-
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63512.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63511.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63320.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63319.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63318.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63317.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/spys ... pe-001.jpgΟ αντικαταστάτης θα παρουσιαστεί το 2006 με τις διαστάσεις του να παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Θα μοιάζει περισσότερο με το ForFour.
-
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63512.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63511.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63320.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63319.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63318.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63317.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/spys ... pe-001.jpgΟ αντικαταστάτης θα παρουσιαστεί το 2006 με τις διαστάσεις του να παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Θα μοιάζει περισσότερο με το ForFour.
-
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63512.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63511.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63320.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63319.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63318.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/63317.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/spys ... pe-001.jpgΟ αντικαταστάτης θα παρουσιαστεί το 2006 με τις διαστάσεις του να παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Θα μοιάζει περισσότερο με το ForFour.
-
το θεμα ειναι οτι ιδια χαζομαρα θα παραμηνει
-
Κινητήρες???
-
Με CVT και πιο γρήγορο τιμόνι (όχι τιμόνι κρουαζιερόπλοιου δηλαδή) θα είναι άψογο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κινητήρες???Ο εξακύλινδρος εξαπετάλουδος της Μ3, που η BMW δεν έχει τι να τον κάνει (τώρα που θα βάλει V8 στην καινούργια Μ3 ) και, κατόπιν ειδικής συμφωνίας BMW-Merc θα μπει detuned στα 280 (για να περνάει και τους περιορισμούς της Ιαπωνικής νομοθεσίας και να ανταγωνίζεται τα Daihatsu Sirion 600 Turbo στην αγορά των Ιαπωνικών μεγαλουπόλεων, μια και ψάχνουν νέες αγορές για να κατακτήσει το Smart μετά την αγορά του Κολωνακίου και της Κηφισιάς).
Περισσότερα εδώ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο εξακύλινδρος εξαπετάλουδος της Μ3, που η BMW δεν έχει τι να τον κάνει (τώρα που θα βάλει V8 στην καινούργια Μ3 ) και, κατόπιν ειδικής συμφωνίας BMW-Merc θα μπει detuned στα 280 (για να περνάει και τους περιορισμούς της Ιαπωνικής νομοθεσίας και να ανταγωνίζεται τα Daihatsu Sirion 600 Turbo στην αγορά των Ιαπωνικών μεγαλουπόλεων, μια και ψάχνουν νέες αγορές για να κατακτήσει το Smart μετά την αγορά του Κολωνακίου και της Κηφισιάς).Περισσότερα εδώ
-
Μάλλον θα περιμένω φωτογραφίες με λιγότερα 'αντικατασκοπευτικά' πλαστικά για να διαμορφώσω σαφέστερη γνώμη.. Πάντως συμπαθητικούλι είναι..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Περισσότερα εδώ
Προσεξε, θα το κάνω να ανοίγει και δεν θα προλαβαίνεις το ταχυδρομείο...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Περισσότερα εδώ
Προσεξε, θα το κάνω να ανοίγει και δεν θα προλαβαίνεις το ταχυδρομείο...
-
Πάντως γενικά η ιδέα του Fortwo δε μ'αρέσει.
Εντάξει έχεις ένα μηχανάκι με τέσσερις ρόδες και οροφή, αλλά ΔΕΝ έχεις αυτοκίνητο!
Βέβαια αυτοί που το παίρνουν έχουν και δεύτερο (και τρίτο) αυτοκίνητο.
Εγώ πάντως προτιμώ ένα που να εξυπηρετεί περισσότερες ανάγκες.
Και το Smart το μόνο που κάνει είναι να παρκάρει όπου να ναι, έτσι ώστε η ξανθιά κολωνακιώτισσα να μην περπατήσει ούτε 5 μέτρα από τα καινούρια Prada του Καλογήρου... -
To fortwo είναι τρομέρο σαν ιδέα. Αν ήταν γιαπωνέζικο ή κορεάτικο φθηνό και με αυτές τις διαστάσεις θα ήταν ότι καλύτερο.
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
To fortwo είναι τρομέρο σαν ιδέα. Αν ήταν γιαπωνέζικο ή κορεάτικο φθηνό και με αυτές τις διαστάσεις θα ήταν ότι καλύτερο.
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη...Δεν θα μπορουσα να το πω καλυτερα, και βεβαια καμμια σχεση δεν εχει με την περιγραφη του προηγουμενου φιλου!
-
Εντάξει για μες την πόλη.
Αλλά πες ότι βγαίνεις ένα Σαββατοκύριακο. 650 κυβικά, 0-100 18sec, 2.5 μέτρα μήκος και... κουράγιο!
Και ούτε κουβέντα για έστω και λίγη ευχαρίστηση.
Άσε που για να πάρεις αξιοπρεπές Fortwo θα φύγουν 12.000 ευρά.
Με τα ίδια λεφτά πάρε ένα Clio να κάνεις κι ένα ταξίδι πιο άνετα να χαρείς και λίγο (λίγο όμως...) σε καμιά στροφή. -
Μα το σμαρτ εχει ως αγοραστικο κοινο αυτους που οταν θα εχουν κλιο αντι για σμαρτ, 28 μερες τον μηνα θα βριζουν που δεν βρισκουν να παρκαρουν, και τις 2 φορες που θα βγουνε απο την πολη για να πανε μεχρι τον μαραθωνα, θα κανουν την παραχωρηση και θα φτασουν 10 λεπτα αργοτερα.
Ενταξει αν καποιος αγοραζει σμαρτ για να στριβει, οκ, παω πασσο, πρεπει να ειναι βλακας. -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Και το Smart το μόνο που κάνει είναι να παρκάρει όπου να ναι, έτσι ώστε η ξανθιά κολωνακιώτισσα να μην περπατήσει ούτε 5 μέτρα από τα καινούρια Prada του Καλογήρου...Γιατί τέτοια εμπάθεια προς το αγοραστικό κοινό των Smart? Ακόμα και έτσι να είναι, που προσωπικά διαφωνώ αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση, τι σε ενοχλεί εσένα αν η ξανθιά κολωνακιώτισσα έχει λεφτά και βαριέται να περπατήσει?
To fortwo είναι τρομέρο σαν ιδέα. Αν ήταν γιαπωνέζικο ή κορεάτικο φθηνό και με αυτές τις διαστάσεις θα ήταν ότι καλύτερο.
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη...Couldn't agree more..
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης -
Κι'αλλα χρεη δηλαδη για τιν DaimlerChrysler
2 δισ ευρω εχει χασει μεχρις στιγμης για το smart -
Εμένα η ιδέα του Fortwo όπως παρουσιάστηκε δε μου φάνηκε και τόσο ριζοσπαστική. Γιατί να μη δώσει κάποιος τα χρήματα που κοστίζει ένα Smart για ένα ελάχιστα μεγαλύτερο αυτοκίνητο όπως το Matiz; Δεν είναι το ίδιο σε διαστάσεις αλλά η οριακή χρησιμότητα που προέρχεται απο τους επιπλεόν χώρους δε συγκρίνεται με τους παραπάνω πόντους. Για να πάρει κάποιος ένα Fortwo σημαίνει οτι θα το έχει ως δεύτερο αυτοκίνητο και για δεύτερο αυτοκίνητο προσφέρει λίγα για αυτά που ζητά. Αυτή είναι η δική μου ένσταση. Σε ένα τέτοιο όχημα ζητάς την απόλυτη πρακτικότητα σε χαμηλή τιμή και όχι lifestyle (γιατί έτσι το προώθησαν) προτάσεις σε τσουχτερή τιμή.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Γιατί να μη δώσει κάποιος τα χρήματα που κοστίζει ένα Smart για ένα ελάχιστα μεγαλύτερο αυτοκίνητο όπως το Matiz;Αμά δεις Matiz 2 χρονών, θα καταλάβεις το γιατί...
Άσε που είναι κατά πολύ φθηνότερο. Θα προτιμούσα ένα Daihatsu Cuore μετά από αυτά που διάβασα για τα smart...
Smart Fortwo 2007