-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ωραια η new Cayman και πολυ καλη τιμη για το πακετο που παιρνεις...(κατι F-type κλπ θα πανε απατα....)
-
Καταπληκτική η Cayman αλλά και η F-Type θα έχει το φανατικό κοινό της. Υπάρχει χώρος για όλους σε αυτή την κατηγορία...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καταπληκτική η Cayman αλλά και η F-Type θα έχει το φανατικό κοινό της. Υπάρχει χώρος για όλους σε αυτή την κατηγορία...Δεν διαφωνει κανεις με αυτο...Η F-Type ειχε (εχει βασικα) φοβερο potential αλλα δεν μπορεις ως Jag να πας να ''χτυπησεις'' τα γερμανικα κυριως μοντελα και τιμολογιακα να εισαι ακριβοτερος με ''θεωρητικα'' κατωτερο προιον...Και λεω θεωρητικα διοτι οκ δεν εχουμε δει τι μπορει να κανει ακομα η F (τα V6 και V8 μοτερ της Jag ειναι τα ιδια ουσιαστικα απο τη δεκαετια του 90...)
http://rules.config.jaguar.com/jdx/en_gb/w5/
στη βασικη της εκδοση και με πολυ βασικα εξτρα φτανεις ανετα τα 75+ ((η coupe εκδοση δεν εχει παρουασιαστει ακομα btw...)
δεν προσφερεται επισης επιλογη για manual κιβωτιο...και απο εδω http://www.porsche.com/uk/
boxster S στα 45.384
cayman S στα 48.783Προσωπικα, επρεπε να τιμολογειται τουλαχιστον στη βασικη της εκδοση στα ιδια με την boxster s...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Ωραια η new Cayman και πολυ καλη τιμη για το πακετο που παιρνεις...(κατι F-type κλπ θα πανε απατα....)
Μην το το δένεις κόμπο Γρηγόρη.....με τίποτα δεν θα κοιτούσα την Cayman (πραγματικά δεν μου αρέσει καθόλου) αλλά μιά F-type θα την γλυκοκοιτούσα (είμαι και κάποιας ηλικίας μην το ξεχνάς)
-
Η Jag πάντα ήταν ακριβότερη της Porsche αλλά σαφώς φθηνότερη της Aston, οπότε η τιμολογιακή πολιτική δεν μου κάνει εντύπωση. Σαν luxury brand name δε, είναι πιο δυνατή από την φίρμα του Τσουφενχάουζεν. Από εκεί και πέρα δεν περιμένω την F να υστερεί στα μηχανικά (μάλιστα η μεγάλη έκδοση έχει 170 άλογα παραπάνω από την μεγάλη Cayman) αλλά λογικά η Porsche θα είναι πιο σπορ κι ευέλικτη. Οπότε μιλάμε για apples and oranges. Η Cayman απευθύνεται στους πιο ανήσυχους και σπορτίφ πελάτες ενώ η Jag στους πιο ώριμους και αν θες 'αγγλοτραφείς' που θεωρούν τους Γερμανούς vulgar.
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ωραια η new Cayman και πολυ καλη τιμη για το πακετο που παιρνεις...(κατι F-type κλπ θα πανε απατα....)
Μην το το δένεις κόμπο Γρηγόρη.....με τίποτα δεν θα κοιτούσα την Cayman (πραγματικά δεν μου αρέσει καθόλου) αλλά μιά F-type θα την γλυκοκοιτούσα (είμαι και κάποιας ηλικίας μην το ξεχνάς)
...μα δεν το εδεσα εγω κομπο... O James (007) το εδεσε...
Παντως μεταξυ νεας Cayman vs F-Type, (coupe oμως) για εμενα τουλαχιστον το διλημμα θα ηταν μεγαλο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Jag πάντα ήταν ακριβότερη της Porsche αλλά σαφώς φθηνότερη της Aston, οπότε η τιμολογιακή πολιτική δεν μου κάνει εντύπωση. Σαν luxury brand name δε, είναι πιο δυνατή από την φίρμα του Τσουφενχάουζεν. Από εκεί και πέρα δεν περιμένω την F να υστερεί στα μηχανικά (μάλιστα η μεγάλη έκδοση έχει 170 άλογα παραπάνω από την μεγάλη Cayman) αλλά λογικά η Porsche θα είναι πιο σπορ κι ευέλικτη. Οπότε μιλάμε για apples and oranges. Η Cayman απευθύνεται στους πιο ανήσυχους και σπορτίφ πελάτες ενώ η Jag στους πιο ώριμους και αν θες 'αγγλοτραφείς' που θεωρούν τους Γερμανούς vulgar.+1 σε ολα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ωραια η new Cayman και πολυ καλη τιμη για το πακετο που παιρνεις...(κατι F-type κλπ θα πανε απατα....)
Μην το το δένεις κόμπο Γρηγόρη.....με τίποτα δεν θα κοιτούσα την Cayman (πραγματικά δεν μου αρέσει καθόλου) αλλά μιά F-type θα την γλυκοκοιτούσα (είμαι και κάποιας ηλικίας μην το ξεχνάς)
...μα δεν το εδεσα εγω κομπο... O James (007) το εδεσε...
Παντως μεταξυ νεας Cayman vs F-Type, (coupe oμως) για εμενα τουλαχιστον το διλημμα θα ηταν μεγαλο...
Εμένα παλι δε με ενθουσιάζει η jag οπότε δε θα δυσκολευομουν στην επιλογή.
Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Jag πάντα ήταν ακριβότερη της Porsche αλλά σαφώς φθηνότερη της Aston,Δεν ισχύει κάτι τέτοιο... μια 911 2.0 ήταν 50% ακριβότερη από μια εξακύλινδρη e-type
Μια 911 targa 2.7 το 1974 έκανε στην Αμερική 10.8Κ USD όταν μια e-type V12 είνε 8.5Κ (και είχε 143 αντί για 241 άλογα αντίστοιχα!!!!!)
Τα δε σεντανάκια (μιας και πρόσφατα έφτιαξε η porsche και τέτοιο), στην προ-BL εποχή ήταν πιο φτηνά από τα αντίστοιχα ΜΒ (αλλά πολύ πιο σπορτιφ... σε σχέση με τα ιταλικά, βέβαια, άσ'το καλύτερα) στη μεταγενέστερη περίοδο, βράσ'τα... αφού τη γλίτωσαν και δεν τις βαφτίσανε Big Leylands ( ) φρόντισαν τη ζημιά να την κάνουν με τη μέτρια ποιότητα κατασκευής (ειδικά η SII XJ6) και την αναχρονιστική τεχνολογία που έβγαζε προβλήματα (λέγε με de dion με τα φρένα σε μεγάλες στιγμές στις κατηφόρες).Σαν luxury brand name δε, είναι πιο δυνατή από την φίρμα του Τσουφενχάουζεν. Από εκεί και πέρα δεν περιμένω την F να υστερεί στα μηχανικά (μάλιστα η μεγάλη έκδοση έχει 170 άλογα παραπάνω από την μεγάλη Cayman) αλλά λογικά η Porsche θα είναι πιο σπορ κι ευέλικτη. Οπότε μιλάμε για apples and oranges. Η Cayman απευθύνεται στους πιο ανήσυχους και σπορτίφ πελάτες ενώ η Jag στους πιο ώριμους και αν θες 'αγγλοτραφείς' που θεωρούν τους Γερμανούς vulgar.
Ούτε κάποιο ιδιαίτερο luxury brand name δεν είναι...Την εποχή που ήταν αυτόνομη, μεγάλη και τρανή υπήρχαν άπειρες βρετανικές εταιρίες με αντίστοιχο κύρος και σαφέστατα καλύτερη πολυτέλεια (πχ τα μεγάλα rover ή Humber κ.α.). Αν μιλήσουμε δε για την τελευταία 20ετία (μετά τις τραγικές XJ40) η τιμή τους, ως μτχ., αντικατοπτρίζει απόλυτα τη θέση τους συγκριτικά με τις άλλες 'πολυτελείς' μάρκες.
Το θέμα είναι ότι οι Αγγλάρες έχουν και ένα κόμπλεξ με τη βιομηχανία τους αλλά και με το μπρίτισνες που βγάζουν αυτά τα αυτοκίνητα (διαρροές αλλά και ξύλο τριανταφυλλιας ένα πράμα) και γενικά, επειδή έχουν και το πάνω χέρι στα θεάματα, τα σπρώχνουν πολύ. Έτσι φτάσανε εκεί που φτάσανε οι mkII και οι e-type αυτού το κόσμου αλλά, δυστυχώς, κάποια στιγμή φοβάμαι πως θα τελειώσει το πανηγύρι...Δε λέω ότι δε μου αρέσουν, μάλιστα δε, κάποια στιγμή, σκεφτόμουν σοβαρά να δω ένα XJS αλλά, ρε γαμώτο, κάθε φορά που έβλεπα τη φάτσα του μου θύμιζε τη Θάτσερ (να λέει the lady's not for turning) και με χάλαγε.
Εγγλέζοι.... -
λοιπον για να γίνει ντέρμπυ:
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Η Jag πάντα ήταν ακριβότερη της Porsche αλλά σαφώς φθηνότερη της Aston,
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο... μια 911 2.0 ήταν 50% ακριβότερη από μια εξακύλινδρη e-type
Μια 911 targa 2.7 το 1974 έκανε στην Αμερική 10.8Κ USD όταν μια e-type V12 είνε 8.5Κ (και είχε 143 αντί για 241 άλογα αντίστοιχα!!!!!)
Τα δε σεντανάκια (μιας και πρόσφατα έφτιαξε η porsche και τέτοιο), στην προ-BL εποχή ήταν πιο φτηνά από τα αντίστοιχα ΜΒ (αλλά πολύ πιο σπορτιφ... σε σχέση με τα ιταλικά, βέβαια, άσ'το καλύτερα) στη μεταγενέστερη περίοδο, βράσ'τα... αφού τη γλίτωσαν και δεν τις βαφτίσανε Big Leylands ( ) φρόντισαν τη ζημιά να την κάνουν με τη μέτρια ποιότητα κατασκευής (ειδικά η SII XJ6) και την αναχρονιστική τεχνολογία που έβγαζε προβλήματα (λέγε με de dion με τα φρένα σε μεγάλες στιγμές στις κατηφόρες).Σαν luxury brand name δε, είναι πιο δυνατή από την φίρμα του Τσουφενχάουζεν. Από εκεί και πέρα δεν περιμένω την F να υστερεί στα μηχανικά (μάλιστα η μεγάλη έκδοση έχει 170 άλογα παραπάνω από την μεγάλη Cayman) αλλά λογικά η Porsche θα είναι πιο σπορ κι ευέλικτη. Οπότε μιλάμε για apples and oranges. Η Cayman απευθύνεται στους πιο ανήσυχους και σπορτίφ πελάτες ενώ η Jag στους πιο ώριμους και αν θες 'αγγλοτραφείς' που θεωρούν τους Γερμανούς vulgar.
Ούτε κάποιο ιδιαίτερο luxury brand name δεν είναι...Την εποχή που ήταν αυτόνομη, μεγάλη και τρανή υπήρχαν άπειρες βρετανικές εταιρίες με αντίστοιχο κύρος και σαφέστατα καλύτερη πολυτέλεια (πχ τα μεγάλα rover ή Humber κ.α.). Αν μιλήσουμε δε για την τελευταία 20ετία (μετά τις τραγικές XJ40) η τιμή τους, ως μτχ., αντικατοπτρίζει απόλυτα τη θέση τους συγκριτικά με τις άλλες 'πολυτελείς' μάρκες.
Το θέμα είναι ότι οι Αγγλάρες έχουν και ένα κόμπλεξ με τη βιομηχανία τους αλλά και με το μπρίτισνες που βγάζουν αυτά τα αυτοκίνητα (διαρροές αλλά και ξύλο τριανταφυλλιας ένα πράμα) και γενικά, επειδή έχουν και το πάνω χέρι στα θεάματα, τα σπρώχνουν πολύ. Έτσι φτάσανε εκεί που φτάσανε οι mkII και οι e-type αυτού το κόσμου αλλά, δυστυχώς, κάποια στιγμή φοβάμαι πως θα τελειώσει το πανηγύρι...Δε λέω ότι δε μου αρέσουν, μάλιστα δε, κάποια στιγμή, σκεφτόμουν σοβαρά να δω ένα XJS αλλά, ρε γαμώτο, κάθε φορά που έβλεπα τη φάτσα του μου θύμιζε τη Θάτσερ (να λέει the lady's not for turning) και με χάλαγε.
Εγγλέζοι....+1 σε όλα
τώρα ειμαστε 2-2. μένει να δούμε ποια θα ειναι η τρίτη και καθοριστική ψηφος για να βγάλουμε τη λυπητερή
-
H δικη μου!
+1 στον D-Jet,λοιπον
Παμε 3-2,νικησαμε,γεια σας
-
με συνοπτικες διαδικασιες, βγαλατε, ως συνηθως, λαθος συμπερασματα...Σαν τους πολιτικους ενα πραγμα...
-
Πας μη Έλλην, βάρβαρος.
-
Aντίστοιχο κύρος η Ρόβερ και η Χάμπερ από την Τζαγκ, ή και περισσότερο δεν έχω διαπιστώσει πουθενά να έχουν. Ειδικά με Ρόβερ όπου τα λούξουρι μοντέλα σπάνιζαν ή και περιορίζονται σε δυο τρία, έντρι λέβελ μάλιστα και με δανεική/εισαγόμενη τεχνολογία, και χωρίς τις αγωνιστικές δάφνες του αιλουροειδούς.
Από την άλλη οι οικονομικές παλινωδίες της Τζάγκ και οι συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησίας, οι οποίες είχαν και επίπτωση στα αυτοκίνητά της (παραγωγή αναχρονιστικών μοντέλων για πολλαααααά χρόνια, κοινά ανταλλακτικά με πληβείους) δεν περιποιούν ιδιαίτερη τιμή γι΄αυτή για τα στάνταρντς της πρίμιουμ ή λούξουρι κατηγορίας. Ούτε η σημερινή της ιδιοκτησία από τους Ινδούς της Τάτα. Αλλά από Ρόβερ και Χάμπερ, καλύτερα,ΙΜΟ. -
Σιγά μη τρελαθούμε τώρα με τα Rover. Αν εξαιρέσουμε κάτι V8, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο από άποψη κύρους. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον παππού μου να λέει ότι διάλεξε το Triumph 2000 επειδή είχε smooth Ι6 αντί για crude Ι4 που είχε το αντίστοιχο Rover P6. Οι Jag βέβαια ήταν έρως, ειδικά οι Mk1 και 2!
Όσο για την E-Type, ούτε που θα κοιτούσα έναν σκαραβαίο δίπλα της...
-
Όσο για την E-Type, ούτε που θα κοιτούσα έναν σκαραβαίο δίπλα της...
Ε ναι, ούτε για αστείο.Βέβαια άλλοι εχουν άλλα γούστα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όσο για την E-Type, ούτε που θα κοιτούσα έναν σκαραβαίο δίπλα της...
Ε ναι, ούτε για αστείο.Βέβαια άλλοι εχουν άλλα γούστα.
και παρακαλούνται να τα συζητήσουν στα αντίστοιχα νηματάκια.
δε δίνεις κανένας κανένα φακ τι κάνει η τζαγκ στο συγκεκριμένο θεμα
-
Φίλοι μου ξεχάσατε κάτι.......είμαστε στο 2013....
Η σύγκριση Τζαγκ με Πόρσε θα μπορούσε(;) να γίνει πριν 40 χρόνια.
Ξεπεσμένο ,σακάτη αριστοκράτη θυμίζει πλέον η Τζαγκ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σιγά μη τρελαθούμε τώρα με τα Rover. Αν εξαιρέσουμε κάτι V8, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο από άποψη κύρους. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον παππού μου να λέει ότι διάλεξε το Triumph 2000 επειδή είχε smooth Ι6 αντί για crude Ι4 που είχε το αντίστοιχο Rover P6. Οι Jag βέβαια ήταν έρως, ειδικά οι Mk1 και 2!Εμ... γκουχ γκουχ...το p6 στην πατρίδα του ηταν 3.5 V8, πριν από αυτό δε, αν δεις τα μοντέλα, θα σου πέσουν τα αυτιά από πολυτέλεια...πχ δες το Ρ4 coupe ή το προπολεμικό 16. To ίδιο πάει και για την Humber με το imperial, supersnipe κλπ κλπ. Ο σοβαρός εγγλεζάρας τιτλοφόρος δε θα κοίταζε ποτέ μια xj... αυτή αφορά μάλλον το διευθυντή με το εταιρικό, που ναι μεν ξέφυγε από την τρώγλη των γονιών του στο μπλούντι Μάντσαστα αλλά πάλι πρέπει να δουλεύει 9 με 9 για να μπορεί να πλερώνει τις ασφάλειες. Και μετά pub, number 7 και μπύρες...τα κλασσικά...
Μην ξεχνάτε ότι η jaguar είναι πολύ καινούργια και, πρακτικά, έκανε ό,τι έκανε μόνη της μόλις για καμιά 20ετία...Αυτά για τα λιμουζινάκια.
Για τα σπορ, υπήρχαν άπειρες άλλες εγγλέζικες εταιρίες να παίζουν με σαφέστατα ανώτερα αυτοκίνητα (όπως πχ τα bristol, AC, Jensen κ.α.). Ασε τα πλαίσια με τις καρότσες (και τα ξύλινα τελάρα από κάτω ___ το παρατσούκλι της xk120 είναι flying brick, μιας και έπιανε, υποτίθεται, τα 120mph αλλά μόνο ίσια... ), από μηχανές; 2 έχουν φτιάξει όλες και όλες!!!
Η e-type είναι κούκλα ( η πρώτη σειρά, γιατί από εκεί και πέρα άρχισε να βελτιώνεται σα χαρακτηριστικά αλλά δε βλέπεται) αλλά ο λόγος για τον οποίο έγινε ο μύθος που έγινε ήταν καθαρά η καταγωγή της. Ο χάρος βγήκε παγανιά από πλαίσιο, εσωτερικό άσ'τα βράσ΄τα και γενικά αν δεν εμοιαζε με αμάξι του 50 (μόνο που το πουλούσαν μέχρι το '75 )και δεν ήταν εγγλέζικο, δε θα είχε την αξία που έχει τώρα.
Τις e-type στη δεκαετία του '80 τις κυκλοφορούσαν δημοτικοί υπάλληλοι...Μετά τις στοκάρανε, τις πασαλείψανε κόκκινες και τις πήρανε οι γιάπηδες για 'κλασσικά'.
Ο αγγλάρας λόρδος, φυσικά αν δεν του έβγαιναν για την άστον ή την μπεντλεϋ, θα κυκλοφορούσε μια AC Greyhound, μια Jensen r541 ή , αργότερα, μια FF...Α και μη μιλάτε για δάφνες και μπουρμπούτσαλα... η Αγγλία ΗΤΑΝ ο κόσμος του αυτοκινήτου μέχρι τη δεκαετία του 60. Τι περιμένατε; Μετά που συνήλθαν από τον πόλεμο οι υπόλοιπες χώρες, σε συνδυασμό με την εμμονή των εγγλέζων για την 'παράδοση' εξαφανίστηκαν από το χάρτη.
Όσο για την E-Type, ούτε που θα κοιτούσα έναν σκαραβαίο δίπλα της...
Τώρα, επειδή είναι ακριβή... Τότε δε θα την έπαιρνες (ειδικά αν ήσουν αυτοκινητάκιας...).
Porsche Forum