-
project ενός τύπου με μπόλικες αλλαγές :
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ποιά powerslides ρε παλικάρια. Στις περισσότερες στροφές που δίπλωσε ήταν χαλαρά από μεταφορά βάρους . Λίγο παίξιμο με το γκάζι έκανε μόνο στην έξοδο.Ακριβως... Σε λιγο θα το παρομοιασουμε και με Μ3 μονο και μονο απο τις γωνιες που παιρνει...
(εντωμεταξυ με κανενα σοβαρο ελαστικο, δεν θα κανει κιχ, οχι powerslides που λενε μερικοι...)
-
100% στοίχημα οτι θα ειναι πιο αργό απο ΜΧ5
-
Παιξ'το στη WIlliam Hill
-
ΑΝ είναι τόσο σημαντικό το πόσο γρήγορο είναι στην πίστα υπάρχει και το fastestlaps.com . π.χ.
http://fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html . -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποιά powerslides ρε παλικάρια. Στις περισσότερες στροφές που δίπλωσε ήταν χαλαρά από μεταφορά βάρους . Λίγο παίξιμο με το γκάζι έκανε μόνο στην έξοδο.
Ακριβως... Σε λιγο θα το παρομοιασουμε και με Μ3 μονο και μονο απο τις γωνιες που παιρνει...
(εντωμεταξυ με κανενα σοβαρο ελαστικο, δεν θα κανει κιχ, οχι powerslides που λενε μερικοι...)
Πάντως η γωνία ήταν πάνω από 45 μοίρες
-
Στο Κικιζομετρο, αν το Scirocco βαραγε 30αρες, το GT86 πρεπει να πλησιασε ορθη γωνια Νικο.
Τωρα ειστε σοβαροι; Καθεστε και μιλατε με τον Κικιζα για το αν ηταν hotlap αυτος ο γυρος ή οχι;
Πρεπει να εισαι τουλαχιστον καθυστερημενος για να πιστεψεις (ή εστω να σκεφτεις οτι υπαρχει περιπτωση) αυτο το αμαξι κανει γυρω στο 1.30 στα Μεγαρα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τωρα ειστε σοβαροι; Καθεστε και μιλατε με τον Κικιζα για το αν ηταν hotlap αυτος ο γυρος ή οχι;
Πρεπει να εισαι τουλαχιστον καθυστερημενος για να πιστεψεις (ή εστω να σκεφτεις οτι υπαρχει περιπτωση) αυτο το αμαξι κανει γυρω στο 1.30 στα Μεγαρα.Ελα πλακα εχει!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
100% στοίχημα οτι θα ειναι πιο αργό απο ΜΧ5Εγω μεσα.
(Κατα του μξ)
-
Αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τα λάστιχα και τις επιπτώσεις , ορίστε το εξής test :
- 17άρες με τα eco Michelin
- 17άρες με grippy λάστιχα
- 18άρες με grippy λάστιχα
Με τα grippy λαστιχα και τις 17άρες, δηλαδή μια μεταμόρφωση πλέον σε track tool ,
γίνεται σαφώς πιο γρήγορο απο Mazda 3 MPS , Subaru Impreza WRX .Το κλου της υπόθεσης : στο Αμέρικα τα grippy είναι σαφώς πιο φθηνά απο τα eco
www.roadandtrack.com/special-reports/sc ... ck=main_sr
ΥΓ για τους άπιστους (για πόσο ακόμα?) , το FRS γυρνάει σαφώς και με τις 17άρες με τα grippy
και μάλιστα με απολαυστικότερη αίσθηση κατα τα γραφάς.ΥΓ 2 : για μένα θέλω αυτό με τις 16άρες και τα τάσια που παίζει στην Ιαπωνία. Όσο πιο φθηνό, όσο πιο basic.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
100% στοίχημα οτι θα ειναι πιο αργό απο ΜΧ5
Εγω μεσα.
(Κατα του μξ)
Και εγώ κατά του ΜΧ.
-
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ΥΓ 2 : για μένα θέλω αυτό με τις 16άρες και τα τάσια που παίζει στην Ιαπωνία. Όσο πιο φθηνό, όσο πιο basic.
+απειροννν
Τρελη αλητεια και ως brz ra -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
ΥΓ 2 : για μένα θέλω αυτό με τις 16άρες και τα τάσια που παίζει στην Ιαπωνία. Όσο πιο φθηνό, όσο πιο basic.
+απειροννν
Τρελη αλητεια και ως brz ra+10000 και από εμένα
-
Mακαρι να ερχοταν στην ελλαδα λιγο πανω απο 20Κ να γινοταν πανικος με κανα εκθεσιακο στα 16-17
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Mακαρι να ερχοταν στην ελλαδα λιγο πανω απο 20Κ να γινοταν πανικος με κανα εκθεσιακο στα 16-17Το Τέλος Ταξινόμισης στην Ελλάδα (που πάει με τα κυβικά) το έχεις ακουστά;
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Mακαρι να..... -
-
Μια ενδιαφερουσα συνεντευξη απο τον Keiichi Tsuchiya ('Drift King') για το GT86, και οχι μονο:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... rift-King/
...o οποιος μεταξυ αλλων, αναφερει τα εξης:
I only worry it’s not powerful enough, or that those anorexic tyres are still too grippy. ‘The thing I rather strongly suggested was a 2.5-litre naturally aspirated engine, or a turbo,’ says Tsuchiya. But, just like the AE86, the basic ingredients are there, and it’ll be left to aftermarket tuners and enthusiastic fans to tweak the car to their own preferences.
**Or you need the skill of the Drift King, who uses every inch of our closed road to make the GT86 dance, calling out to me where he shift-locks from third to second gear to lock the rear wheels **(see panel on left for an explanation), where he clutch-kicks to put the 2.0-litre engine back in its high-rev powerband, all the time moving deftly, never once applying too much lock or too much throttle
-
Γρηγόρη σε λένε στόκο και εσύ αντί να αναρωτηθείς γιατί σε λένε στόκο, κάνεις επερώτηση 'Γιατί με λέτε έτσι?
Ποιος είπε ότι το GT-86 βάζει φωτιά στις ξερές επιδόσεις?
Μην κολλάς ρε φίλε γαμώτο σου, κρίμα είναι.
Φιλικά
Toyota GT-86 / Subaru BRZ