-
Paidia thelw th gnwmh sas:
Skeptomai na agorasw ena apo ta CHEROKEE H SORENTO stis fthinoteres ekdoseis toys. To CHEROKEE BASIC kostizei 31.000 euros kai to SORENTO 28.500. To prwto se ayth thn timh den exei air contition kai ABS enw to deytero exei ta panta kai kostizei kai 2.500 euros ligotera. Dedomenou oti den prokeitai na koitaksw tis akriboteres ekdoseis twn parapanw aytokinhtwn, poio proteinete apo ta dyo kai giati? Eyxaristw! -
Paidia thelw th gnwmh sas:
Skeptomai na agorasw ena apo ta CHEROKEE H SORENTO stis fthinoteres ekdoseis toys. To CHEROKEE BASIC kostizei 31.000 euros kai to SORENTO 28.500. To prwto se ayth thn timh den exei air contition kai ABS enw to deytero exei ta panta kai kostizei kai 2.500 euros ligotera. Dedomenou oti den prokeitai na koitaksw tis akriboteres ekdoseis twn parapanw aytokinhtwn, poio proteinete apo ta dyo kai giati? Eyxaristw! -
Paidia thelw th gnwmh sas:
Skeptomai na agorasw ena apo ta CHEROKEE H SORENTO stis fthinoteres ekdoseis toys. To CHEROKEE BASIC kostizei 31.000 euros kai to SORENTO 28.500. To prwto se ayth thn timh den exei air contition kai ABS enw to deytero exei ta panta kai kostizei kai 2.500 euros ligotera. Dedomenou oti den prokeitai na koitaksw tis akriboteres ekdoseis twn parapanw aytokinhtwn, poio proteinete apo ta dyo kai giati? Eyxaristw! -
Kαι τα 2 καλά είναι, κάνε τεστ drive και πάρε όποιο σου αρέσει
-
Το Sorento λόγω πλήρους εξοπλισμού και τιμής.
-
Το Cherokee 2.4 Basic μην το πάρεις σε καμμία περίπτωση. Είναι αργό. Καίει πολύ για να κινήσει τους ~2Τ του και η τετρακίνησή του υπολείπεται απο την 'ακριβή' έκδοση των 3.7Lt Ισως βέβαια στη νέα έκδοση με τις 6 ταχύτητες να έχει ξεπεράσει κάποια προβλήματα. Για το cherokee η έκδοση sport είναι μονόδρομος. Η τετρακίνησή του θα σε πάει πολύ μακρύτερα απο άλλα αυτοκίνητα έτσι κι αλλιώς.
Δεν έχει μπλοκέ πίσω ούτε μόνιμη τετρακίνηση. Ουσιαστικά έχει ένα σύστημα σαν του Vitara.
Επίσης χωρίς ABS - αν κι έχει καταπληκτικά φρένα - θα είναι λίγο επικίνδυνο σε γλιστερό οδόστρωμα. Ζούμε στον 21ο αιώνα! Μήν τρελλαθούμε. Επίσης το Cherokee σε αυτή την έκδοση θα είναι αρκετά δύσκολο να το πουλήσεις.Απο την άλλη στα λεφτά του το Sorento ουσιαστικά δίνει καλύτερη τετρακίνηση και εξοπλισμό. Παραμένει το πρόβλημα της κατανάλωσης και του βάρους καθώς και η χαμηλές επιδόσεις.
Κατα τη γνώμη μου στα 31-32000 μπορείς να βρείς ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο υψηλότερης κατηγορίας με το οποίο θα συμβιώσεις πολύ καλύτερα. Αρκεί να ξεπεράσεις το 'ψυχολογικό' του καινούργιου αυτοκινήτου!
Αυτά.
-
Και το Sorento βέβαια στην μικρή του έκδοση δεν είναι και οτι καλύτερο μπορεί να σου κάτσει απο πλευράς κινητήρα και μόνο.
Το αυτ/το είναι βαρύ και δύσκολα κουνιέται με τον μικρό.
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Το Sorento λόγω πλήρους εξοπλισμού και τιμής.Συμφωνω!
-
Αν σε ενδιαφερει και η εκτος δρομου κινηση δεν θα σε καλυψει κανενα.
-
Eyxaristw gia tis apanthseis sas. Bebaia twra exw problhmatistei akoma perissotero! Ta oikonomika mou den mou epitrepoun na epileksw ena aytokinhto panw apo ta 31-32.000 euros kai endiaferomai mono gia entelws kainourgio aytokinhto.
Ean sas einai eykolo tha hthela kai thn gnwmh sas gia to Tribute, Maverick, Grand Vitara 2000, Tushon, Sportage kai X-Trail. Kapoios filos xtes mou proteine to X-TRAIL sta 26.200 euros to opoio exei kai air contition kai ABS kai mou eipe oti einai to pleon symfairon apo pleyras oikonomikhs, einai grigoro kai arketa pio oikonomiko apo ta ypoloipa. An mporeite as mou peite kai th gnwmh sas gia ta parapanw SUVs.
To aytokinhto to xreiazomai kai gia taksidia kai gia kakotraxalous dromous ths Notias Eyboias kai doksa to theo sthn Notia Eyboia yparxoun poloi tetoioi.
Den thelw na agorasw ena 4x4 30.000 euros kai na mhn mporw na perasw apo dyskola monopatia pou ta pernaei eykola ena NIVA h ena Jimny! Mh ginoume kai rezili teleiws......
Alhtheia to neo Chevrolet NIVA exei kales prodiagrafes 4x4 opws to palio pou einai enas thrylos? To epsaksa alla den mporesa na bgalw mia akrh an telika aksizei na riksw kai mia matia sto neo NIVA twra pou tha elthei syntoma.
Ebala polla erwthmata kai sygnwmh ean sas kourasa! -
Ο χρήστης jimmcom έγραψε:
Αν σε ενδιαφερει και η εκτος δρομου κινηση δεν θα σε καλυψει κανενα.Πιστεύω ότι είσαι υπερβολικός. Εγώ θα έλεγα ότι από εκεί που περνούν περνάνε λίγα. Μόνο το βάρος είναι εμπόδιο για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Φίλε imaginos, αφού σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, θα σου πω το εξής.
Καταρχήν πρέπει να καταλήξεις αν θέλεις ΕΚΤΟΣ δρόμου όχημα, ή απλά ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί σε χωματόδρομο.
Αν είσαι στην πρώτη κατηγορία mavaricj, tribute και τα υπόλοιπα υπό συνθήκες τετρακίνητα, να τα ΞΕΧΑΣΕΙΣ!!!
Στα λεφτά που θέλεις να δώσεις πάντως και αν σε ενδιαφέρει η ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ κίνηση επέλεξε Grand Vitara 2500 ή 2000. Pίξε και μια ματιά στο Pinin. Mπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακά στην εμφάνιση όσο αυτά που μας έγραψες αρχικά, αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με χαμηλότερο κόστος σε καύσιμα, ασφάλιστρα, έξοδα service κ.λ.π.
Το X-trail είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ισχύουν αυτά που σου έγραψα για τα Maverick και Tribute... -
GV και από εμένα, για τη χρήση που θέλεις να κάνεις.
Για τα δύο αρχικά έχω ακούσει άσχημα λόγια, ακόμα και απο ανθρώπους που
δεν έτρεχαν ποτέ στη ζωή τους.. και κάτι ψιλοάσχετο:
Μα καλά, πουλάνε αυτοκίνητα των 30Κ χωρίς ABS???
Δε θα ήταν υποχρεωτικό από το 2005; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν σε ενδιαφερει και η εκτος δρομου κινηση δεν θα σε καλυψει κανενα.
Πιστεύω ότι είσαι υπερβολικός. Εγώ θα έλεγα ότι από εκεί που περνούν περνάνε λίγα. Μόνο το βάρος είναι εμπόδιο για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
..
Και το φαρδος .....και το μηκος ...!!!
Γιατι τα δρομακια στα βουνα της χωρας μας ειναι λιγο στενα ...
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Den thelw na agorasw ena 4x4 30.000 euros kai na mhn mporw na perasw apo dyskola monopatia pou ta pernaei eykola ena NIVA h ena Jimny! Mh ginoume kai rezili teleiws......Για να γινει λοιπον αυτο, το αυτοκινητο χρειαζεται να εχει και κοντες σχεσεις...
Τι μας μενει λοιπον? Grand Vitara, Mitsubishi pinin 2.0 GDI...
To Sorento καλο ειναι , αλλα για τους δασικους δρομους της χωρας μας ειναι και φαρδυ και μακρυ....To 3.5 εχει μεγαλη κατανάλωση..
Οσο για το Cherokee 2.4 basic εκτος απο τα παραπανω μειονεκτηματα(οπως αυτα του sorento) ,δε νομιζεις οτι το a/c και το abs ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ελλειψεις? -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Οσο για το Cherokee 2.4 basic εκτος απο τα παραπανω μειονεκτηματα(οπως αυτα του sorento) ,δε νομιζεις οτι το a/c και το abs ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ελλειψεις?Den tis thewrw aparadektes aytes tis elleipseis me thn ennoia oti aytes ginontai gia na mporesei na kratithei h timh xamhla. Ean skaseis alles 3.000 eyros tote pairneis thn ekdosh sport pou ta exei ola. Malista sthn thlepoptikh diafhmish tha deis oti h timh anaferetai na ksekinaei apo ta 34.000 euros asxeta ean prosfairetai kai h basic me 31.000 kai me tis parapanw elipseis. Symfwna me ta parapanw loipon den to thewrw aparadekto. Malista pisteyw oti polloi tha agorazan aytokinhta me tetoies elipseis gia na mporesoun na kratithoun oikonomika se xamhla plaisia. Thewrw swsth strathgikh ayth ths JEEP. De tha me xalage na eperna kai ena SORENTO me elipseis kai mia timh 24-25 xil h ena Sportage me 21 xiliades.... Telos to ABS to thewrw axristo ews epikindyno sth lasph xioni kai poly dyskola komatia!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν σε ενδιαφερει και η εκτος δρομου κινηση δεν θα σε καλυψει κανενα.
Πιστεύω ότι είσαι υπερβολικός. Εγώ θα έλεγα ότι από εκεί που περνούν περνάνε λίγα. Μόνο το βάρος είναι εμπόδιο για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Φίλε imaginos, αφού σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, θα σου πω το εξής.
Καταρχήν πρέπει να καταλήξεις αν θέλεις ΕΚΤΟΣ δρόμου όχημα, ή απλά ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί σε χωματόδρομο.
Αν είσαι στην πρώτη κατηγορία mavaricj, tribute και τα υπόλοιπα υπό συνθήκες τετρακίνητα, να τα ΞΕΧΑΣΕΙΣ!!!
Στα λεφτά που θέλεις να δώσεις πάντως και αν σε ενδιαφέρει η ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ κίνηση επέλεξε Grand Vitara 2500 ή 2000. Pίξε και μια ματιά στο Pinin. Mπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακά στην εμφάνιση όσο αυτά που μας έγραψες αρχικά, αλλά κάνουν την ίδια δουλειά με χαμηλότερο κόστος σε καύσιμα, ασφάλιστρα, έξοδα service κ.λ.π.
Το X-trail είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ισχύουν αυτά που σου έγραψα για τα Maverick και Tribute...Μιλαω για off-road οχι για βολτα σε χωματοδρομο,αμα μπει σε καμια λασπη καλη με αυτους τους κινητηρες και αυτο το βαρος αντε να βγει.Απο αυτη την αποψη μιλαω,σαν αυτοκινητα ειναι μια χαρα και τα δυο,ειδικα το Cherokee,το οποιο αν ειχα να διαλεξω μεταξυ των 2 θα το προτιμουσα.
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Οσο για το Cherokee 2.4 basic εκτος απο τα παραπανω μειονεκτηματα(οπως αυτα του sorento) ,δε νομιζεις οτι το a/c και το abs ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ελλειψεις?
......Telos to ABS to thewrw axristo ews epikindyno sth lasph xioni kai poly dyskola komatia!
- Ισχύει η παράκληση για ελληνικούς χαρακτήρες.
- Το ΑBS δέν είναι άχρηστο, ούτε επικίνδυνο στα εδάφη που αναφέρεις, απεναντίας υποστηρίζω πως ο μέσος οδηγός (σ' αυτούς περιλαμβάνω και τον εαυτό μου που οδηγώ από το 1972 -με δίπλωμα- ) είναι αδύνατο να φρενάρει σε οποιεσδήποτε συνθήκες καλύτερα από το σύστημα. Το είχα διαβάσει και το επιβεβαίωσα μόλις απέκτησα αυτοκίνητο που έχει.
Αλλά πέρα από τα εδάφη που αναφέρεις υπάρχει και η βρεγμένη γλιστερή ελληνική άσφαλτος που πίστεψέ με πάνω της θα κινείσαι κατά 90%+++.... εκτός και άν ανήκεις στην προνομιούχα κατηγορία αυτών που μπορούν σε καθημερινή βάση να παίρνουν τα βουνά.
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Οσο για το Cherokee 2.4 basic εκτος απο τα παραπανω μειονεκτηματα(οπως αυτα του sorento) ,δε νομιζεις οτι το a/c και το abs ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ελλειψεις?
Den tis thewrw aparadektes aytes tis elleipseis me thn ennoia oti aytes ginontai gia na mporesei na kratithei h timh xamhla.......................................Telos to ABS to thewrw axristo ews epikindyno sth lasph xioni kai poly dyskola komatia!
Τοτε να μη εχει ουτε ηλεκτρικα παραθυρα , ηλεκτρικες κλειδαριες ,σκιαδια με φωτιζομενους καθρεφτες ,ΡΑΔΙΟΚΑΣΣΕΤΟΦΩΝΟ ΑΜ/FM RDS ΜΕ CD PLAYER & 6 ΗΧΕΙΑ και αλλα τετοια καλουδια που εχει και θα εβγαινε ακομη φθηνοτερο ....
Επαναλαμβανω , οτι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτοκινητο σαν το Cherokee 2.4 να μην εχει α/c k abs ,οταν ολα τα μικρα αυτοκινητα των 8.500 ευρω τα εχουν στη βασικη τους εκδοση .
Ως αναφορα το ABS τα ειπε ο tasos953 ηδη.
-
Συνυπογράφω για το ABS!
Επειδή είμαι κάτοχος του cherokee προσθέτω τα εξής:
Τα φρένα του Cherokee είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Οσον αφορά το ABS ΔΕΝ μπαίνει εύκολα σε λειτουργία. Είναι δε έτσι ρυθμισμένο ώστε στο χώμα να μπαίνει πολύ πιο δύσκολα. (αυτά απο το manual)
To ΑΒΣ χρειάζεται. Δες μήπως έχει περισσέψει κανένα Sport προηγούμενης γενιάς και το πάρεις σε χαμηλότερη τιμή...
-
Τελικα φιλε imaginos τι αποφαση πηρες ??
CHEROKEE H SORENTO?