-
Σα μεγαλο Ibiza ειναι ρε παιδια... Καλη φαση!!!
Εμενα δε μ αρεσει που το εσωτερικο του μοιαζει με του Golf... Ελεος μια χαρα αμαξι υποτιθεται πιο ζμπορ κι απο τα 2 αλλα δε μπορουσαν να του βαλουν λιγο περισσοτερο extreme εσωτερικο? -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ελεος μια χαρα αμαξι υποτιθεται πιο ζμπορ κι απο τα 2 αλλα δε μπορουσαν να του βαλουν λιγο περισσοτερο extreme εσωτερικο?Welcome to Volkswagen's Auto Group planet
Εγώ παντως ειμαι σε αυτο το μηκος κύματος
Πραγματικα παααρα πολυ καλο μεσα εξω..
Για μένα το πιο ωραίο απο τα 3 τελευταια μικρομεσαία Vag
-
Ο γνωστός TheophilusChin δίνει τη δική του άποψη πάντα με τη βοήθεια του photoshop σχετικά με την θεωρητική κάμπριο εκδοχή του Leon:
-
Στην Ελλαδα απο 13000 με αποσυρση
Μια χαρά -
Και,ναι,βρέθηκε αντικαταστάτης!
1.2 ΤSI 86hp Reference €12.990
1.2 TSI 105hp Reference €13.640
1.4 TSI 122hp Style €16.240
1.4 TSI 140hp Style €17.040
1.8 TSI 180hp FR €19.232
1.6 TDI 90hp Reference €15.468
1.6 TDI 105hp Reference €16.077
2.0 TDI 150hp Style €20.546
2.0 TDI 183hp FR €22.369Πολύ καλές τιμές .
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
:omg: Και,ναι,βρέθηκε αντικαταστάτης!1.2 ΤSI 86hp Reference €12.990
1.2 TSI 105hp Reference €13.640
1.4 TSI 122hp Style €16.240
1.4 TSI 140hp Style €17.040
1.8 TSI 180hp FR €19.232
1.6 TDI 90hp Reference €15.468
1.6 TDI 105hp Reference €16.077
2.0 TDI 150hp Style €20.546
2.0 TDI 183hp FR €22.369Πολύ καλές τιμές .
ΟΙ τιμές αυτές είναι με απόσυρση, οι αναλυτικές είναι εδώ:
http://www.newsauto.gr/2013/02/22/το-νέο-seat-leon-από-12-990e/
Και πάλι όμως είναι πολύ καλές. Ενδεικτική σύγκριση στις τιμές (χωρίς απόσυρση) στην έκδοση 1.4TSI 140 ps με τις
αντίστοιχες εξοπλιστικά εκδόσεις του 5θυρου Golf και Α3 sportback έχει ως εξής:Leon FR 19.100€
Golf Highline 22.550€ (+3.450€)
Α3 Ambition 26.500€ (+7.400€) -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Πραγματικα παααρα πολυ καλο μεσα εξω..
Το τρίπορτο, το πεντάπορτο, ή και τα δύο;
Και τα 2..
Και γενικα ολα τα leon παντα μ αρεσαν.. -
Στις τιμές εκτός από την απόσυρση έχει υπολογιστεί και μια έκπτωση λανσαρίσματος 700 ευρώ. Πολύ καλές έως εξαιρετικές είναι οι τιμές των 2.0 diesel, στα ίδια λεφτά με το golf 1.6 tdi (generation) βγαίνει το leon 2.0 tdi (150 hp) στην style (φαντάζομαι με παρόμοιο αν όχι καλύτερο εξοπλισμό). Επίσης για όποιον γουστάρει οικονομία και γκάζια δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη επιλογή από το 2.0 tdi fr με τα 184 άλογα (και πολλαπλούς πίσω) στα 22.500 ευρώ. Το θέμα είναι ποιος τολμάει να αγοράσει δίλιτρο στο ελλαδιστάν του 2013... Με τον 1.6 tdi η διαφορά της style του leon με την generation του golf είναι περίπου 2.500 ευρώ.
-
2.0 TDI 183hp FR €22.369 !!!!!!!!!!!!!!!!! φοβερή τιμή! Το τεκμήριο δαπάνης να γνωρίζαμε αν θα καλύπτουμε και στο μέλλον ελέω αναπτυξης αντώνη σαμαράς...
-
Ο χρήστης VAG VK έγραψε:
2.0 TDI 183hp FR €22.369 !!!!!!!!!!!!!!!!! φοβερή τιμή! Το τεκμήριο δαπάνης να γνωρίζαμε αν θα καλύπτουμε και στο μέλλον ελέω αναπτυξης αντώνη σαμαράς...η τιμη ειναι εξαιρετικη, αλλα δεν ειναι μονο το τεκμηριο, αλλα και οτι χαρατσι μπορουν να σκεφτουν...
-
Εμ,μου θέλετε και δίλιτρο μες την κρίση .Το 1.4 δεν σας καλύπτει? 18.000 με τα πάντα όλα και το κλειδί στο χέρι
-
Πολυ ανταγωνιστικες τιμες! Το FR το υπολογιζα γυρω στα 22κ με ενεργοποιημενες ολες τις δυνατες προσφορες σε σχεση με τα 24κ περιπου που κοστιζει στην Γερμανια.
Στα σχεδον 20κ το FR με 180αλογατα εξελιγμενο XDS, και ανεξαρτητη πισω αναρτηση, βλεπω να κλεβει εκκλησιες...
-
Αν το πακετο FR βγαινει με τα 140 αλογα, τυλιχτε μου ενα, βαζοντας και τα φωτα led
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αν το πακετο FR βγαινει με τα 140 αλογα, τυλιχτε μου ενα, βαζοντας και τα φωτα ledΣτον τιμοκατάλογο της Τεχνοκάρ το 1,4TSI 140PS FR εμφανίζεται στα 19.100€ τελική και 18.140€ με απόσυρση. Η έκδοση Style έχει 18.000 και 17.040 αντίστοιχα. Έχω πάντως την εντύπωση ότι η έκδοση με τα 140 δεν είναι άμεσα διαθέσιμη και η έκδοση με τα 180 θα καθυστερήσει λίγους μήνες ακόμη.
Τα Led στο εξωτερικό έχουν 1.000€ τουλάχιστον, αλλά κάπου διάβασα ότι στην αντιπροσωπεία στην Αγγλία τρέχει προσφορά 'πακέτο' Led, DAB και GPS σε εξευτελιστική τιμή...
-
...νομιζω οτι με τον παραπανω τιμοκαταλογο, εαν φτανει κανεις στο Budget του 140, στα 17κ αξιζει πραγματικα να βαλει αλλα 2κ για να εχει κυριως: ανεξαρτητη πισω αναρτηση, καλυτερο εξοπλισμο (fr αντι style) και φυσικα μια 40αδα αλογα παραπανω...
Θα τολμησω να προβλεψω οτι μαλλον εχουμε μπροστα μας το καλυτερο, πλεον ολοκληρωμενο GTI της χρονιας!
(τουλαχιστον απο τα specs, τιμολογηση, και μεχρι στιγμης πληροφορηση κυριως απο ξενο τυπο) -
η καλυτερη προταση για Ελλαδα ειναι το...
1.6 TDI 105hp Reference €16.077
που πηγαινει ευκολα στα 130-140αλογα για τους πιο σβελτους.
οικονομια, καλουτσικες επιδοσεις (με τα 130), χαμηλα ΤΚ, απιθανο να φαει χαρατσι -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η καλυτερη προταση για Ελλαδα ειναι το...1.6 TDI 105hp Reference €16.077
που πηγαινει ευκολα στα 130-140αλογα για τους πιο σβελτους.
οικονομια, καλουτσικες επιδοσεις (με τα 130), χαμηλα ΤΚ, απιθανο να φαει χαρατσι...περι ορεξεως...Σιγουρα η πιο λογικη προταση αυτη που λες, αλλα και συμφερουσα, για τα δεδομενα της εποχης.
Για τους πιο σβελτους-ανησυχους βεβαια, γαργαλημενο diesel με γερμανικο ημιακαμπτο πισω, δεν μου ακουγεται και ιδιαιτερα δελεαστικο...
Παραδοσιακα τα 1800κ.εκ στην Ελλαδα αποτελουν 'αναχωμα' στα του αρμεγματος, οποτε για τους απανταχου σβελτους το 180αρι βενζινης δεν ειναι τοσο ρισκο, ουτε και η καταναλωση του -συμφωνα τουλαχιστον με τις πρωτες εντυπωσεις-εκτιμησεις- θα ειναι απαγορευτικη...
-
δεν απευθυνεται σε σενα η εκδοση που προτεινω, αλλα στην πλειοψηφια αυτων που ψαχνουν για ενα οικονομικο μικρομεσαιο
οσο λιγο και να καταναλωνει το 180αρι, θα ειναι περισσοτερο απο τον 1,6tdi. Και σημερα αυτο παιζει μεγαλυτερο ρολο απο τον ...ημιακαμπτο
ο 1,6 ειναι ιδιος με τον αρχαιο 1,6 της vw?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν απευθυνεται σε σενα η εκδοση που προτεινω, αλλα στην πλειοψηφια αυτων που ψαχνουν για ενα οικονομικο μικρομεσαιο...σιγουρα δεν απευθυνεται σε τυχον 'ανησυχες' ορεξεις. Απλως γενικοτερα ο ενδεχομενος συμβιβασμος που σκεφτηκες, μου φανηκε σχετικα ανουσιος για τους οποιους σβελτους... Αν επροκειτο για Γαλλικο σπορτιφ με diesel και ημιακαμπτο, θα το εβλεπα ισως λιγο πιο θετικα, βεβαια και παλι ολα αυτα σε καθαρα θεωρητικο και ψυχολογικο επιπεδο, αφου στην πραξη ακομα δεν ξερουμε τιποτα για το τι θα κανει η συγκεκριμενη εκδοση Leon...
οσο λιγο και να καταναλωνει το 180αρι, θα ειναι περισσοτερο απο τον 1,6tdi. Και σημερα αυτο παιζει μεγαλυτερο ρολο απο τον ...ημιακαμπτο
...καλα περι αυτου, ουτε συζητηση...
ο 1,6 ειναι ιδιος με τον αρχαιο 1,6 της vw?
Ο diesel εννοεις...δεν εχω ιδεα... Αυτης της κατηγοριας τα diesel του group vag ομως δεν ειναι γενικα θορυβωδη και με τραχεια λειτουργια? Tα κορυφαια diesel μεχρι 1600 κυβικα, απ' οσο διαβαζω-ακουω, θεωρουνται αυτα των Γαλλων (1.5 dci 90/110) και των Ιαπωνων (1.4 d4-d 100). Toυλαχιστον για τον Γαλλικο diesel μπορω να επιβεβαιωσω και απο προσωπικη επαφη.
...Κοντολογοις, ισως ενα ecomotive 105tsi να ειναι παρεχει καλυτερη ισορροπια μεταξυ προσγειωμενης οικονομικης λυσης, με καποιες μικρες δυνατοτητες για λιγο πιο σβελτες καταστασεις...
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Τα Led στο εξωτερικό έχουν 1.000€ τουλάχιστον, αλλά κάπου διάβασα ότι στην αντιπροσωπεία στην Αγγλία τρέχει προσφορά 'πακέτο' Led, DAB και GPS σε εξευτελιστική τιμή...http://www.seat.co.uk/content/uk/brand/ ... -pack.html
Προσφορά στην Αγγλία το 'Τechnology pack' για 573 ευρώ (£500)
το οποίο περιλαμβάνει τον εξής πρόσθετο εξοπλισμό:- full LED φώτα (+ intelligent sensors avoid dazzling oncoming traffic)
- 5,8 ιντσών touchscreen display με αισθητήρα εγγύτητας και αναγνώριση φωνής,
επίσης navigation
και ψηφιακό ραδιοφωνικό δέκτη DAB
(Η προσφορά των £500 ισχύει στο UK για παραγγελίες μέχρι 31/3,
για ένα πακέτο εξοπλισμού που κανονικά θα κοστίζει συνολικά £1915 ).
SEAT León Mk3 (2013-2020)