-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το αργό και το γρήγορο είναι έννοιες σχετικές και δεν είναι για όλους ίδιες (ούτε καν σταθερές για το ίδιο άτομο).
Προσωπικά θεωρώ την περιοχή των ~7.5' για τα 100 (όχι πως το 0-100 λέει όλη την αλήθεια) απλώς αξιοπρεπή... και έχω κόψει τα περιοδικά εδω και αρκετά χρόνια...Τέλοσπάντων δεν υπάρχει λόγος να προσπαθούν οι μεν να πείσουν τους δε... για όποιον είναι αργό δεν θα το κοιτάξει καν... όποιος το βρίσκει αξιοπρεπές θα σταθμήσει και τις υπόλοιπες αρετές του και θα κρίνει ανάλογα... και όποιος το βρίσκει γρήγορο θα ψάχνει ήδη τον τρόπο (αν δεν το έχει κάνει ήδη) να αποκτήσει ένα...
+1
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Aπ ότι είδα στα specs το GT86 είναι λίγο ποιό γρήγορο απο το RX-8 (193ps) το οποίο μια χαρά επιδόσεις είχε και έχει. Συνεχίζω πάντως να μην καταλαβαίνω την όλη κριτική επειδή κάποιοι δοκιμαστές λένε ότι είναι αργό ( καλά το ότι η γνώμη τους θεωρείτε και συμβόλαιο από κάποιους το θεωρώ ακόμα πιο τραγικό).
Η τιμή του όντως είναι λίγο τσιμπημένη αλλά πιο άλλο σε αυτή την κατηγορία μπορεί να προσφέρει τα ίδια. Για να χω και μια εικόνα σύγκρισης δηλαδή.Πάντως, αν και υποτίθεται οριακά πιο δυνατό από την Ζ4 μου και αρκετά πιο ελαφρύ, σε όλες τις επιταχύνσεις από στάση υστερεί.
Στις ρεπρίζ λογικά δεν πλησιάζει καν.
7.6 έγραψε το 86άρι στους 4Τ. Πόσο έγραψε η δικιά σου;
http://www.fastestlaps.com/cars/toyota_ft-86.html
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_z4_25i.html
GT-86
Max speed 226 kph (140.12 mph)
0 - 100 kph 7.4 s
0 - 200 kph 31.2 s
0 - 100 mph 17.8 s
1/4 mile 15.3 s @ 93 mphZ4 2.5 M54B25
Max speed 235 kph (145.7 mph)
0 - 100 kph 7.0 s
0 - 200 kph 30.1 s
0 - 100 mph 16.4 s
1/4 mile 14.8 s -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Είναι δυνατόν να γινεται κουβέντα για διαφορες 0.1 sec?
Ελεος ρε παιδια...αν καποιος χαλιεται με αυτο, λαθος αυτοκίνητο κοιτάει
Δεν είπα αν είναι αργό η γρήγορο. Είπα ότι με (έστω οριακά) περισσότερα άλογα και λιγότερα κιλά θα έπρεπε να είναι γρηγορότερο. Και δε δείχνει να έχει και μακριές σχέσεις αν κρίνω από την τελική.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
να τις προσέχεις τις συγκινήσεις, δεν είναι για την ηλικία σουEσυ δεν εγραψες οτι οπως ειπε και ενας φιλος σου 'ειναι το πιο γαματο ψοφιμι που κυκλοφορει' ? Εγω εγραψα παραπανω οτι
'συμφωνα με τα specs του δεν δυναται να συγκινει ΤΟΣΟ πολυ οσο
προβαλλεται, ειδικα οταν με τα περισσοτερα Turbo 1600αρια της σειρας, εχεις τουλαχιστον παρομοια, ή και ανωτερα γκαζια'.
Δηλαδη για το να συγκινει στο θεμα 'γκαζια'.Απο τις δικες σου τοποθετησεις ξεκινησε ολο αυτο και θες απο πανω να τρολλαρεις?
Αν ειναι να διεκδικεις το πρωταθλημα τρολλαρισματος απο τον γνωστο trollmaster, πεστο μου αν ειναι να το ξερω... -
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Ποιος σου είπε πως δεν μπορείς με το Toyotobaru; Για την ακρίβεια γι αυτό φτιάχτηκε
Έτσι λέει και ο Clarkson αλλά είμαι βέβαιος ότι στην πράξη θα γίνεται δύσκολα. Όπως δύσκολα γίνεται πχ και με ένα MX-5, με προυπόθεση ότι ο δρόμος δεν είναι στρωμένος από Βιτάμ. Άσε που θα σου φανεί ψυχοβγάλτης αν το χεις κάνει πχ** με μια 6κύλινδρη BMW που γυρνάει με τη σκέψη σε ότι οδόστρωμα θες**, με όποια ταχύτητα θες.
Και δε χρειάζεται να έχει και περισσότερα άλογα...
...για τα δικα σου χερια μπορει...Για αλλους ανησυχους, μπορει να χρειαζεται...
Έεεεεετσι...
Πώς το είπε ένας άλλος ανησυχος;
I would rather have double pneumonia...
Kαι ετσι και γιουβετσι, οπως γουσταρεις...
Διεγράφη επί προσωπικού και προκλητική δημοσίευση. Το παρατράβηξες αγαπητέ [Mod]
Διεγράφη απάντηση σε ανάλογο ύφος [Mod]
Τι με ενδιαφερει εμενα , και τι σχεση εχει στην κουβεντα 'μια εξακυλινδρη bmw'... , που μπορει να ζυγιζει και μισο τονο παραπανω, λες και ο βασικος λογος που γυριζει ειναι επειδη μιλαμε για 'μια εξακυλινδρη bmw'... Υπαρχει και η παραμετρος
διασταση τροχων, και φαρδος πελματος ελαστικου, στην ολη εξισωση, ετσι για να το κλεισω αυτο χοντρικα...Δευτερον, δεν ειπα 'για τα δικα μου χερια'. Ειπα ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ, μπορει και και να ΜΗΝ χρειαζεται. Για αλλους ανησυχους, μπορει ομως και να χρειαζεται. Το εγραψα παραπανω, και μετα ερχεσαι να μου πεις κιολας να μαθω να διαβαζω...
Διεγράφη απάντηση σε ανάλογο ύφος [Mod]
-
ΟΚ δε χρειάζεται... [Mod]
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.
...και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
Που την ειδες την αντιφαση? Υπερτιμημενο ειναι γιατι αυτα τα ιδιαιτερα οδηγικα χαρακτηριστικα που προσφερει το GT86 τα προσφερει και ενα MX5, με σημαντικα λιγοτερα χρηματα...
To ΜΧ-5 (η τελευταια γενια του και σαν καινουργιο αμαξι παντα) εδω περα κοστιζει το roadster στα 18 χιλιαρικα λιρες και η coupe εκδοση στα 20+ αν θυμαμαι καλα. Με υποδυεστερο μοτερ παντα και για μενα σαφως κατωτερα δυναμικα χαρακτηριστικα και απο το Toyobaru αλλα και απο τις προηγουμενες γενιες του MX (οσοι εχουν οδηγησει το καινουργιο μπορουν να επιβεβαιωσουν αν θελουν). Ασε που προσωπικα το ΜΧ δε το συμπαθησα και ποτε μου αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. Η καινουργια 125i M Sport (βενζινη παντα διοτι η diesel ειναι ακριβοτερη) ξεκιναει απο τα 26 βασικη, χωρις εξτρα τα οποια αν ξεκινησεις και βαζεις ανετα περνας τα 30+... Μεσα σε ολα αυτα ειναι και το GT-86 το οποιο ξεκιναει απο τα 24 χιλιαρικα ΧΩΡΙΣ να χρειαζεται τπτ το αμαξακι κυριολεκτικα.
Για κατι μπροστοκινητα hot-hatch δε χρειαζεται να κανω καν αναφορα ουτε το τι παιρνεις με αυτα τα χρηματα στα μετχ, για καινουργια αγορα μιλαμε αλλωστε (αν και παρολα αυτα εχω πει ο ιδιος τι θα εκανα με αυτα τα χρηματα αλλα αυτο ειναι προσωπικη εκτιμηση).Το 2λιτρο ΜΧ5 ειναι ελαχιστα υποδυεστερο με χρονομετρα σε λειτουργια, εχουν ακριβως το ιδιο 0-100km/h, 7,4sec, και μονο στο 400αρι το GT86 ειναι 0,1sec πιο γρηγορο, δηλαδη κανει 15,3/147κm/h ενω το 2λιτρο ΜΧ5, το κανει σε 15,4/144km/h.
Σιγα τα ωα δηλαδη. Στα δυναμικα χαρακτηριστικα, για το MX5 δεν θα διαφωνησω, και μονο οτι εχουμε ενα Roadster vs coupe σε κοντινο budget κοστους κατασκευης, λεει αρκετα ως προς τις δυνατοτητες πλαισιου, στα της αισθησης τουλαχιστον.
Το 2λιτρο ΜΧ5 ομως στην Ελλαδα εχει 31κ ενω πλεον -χωρις αποσυρση- το GT86 εχει 36κ...
Η νεα 125i μιας και το αναφερεις εχει -χωρις αποσυρση φυσικα- 33,850ευρω. Με δυο εξτρα της προκοπης παει στα ιδια με το GT86, αλλα νομιζω οποιαδηποτε συγκριση σε επιπεδο ποιοτητας και γενικοτερου φινιρισματος στο εσωτερικο ειναι το λιγοτερο αστεια. Να μην αναλυσουμε και τις δυνατοτητες κινητηρα με 31χλγμ ροπης και 218 ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΕΝΑ αλογα...Αυτα κατα την γνωμη μου ειναι δικαιολογιες, καποιες απο τις οποιες προερχονται απο την ιδια την Toyota...
Ο μοναδικος λογος που στεκουν ακομα, και υποστηριζονται απο παθιασμενο αλλα ταυτοχρονα ανυποψιαστο κοινο, ειναι οτι
προς το παρον, προκειται για μονοπωλιακο προιον, στην συγκεκριμενη μορφη.
Οταν 'σπασει' αυτο το μονοπωλιο, (φημες λενε συντομα, σε ενα-δυο χρονια το πολυ) και παρουσιασουν αντιστοιχο
προιον η Nissan, Mazda, και Honda, σε χαμηλοτερο κοστος, και με υψηλοτερη ισχυ/ροπη τοτε 'ξαφνικα' θα ανακαλυψουν καποιοι οτι το Toyobaru 'ηταν υπερτιμημενο'...Και κατα τη δικη μου γνωμη αυτα ειναι ''φιλοσοφιες'' και ουτε καν με απασχολει απ΄οπου και αν προερχονται οι εκαστοτε πληροφοριες. Εγω τη δικη μου ρεαλιστικη αποψη λεω με βαση τι ισχυει αυτη τη στιγμη. Δηλαδη τι απο αυτα που εχουμε αναφερει ΔΕΝ ισχυει? Το αν θα σπασει το μονοπωλιο δε το γνωριζουμε καθοτι μελλοντικα δε ξερουμε τι θα συμβει οποτε δε βλεπω λογο να κανουμε καν αναφορα. Το τι συμβαινει τωρα συζηταμε και οχι για αυτοκινητα τα οποια οχι μονο δεν εχουμε δει αλλα δε ξερουμε κιολας αν θα βγουν και ποτε.
Οκ, αυτο που συμβαινει τωρα κατα την γνωμη μου ειναι οτι για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, το συγκεκριμενο ειναι υπερτιμημενο.
Δεν πιεσα ουτε αναγκασα κανεναν να το ασπαστει. Αυτο πιστευω, αυτο λεω. Αμα δεν αρεσει σε καποιους να το διαβαζουν, ας προσπερασουν...Moνο που το rocco R...
...ειναι σαφως υποδυεστερο αμαξι απο το 86
...μονο σε επιπεδο-καταστασεις αναζητησης υπερστροφης ισχυος, κατι που φυσικα λογω μεταδοσης δεν μπορει να κανει το R. Προφανως και σε επιπεδο μεγαλυτερου φιλτραρισματος ως προς την γενικοτερη αισθηση υπολειπεται το R, οχι ομως σε ενοχλητικο βαθμο.
Κατα τα αλλα, πουθενα αλλου ομως. Σε επιπεδο αισθησης ασφαλειας, αποτελεσματικοτητας, φιλικοτητας, πρακτικοτητας, ποιοτητας εσωτερικου, και αδρεναλινης απο τα γκαζια, το R ειναι δυο κλασεις ανωτερο, οχι μια...Παρολαυτα, αν ημουνα σε φαση ελευθερος και ωραιος με καποια λεφτα για σπορ αμαξακι=παιχνιδι, θα το ειχα στις τοπ επιλογες.
Ισως οχι αμεσως, αλλα σε 1-2 χρονακια που θα βγουνε τα πρωτα μεταχειρισμενα , απο ανθρωπους που απογοητευτηκαν απο την 'ελλειψη' δυναμης.Θα γουσταρα να το οδηγαω.. να το βλεπω, να μπαινω μεσα και να πηγαινω να παιξω.. καμια πιστουλα που και που, κανα στροφιλικι και μεχρι εκει... Ιπποδυναμεις τερατα δε τις θελω, συνηθως αφαιρουνε την ασφαλεια του παιχνιδιου και σε παρασυρουν. Τουλαχιστον απο μηχανες που εχω μια επαφη, απο ενα σημειο και μετα τα αλογα πανε χαμενα παρα για ενα 1% του πληθυσμου που μπορει να τα βαλει στην πιστα/δρομο κατω, για τους υπολοιπους ειναι να κ@υλωνουμε με τα specs και να χανουμε το κεφαλι μας (γιατι σε παρασυρουνε, ειναι νομοτελειακο οτι θα προσπαθησεις να τα 'δαμασεις')
στα π@π@ρια μου το καθε rocco και 'hot hatch' ακομα και αν με πατανε σε φαναρι, λες και θα δοκιμαζα ποτε να ανοιξω.
Εγω και το παιχνιδι μου και αλλος στον κοσμο δεν υπαρχει, ας εχουνε οτι θελουνε.Δεν κανουν ολα σε ολους, υποθετω οτι ο μεσος καταναλωτης που θελει ενα αμαξι παιχνιδι, ψαχνει λιγο πολυ αυτα που δινει το συγκεκριμενο αμαξι. Για ειδικες απαιτησεις (τρελλα γκαζια, ντριφταρισματα με 5μπτες ) υπαρχουνε και αλλες κατασκευες. Μη χαλιεστε...
Σωστη τοποθετηση.
Δεν διαφωνω ουτε εγω με αυτα. Και εγω θα γουσταρα τρελα να το οδηγω καθε μερα, και να πεταω και κανενα παντιλικι που και που, σε απομονωμενη διαδρομη, ή καπου που να μην εχει κινηση, και να μπαινω σε καμμια πιστα, να τα βαζω με τον εαυτο μου, και τον χρονο, και μεχρι εκει.
Ομως κατι που πολλοι προσπερνουν/ξεχνουν, εφοσον μιλαμε για κατι που μπορει να αποτελεσει ρεαλιστικο στοχο (δεν μιλαμε για καμμια τρελη Ferrari πχ, που θα ψωνισουν 5-10 Ελληνες...) , ειναι το αναλογο ΑΝΤΙΤΙΜΟ.
Δεν ξερω πως το βλεπεις εσυ, και εαν πχ ζεις περισσοτερο καιρο στην Αγγλια απ' οτι εδω, στην χωρα μας ομως το GT86 κοστιζει 36κ και οχι 31κ που κανει στην Αγγλια. Στην χωρα μας ο μεσος μισθος ενος 30αρη πχ (το κυριοτερο target group του αυτοκινητου) εχει διαμορφωθει στα 700-800ευρω -αν εχει δουλεια...- ενω ο αντιστοιχος του Αγγλου ειναι γυρω στα 1600ευρω, δηλαδη ΟΙ ΔΙΠΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.Παντα, μα παντα, οταν κρινουμε ενα αυτοκινητο, το κρινουμε ΚΑΙ με βαση το κοστος αγορας του. Εδω πολλοι κοπτονται οτι θα το αγοραζαν, στο ταμειο ομως δεν εχουμε δει μεχρι στιγμης και πολλους...
Επιπλεον απο το υφος και τον τροπο γραφης τους, αρκετοι νομιζουν μαλλον οτι το αυτοκινητο καποιος θα τους το κανει δωρο, οτι δεν θα χρειαστει να βαλουν το χερι στην τσεπη, η τελικα μαλλον εγω ειμαι φτωχομπινες και πειναλας, και εδω στο Forum εχουν μαζευτει ολο μπρουκληδες, και ανοιχτοχερηδες...P.S Το Αγγλικο Autoexpress ηδη το ψηφισε performance car of the year, σε σχεση με πολυ πιο γνωστα και σεβαστα εργαλεια, και ακριβοτερα ακομη, και απο διαφορετικες βεβαια κατηγοριες. Ομως το κοστος του εκει υπολογιζεται και παραμενει στα 31κ ευρω, με βιοτικο επιπεδο υψηλοτερο απο του μεσου Ελληνα.
Εαν το εβαζαν στην ιδια διαδικασια με τα οικονομικα δεδομενα που επικρατουν στην χωρα μας, θα το εβγαζαν με την ιδια ανεση πιστευεις 1ο ?Τελος λεω -μαλλον για 3η φορα- οτι παραθετω απλα γνωμη-σκεψη συμφωνα με το feedback που εχω, και οτι μακαρι να κανω λαθος, και τελικα να μην δειχνει αδυναμο οσο λενε καποιοι.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...μονο σε επιπεδο-καταστασεις αναζητησης υπερστροφης ισχυος, κατι που φυσικα λογω μεταδοσης δεν μπορει να κανει το R. Προφανως και σε επιπεδο μεγαλυτερου φιλτραρισματος ως προς την γενικοτερη αισθηση υπολειπεται το R, οχι ομως σε ενοχλητικο βαθμο.
Κατα τα αλλα, πουθενα αλλου ομως. Σε επιπεδο αισθησης ασφαλειας, αποτελεσματικοτητας, φιλικοτητας, πρακτικοτητας, ποιοτητας εσωτερικου, και αδρεναλινης απο τα γκαζια, το R ειναι δυο κλασεις ανωτερο, οχι μια...Και αυτό το ξέρεις απόοοοο....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Διεγράφη flame bait [Mod]Διεγράφη ανάλογη απάντηση - flame [Mod]
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Aπ ότι είδα στα specs το GT86 είναι λίγο ποιό γρήγορο απο το RX-8 (193ps) το οποίο μια χαρά επιδόσεις είχε και έχει. Συνεχίζω πάντως να μην καταλαβαίνω την όλη κριτική επειδή κάποιοι δοκιμαστές λένε ότι είναι αργό ( καλά το ότι η γνώμη τους θεωρείτε και συμβόλαιο από κάποιους το θεωρώ ακόμα πιο τραγικό).
Η τιμή του όντως είναι λίγο τσιμπημένη αλλά πιο άλλο σε αυτή την κατηγορία μπορεί να προσφέρει τα ίδια. Για να χω και μια εικόνα σύγκρισης δηλαδή.Πάντως, αν και υποτίθεται οριακά πιο δυνατό από την Ζ4 μου και αρκετά πιο ελαφρύ, σε όλες τις επιταχύνσεις από στάση υστερεί.
Στις ρεπρίζ λογικά δεν πλησιάζει καν.'ελα μ@υνι στον τοπο σου' δηλαδη που λεει και το γνωμικο...Παλι καλα που αρχιζεις και καταλαβαινεις δυο πραγματα...Πρεπει ομως πρωτα να ειρωνευτεις, βρισεις τον αλλο, και μετα σιγα-σιγα, ερχεσαι περιπου στα ιδια...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Είναι δυνατόν να γινεται κουβέντα για διαφορες 0.1 sec?
Ελεος ρε παιδια...αν καποιος χαλιεται με αυτο, λαθος αυτοκίνητο κοιτάει
Δεν είπα αν είναι αργό η γρήγορο. Είπα ότι με (έστω οριακά) περισσότερα άλογα και λιγότερα κιλά θα έπρεπε να είναι γρηγορότερο. Και δε δείχνει να έχει και μακριές σχέσεις αν κρίνω από την τελική.
'ελα μ@υνι στον τοπο σου' Νο2...
Συνεχιστε τωρα...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Έχουμε χάσει κάθε αίσθηση αργού και γρήγορου νομίζω με τις βλακείες που μας πασάρει το κάθε περιοδικό αυτοκινήτου...
Έτσι...κάθε τι που κάνει κάτω από 10'' στα 100 είναι γρήγορο ,κάτω από 8'' πολύ γρήγορο και κάτω από 6'' κορυφαίο......
Σωστός ο sv2
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εδω σκανε 35κ € για ροκκο ρ,που ειναι μειγμα παλαιοτερων τμηματων απο ολο το βαγκ..κ μας ενοχλουν τα 35κ€ για ενα αυτοκινητο σχεδιασμενο σε λευκο χαρτι..
Moνο που το rocco R ξεκιναει απο 29κ και οχι 35κ, εχει εναν απο τους αποδοτικοτερους 2λιτρους στην αγορα, και εχει αποδειχτει εξισου ικανο-ταχυ με 4κινητη φτερουγα.
Ε καλά, μην τα παραλές, κάτι αιώνες έριξε το Evo X σε Megane και Focus RS (τα προηγούμενα) σε μια ανηφορική στριφτερή διαδρομή με χερά οδηγό (Λ. Σωτήρχο νομίζω) σε κάποιο παλιότερο τεύχος των 4Τ.
Σε πίστα μπορεί να είναι αλλιώς (λογικό λόγω βάρους και απωλειών της άχρηστης στην πίστα 4κίνησης) αλλά 'εκεί έξω' οι 'φτερούγες' είναι σε άλλη κλάση (και τιμής φυσικά)...μονο σε επιπεδο-καταστασεις αναζητησης υπερστροφης ισχυος, κατι που φυσικα λογω μεταδοσης δεν μπορει να κανει το R. Προφανως και σε επιπεδο μεγαλυτερου φιλτραρισματος ως προς την γενικοτερη αισθηση υπολειπεται το R, οχι ομως σε ενοχλητικο βαθμο.
Κατα τα αλλα, πουθενα αλλου ομως. Σε επιπεδο αισθησης ασφαλειας, αποτελεσματικοτητας, φιλικοτητας, πρακτικοτητας, ποιοτητας εσωτερικου, και αδρεναλινης απο τα γκαζια, το R ειναι δυο κλασεις ανωτερο, οχι μια...Μα δεν το 'χεις οδηγήσει
-
Επισης το Scirocco R ξεκιναει απο 32Κ κι οχι απο 29Κ, αλλα τα νουμερα αναλογα με την κατασταση τα πηγαινοφερνουμε
-
Στον ΓΚ κανουν σκοντο
Χτες ημουν Γερμανια και πετυχα μια τουοτα στο δρομο, οποτε απο περιεργεια σταματησα να δω μηπως ειχαν αυτοματο. Δεν ειχαν, αλλα επαθα ενα σοκ με την τιμη.
29.900 στη γερμανια, 39.900 στην ολλανδια -
Οταν το ειχαν δοκιμασει στο best motoring και συγκεκριμενα με τον Tsuchiya οδηγο, ειχε κανει 6,8 0-100 και 14,6 400αρι ...
Λαβετε υπ'οψιν σας ομως οτι στην Ιαπωνια χρησιμοποιουν υψηλων οκτανιων βενζινη, κατι που παιζει τεραστιο ρολο (μεγαλυτερο απ'οτι φανταζεστε) σε εναν κινητηρα με τοσο υψηλη συμπιεση + του οτι τα συγεκριμενα μοτερ πρεπει να ξεπερασουν τα 10,000χλμ για να αρχισουν να πηγαινουν οπως πρεπει.
Δυστυχως η Toyota εχει την κακη συνηθεια να δινει τα press car της με σχεδον μηδενικα χιλιομετρα ...
-
Αυτο που οδηγησα εγω ειχε 12.000 παντως.
Για την βενζινη δεν ξερω, δεν ανοιξα ντεποζιτο να μυρισω -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
'συμφωνα με τα specs του δεν δυναται να συγκινει ΤΟΣΟ πολυ οσο
προβαλλεταιΑυτό πως μπορείς να το ξέρεις??
Επίσης αν δεν κάνω λάθος το Golf δεν το θεωρείς υπερεκτιμημένο σωστά??
-
Ρε παίδες γιατί το κουράζετε τόσο. Τον Γρηγόρη δεν τον συγκινεί τόσο πολύ, τα λεφτά δεν τα έχει και να τα είχε του φαίνεται ακριβό, είναι και αργό δεν του κάνει. Πάμε παρακάτω δεν υπάρχει λόγος να σκίζουμε το θέμα με κατεβατά που αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια.
Υ.Γ. Το επιχείρημα πως το αμάξι κάνει 35κ και οι μισθοί δεν είναι καλοί προφανώς και δεν στέκει. Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και αν κόψουν στα κέρδη τους δεν θα το κάνουν σε ένα ειδικό μοντέλο αλλά σε άλλα που θα πουλησουν σε μεγάλο όγκο. Αν αργότερα πέσει η τιμή ακόμα καλύτερα αν όχι τι να κάνουμε.
Υ.Γ2 Και το RX8 αργό ήταν. Όσοι το οδήγησαν ξέρουν πως οι χάρες του δεν ήταν ούτε στα 0-100 ουτε οι ρεπρίζ. -
+1 στον mirage
Το θρεντ εχει σωβρακοποιηθεί μεταξύ επιμονης οικονομοτεχνικής αναλυσης κικιζειας λογικής, και συγκρισης με ακυρα αμαξια (προσθιοκινητα και πισωκινητα κυριλε τουρμπατα) που δεν εχουν καμμια σχεση με αυτο που προσφερει το 86.
Θεωρω οτι για το επίπεδο δεσιματος ανθρωπου-μηχανης που δινει το 86 (και είναι μαλλον ανωτερο απο jinba ittai ποσο μαλλον απο τα λοιπα), κοστολογείται τιμια. Αρα, για οποιον γουσταρει κ μπορει, το 86 είναι μονοδρομος.
Toyota GT-86 / Subaru BRZ