Φίλε μου ψάξε λίγο καλύτερα το καθεστώς με το οποίο θα γίνει η αγορά απο την εταιρεία στο όνομα σου , σίγουρα υπάρχουν θέματα απο την πλευρά της εταιρείας αν είσαι εταίρος - μέτοχος , και ακόμη χειρότερα αν είσαι μισθωτός υπάλληλος της εταιρείας καθώς η αγορά και η χρήση του αυτοκινήτου μπορούν να θεωρηθούν παροχές σε είδος οι οποίες φορολογούνται όπως ο μισθός , και 18000 προστιθέμενα στις ετήσιες αποδοχές σου μιλάμε για 3000 έως πολύ περισσότερα επιπλέον φόρο.
Επίσης εφόσον η αγορά γίνει στο όνομα σου το τεκμήριο αγοράς σε βαρύνει εξολοκλήρου κατα την στιγμή-έτος της αγοράς ασχέτως της οποίας προκαταβολής ή του αριθμού των δόσεων.
Latest posts made by vag-vk
-
RE: Rapid 1.6 TDI ή Corolla 1.4 D-4d? Βοήθεια!
-
RE: Οδήγησα....
Στα 150χλμ/ω+ με προσεκτικό στυλ οδήγησης έχω και εγώ 8-8,5 λτ/100 άρα η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρότερη.
Συμφωνώ απόλυτα πως τα συγκεκριμένα diesel κάνουν άνετα ταξίδι με υψηλή ταχύτητα και μικρότερη κατανάλωση-κόστος καυσίμου ,άλλωστε τα 140-160 νομίζω είναι η ιδανική ταχύτητα για ένα γρήγορο και ασφαλές ταξίδι.Απλά το σχόλιο μου είχε να κάνει περισσότερο με την άποψη του φίλου dasimo πως κινούμενος με 180-190 στη διαδρομή που ανέφερε πάτησε όλα τα turbo που ασθμένανε και ανέβαιναν τις ανηφόρες πιεσμένα και με 21λτ/100 κατανάλωση χωρίς να αντιλαμβάνεται πως αυτός στα 180-190 με τη c4 πήγαινε τέρμα με φορτίο κινητήρα στα 85%-90% και εγώ με την ίδια ταχύτητα πηγαίνω στο 50%-60% φορτίο κινητήρα και χωρίς εξωπραγματικές καταναλώσεις.
Δηλαδή καλό θα ήταν ο dasimo να προβάλει την υπεροχή της hdi c4 , συγκρίνοντας τη με πολύ καλά ατμοσφαιρικά ίδιου κυβισμού που έχουν παρόμοια απόδοση.
Επίσης να αναφέρω απο την εμπειρία μου πως τα τουρμπάκια tsi , thp , o Turbo της Οpel , ακόμη και ναι... ο Κompressor της C180 , αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην διαδρομή ΑΘΗΝΑ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ όλα με νορμάλ οδήγηση και σταθερά στα 140-160 χιλιόμετρα ήταν πιο οικονομικά από ατμοσφαιρικά 1600 και σχεδόν το ίδιο με 1400 κεκ.
-
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
Ναι φυσικά μπορείς άσχετα αν δεν έχεις περάσει σαν πάγιο το αυτοκίνητο στα βιβλία σου.
Θα περνάς σαν έξοδα τις δαπάνες χρήσης και συντήρησης στα βιβλία σου κανονικά μαζί με το ΦΠΑ (οι αποδ.λιανικής απο βενζινάδικα πρέπει να έχουν σφραγίδα στο πίσω μέρος και να αναγράφεται ο αρ.κυκλ του αυτοκινήτου , και απο συνεργεία κλπ να παίρνεις τιμολόγια ) -
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
Αυτό που αναφέρεις στην αρχή αφορά τους μισθωτούς υπαλλήλους-στελέχη που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα ΕΙΧ , τα οποία πλέον θεωρούνται ως παροχές σε είδος και λογίζεται ένα ποσοστό του μισθώματος LEASING ή των αποσβέσεων , και των δαπανών χρήσης ετησίως ως εισόδημα που προστίθενται στον μισθό τους και φορολογείται με την κλίμακα!!!! (Η ταφόπλακα των εταιρειών Leasing θεωρώ) Είναι πολύ πρόσφατη εγκύκλιος αλλά αφορά διατάξεις που έχουν ψηφιστεί απο 11/2013 αλλά δεν είχαν εφαρμοστεί για να μην τσακίσουν ξανά τους μισθωτούς και τις εταιρείες Leasing-είναι αν θυμάστε η εγκύκλιος που αφορούσε τα εταιρικά κινητά πριν δυο βδομάδες και έγινε χαμός με τα ΜΜΕ...
Εγώ αναφέρομαι σε επιχειρήσεις ατομικές και φυσικά πρόσωπα ελ.επαγγελματίες , όχι ιδιώτες μισθωτούς.
Αυτό που λέει ο πωλητής για τιμολόγιο και έχει δίκιο αφορά την ΑΓΟΡΑ του ΕΙΧ ώστε να υπάρχει η δυνατότητα έκπτωσης των αποσβέσεων.Το περνάς στα βιβλία σου για λογιστικούς λόγους (δεν συμψηφίζεις το ΦΠΑ αγοράς αλλά δεν είμαι σίγουρος) , έχεις τεκμήριο αγοράς τη χρονιά αγοράς και κάθε χρόνο γλιτώνεις ως έξοδο - απόσβεση ένα ποσοστό πχ 12% με τις νέες διατάξεις , καθώς και τις δαπάνες χρήσης και συντήρησης με τη λογική το 70% και 30% ή 100% που υποστηρίζω εγώ.
Απο την άλλη το Leasing έχει λίγο διαφορετική αντιμετώπιση στα βιβλία και η χρονομίσθωση είναι ακριβώς αυτή που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου.
Με τη λήξη της χρονομίσθωσης αν έχεις δικαίωμα εξαγοράς και πάρεις το αυτοκίνητο τότε το περνάς σαν πάγιο και ακολουθείς τη λογική της αγοράς στα βιβλία σου.
Αυτό που δεν γνωρίζω αλλά κάπου το είχα ακούσει έιναι πως στο τέλος της μίσθωσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ποσό εξαγοράς ως προκαταβολή για μίσθωση νέου αυτοκινήτου;
-
RE: Οδήγησα....
ρε παιδιά σορρυ που γράφω για κάτι παλιο, αλλα γυρνώντας σε παλαιότερες σελίδες είδα αυτά που έγραφε ο dasimo για μια c4 diesel και ποσο αέρα πήγαινε και οικονομικά και καράφλιασα με τις συγκρίσεις με άλλα αυτοκίνητα!
Εγω στον ίδιο δρόμο πριν 15 χρόνια Αθήνα Τρίπολη με το golf II 1.8 του πατέρα μου ειδικά στην ανηφόρα της στέρνας πριν κόψουν τις στροφές με λίγη φόρα απο την ευθεία της εξόδου του Αργους στα 180-185 ανέβαινα χαλαρα αν δεν είχε κίνηση με πέμπτη και 140 σταθερά χωρίς να ζορίζω το αυτοκινητο.
Με το astra h 180 hp , δεν το συζητάω 140 - 150 με εκτή χωρις καμία πιέση , και όλη τη διαδρομή με 140-200 με το να εκμεταλλευομαι τις κατηφόρες για οικονομία και για να έχω φόρα στις ανηφόρες χωρίς να κοβω στις στροφές και χωρις κίνηση δεν ξεπέρασα ποτέ τα 12λίτρα/100κμ
Επίσης με το golf gt που πήρα μετά και λόγω καλύτερου κρατήματος αλλά και ποιο σταθερής ροπής απο το astra με την ίδια φιλοσοφία και τη βελτίωση της εθνικής , το άνοιγμα του δρόμου προς καλαμάτα δεν έχω ξεπεράσει ποτέ είτε έχει ζέστη είτε έχω aircondition η σχετικά φορτωμένος τα 12λιτρα/100 , με συνηθέστερο το 10-11λίτρα/100 εως καλαμάτα .
Είναι δυνατόν κάποιος να πιστεύει πως ένα αυτοκίνητο turbo με 140-180 άλογα και την ανάλογη ροπή πιέζεται οπουδήποτε σε ανηφόρες με ταχύτητες εώς 180-190 χλμ ή πως μπορεί να συγκριθεί σε οποιοδήποτε έυρος απόδοσης με ένα diesel 110 - 115 αλόγων , και μάλιστα χωρίς τραγικές διαφορές στη κατανάλωση.
-
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
Επειδή βλέπω πως το θέμα της χρονομίσθωσης ανακινείται θα προσπαθήσω να βοηθήσω από λογιστικής και φορολογικής σκοπιάς.(αναφέρομαι σε φυσικά πρόσωπα ελ.επαγγελματίες)
- Η χρονομίσθωση είναι τελείως διαφορετική και πιο απλή απο λογιστικής πλευράς δεν εμπλέκονται αποσβέσεις είναι ένα απλό ενοίκιο
2.Σύμφωνα με τον προηγούμενο ΚΦΕ εκπίπτει το μίσθωμα (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) κατα 70% για αυτοκίνητο κυβισμού εως 1600κ.εκ και 35% για παραπάνω.
3.Ο ΦΠΑ του μισθώματος δεν συμψηφίζεται με τον ΦΠΑ εσόδων.
4.Το ετήσιο μίσθωμα αποτελεί τεκμήριο (όπως και το τεκμήριο σε περίπτωση αγορας αλλά εδω μοιράζεται στα έτη μίσθωσης - συμφέρει για όποιους έχουν πρόβλημα να καλύψουν τεκμήρια)
5.Ο φορολογικός συντελεστής των κερδών είναι 26% εως 50000€ κέρδος και 33% για παραπάνω.
Βάσει του 5. λοιπόν προκύπτει όφελος απο τον φόρο: Μισθωμαχ70%χ26%χ12 μήνες ή αλλιώς για 500€ μίσθωμα έχουμε ετήσιο όφελος 1092€ ή 5460 στη πενταετία.
Και τώρα έρχομαι σε κάτι που αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα (Αλβανία, Ζιμπάμπουε ή Πακιστάν) θα μπορούσα να απαντήσω με σαφήνεια.
Αν δώσω σε ένα δικηγόρο το παρακάτω κείμενο απο το νέο φορολογικό νομο 4172 / 2013 πώς θα τον ερμήνευε;
Σύμφωνα με τον ν.4172/2013
Κατά τον προσδιορισμό του κέρδους από επιχειρηματική δραστηριότητα, επιτρέπεται η έκπτωση όλων των δαπανών, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 23 του Κ.Φ.Ε., οι οποίες:
α) πραγματοποιούνται προς το συμφέρον της επιχείρησης ή κατά τις συνήθεις εμπορικές συναλλαγές της,
β) αντιστοιχούν σε πραγματική συναλλαγή και η αξία της συναλλαγής δεν κρίνεται κατώτερη ή ανώτερη της αγοραίας, στη βάση των στοιχείων που διαθέτει η Φορολογική Διοίκηση,
γ) εγγράφονται στα τηρούμενα βιβλία απεικόνισης των συναλλαγών της περιόδου κατά την οποία πραγματοποιούνται και αποδεικνύονται με κατάλληλα δικαιολογητικά.(φυσικά παρακάτω γίνεται αναφορά στις μή εκπιπτόμενες δαπάνες αλλά δεν μας αφορά , δεν έχει σχέση με τη χρονομίσθωση εκπίπτει κανονικά.)
Οπότε ο μόνος περιορισμός για να εκπέσει μια δαπανη είναι το α) , δηλαδή μην γίνει κανένας έλεγχος και παρουσιάσουμε ως αυτοκίνητο που τρέχουμε στους πελάτες μας κανένα porche panamera!
Αρα δεν ισχύει το όριο του 70% και 35% και το μίσθωμα εκπίπτει 100% οπότε πάμε σε όφελος στη πενταετία σε στο προηγ. παράδειγμα σε 7800€Φυσικά επειδή στην Ελλάδα οι νόμοι ερμηνεύονται με υπουργικές εγκυκλίους !!!! σχεδόν 2 χρόνια μετά δεν ξέρουμε τι ακριβώς ισχύει. Ναι στην χώρα αυτή μετά από περίπου 600 μέρες δημοσίευση του 4172 δεν υπάρχει εξειδίκευση σε εκατοντάδες σημεία του φορολογικού πλαισίου!!!!!
Υ.Γ Ένα ακόμη σημείο που πρέπει να προσθέσουμε στα οφέλη είναι και η έκπτωση των δαπανών για κάυσιμα ακριβώς με την ίδια λογική και περιορισμούς που έχει και το μίσθωμα.
-
RE: ΑLFA ROMEO FORUM
Top Gear : Car = Art: Alfa Romeo 8C - Top Gear - BBC
Youtube Video -
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
2.0 TDI 183hp FR €22.369 !!!!!!!!!!!!!!!!! φοβερή τιμή! Το τεκμήριο δαπάνης να γνωρίζαμε αν θα καλύπτουμε και στο μέλλον ελέω αναπτυξης αντώνη σαμαράς...
-
RE: Renault Clio IV
Γ Α Μ Α Τ Ο αυτό το gadget R.S. Monitor 2.0 !!!!
Τέλειο! Απίστευτες επιλογές!