-
Άλλο υπερστροφή και άλλο υπερστροφή ισχύος...
Όσοι έχουν ζήσει με πισωκίνητο ξέρουν...
Ναι! ειναι μια διαφορά ανάλογη με τη διαφορά σεξ και αυτο-σεξ και εντέλει προσωπικά πιστεύω πως το ρο χι 8 προσφέρει περισσότερη αδρεναλίνη απο το γκόλφ (ισως και ενα μι χι 5 να κάνει το ίδιο) και πρέπει να είσαι λίγο πιό ξύπνιος (-awake) για να το πας.
-
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
To Golf πάει και με το πλάι αρκεί να έχεις χέρια και θάρρος. Το RX-8 ακόμα και άσχετος το γυρίζει...
Πως φένεται πως είσαι μπροστοκίνητος.... Θεμελιώδης διαφορά οποιοδήποτε μπροστοκίνητο, παει με το πλάι ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΝΤΑΣ.... ενω οποιοδήποτε πισωκίνητο σε πλαγιολίσθηση ισχύως ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ. Σκέψου τωρα λοιπόν ενα RX8 με 2α-3η στις 8+χιλ στροφές να επιταχύνει σε πλαγιολίσθηση και πες μου τι θέλει πιο πολύ χερια που λές και θάρρος. Αμφιβάλλω αν κάποιος άσχετος μπορει να το γυρίσει. Στο Γκόλφ (αληθεια τι όνομα ειναι αυτο που διάλεξαν απο τότε....) καποιος άσχετος όλο και κάποιο χειροφρενάκι θα ρίξει (πάντα επιβραδύνοντας )
Κάνεις μεγάλο λάθος, ειδικά στην τονισμένη πρόταση. Ένα σωστά στημένο προσθιοκίνητο μπορεί να υπερστρέψει επιταχύνοντας αν το 'βάλεις' σωστά στη στροφή, όπως θα επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κάτοχος Rallye, Mini, 156, 147, Puma, SportKa κτλ. Επίσης ένα όχι πολύ δυνατό πισωκίνητο αν σου παραφύγει στην υπερστροφή θα αναγκαστείς να αφήσεις το γκάζι για να μαζέψεις την ουρά, άρα τελικά θα επιβραδύνει.
Τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόοοοσο απλά.
-
πολλοι 'πιλοτοι' βρεθηκαν ξαφνικα, πολυυυυ ενδιαφερον!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τα πολλά λόγια είναι περιττά.Με 29.000 ευρώ περίπου, Challenge ή GTI ? (σε οποιοδήποτε χρώμα )
Μα τί συγκρίνουμε τώρα;Είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων και τρόπου αντίληψης της οδήγησης για κάθε οδηγό ξεχωριστά.Σου αρέσουν οι 'γραμμούλες';Ψηφίζεις Golf.Δεν ζεις χωρίς κίνηση στον πίσω άξονα;Ε,τότε RX-8.Από κει και πέρα,αρχίζεις να ψάχνεις δευτερεύοντα στοχεία,όπως το κόστος χρήσης,το σχεδιασμό,τις πιθανές βλάβες κ.λ.π,κ.λ.π.....
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
......το μικρό RX-8 είναι πιο αργό, απο όλα τα δίλιτρα (χωρίς turbo) μικρομεσαία, ενώ το συναγωνίζονται ακόμα και τα σβέλτα 1600άρια (π.χ. focus).ε????
που είναι εκείνο το τόπικ του ΒΑΣΙΛΗ με χρόνους του 'μικρού' στην πίστα??? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
... üôé ôï ìéêñü RX-8 åßíáé ðéï áñãü, áðï üëá ôá äßëéôñá (÷ùñßò turbo) ìéêñïìåóáßá, åíþ ôï óõíáãùíßæïíôáé áêüìá êáé ôá óâÝëôá 1600Üñéá (ð.÷. focus).
.Óõãíþìç áëëÜ ôï ôåëåõôáßï ðïõ áíÝöåñåò ... ôá ÷áñáêôçñéóôéêá áêïëïõèïýí ...ìç ðáñáóýñåóáé åßðáìå èÝëåé ãéá íá áíåâÜóåé ãéá íá ôñáâÞîåé áëëÜ äåí åßíáé êáé óáëéãêÜñé
Ford Focus 1.6
Êõâéóìüò(ê.åê) 1.596
Êýëéíäñïé / ÄéÜôáîç 4/Ó
**Éó÷ýò (ßððïé) / ó.á.ë 100/5.500
ÑïðÞ (Kgm) / ó.á.ë. 15,3/4.000 **
ÈÝóç êéíçôÞñá / Êßíçóç E/E
Êéâþôéï / Ó÷Ýóåéò ×/5
**ÔåëéêÞ ôá÷ýôçôá 170
ÅðéôÜ÷õíóç 0-100(äë.) 13,6 ****Mazda rx8 **
Êõâéóìüò(ê.åê) 1.308
Êýëéíäñïé / ÄéÜôáîç -/Ó
**Éó÷ýò (ßððïé) / ó.á.ë 192/7.000
ÑïðÞ (Kgm) / ó.á.ë. 22,4/5.000 **
ÈÝóç êéíçôÞñá / Êßíçóç äéáìÞê/ðßóù
Êéâþôéï / Ó÷Ýóåéò ×/5
**ÔåëéêÞ ôá÷ýôçôá 223
ÅðéôÜ÷õíóç 0-100(äë.) 7,2 ** -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ένα σωστά στημένο προσθιοκίνητο μπορεί να υπερστρέψει επιταχύνοντας αν το 'βάλεις' σωστά στη στροφή, όπως θα επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κάτοχος Rallye, Mini, 156, 147, Puma, SportKa κτλ.
Τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόοοοσο απλά.Τα πράγματα σίγουρα δεν είναι απλά, αλλά να σου πω...δεν έχεις τη δυνατότητα να υπερστρέψεις παντού με ένα σωστά στημένο προσθιοκίνητο, έτσι δεν είναι; Πρέπει να βοηθάει υπερβολικά και η κλίση και η ποιότητα του οδοστρώματος. Και στα πισωκίνητα φαντάζομαι ότι βοηθάει, αλλά μάλλον λιγότερο.
Παράδειγμα: Δεν είχα οδηγήσει ποτέ πισωκίνητο, παρά μόνο προσθιοκίνητα, δυνατά και σχετικά καλοστημένα. Ε, λοιπόν στην κατάβαση από Πανόραμα, μια ωραία κλειστή διαρκείας με τοίχο στην εσωτερική, κάτω ακριβώς από τον Άγιο Λουκά, η -I don't want to drive it again- BMW 318i E30, υπερέστρεψε τόσο γλυκά στην έξοδο...Με προσθιοκίνητο, εκεί δεν έχω μπορέσει ποτέ να προκαλέσω αποσταθεροποίηση...Άσε που σκυλοφοβάμαι!!!
Σ.Σ. Δεν είμαι χεράς, αλλά αν νιώσω ελεγχόμενη υπερστροφή, το χαμόγελο το κρεμάω από τα αυτιά! Και ας είναι με το ζόρι το ταχύμετρο στα 40!
-
meco, δηλαδή μιλάς για περιθώρια πρόσφυσης; Αυτή τη διαφορά θεωρείς ως καταλυτική ανάμεσα σε δρόμο και πίστα, ή τη δυνατότητα να πας ένα αυτοκίνητο γρήγορα anytime, anyplace;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
......το μικρό RX-8 είναι πιο αργό, απο όλα τα δίλιτρα (χωρίς turbo) μικρομεσαία, ενώ το συναγωνίζονται ακόμα και τα σβέλτα 1600άρια (π.χ. focus).
ε????
που είναι εκείνο το τόπικ του ΒΑΣΙΛΗ με χρόνους του 'μικρού' στην πίστα???Στην πίστα και μόνο. Έτσι και προσπαθήσεις με το 'μικρό' να ακολουθήσεις ένα δίλιτρο μικρομεσαίο σε ανηφορική διαδρομή θα το φυσάς και δεν θα κρυώνεις...
Συγνώμη αλλά το τελευταίο που ανέφερες ... τα χαρακτηριστικα ακολουθούν ...μη παρασύρεσαι είπαμε θέλει για να ανεβάσει για να τραβήξει αλλά δεν είναι και σαλιγκάρι
Ford Focus 1.6
Κυβισμός(κ.εκ) 1.596
Κύλινδροι / Διάταξη 4/Σ
**Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 100/5.500
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 15,3/4.000 **
**Τελική ταχύτητα 170
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 13,6 ****Mazda rx8 **
Κυβισμός(κ.εκ) 1.308
**Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 192/7.000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 22,4/5.000 **
**Τελική ταχύτητα 223
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 7,2 **Μπράβο. Για ρίξε τώρα και μια ματιά στις ρεπρίζ και θα διαπιστώσεις ότι tα δίλιτρα μικρομεσαία είναι ελαφρώς γρηγορότερα από το RX-8 και τα 1.6 μπορούν να το ακολουθούν από κοντά...
Επίσης ποια 192 άλογα. Με το ζόρι είναι 153... -
σωστα ετσι!
αλλωστε ειναι γνωστο οτι οταν παμε σβελτα σε ορεινους δρομους ολοι οδηγουμε 50-80χλμ/ωρα με 4η... και 80-120χλμ/ωρα με 5η
αλλωστε ειναι ο μονος τροπος για να κραταμε τον κινητηρα σταθερα κατω απο την ροπη του... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Óõãíþìç áëëÜ ôï ôåëåõôáßï ðïõ áíÝöåñåò ... ôá ÷áñáêôçñéóôéêá áêïëïõèïýí ...ìç ðáñáóýñåóáé åßðáìå èÝëåé ãéá íá áíåâÜóåé ãéá íá ......................................................... [/b]
ÌðñÜâï. Ãéá ñßîå ôþñá êáé ìéá ìáôéÜ óôéò ñåðñßæ êáé èá äéáðéóôþóåéò üôé tá äßëéôñá ìéêñïìåóáßá åßíáé åëáöñþò ãñçãïñüôåñá áðü ôï RX-8 êáé ôá 1.6 ìðïñïýí íá ôï áêïëïõèïýí áðü êïíôÜ...
Åðßóçò ðïéá 192 Üëïãá. Ìå ôï æüñé åßíáé 153...êáé Ýíá êÜôåñ÷áì ìå 120 Üëïãá ôá Ý÷åé üëá ãéá ðñùéíü êáé êïóôßæåé 20000€ so what ? Ôï Ýêáíå êáëýôåñï ìå ôçí ìßá ? Êáé Ýíá Ðïýíôï GT üôé êõêëïöïñïýóå êÜôù áðï 2,500 êåê áôìïóöáéñéêÜ ôï ðçãáéíå ìáìéüíôáò óôéò ñåðñßæ,Þôáí êáëýôåñï ãåíéêÜ ? áò ìçí êïëëÜìå êÜðïõ ãéáôß äåí èá âãåß Üêñç
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
σωστα ετσι!
αλλωστε ειναι γνωστο οτι οταν παμε σβελτα σε ορεινους δρομους ολοι οδηγουμε 50-80χλμ/ωρα με 4η... και 80-120χλμ/ωρα με 5η
αλλωστε ειναι ο μονος τροπος για να κραταμε τον κινητηρα σταθερα κατω απο την ροπη του...Μα αγαπητέ Αριστοτέλη, μπορείς να κοιτάξεις και τις μετρήσεις με 3η για 80-110 και με 4η για 120-140. Η διαφορά ανάμεσα στο RΧ-8 και το Golf GTI είναι χαοτική.
Παρόλα αυτά, αν **εσύ **μπορείς να μπαίνεις με κόφτες, σε όλες τις στροφές, με μία πισωκούνα, τότε δέχομαι τον ισχυρισμό σου...
Επειδή όμως δε γίνεται αυτό, παρά μόνο σε πίστα όπου φαίνεται το εξαιρετικό στήσιμο του RX-8, θα πρέπει να δεχτείς αυτά που λέω.'gskarmou'Δεν κολάω πουθενά. Βλέπω τα δεδομένα. Οι ρεπρίζ έρχονται να υποστηρίξουν τα λεγόμενά μου.
Τελικά εγώ το βλέπω ως εξής: Αν θέλεις να πουλάς μούρη και να 'παίζεις κωλιές' παίρνεις RX-8, αν είσαι περισσότερο συνειδητοποιημένος, αγοράζεις Golf GTI, ή ΤypeR για πιο ακραίες καταστάσεις.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν εσύ μπορείς να μπαίνεις με κόφτες, σε όλες τις στροφές, με μία πισωκούνα τότε δέχομαι τον ισχυρισμό σου...
Επειδή όμως δε γίνεται αυτό, παρά μόνο σε πίστα θα πρέπει να δεχτείς αυτά που λέω.Οτι πεις εσυ...
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Αν εσύ μπορείς να μπαίνεις με κόφτες, σε όλες τις στροφές, με μία πισωκούνα τότε δέχομαι τον ισχυρισμό σου...
Επειδή όμως δε γίνεται αυτό, παρά μόνο σε πίστα θα πρέπει να δεχτείς αυτά που λέω.Οτι πεις εσυ...
Το δέχομαι 'διαβάζεται' λιγάκι περίεργα...
Να με συγχωρείς.
Πάντως επιμένω στις απόψεις μου... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν εσύ μπορείς να μπαίνεις με κόφτες, σε όλες τις στροφές, με μία πισωκούνα τότε δέχομαι τον ισχυρισμό σου...Με κόφτες δεν μπορεί σε όλες (είναι σχετικά ψηλά ο κόφτης στις 7800), στις περισσότερες μπαίνει λίγο παρακάτω (300-400 στροφές παρακάτω).
Επειδή όμως δε γίνεται αυτό, παρά μόνο σε πίστα θα πρέπει να δεχτείς αυτά που λέω.
Γιατί δε γίνεται; Αν το κάνει κάποιος με 321 άλογα, σίγουρα μπορούν αρκετοί περισσότεροι με 192.
-
Μιχάλη τι θα πεί κόφτες? Η ωφέλιμη περιοχή του ρο-χι μια χαρά είναι, 5-8k στροφές. Έχεις εύρος 3k να παίζεις.
στα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι πολύ ευρύτερη???
-
Ρε παιδιά (να με συγχωρείτε για το ρε), όσα περιοδικά έχω διαβάσει για το RX-8 αφήνουν να εννοηθεί οτι είναι αργό. Έχω μίλησει και με παιδιά που το έχουν οδηγήσει. Δεν πάει μία, μου έχουν πει. Βλέπεις μετά και τις ρεπρίζ και τότε είσαι βέβαιος. αν το πάρεις αυτό το αυτοκίνητο θα σε περνάνε τα δίλιτρα μικρομεσαία για πλάκα.
Είναι δυνατόν να το συγκρίνουμε με το golf??
Δε λέω, είναι άριστα στημένο αυτοκίνητο και αυτό φαίνεται από τους χρόνους του στην πίστα. Είναι καλοφτιαγμένο, κομψό, γκομενοπαγίδα, αλλά μέχρι εκεί. Αν μας ενδιαφέρει η ταχύτητα στον δρόμο και όχι στην πίστα, υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα.
Ίσως επειδή ειναι πισωκίνητο να έχει επηρρεάσει την κρίση σας. Ξέρετε όμως τί ωραίες μπάντες έπαίζαν τα φορτηγάκια της Nissan του μισού τόνου, αυτά που έγραφαν από πίσω Long Body? Σας διαβεβαιώ ότι μιλάμε για τρελά χαμόγελα και τρομερές πλαγιολισθίσεις. Και αυτά είναι πιο αργά από το golf GTI και σίγουρα τα καταφέρνουν καλύτερα στη κίνηση με το πλάι. Δε νομίζω όμως να είναι και αυτά καλύτερα αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το δέχομαι 'διαβάζεται' λιγάκι περίεργα...
Να με συγχωρείς.
Πάντως επιμένω στις απόψεις μου...Δεν ειναι εκει το 8εμα... και εσυ να με συγχωρεις για την σνομπ απαντηση...
Η δικια μου αποψη, (αλλα προσοχη, δεν ειμαι ο μονος, μαζι μου πολλοι δημοσιογραφοι και πιλοτοι), ειναι οτι το γκολφ ειναι πραγματι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο. Αλλα συγγνωμη δεν ειναι για πιο ακραιες καταστασεις. Ειναι ενα αυτοκινητο μεγαλου τουρισμου, που προσθετει και παραπανω ανυσηχιες και δυνατοτητες.
Το ρο/χι απο την αλλη εχει αποδειξει οτι δεν ζοριζεται ουτε και απεναντι σε σαφως δυνατοτερους αντιπαλους και εχει ενα καταπληκτικο στησιμο, μακραν οποιουσδηποτε αυτοκινητου τις κατηγοριας του γκολφ.Επισης δυο πραγματα ακομη να προσ8εσω... το γεγονος οτι ενα αυτοκινητο ανοιγει μετα τις 5000 δεν σημαινει τιποτα... σημασια εχει τι ροπη φτανει στους τροχους τελικα. Αν φτανουν 20κιλα στις 3000 στο γκολφ, δεν αλλαζουν πολλα αν φτανουν τα ιδια κιλα στις 6000... απλα κανει πιο πολυ θορυβο... ισως. Επισης, απλα οι τεχνικοι εχουν επιλεξει διαφορετικες σχεσεις υποπολλαπλασιασμου στο κιβωτιο... αλλα τελικα με 2α και 70χλμ/ωρα ας πουμε, θα εχεις απλα 5000 στροφες στο γκολφ, και 7500 στο ροχι...
και για να κλεισω, η κατασταση εχει αλλαξει πολυ απο τοτε που με 100ψωροαλογα ενα πισωκινητο γυρναγε σαν παλαβο με το που ανοιγες το γκαζι. Αμα ζεστανεις το λαστιχο, ακομη και σε ελληνικη ασφαλτο, θα δυσκολευτεις να γυρισεις σωστο πισωκινητο με 3η ταχυτητα... ακομη και χωρις ηλεκτρονικα. Τα πραγματα εχουν αλλαξει, αλλα πιθανον η εμπειρια του παρελ8οντος και ο κατεγισμος μπροστοκινητων μοντελων να μας επηρεαζει ακομη πολυ στις γνωμες μας...
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν θέλεις καλό εσωτερικό μπορείς να αγοράσεις μία Mercedes. Tα δερματάκια και τα όμορφα χρωματάκια είναι πράγματα που δεν ταιριάζουν σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε και στη φωτογραφία του RX-8 που παρέθεσες το κιβώτιο είναι αυτόματο...
Όσο για το εσωτερικο του Golf μόνο το τιμόνι να βλέπεις φτάνει. Ακόμα και ο λεβιές ταχυτήτων είναι έργο τέχνης.Τι λες ρε meco πρωινιάτικα; Δηλαδή θα σε χαλούσε αν το golf είχε ένα πιο όμορφο εσωτερικό; Ο τύπος δεν το ανέφερε για τα χρωματάκια κτλ. Και μόνο μαύρο να το δεις είναι ένα πολύ ωραίο εσωτερικό που σε φτιάχνει. Κοίτα τι ωραίες γραμμές και μετά κοίτα και το golf. Καμία σχέση
Ίσως είναι και διαφορά νοοτροπίας και γούστου, αλλά ποτέ δεν θα μπορούσα να έχω ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό σαν του golf. Αντιθέτως οι Ιάπωνες έχουν κάνει πολλά βήματα μπροστά, και το κυριότερο σου το προσφέρουν με ένα τρομερό πακέτο οδηγικής απόλαυσης.Οταν εβαλα τις φωτο των εσωτερικών δεν το έβαλα τυχαία και εσωτερικό δεν είναι μόνο πόσο όμορφο είναι αλλά πχ θέση οδήγησης στο RX8 είσαι χωμένος στο εσωτερικό με τα πόδια ελαφρώς τεντομένα like supercar και όχι με τα ποδια σε καρεκλάτη θέση όπως έχουν και όλα τα μικομεσαία και to GOLF φυσικα.Αλλο παράδειγμα το ψηλο κεντρικό tunnel που αρχίζει από το ταμπλό και καταλήγει στούς πίσω επιβάτες με τον μοχλό ταχυτήτων να είναι ψηλά οπου σου δίνει την αίσθηση supercar...ξανά ενω αντιθέτως στο GOLF είναι σε τυπικη χαμηλή θέση όπως και όλα τα μικρομεσάια άλλωστε!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
.....'gskarmou'Äåí êïëÜù ðïõèåíÜ. ÂëÝðù ôá äåäïìÝíá. Ïé ñåðñßæ Ýñ÷ïíôáé íá õðïóôçñßîïõí ôá ëåãüìåíÜ ìïõ.
ÔåëéêÜ åãþ ôï âëÝðù ùò åîÞò: Áí èÝëåéò íá ðïõëÜò ìïýñç êáé íá 'ðáßæåéò êùëéÝò' ðáßñíåéò RX-8, áí åßóáé ðåñéóóüôåñï óõíåéäçôïðïéçìÝíïò, áãïñÜæåéò Golf GTI, Þ ÔypeR ãéá ðéï áêñáßåò êáôáóôÜóåéò.
ÅëÜ÷éóôåò äéáöïñÝò óå ñåðñßæ êáé ìüíï äåí áñêïýí ãéá íá ÷áñáêôçñßóïõí Ýôóé áðëÜ õðïäååóôåñï Ýíá áõôïêßíçôï ðüóï ìÜëëïí ôçí óôéãìÞ ðïõ óôï ÷éëéüìåôñï âãáßíåé óå ÷ñüíïõò áíôßóôïé÷ïõò Þ êáëýôåñïõò .ÁðëÜ èÝëåé ðåñéóóüôåñç äïõëåßá ìå ôïí åðéëïãÝá .Õðï áõôü ôï ðñßóìá üëá ôá 1,6-1,8 áôìïóöáéñéêÜ ôçò áãïñÜò åßíáé Ýñìáéá óôï 206 ìïõ êáèþò êáé óôéò õðüëïéðåò ìéêñÝò 'âüìâåò' ìüíï äßëéôñá áí ìáò êïõíÞóïõí ìáíôÞëé ...ÄçëáäÞ íá èåùñÞóù ôï Óááìð 9,3 1,8 ôçí 156 1,8 ôçí 318 ôï ÌïíôÝï 1,8 õðïäåÝóôåñá áõôïêßíçôá áðëÜ êáé ìüíï ãéáôé èá ìå ÷Üóïõí óôï öáíÜñé Þ óôï óôñïöéëßêé ? Äåí ôï íïìßæù êáèüëïõ áõôü ! Ôþñá ãéá ôï ðïýë -ìïýñ õðÜñ÷ïõí êáé Üëëá êáé éäáéôÝñùò ðéï éêáíÜ (âë êÜìðñéï )
Áëëùóôå ôï ðïõë ìïõñ ôï ðïõëÜåé ôï åêÜóôïôå âëÞìá ðïõ êÜèåôáé óôçí èÝóç ôïõ ïäçãïý ü÷é ôï áõôïêßíçôï ôï ßäéï .Ôï ðéï ãñÞãïñïò äåí íïìßæù íá åßíáé óçìáíôéêü ôï üôé êïóôßæåé ,üôé õðÜñ÷ïõí öñÜãêá ãéá îüäåìá ÷ùñßò ëüãï, áõôü êÜíåé ôçí äéáöïñÜ óôéò êõñßåò ðïõ åðéëÝãïõí âÜóç ñüäáò Åìðñüò íá óþóïõìå ôá ñïõ÷Üäéêá,êïóìçìáôïðùëåßá Ýíá ðñÜãìá Üíôå íá ðÜìå êáé äéáêïðÝò ìüíéìá óôï ôóÜìðá êáé Üëëá ðïëëÜ .Êáé äåäïìÝíçò ôçò áîßáò êáé ôïõ Ãêüëö åßíáé óôçí ßäéá êáôçãïñßá êáé áõôü ïðüôå 1-1 ...Áí ðåßò üôé áãïñÜæåéò óå êÜðïéïí Ýíá ôñßèõñï ìå 200 Üëïãá ãéáôß åßíáé ðéï óõíåéäçôÞ åðéëïãÞ ìÜëëïí äåí èá óå ðéóôÝøåé ,èá óïõ ðñïôåßíåé êáìéá êïýñóá ãéáôß óáí óõíåéäçôïðïéìÝíïò ðñÝðåé íá êïéôÜæåéò êáé ôï ìÝëëïí áí áõôü äåí óå Ý÷åé âñåß áêüìá
ÊïëéÝò ñß÷íïõí üëá ôï 8áñé áðëÜ ðéï Ýõêïëá ,áí üìùò ðáò ìå ãñáììÝò óùóôÝò åêìåôáëåõüìåíïò ôçí åîáßñåôç êáôáíïìÞ âÜñïõò ôï óôÞóéìï ìå ôçí óùóôÞ ó÷Ýóç ðÜíôá ,äåí ðáò ìå êïëéÝò
Áíáëïãá ôï ðþò 'øÞíåôáé ' ï êáèÝíáò ìáò .**ãéá ôá Long Body Ý÷å õðüøç üôé Ýâãáéíáí êáé ìå êïíôÞ êáñüôóá ôï ìüíï ðïõ Ýëåéðå Þôáí ëéãüôåñåò óôñïöÝò óôï ôéìüíé éäáßôåñá óå ÷þìá äå **
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;