Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 355
    • 356
    • 294 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7104
    80259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill-z4 last edited by

      Υγρή και με υποσχέσεις περιμένει..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Youtube Video

        P.S Ωραιο το χρωμα της 991 στην παραπανω φωτο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bill-z4 last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos3 last edited by

            Κρίμα...

            http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3030924/

            Νίκος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              roulis21 last edited by

              Οχι ρε γαμωτ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                To κρίμα αφορά ό,τι έγινε πριν 20 χρόνια, όχι τώρα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                  To κρίμα αφορά ό,τι έγινε πριν 20 χρόνια, όχι τώρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bill-z4 last edited by

                      και η βρόχα έπεφτε, στρέιτ θρου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • vespas
                        vespas last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill-z4 last edited by

                          Ωραίο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            Youtube Video

                            μεσα απο GT3 Cup

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyot last edited by

                              Ο χρήστης vespas έγραψε:

                              Youtube Video

                              Tα λόγια βεβαίως περιττεύουν. Την πόθησα αμέσως, κι ας έχω κάτι σχετικά κοντινό.

                              Θα ήθελα να επισημάνω το συγκεκριμένο κιβώτιο. Είναι ιστορικής σημασίας.
                              Έχοντας λύσει κάθε ζήτημα συνεργασίας με μπλοκέ διαφορικό και αξιοπιστίας σε πολύ σκληρή χρήση, και ΚΥΡΙΩΣ ενσωματώνοντας το χαρακτηριστικό άμεσης και στιγμιαίας αποσύμπλεξης και επανασύμπλεξης (τραβώντας και τα 2 paddles ταυτόχρονα), σαν να πατάς και αφήνεις πεντάλ συμπλέκτη δηλαδή, το συγκεκριμένο στάδιο εξέλιξης του PDK νομίζω ότι είναι η αποφασιστική ταφόπλακα του χειροκίνητου κιβωτίου με πεντάλ συμπλέκτη, στην ιστορία της αυτοκίνησης γενικώς.
                              Δεν το λέω με χαιρεκακία, αλλά με μίγμα ενθουσιασμού και τρυφερής μελαγχολίας.
                              Αλλάζει ο κόσμος, όπως πάντα, από καταβολής του.
                              Έχουμε πει για την απογοήτευση των μπρατσωμένων παλληκαριών όταν κατηργήθη η μανιβέλα, χάριν της μίζας...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                ...τουλαχιστον ακομα και σε αυτο, το αγωνιστικης φιλοσοφιας, καθαροαιμο με πινακιδες, εν ετη 2013 υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, εστω μιας μικρης 'υπενθυμισης' των ελευθεριων του χειροκινητου vs διπλοσυμπλεκτου.

                                Θελω να πιστευω οτι τουλαχιστον στα μελοντικα, πιο ταπεινα/entry level μοντελα της, οπως ισχυει και μεχρι σημερα με τις 991, 981, θα υπαρχει η δυνατοτητα επιλογης για χειροκινητο, κατι που επισης -ευτυχως- ισχυει και για την Lotus, αλλα ακομη και για καποια ταπεινοτερα σε τεχνολογια-εξελιξη-κοστος, Hot-hatch οπως το πχ επερχομενο fiesta st, και το επισης νεο 208 GTI...

                                P.S H νεα σφυρηλατη, μονομπουλονη ζαντα της GT3 ειναι εργο τεχνης...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Μερικές φορές, τα σωστά πράγματα είναι τόσο απλά. Δύσκολο ήταν να το σκεφτούν αυτό τόσο καιρό ένα κάρο αυτοκινητοβιομηχανίες;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                    Youtube Video

                                    Tα λόγια βεβαίως περιττεύουν. Την πόθησα αμέσως, κι ας έχω κάτι σχετικά κοντινό.

                                    Θα ήθελα να επισημάνω το συγκεκριμένο κιβώτιο. Είναι ιστορικής σημασίας.
                                    Έχοντας λύσει κάθε ζήτημα συνεργασίας με μπλοκέ διαφορικό και αξιοπιστίας σε πολύ σκληρή χρήση, και ΚΥΡΙΩΣ ενσωματώνοντας το χαρακτηριστικό άμεσης και στιγμιαίας αποσύμπλεξης και επανασύμπλεξης (τραβώντας και τα 2 paddles ταυτόχρονα), σαν να πατάς και αφήνεις πεντάλ συμπλέκτη δηλαδή, το συγκεκριμένο στάδιο εξέλιξης του PDK νομίζω ότι είναι η αποφασιστική ταφόπλακα του χειροκίνητου κιβωτίου με πεντάλ συμπλέκτη, στην ιστορία της αυτοκίνησης γενικώς.
                                    Δεν το λέω με χαιρεκακία, αλλά με μίγμα ενθουσιασμού και τρυφερής μελαγχολίας.
                                    Αλλάζει ο κόσμος, όπως πάντα, από καταβολής του.
                                    Έχουμε πει για την απογοήτευση των μπρατσωμένων παλληκαριών όταν κατηργήθη η μανιβέλα, χάριν της μίζας...

                                    Εχει τετραδιευθυνση??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Ναι!
                                      Μέχρι τα 50 χλμ/ω οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, μειώνοντας πρακτικά το μεταξόνιο και άρα βελτιώνοντας την ευελιξία (και μειώνοντας τον ήδη πολύ μικρό κύκλο στροφής της 911).
                                      Πάνω από τα 80 χλμ/ω, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς (παράλληλα), αυξάνοντας πρακτικά το μεταξόνιο, και τη σταθερότητα...

                                      Δεν υπάρχει το αμάξι αυτό, δεν θα αντέξω να το ακούσω στις 8-9 χιλιάδες σαλ, με τα κλαπέτα εξάτμισης ανοιχτά (με τα κλαπέτα ανοιχτά ίσως να ΜΗΝ είναι road legal).
                                      Θυμάμαι μια 997 GT3 RS που με είχε προσπεράσει σε γερμανική autobahn. Είχα κι εγώ τα κλαπέτα ανοιχτά της 997 Carrera GTS, αλλά ο δικός μου ήχος απλά σβήστηκε από τον ήχο της GT3 RS, o οποίος κατέκλυσε τον ορίζοντα, το σύμπαν...
                                      Δεν θέλω να ξέρω πώς θα ηχεί τούτη εδώ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Ειχα ακουσει οτι θα μπει στη turbo και στην 918 αλλα δε φανταζομουν οτι θα εβαζαν ενεργητικη τετραδιευθυνση και στη GT3...
                                        Αποδεσμεύτηκαν απο πολλες προκαταλήψεις σε αυτο το μοντελο.
                                        Η λειτουργια της φαινεται να ειναι ιδια με τα περισσοτερα αλλα συστηματα.
                                        Απιστευτο αμαξι.
                                        Νομιζω οτι η νε α 911 ειναι πανεμορφη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                          Ναι!
                                          Μέχρι τα 50 χλμ/ω οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, μειώνοντας πρακτικά το μεταξόνιο και άρα βελτιώνοντας την ευελιξία (και μειώνοντας τον ήδη πολύ μικρό κύκλο στροφής της 911).
                                          Πάνω από τα 80 χλμ/ω, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς (παράλληλα), αυξάνοντας πρακτικά το μεταξόνιο, και τη σταθερότητα...

                                          Δεν υπάρχει το αμάξι αυτό, δεν θα αντέξω να το ακούσω στις 8-9 χιλιάδες σαλ, με τα κλαπέτα εξάτμισης ανοιχτά (με τα κλαπέτα ανοιχτά ίσως να ΜΗΝ είναι road legal).
                                          Θυμάμαι μια 997 GT3 RS που με είχε προσπεράσει σε γερμανική autobahn. Είχα κι εγώ τα κλαπέτα ανοιχτά της 997 Carrera GTS, αλλά ο δικός μου ήχος απλά σβήστηκε από τον ήχο της GT3 RS, o οποίος κατέκλυσε τον ορίζοντα, το σύμπαν...
                                          Δεν θέλω να ξέρω πώς θα ηχεί τούτη εδώ...

                                          πως θα αυξηθει το μεταξονιο και η σταθεροτητα οταν η γωνια των πισω τροχων θα ειναι τοσο μικρη σε μοιρες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Κατα κανονα οι περισσοτερες υλοποιησεις τετραδιευθυνσης εχουν μικρη γωνια στροφης πισω. Λογικα αυτο το μικρο στριψιμο προς τη γωνια στροφης πρεπει να περιοριζει λιγο την υπερστροφη.Ισως και να κανει το αυτοκινητο να θελει λιγο παραπανω τιμονι για να στριψει.Εξαρταται βεβαια και πως εχουν ρυθμισει το λογισμικο.Απο οτι καταλαβα πρπει να λαμβανει πολλες παραμετρους μεχρι να αποφασισει ποσο αλλα και ποσο γρηγορα θα στριψει τους πισω τροχους.
                                            Στις χαμηλες ταχυτητες αυξανεται η ευελιξια αφου οι πισω ροδες γυρνανε αντιθετα.
                                            Για το μεταξονιο τωρα ισως να μη μιλαει κυριολεκτικα απλα να θελει να πει οτι στις υψηλες ταχυτητες η συμπεριφορα του αυτοκινητου προσομοιαζει αυτοκινητο μεγαλυτερου μεταξονιου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 294 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr