Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 301/Citroen C-Elysse
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 301/Citroen C-Elysse
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    87
    219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kwsn_men last edited by

      Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
      Από εκείνο το έκτρωμα, με τα άθλια οπίσθια, το thalia by logan είναι καλύτερο...

      Ελάχιστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
        Πάντως η πλέον τραγική μου εμπειρία ήταν με ένα renault thalia που μου είχαν δώσει για κανά 2 ημέρες ως αυτοκίνητο αντικατάστασης... Ευτυχώς που είχε στο πλάι τα γνωστά αυτοκόλλητα 'όχημα εξυπηρέτησης πελατών'... Η παμμέγιστη ντροπή!!!!!

        Αυτο το έχω βιώσει και εγώ και με τα ίδια συναισθήματα!!!

        Εϊδα τη διαφημιση του! Μου ήρθαν στο μυαλό οι δυο τελευταιες γενιές Seat Cordoba που τοτε τα κοροιδευα και τώρα τα θεωρώ καλύτερα ...

        Στο μονο που ίσως φανταζομαι ως θετικο στη πορεία του ειναι ότι οπως και να το κανουμε στα lowcost αμαξια το 'λιοντάρι' να δινει περισσοτερη αιγλη ως σήμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Κώστα ή αίγλη τον μάρανε αυτον που θα το πάρει.
          Αεροπλανακι παντως το 1.6 βενζίνη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Φαινεται να έχει και την .... κουλ πλευρά του!!!

            Youtube Video

            Ισπανικής κατασκευής μαζί με το αντιστοιχο της Citroen:

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Μια και δεν υπαρχει τοπικο για το αδερφό C-Elysse θα προτεινα να το κάνουμε κοινο και να προστεθεί στο όνομα του τοπικου και το C-Elysse
              Πρακτικα το ίδιο αμαξι με άλλα σήματα είναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                Φαινεται να έχει και την .... κουλ πλευρά του!!!

                δεν ειναι αργά να το ξανασκεφτεις....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  conrad last edited by

                  Δεν το βλέπω να υπολείπεται σημαντικά σε κάτι έναντι των υπολοίπων ανθρωπομεταφορέων τύπου fluence κλπ.
                  Ίσα ίσα μια χαρά φαίνεται τόσο εξωτερικά,όσο και εσωτερικά.
                  Νομίζω πως θα δούμε στροφή πάλι προς τα sedan τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.
                  Back to 80's...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
                    Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ο χρήστης conrad έγραψε:
                      Νομίζω πως θα δούμε στροφή πάλι προς τα sedan τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.
                      Back to 80's...

                      Γιατί να γίνει κάτι τέτοιο; Δεν το λέω μόνο με αφορμή το σχόλιό σου, αλλά και με όλες τις αναφορές στον Τύπο για την επιστροφή φθηνοσεντάν (που προορίζονταν παλιά μόνο για αναπτυσσόμενες αγορές) και τώρα αναφέρεται σαν ενδεικτικό της οικονομικής κατάστασης. Λες και δεν μας έλειπαν και πιο νορμάλ αυτοκίνητα παλιότερα.

                      Η φτώχεια συνδυάζεται καλύτερα με σεντάν αμαξώματα; Ξεσυνήθισε η Ελλάδα, όπως όλη η Ευρώπη τα σεντάν λόγω χρήματος και τώρα που δεν έχει, θα ξανακυλήσει στη λατρεία της κούρσας 3 όγκων; Θα μπορούσε, ίσως, λόγω μεγαλύτερου χώρου αποσκευών αλλά τι να τον κάνεις, αν δεν ταξιδεύεις λόγω κόστους πλέον;

                      Κατά τη γνώμη μου, απλώς προστίθενται και κάποιες φθηνότερες λύσεις (αν και όχι πάντα φθηνότερες, βλ. Tiida) στους ελληνικούς πίνακες τιμών. Αυτός που θα 'ξεπέσει' να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο, απλώς δεν θα το πάρει και θα προτιμήσει κάποια άλλη λύση. Απόδειξη ότι δεν πήξαμε στα Thalia, Dacia κλπ. αντιθέτως, γέμισε άσπρα c3 ο τόπος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        conrad last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        αντιθέτως, γέμισε άσπρα c3 ο τόπος.

                        Αυτό είναι ένεκα της dieselομανίας που έχει πιάσει τον Έλληνα,άσχετα αν δεν τον συμφέρει μία τέτοια αγορα και κάνει 4.000χλμ τον χρόνο και το αμάξι σαπίζει κάτω από το σπίτι και πάει στην δουλειά με το παπί...

                        Σχετικά με την άλλη σου διαπίστωση ,που κι εμένα με βρίσκει σύμφωνο , νομίζω οτι είναι στην φύση του Έλληνα το ''bigger is better'',με λίγα χρήματα παίρνει 4,5 μέτρα αμάξι πως να το κάνουμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Στο site της citroen υπάρχουν οι τιμές και της c-elysse .

                          Αυτά τα αυτοκίνητα απευθύνονται στην λογική του μοναδικού αυτοκινήτου της οικογένειας που το παίρνεις μεγάλο γιά να χωράνε τα πάντα , αλλά και καινούργιο γιατί θα το κρατήσεις πολλά χρόνια .

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Και normal μεγεθος.Σαν Opel Astra είναι σε μηκος και σημαντικα πιο στενο τη στιγμη που οι χώροι του είναι αχανείς κι ο εξοπλισμος πληρέστατος απο την έκδοση Attraction.Ότι πρέπει δηλαδη για τετραμελη οικογένεια με μικρα παιδιά αλλα και για ανθρώπους 50+ που θέλουν sedanακι
                            Καλύτερες τιμές πάντως βλέπω για το πιο συμπαθές σχεδιαστικά για μένα Citroen και μ' αρέσει
                            Αν συνέχιστει η απόσυρση η έκδοση Εxclusive σε diesel θα είναι λιγο πάνω απο 15500 άρα μια χαρά
                            Λογικά θα παίξει και καμια προσφορά αρα 15000 περίπου ίσως και λιγότερο για ένα full extra σε dieselακι (και το σβέλτο 1.6 βενζίνη φθηνότερο αν και δεν πιστεύω να πουλήσει )
                            Απλα εξαιρετικό
                            EDIT απ' όσο προσεξα βέβαια ο 1.6 του σε βενζινη είναι ο TU5 κι όχι ο γνωστός 1.6 των τελευταιων PSA

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Χάλια αισθητική...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonisczt last edited by

                                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
                                Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι

                                +1 στον Ορεστη.Το επεξεργαστηκα σημερα το πρωι.
                                Καλη θεση οδηγησης με ρυθμιζομενο καθυψος τιμονι,συμπαθητικο σχεδιαστικα ταμπλο αλλα μουντο και με σκληρα πλαστικα που δειχνουν πολυ φθηνα,μετρια αισθηση διακοπτων(το συρομενο της ανακυκλωσης δεν νομιζω να αντεχει για πολυ),κακη θεση διακοπτων για τα ηλεκτρικα παραθυρα μπροστα απο το λεβιε(πολυ μπροστα και χαμηλα ),οι μπροστινες πορτες χωρις υφασμα και αρκετα ελαφριες ενω ειχα καιρο να δω ενσωματομενα σταθερα πισω προσκεφαλα(μου θυμισαν Sunny N14 τα πρωτα)στα οποια το μονο που μπορεις να ακουμπησεις ειναι ο σβερκος σου η η πλατη σου αν εισαι ψηλος.
                                Οι χωροι ομως καλοι εμπρος αλλα και πισω,το πορτμπαγκαζ κανονικη σπηλια,ο εξοπλισμος συμπαθητικος που τελικα με μια τιμη που μου δωσαν για το 1200αρι βενζινη στα 11.500€ περιπου να κανει καποιον να το δει ζεστα εαν εχει οικογενεια και αναγκη χωρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Νταξ εγω ο 'μαθημενος' 'σιτροενακιας' ,απλα θα πω ντροπη να βαζει το σημα της σ αυτο το αμαξι...
                                  Αν θελουν ας αναβιωσουν την talbot ,στη λογικη της dacia, και ας κανουν οτι θελουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Νονέ δεν διαφωνώ αλλα βλέπω όλοι να αναγκάζονται να βγαλουν τέτοια μοντέλα όχι με το σήμα άλλων αναγεννημενων εταιρειών αλλά με το δικο τους.
                                    Αρχίζει το ξεκαθάρισμα στην αυτοκινητοβιομηχανία με την κρίση και για να επιβιώσουν οι Γάλλοι πρέπει να δώσουν αγώνα (κι εννοώ όλοι) εναντιον του συνόλου της αυτοκινητοβιομηχανίας.Οκ η Renault είναι καπως πιο προετοιμασμενη (συνεργασια με τη Nissan, Dacia, εξαγορά της Lada) αλλα όπως έχει θέματα ο PSA έτσι θα έχει κι κραραια κρατικη αυτοκινητοβιομηχανια(edit ναι τη Renault λεω.Αφηστε με να ζω λιγο στην κοσμαρα μου ).Καλα τα μεγαλα-καλά τους αμαξια τους αλλα θα πρέπει να έχουν κι άλλα φθηνότερα και προσιτότερα για να μπορουν οι καταναλωτές να έχουν ένα αμαξι με το σήμα της εταιρείας που τους αρέσει κι όχι Dacia πχ (Δεν ξέρω αν ειδες τα μουτρα τους με το Sandero στο Sandero 2 τοπικ)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης antonisczt έγραψε:

                                      Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
                                      Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι

                                      +1 στον Ορεστη.Το επεξεργαστηκα σημερα το πρωι.
                                      Καλη θεση οδηγησης με ρυθμιζομενο καθυψος τιμονι,συμπαθητικο σχεδιαστικα ταμπλο αλλα μουντο και με σκληρα πλαστικα που δειχνουν πολυ φθηνα,μετρια αισθηση διακοπτων(το συρομενο της ανακυκλωσης δεν νομιζω να αντεχει για πολυ),κακη θεση διακοπτων για τα ηλεκτρικα παραθυρα μπροστα απο το λεβιε(πολυ μπροστα και χαμηλα ),οι μπροστινες πορτες χωρις υφασμα και αρκετα ελαφριες ενω ειχα καιρο να δω ενσωματομενα σταθερα πισω προσκεφαλα(μου θυμισαν Sunny N14 τα πρωτα)στα οποια το μονο που μπορεις να ακουμπησεις ειναι ο σβερκος σου η η πλατη σου αν εισαι ψηλος.
                                      Οι χωροι ομως καλοι εμπρος αλλα και πισω,το πορτμπαγκαζ κανονικη σπηλια,ο εξοπλισμος συμπαθητικος που τελικα με μια τιμη που μου δωσαν για το 1200αρι βενζινη στα 11.500€ περιπου να κανει καποιον να το δει ζεστα εαν εχει οικογενεια και αναγκη χωρων.

                                      Στην κορυφαία έκδοση του Citroen η κατασταση είναι πολυ καλυτερη με τις ανοικτοχρωμες επενδυσεις και το διάκοσμο
                                      Τεσπα για μενα μια χαρα αμαξια είναι με μονο φάουλ τα πισω προσκεφαλα (ακριβώς το ιδιο αμαξι μου θυμισε κι εμενα γιατι ειχαμε ένα )
                                      Κατα τα λοιπα όπως ειπα.Απο τα 2 το Citroen by far.Ευκολα με την τιμη που έχει το έπαιρνα αν χρειαζομουν τώρα αμαξι με τις αναγκες που υπαρχουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                        έτσι θα έχει κι κραραια κρατικη αυτοκινητοβιομηχανια.

                                        Say what?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ω νταξ υπο κρατικο έλεγχο είναι ακομα.Ο μεγαλυτερος μετοχος το γαλλικο δημοσιο είναι
                                          Τώρα το κραταια το λεω μπας και το πιστεψω κι εγω.
                                          Ώχου πια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
                                            αρκετα ελαφριες

                                            Light is right!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr