλά ήταν πάντα πωρωμένος. Οι 4Τ έχουν γίνει τα γνωστά χάλια, οπότε ακόμα κι αυτός, ο ιδρυτικός αναγνώστης, έκοψε μια συνήθεια δεκαετίων και παίρνει το Drive. Ε, διαβάζω το σημαντικό άρθρο, τις στήλες, άντε και κάνα νέο ακόμα και μετά ανακύκλωση. Τα υπόλοιπα δε σηκώνουν καν το βλέφαρο.
1-2-3 μήνες πριν, είχαν αφιέρωμα στα σουπερμίνι. Έκαναν τα σλάλομ και τις αλλαγές κατεύθυνσης, κείμενα που δε διαβάζονται με τίποτα και που θα έπρεπε απλώς να υπάρχουν πίνακες με νούμερα και όχι να παλεύει κάποιος ταλαίπωρος συντάκτης να γεμίσει με τα ίδια αυτά νούμερα 5-6-7-8 σελίδες. Και μετά τι έκαναν; Τα πήγαν στα Μέγαρα!!!! Μα πιστεύουν ότι υπάρχει άνθρωπος που τον ενδιαφέρει πόσο είναι το γυρολόγιο του Micra 1.2 στα Μέγαρα; Ή του Kia Rio; Είμαστε με τα καλά μας; Οι πωρωμένοι προφανώς δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ λόγο να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο κι όσοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο θα κοιτάξουν την κατανάλωση, τα τέλη και τα τοιαύτα. Ακόμα κι υπό ανθηρούς καιρούς, που οι τράπεζες μοίραζαν χρήματα αβέρτα, κανείς δεν είχε λόγο να ασχοληθεί με το γυρολόγιο του Micra 1.2 και του Rio. Πόσο μάλλον τώρα...
Λίγους μήνες πριν, στην αντίστοιχη θέση ήταν τα μικρομεσαία diesel. Μα υπάρχει λογικός άνθρωπος που ενδιαφέρεται για το πόσο γυρίζει τα Μέγαρα το Megane 1.6 diesel και το i30 1.4 diesel; Το μοναδικό πραγματικά ενδιαφέρον από εκείνες τις ατελείωτες σελίδες ήταν η κόντρα κατανάλωσης και την οποία έσπευσα να διαβάσω έτσι για το ονόρε. Ε, όταν διάβασα ότι δε βασίστηκε σε επιμελές φουλάρισμα σε βενζινάδικο, αλλά στις τιμές των υπολογιστών ταξιδίου , που όλοι ξέρουμε πόσο κλέβουν και πόσο αυθαίρετοι είναι από εταιρία σε εταιρία, ξενέρωσα κι από εκεί. Δηλαδή, όλο το συγκριτικό ήταν μια τρύπα στο νερό...«Τι να κάνουμε; Οι αντιπροσωπείες δε βγάζουν σοβαρά αυτοκίνητα ως δημοσιογραφικά. Μια GT86 είναι και τέλος».
Η απάντηση θα αναζητηθεί σε αυτό που κάνατε οι ίδιοι σε άλλες εποχές, αλλά και σε αυτό που κάνουν ακόμα οι Άγγλοι: ενδιαφέροντα θέματα που θέλουν φαντασία και καπατσοσύνη.
Τι θα μπορούσαν να είναι αυτά; Καταρχάς οδοιπορικά. Μα κοστίζουν σε βενζίνες. Το να πάνε τα σουπερμίνι στις Σέρρες δεν κοστίζει; Και δεν ενδιαφέρει ΚΑΝΕΝΑΝ. Εδώ θα δίνετε λιγότερα σε οδοιπορικά (γιατί θα είναι ένα αυτοκίνητο κάθε φορά κι όχι υπερπαραγωγή) και θα βγάζετε γούστα. Θα ευχαριστήσετε και τους αναγνώστες, αλλά και τους εαυτούς σας. Γιατί μη μου πεις κανείς ότι πωρώνεται να στύβει τα diesel ή το Micra 1.2 στα Μέγαρα...
Παραθέτω μεερικές προτάσεις που μου έρχονται πολύ πρόχειρα, σκεφτείτε πόσες παραπάνω (και πολύ πιο ουσιαστιές) θα βρουν αν το παλέψουν οι συντάκτες του Drive:
-Έρχεται το νέο Astra OPC (ή οποιοδήποτε σημαντικό νέο σπορ μοντέλο). Φύγε μια Μάνη. Μία Θίσβη. Έναν γύρο της λίμνης Πλαστήρα.
-Ανάδειξε ξεχασμένες οδηγικοκεντρικές διαδρομές κοντά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Πέντε διαδρομές κοντά στην Αθήνα για να στρίψεις και να μην καλύψεις πάνω από 200 χλμ συνολικά. Με ελάχιστη κίνηση και μπόλικο στροφιλίκι. Αυτό κι αν είναι θέμα που όντως θα βρει απήχηση...
-Αφιερώματα στα μεταχειρισμένα. Όταν κοτζαμάμ βρετανικό EVO σπαταλά σελίδες για να συγκρίνει 205 GTi με Miata πρώτης γενιάς (σκαλισμένο το Pug και τουρμπισμένο το Miata βέβαια), γιατί δεν μπορεί να κάνει 500 θέματα το Drive; Τι πύραυλο αγοράζεις με 5 χιλιάρικα. Και να έχει μέσα από S2000 μέχρι δίλιτρα Clio και κλουβάτα 106. Τώρα που υπάρχουν τα clubs, λίγη συνεννόηση θέλει και βρίσκεις αυτοκίνητα όσο κοντινότερα γίνεται στα εργοστασιακά. Κάνεις μια ωραία φωτογράφιση και αν έχεις τα κότσια, χτυπάς κι ένα γυρολόγιο στα Μέγαρα. Αμέ! Ένα γύρο προθέρμανσης, 2 κανονικούς και μετά κρύωμα. Να μη διαμαρτυρηθούν οι κάτοχοι ότι τους έφαγες τα τακάκια και τα λάστιχα. Κόστος; Μηδέν! Αφού ο Λαζαράκης παρέχει την πίστα με αντάλλαγμα τη διαφήμιση από το περιοδικό. Η οποία έχει παραγίνει λίγο, ειδικά με την κάλυψη των αγώνων στην καρτόπιστά του που δεν απασχολούν ΚΑΝΕΝΑΝ πέρα από όσους συμμετέχουν.
-Συγκριτικά μεταχειρισμένων με αντίστοιχα καινούρια. Βάλε την GT86 απέναντι σε S2000 και δίλιτρο Miata. Αφού είσαι οδηγοκεντρικό περιοδικό, κανείς δε θα παραπονεθεί για τις τιμές: το Toyota κάνει 36 και το Honda 6. Κάνε μια δοκιμή με την 86 απέναντι σε 370Ζ και Cayman S. Γιατί αν κάποιος σκέπτεται να αγοράσει την Toyota, σε βάθος 10ετίας θα του κοστίσει τα ίδια με τα υπόλοιπα δύο. Γενικώς, κοίτα να ξεφύγεις από το 'είμαι-περιοδικό-για-καινούρια-μοντέλα, γιατί απλούστατα τα καινούρια πέθαναν. Κάνε κάτι που να αρέσει στον κόσμο, έτσι θα βγεις από το τέλμα σου.
-Θες να κάνεις ένα πρακτικό θέμα που πραγματικά θα έχει αντίκτυπο σε όσους ενδιαφέρονται για να αγοράσουν αυτοκίνητο; Κάνε μια μεγάλη έρευνα για το πόσα μαζέματα χρειάζονται τα πιο καλοπουλημένα μεταχειρισμένα. Δανείσου από κάποια μάντρα (χωρίς να φαίνεται επωνυμία ή πινακίδες) ένα Yaris πρώτης γενιάς, ένα Jimny 8ετίας, ένα Golf V 1.4 FSi κι άλλα best sellers και δώσε πραγματικά νούμερα για το πόσο κοστίζουν βασικά σημεία που θα έχουν φθαρεί σε ένα μεταχειρισμένο. Όλοι στρέφονται στα μεταχειρισμένα, κάν' το κι εσύ για να πιάσεις τον παλμό των αναγνωστών πρακτικούς προσανατολισμού (η άλλη ομάδα από τους πωρωμένους).
-Θες να το πας παρακάτω; Δείξε την τόλμη που είχες ως περιοδικό πριν 15 χρόνια, όταν είχες εντάξει στον στόλο μακράς διαρκείας σου ένα Seat 120κάτι 20τόσων τότε ετών. Το είχες αγοράσει για ψίχουλα και είχες προσπαθήσει να το κυκλοφορείς καθημερινά, ώστε να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα. Είσαι όμως οδηγοκεντρικό περιοδικό. Μην ξαναπάρεις Seat 20τόσων ετών. Να αγοράσεις με 2 χιλιάρικα ένα 106 Rallye ή ένα VTS και να μας ενημερώσεις για το τι πραγματικά κοστίζει να συντηρείς ένα αμάξι που είναι το μόνο που ίσως μπορεί να αγοράσει ένας πωρωμένος πιτσιρικάς σήμερα. Ή 4Κ για ένα MR2.
-Και τι δε θα έδινα για ένα περιοδικό που θα είχε τα κότσια να αγοράσει ένα Yaris δεκαετίας που θα είχε καλή συμπίεση και να του εγκαταστήσει ένα επώνυμο σετ υγραερίου. Μετά, να αρχίσει να φορτώνει χλμ (άλλωστε, με τόσες φωτογραφίσεις και δοκιμές, δε θα αργήσουν) και να ελέγχει κάθε 10Κ χλμ την κατάσταση του κινητήρα. Πόσοι ενδιαφέρονται για εγκατάσταση υγραερίου και θέλουν μια επώνυμη απάντηση για τα ερωτήματά τους; Μάλλον ζητάω πολλά, θα πέσουν πολλά προσωπεία και θα πρέπει το Drive να κοντραριστεί με πολλά συμφέροντα. Λέω, αν είχε τα κότσια και μπορούσε να το κάνει, θα τσάκιζε κόκαλα.Θα μου πεις ότι καλά τα λέω, αλλά ο στραβός γιαλός είχε φανεί καιρό τώρα. Πριν 3-4 χρόνια, είχες προτιμήσει να αφιερώσεις ένα κάρο σελίδες στο τι χρόνο κάνει στον Καρτόδρομο το ατμοσφαιρικό Ibiza 1.4 και τα αντίστοιχά του (θέμα που επίσης δεν ενδιέφερε ΚΑΝΕΝΑΝ) και να στριμώξεις σε 2 μόλις σελίδες κάποια πραγματικά πιστάδικα αυτοκίνητα. Ένα κλουβάτο Rallye, μια Hachiroku κι ένα μπλοκάτο Miata. Οπότε, τι κάθομαι και σου λέω τώρα...
(Τώρα που είπα για κλουβάτο Rallye, υπάρχει κανείς που δε θα γούσταρε ένα συγκριτικό του Rallye και του VTS με το Swift Sport; Ή ενός Punto GT με το Corsa OPC; Ή μιας Ε36 325 με την GT86; )
Πριν καμιά τριετία, τα έλεγα (ή με τον Σβολόπουλο ή με τον Αναστασόπουλο, δε θυμάμαι τώρα**) για το πόσο καταδικασμένα είναι τα περιοδικά στην Ελλάδα και για το πόσο θαρραλέο θα έπρεπε να φανεί το Drive. Ειδικά σήμερα που το EVΟ έχει κλείσει κι έχει αφήσει ένα τεράστιο κενό πίσω του. Αν κι αυτό παράπαιε στα τελευταία του, από τα RX-8 και τα Μ3 μακράς διαρκείας, είχε ξεπέσει αφάνταστα και γενικώς, είχε πάψει να είναι οδηγοκεντρικό.
Το τεράστιο κενό για οδηγοκεντρικό περιοδικό δεν το έχει καλύψει κανείς. Πώς φαντάζονται ότι οι δοκιμές για τα diesel θα ικανοποιήσουν τους πωρωμένους; Ή νομίζουν ότι τόσα χρόνια τα περιοδικά στηρίζονταν σε όσους ενδιαφέρονταν να αγοράσουν αυτοκίνητο και αγνοούν πόσο έχουν πέσει οι πωλήσεις;Για όλα τα παραπάνω, θεωρώ το Drive παντελώς και αμετάκλητα καταδικασμένο. Είναι κάτι που απεύχομαι τόσο για τις θέσεις εργασίας που θα χηρέψουν, αλλά και για καθαρά προσωπικούς/συναισθηματικούς λόγους που δεν επιθυμώ να δημοσιοποιήσω. Πάντως, όταν στον πάλαι ποτέ φανατίλα (τσαντίρι έξω από το περίπτερο) χαρίζεις το περιοδικό και διαβάζει μόνο ένα άρθρο, τότε τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά.
**Τους είχα αναφέρει μάλιστα ότι θα έπρεπε να καταργήσουν την έντυπη έκδοση και να γίνουν ιντερνετικό περιοδικό και μάλιστα δωρεάν. Θυμάται κανείς το e-republic και τον Chris Harris που το κάνει σήμερα μέσα από το Youtube; Ή το εξαιρετικό http://4drivers.gr/ του Γιάννη Κωνσταντόπουλου (του καλύτερου γραφιά-δοκιμαστή, κατά την ταπεινή μου γνώμη); Καλά, ομολογώ ότι η σκέψη για δωρεάν ιντερνετικό περιοδικό παραήταν πρώιμη κι ήθελε μια πιο ενδελεχή έρευνα για να γίνει πραγματικότητα, αλλά τους είχε ακουστεί τόσο επιστημονική φαντασία, που σίγουρα δε μεταφέρθηκε στους ανώτερους.
-
Στο φόρουμ των 4Τ ενα σεντόνι για το Drive..... Και μάλιστα επικριτικο ..............Και για τα δυο.....
-
Εξαιρετικα τεκμηριωμένοι προβληματισμοί!
-
Οντως, πολύ καλογραμμενο κείμενο!
-
Eπειδη πολυ συχνα τυχαινει να μη κουβαλαω λαπτοπ στο τρενο ή στο ΚΤΕΛ και παιρνω drive εδω και κανα 2 χρονια ετσι αποσπασματικα ή για καμια παραλια,συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον dimsaba.Ξεκαθαρα πιστευω ιδρωνουν για βλακειες που ναι μεν ειναι πρωτοτυπες,αλλα πολλες φορες κατι δεν εχει ξαναγινει επειδη δεν ειχε νοημα,οχι επειδη το drive ηταν το πρωτο που ειχε την τρομερη ιδεα να βαλει ολα τα μινι σε πιστα π.χ.Το συγκεκριμενο αρθρο μαλιστα με το μεγαλο τεστ των μινι στα μεγαρα νομιζω,ηταν κακογραμμενο και αλλα εδειχναν οι πινακες αλλα ελεγε ο πινακας,αλλα οκ αυτα συμβαινουν.Το παλιο drive ομως ειχε μια pure ταυτοτητα και τωρα τεινει να γινει auto bild προσπαθωντας ματαια να κρατησει κ εκεινη την ταυτοτητα.Δυστυχως το αποτελεσμα ειναι απογοητευτικο.Τα υπολοιπα ειπωθηκαν.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Στο φόρουμ των 4Τ ενα σεντόνι για το Drive..... Και μάλιστα επικριτικο ..............Και για τα δυο.....ε, ναι. Έχουμε άλλο θέμα γι'αυτό:
viewtopic.php?f=5&t=36029 -
1-2-3 μήνες πριν, είχαν αφιέρωμα στα σουπερμίνι. Έκαναν τα σλάλομ και τις αλλαγές κατεύθυνσης, κείμενα που δε διαβάζονται με τίποτα και που θα έπρεπε απλώς να υπάρχουν πίνακες με νούμερα και όχι να παλεύει κάποιος ταλαίπωρος συντάκτης να γεμίσει με τα ίδια αυτά νούμερα 5-6-7-8 σελίδες. Και μετά τι έκαναν; Τα πήγαν στα Μέγαρα!!!! Μα πιστεύουν ότι υπάρχει άνθρωπος που τον ενδιαφέρει πόσο είναι το γυρολόγιο του Micra 1.2 στα Μέγαρα; Ή του Kia Rio; Είμαστε με τα καλά μας; Οι πωρωμένοι προφανώς δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ λόγο να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο κι όσοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο θα κοιτάξουν την κατανάλωση, τα τέλη και τα τοιαύτα. Ακόμα κι υπό ανθηρούς καιρούς, που οι τράπεζες μοίραζαν χρήματα αβέρτα, κανείς δεν είχε λόγο να ασχοληθεί με το γυρολόγιο του Micra 1.2 και του Rio. Πόσο μάλλον τώρα...
Λίγους μήνες πριν, στην αντίστοιχη θέση ήταν τα μικρομεσαία diesel. Μα υπάρχει λογικός άνθρωπος που ενδιαφέρεται για το πόσο γυρίζει τα Μέγαρα το Megane 1.6 diesel και το i30 1.4 diesel;Και τώρα θα βγει κάποιος και θα σου πει ότι 'αυτά τα αυτοκίνητα για πολλούς είναι τα μόνα που μπορεί να αγοράσει, άρα τον ενδιαφέρουν και τα Μέγαρα αφού δεν τα χρησιμοποιεί μόνο για την καθημερινή λάντζα'. Σίφτυ.
-
Μη μου πειτε οτι δεν εχετε μπει με νορμαλ αυτοκινητακι σε πιστα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Εδώ άλλοι έχουμε μπει με trackτερ και μας κορόιδευαν οι παππούδες, τι να λέμε τώρα.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ωραία, για πείτε μου τι ποσοστό ήταν τα ασθενικά σουπερμίνι στο σύνολο των αυτοκινήτων στα td που έχετε πάει στα Μέγαρα; 1%; 0,5%; Οπότε, έχει νόημα να παλεύει το Drive να απευθυνθεί σε αυτό το ποσοστό των πωρωμένων και να αφήνει παραπονεμένους τους υπόλοιπους;
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό