-
Πλάκα έχει που κάτοχος Ferrari θεωρεί τα 200 άλογα και τις αντίστοιχες επιδόσεις αξιοπρεπέστατες όπως άλλωστε και το 99% των κατόχων καθημερινών αυτοκινήτων ενώ κάτοχος Vectra το θεωρεί λίγο.
-
Το αγγλικό EVO πάντως είχε ξενερώσει με την οδήγησή του. Το περίμεναν πώς και πώς και αποδείχθηκε φόλα.
-
-
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το αγγλικό EVO πάντως είχε ξενερώσει με την οδήγησή του. Το περίμεναν πώς και πώς και αποδείχθηκε φόλα.E και?? Επειδή το είπε ένα περιοδικό τι μπορεί να σημαίνει??
-
σημαινει οτι δεν το βρισκουν ολοι εξαιρετικο στην οδηγηση.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Ο dimsabas τουλαχιστον με καταλαβε, και ο ανθρωπος κατεχει απο ατμοσφαιρικα πισωκινητα, αποδεδειγμενα. Αυτο εμενα μου αρκει. Οι υπολοιποι συνεχιστε να νομιζετε οτι θελετε.
Αμα ειναι να σας χαλασω την ονειρωξη, τωρα που ερχονται και τα Χριστουγεννα, δεν λεει...Σιγα-σιγα στο ταμειο παιδια για GT86, μην σπρωχνεστε, ολοι θα παρετε...!!!
Εσύ κατέχεις από ατμοσφαιρικά πισωκίνητα;
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
σημαινει οτι δεν το βρισκουν ολοι εξαιρετικο στην οδηγηση.Όπως ο οποιοσδήποτε υποθέτω. Δε νομίζω ότι πρέπει να θεωρείται απόλυτη και ακριβής η άποψη του κάθε περιοδικού. Αυτό φυσικά γιατί και σε προηγούμενες σελίδες έγιναν αναφορές σε περιοδικά ως επιχειρήματα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Τι σχέση έχουν τα περί Mods ? Αν σου τα έκανε Mod edit ως off-topic θα αισθανόσουν θιγμένος να υποθέσω...
Αυτη που ειχαν οταν σου εστειλα και πμ, αλλα φυσικα δεν εχεις τι να απαντησεις...
...οριζουμε το flame κατα το δοκουν, και οποτε/οπου θελουμε, ετσι ωστε ο προσβεβλημενος-θιγμενος, να μην εχει τροπο να αμυνθει, αφου εχει περασει μια μερα (μετα απο δικες μου επισημανσεις) για προσβλητικα σχολια.
Σε περιπτωση off topic δηλαδη, δεχεται καποιος ΞΑΦΝΙΚΑ προειδοποιηση, χωρις μια προηγουμενη επισημανση πχ? Αυτο πρωτη φορα το ακουω
Οχι πες, αν ειναι για να ξερω, οτι δεν εχω by default δικαιωμα αμυνας, και μπορουν να βριζουν οσοι θελουν καποιον, μεχρι να σπευσει καποιος Mod, -την επομενη- να κλειδωσει το θεμα...- Σαφώς και έχω διαβάσει και τα προηγούμενα, εξάλλου έγραψα για τα περί taurus
Αν τα ειχες προσεξει τοτε, δεν θα ελεγες περι Ταυρου, ουτε περι Type R, γιατι του τα ειπα εγω πρωτα...
- Τις άκυρες συγκρίσεις τις ξεκίνησες εσύ με το Scirocco R, όχι εγώ με το EP3 TypeR. Μη διαμαρτύρεσαι λοιπόν και μην κάνεις μάθημα διότι εσύ πρώτος είσαι φάουλ
Aκομα αλλη μια αποδειξη οτι ΔΕΝ εχεις παρακολουθησει απο την αρχη, αλλα σπευδεις ευκολα να βγαλεις -λαθος φυσικα- συμπερασματα.
Την ακυρη συζητηση εβαλε πρωτος ο clab, εδω:
viewtopic.php?f=15&t=23252&start=1650#p2672857
κατι που παραδεχτηκε και οιδιος μετα απο λιγα post.- Το EP3 TypeR το έχεις οδηγήσει ? Διότι ο βομβαρδισμός με νούμερα (προς κάποιον που το είχε το αυτοκίνητο 5 χρόνια ) δείχνει ότι όχι
Tι σημασια εχει. Εσυ μιλας μονο για οτι εχεις οδηγησει? Ειδα την συγκριση που εσπευσες αμεσως να κανεις με το GT86...
Exω βομβαρδισει με νουμερα, και με αυτοκινητα που εχω οδηγησει. Σου κανει καποια διαφορα τωρα?
Η ουσια μετραει, και η ουσια ειναι οτι το Type R φυσικα ακομα και σημερα μετα απο 8 χρονια στεκεται
παναξια στα 2λιτρα ατμοσφαιρικα, σε επιπεδο ρεπριζ/καθημερινης μετακινησης, ποσο μαλλον οταν πρωτοβγηκε.
Το GT86 συγκριτικα δεν εχει καμμια επαφη. Το ειπα και πριν παραθεσω νουμερα, το λεω και τωρα που πλεον ειναι πασιφανες
για οσους ξερουν να μετρανε...- Τελικα ποιό είναι το πρόβλημα του GT86 ? O κινητήρας που μας λες τόση ώρα ότι του λείπουν άλογα-ροπή ή το κιβώτιο, που μόλις τώρα έθεσες ?
Κατα την γνωμη μου, συμφωνα παντα σε ενα πρωτο θεωρητικο επιπεδο (4η, 5η φορα που το λεω αυτο )
και συμφωνα με αρκετα δημοσιευματα-video, το προβλημα του GT86 ειναι η μετρια-οριακη αποδοση του κινητηρα για το
καταπληκτικο πλαισιο, και η ελλειψη ροπης για την απαιτουμενη αυτοπεποιθηση σε ελεγχομενο drift ενιοτε, αλλα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.- Το GT86 το έχεις οδηγήσει ? Αν όχι θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ, as simple as that
...και εσυ που ησουν κατοχος του EP3 και το 'συμπεθεριασες' με το GT86 τι αποψη εχεις δηλαδη?
Αυτο ειναι το θεμα μας? 'Το οδηγησες, μιλα!' , 'δεν το οδηγησες, μοκο?'
Αν ηταν ετσι το μισο Forum θα επρεπε να εχει παθητικο ρολο εδω μεσα...- Ο dimsabas κατέχει από ατμοσφαιρικά πισωκίνητα, για σένα έχω τις αμφιβολίες μου (εγώ σίγουρα δεν κατέχω αλλά από ατμοσφαιρικούς δίλιτρους κινητήρες κατέχω περισσότερα από σένα)
Οτι αμφιβολιες θελεις μπορεις να εχεις για εμενα...Οσο για τους ατμοσφαιρικους διλιτρους το απεδειξες μολις πριν λιγο, αφου νομιζεις οτι κατα τον ιδιο τροπο, αφου το Type R 'φευγει' με οτι ταχυτητα να ναι στο κιβωτιο, (που φευγει, αυτο ειναι ξεκαθαρο) αντιστοιχα θα 'φευγει' και το GT86, επειδη εχει παρομοια ισχυ/ροπη. Ελα ομως που ΔΕΝ 'φευγουν' το ιδιο, ουτε στα νουμερα , αλλα ουτε και στην αισθηση, αν φυσικα εχεις ζησει-μετρησει διαφορες ακομα και 0,5sec σε ρεπριζ, για να δεις τι παιζει...
- Για τα κιβώτια δε μας είπες
Τι να πω, οτι πραγματι εχει καταπληκτικο κιβωτιο σε αισθηση, κουμπωμα και με μικρες διαδρομες?
Ειναι της πασης γνωστο, ολοι αυτο λενε, παροτι ο rx8_drifter ειχε θεμα, κατι που πιστευω οτι μαλλον θα ειχε να κανει με το συγκεκριμενο, και φυσικα οχι για τα GT86 γενικα...- Οποτε σε βολεύει (τώρα) οι αριθμοί είναι βασιλιάδες. Οποτε δεν σε βολεύει (χειροκίνητα vs. ημιαυτόματα κιβώτια) μετράει η αίσθηση. Πως το πες 'άλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα' (sic) ? Ετσι.
Αυτο που ελεγα για τσουβαλιασμα, ξαναβγαινει στην φορα...Το ιδιο πραγμα σε αποτελεσμα και αισθηση ειναι η διαφορα
του 0,25sec στην ταχυτερη επιλογη ταχυτητας σε διπλοσυμπλεκτο vs manual με εξοικειωμενο χρηστη σε αυτο?, και το ιδιο πραγμα τα 0,5-0,7sec σε ρεπριζ ?, που απλα στην δευτερη περιπτωση περιμενεις να δεις -με το γκαζι στο πατωμα- τα δυο μοτερ, ΠΟΤΕ θα φτασουν στην επιθυμητη ταχυτητα...? Μαλιστα... -
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
P.S Ο dimsabas τουλαχιστον με καταλαβε, και ο ανθρωπος κατεχει απο ατμοσφαιρικα πισωκινητα, αποδεδειγμενα. Αυτο εμενα μου αρκει. Οι υπολοιποι συνεχιστε να νομιζετε οτι θελετε.
Αμα ειναι να σας χαλασω την ονειρωξη, τωρα που ερχονται και τα Χριστουγεννα, δεν λεει...Σιγα-σιγα στο ταμειο παιδια για GT86, μην σπρωχνεστε, ολοι θα παρετε...!!!
Εσύ κατέχεις από ατμοσφαιρικά πισωκίνητα;
Οχι φυσικα...Εγω ως κατοχος vectra κατεχω μονο περι ιστιοπλοικων...Ετσι δεν παει αλλωστε στην μπανανια που ζουμε?
'Οτι δηλωσεις -κατεχεις-, εισαι...' -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το αγγλικό EVO πάντως είχε ξενερώσει με την οδήγησή του. Το περίμεναν πώς και πώς και αποδείχθηκε φόλα.ΟRLY?
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/276016/toyota_gt_86_review.html
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/281431/video_toyota_gt_86_quick_test.html
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/281431/video_toyota_gt_86_quick_test.html -
το προβλημα του GT86 ειναι η μετρια-οριακη αποδοση του κινητηρα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.Σημείωση, μιλάμε για 2λιτρο αμάξι 200 αλόγων, όχι για Corsa 1.0.
Εσύ καθημερινά φαντάζομαι πλέον παίρνεις το μετρό γιατί δεν μπορείς να ακολουθήσεις με το Vectra την κίνηση, έτσι;
Άσχετο, αλλά από τα lynx του mirage:
Ο χρήστης Evo έγραψε:
It restores your faith in cars. No excuses, no unsaid undercurrent that makes the best of the fact that cars are generally becoming more synthetic and less involving to drive. The GT 86 is a complete cracker. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Ο dimsabas τουλαχιστον με καταλαβε, και ο ανθρωπος κατεχει απο ατμοσφαιρικα πισωκινητα, αποδεδειγμενα. Αυτο εμενα μου αρκει. Οι υπολοιποι συνεχιστε να νομιζετε οτι θελετε.
Αμα ειναι να σας χαλασω την ονειρωξη, τωρα που ερχονται και τα Χριστουγεννα, δεν λεει...Σιγα-σιγα στο ταμειο παιδια για GT86, μην σπρωχνεστε, ολοι θα παρετε...!!!
Εσύ κατέχεις από ατμοσφαιρικά πισωκίνητα;
Οχι φυσικα...Εγω ως κατοχος vectra κατεχω μονο περι ιστιοπλοικων...Ετσι δεν παει αλλωστε στην μπανανια που ζουμε?
'Οτι δηλωσεις -κατεχεις-, εισαι...'Απάντησε κανονικά.
Ναι ή ου;
ΥΓ: Χαρακτηριστικό γνώρισμα μπανανοκατοίκου η ξερολίαση.
-
Είναι ακριβό το 86άρι γι' αυτά που δίνει. Με τά ίδια φράγκα εγώ θα πέταγα δύο φωτοβολταικά των 10kw έκαστο, ένα στο σπίτι και ένα στο εξοχικό, και θα έμενα με το Ρόβερ για άλλα δέκα χρόνια για τα τα φέρω βόλτα.
Ρίχτε εσείς τα λεφτά σε ρόδες, να δω τι θα καταλάβετε. -
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
το προβλημα του GT86 ειναι η μετρια-οριακη αποδοση του κινητηρα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.Σημείωση, μιλάμε για 2λιτρο αμάξι 200 αλόγων, όχι για Corsa 1.0.
Εχει ξαναειπωθει αυτο, αλλα ειναι κατι πολυ ασχετο με την ολη συζητηση. Εγω παραπανω μιλαω για κατι πολυ συγκεκριμενο.
Οσοι κατεχουν ελεγχομενη πλαγιολισθηση με ατμοσφαιρικο πισωκινητο, γνωριζουν πολυ καλα τι λεω, και αυτο που λεω
δεν το λεω εγω, αλλα αρκετοι σοβαροι δοκιμαστες...Εσύ καθημερινά φαντάζομαι πλέον παίρνεις το μετρό γιατί δεν μπορείς να ακολουθήσεις με το Vectra την κίνηση, έτσι;
καλα απο τετοιου ειδους σχολια, και ειρωνιες εχω μπουχτισει πλεον, κατι ουσιαστικο εχεις να αντιπαραθεσεις?
Άσχετο, αλλά από τα lynx του mirage:
It restores your faith in cars. No excuses, no unsaid undercurrent that makes the best of the fact that cars are generally becoming more synthetic and less involving to drive. The GT 86 is a complete cracker.
Οχι μια χαρα σχετικο ειναι, αλλα το ιδιο σχετικα ηταν και τα σχολια του Plato στο video.
Τα ακουσε κανεις, οταν αναφερθηκε στην δυναμη/ροπη?Να απομονωσω και εγω μια φραση απο το τελευταιο Αγγλικο τευχος του EVO για το GT86?
'The engine isn't nice when extended to the red line, but more critical is the lack of torque (just 151 lb ft).
If it had a bit more muscle, it could take the long left header at Lancaster in third, but instead, it needs second to get out of
'Ump' left-right that precedes it.' (για στροφες τις πιστας του Blyton Park κανει αναφορα...)
Συνεχιζει, λεγοντας: The energy saving Michelin Primacy tyres allow plenty of sideways fun, but unsuprisingly they are not as progressive as high-performance tyre, so you don't get the grip you need through the high-speed corners, and under extreme braking.
It's entertaining for a few laps, but after a while the experience feels contrived to suit the low grip high fun objective.'
'...It's an enjoyable car but it has a strange turn-in yaw that feels contrived on the road as well as the circuit, and the engine is underwhelming'.'Καληνυχτα, και καλη τυχη...'
-
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι ακριβό το 86άρι γι' αυτά που δίνει. Με τά ίδια φράγκα εγώ θα πέταγα δύο φωτοβολταικά των 10kw έκαστο, ένα στο σπίτι και ένα στο εξοχικό, και θα έμενα με το Ρόβερ για άλλα δέκα χρόνια για τα τα φέρω βόλτα.
Ρίχτε εσείς τα λεφτά σε ρόδες, να δω τι θα καταλάβετε.Πλάκα πλάκα αυτο σκεφτομουν κ'εγώ. Αν είχα 30-40κ ευρω σιγα μην τα έκανα αμάξι..απαξίωση, φοροι, συντήρηση...αιμορραγία απο παντού! στα διάλα
Γρηγόρη φιλικά αλλά get a life
-
To ξαναβάζω γιατί μας έχεις φλομώσει στις μπούρδες, δικά σου λόγια:
το προβλημα του GT86 ειναι η μετρια-οριακη αποδοση του κινητηρα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματαΜας λες ότι το κύριο πρόβλημά του είναι ότι δεν μπορείς να ακολουθήσεις την κίνηση χωρίς να οδηγείς επιθετικά, οι πλαγιολισθήσεις διαρκείας είναι εντελώς άσχετες στο θέμα που αναφέρομαι.
Αν ένα 2λιτρο αμάξι 200 αλόγων με sub-7 0-100 δεν μπορεί να ακολουθήσει την κίνηση χωρίς σκίσιμο, εσύ κατεβαίνεις να σπρώξεις καθημερινά με το Vectra των 100 αλόγων σου; Εγώ μια χαρά ακολουθώ (και είμαι και πιο γρήγορος από) την κίνηση με τον κουβά μου των 110 αλόγων και των 15 κιλών ροπής χωρίς να το σκίζω.
Το quote από το περιοδικό αποτελεί συγκεκριμένη απάντηση σχετικά με τις απόψεις του EVO.
Toyota GT-86 / Subaru BRZ