-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Από εκείνο το έκτρωμα, με τα άθλια οπίσθια, το thalia by logan είναι καλύτερο...Ελάχιστα.
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Πάντως η πλέον τραγική μου εμπειρία ήταν με ένα renault thalia που μου είχαν δώσει για κανά 2 ημέρες ως αυτοκίνητο αντικατάστασης... Ευτυχώς που είχε στο πλάι τα γνωστά αυτοκόλλητα 'όχημα εξυπηρέτησης πελατών'... Η παμμέγιστη ντροπή!!!!!Αυτο το έχω βιώσει και εγώ και με τα ίδια συναισθήματα!!!
Εϊδα τη διαφημιση του! Μου ήρθαν στο μυαλό οι δυο τελευταιες γενιές Seat Cordoba που τοτε τα κοροιδευα και τώρα τα θεωρώ καλύτερα ...
Στο μονο που ίσως φανταζομαι ως θετικο στη πορεία του ειναι ότι οπως και να το κανουμε στα lowcost αμαξια το 'λιοντάρι' να δινει περισσοτερη αιγλη ως σήμα!
-
Κώστα ή αίγλη τον μάρανε αυτον που θα το πάρει.
Αεροπλανακι παντως το 1.6 βενζίνη -
Φαινεται να έχει και την .... κουλ πλευρά του!!!
Ισπανικής κατασκευής μαζί με το αντιστοιχο της Citroen:
-
Μια και δεν υπαρχει τοπικο για το αδερφό C-Elysse θα προτεινα να το κάνουμε κοινο και να προστεθεί στο όνομα του τοπικου και το C-Elysse
Πρακτικα το ίδιο αμαξι με άλλα σήματα είναι -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Φαινεται να έχει και την .... κουλ πλευρά του!!!δεν ειναι αργά να το ξανασκεφτεις....
-
Δεν το βλέπω να υπολείπεται σημαντικά σε κάτι έναντι των υπολοίπων ανθρωπομεταφορέων τύπου fluence κλπ.
Ίσα ίσα μια χαρά φαίνεται τόσο εξωτερικά,όσο και εσωτερικά.
Νομίζω πως θα δούμε στροφή πάλι προς τα sedan τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.
Back to 80's... -
Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι -
Ο χρήστης conrad έγραψε:
Νομίζω πως θα δούμε στροφή πάλι προς τα sedan τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.
Back to 80's...Γιατί να γίνει κάτι τέτοιο; Δεν το λέω μόνο με αφορμή το σχόλιό σου, αλλά και με όλες τις αναφορές στον Τύπο για την επιστροφή φθηνοσεντάν (που προορίζονταν παλιά μόνο για αναπτυσσόμενες αγορές) και τώρα αναφέρεται σαν ενδεικτικό της οικονομικής κατάστασης. Λες και δεν μας έλειπαν και πιο νορμάλ αυτοκίνητα παλιότερα.
Η φτώχεια συνδυάζεται καλύτερα με σεντάν αμαξώματα; Ξεσυνήθισε η Ελλάδα, όπως όλη η Ευρώπη τα σεντάν λόγω χρήματος και τώρα που δεν έχει, θα ξανακυλήσει στη λατρεία της κούρσας 3 όγκων; Θα μπορούσε, ίσως, λόγω μεγαλύτερου χώρου αποσκευών αλλά τι να τον κάνεις, αν δεν ταξιδεύεις λόγω κόστους πλέον;
Κατά τη γνώμη μου, απλώς προστίθενται και κάποιες φθηνότερες λύσεις (αν και όχι πάντα φθηνότερες, βλ. Tiida) στους ελληνικούς πίνακες τιμών. Αυτός που θα 'ξεπέσει' να πάρει τέτοιο αυτοκίνητο, απλώς δεν θα το πάρει και θα προτιμήσει κάποια άλλη λύση. Απόδειξη ότι δεν πήξαμε στα Thalia, Dacia κλπ. αντιθέτως, γέμισε άσπρα c3 ο τόπος.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
αντιθέτως, γέμισε άσπρα c3 ο τόπος.Αυτό είναι ένεκα της dieselομανίας που έχει πιάσει τον Έλληνα,άσχετα αν δεν τον συμφέρει μία τέτοια αγορα και κάνει 4.000χλμ τον χρόνο και το αμάξι σαπίζει κάτω από το σπίτι και πάει στην δουλειά με το παπί...
Σχετικά με την άλλη σου διαπίστωση ,που κι εμένα με βρίσκει σύμφωνο , νομίζω οτι είναι στην φύση του Έλληνα το ''bigger is better'',με λίγα χρήματα παίρνει 4,5 μέτρα αμάξι πως να το κάνουμε...
-
Στο site της citroen υπάρχουν οι τιμές και της c-elysse .
Αυτά τα αυτοκίνητα απευθύνονται στην λογική του μοναδικού αυτοκινήτου της οικογένειας που το παίρνεις μεγάλο γιά να χωράνε τα πάντα , αλλά και καινούργιο γιατί θα το κρατήσεις πολλά χρόνια .
-
Και normal μεγεθος.Σαν Opel Astra είναι σε μηκος και σημαντικα πιο στενο τη στιγμη που οι χώροι του είναι αχανείς κι ο εξοπλισμος πληρέστατος απο την έκδοση Attraction.Ότι πρέπει δηλαδη για τετραμελη οικογένεια με μικρα παιδιά αλλα και για ανθρώπους 50+ που θέλουν sedanακι
Καλύτερες τιμές πάντως βλέπω για το πιο συμπαθές σχεδιαστικά για μένα Citroen και μ' αρέσει
Αν συνέχιστει η απόσυρση η έκδοση Εxclusive σε diesel θα είναι λιγο πάνω απο 15500 άρα μια χαρά
Λογικά θα παίξει και καμια προσφορά αρα 15000 περίπου ίσως και λιγότερο για ένα full extra σε dieselακι (και το σβέλτο 1.6 βενζίνη φθηνότερο αν και δεν πιστεύω να πουλήσει )
Απλα εξαιρετικό
EDIT απ' όσο προσεξα βέβαια ο 1.6 του σε βενζινη είναι ο TU5 κι όχι ο γνωστός 1.6 των τελευταιων PSA -
Χάλια αισθητική...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι+1 στον Ορεστη.Το επεξεργαστηκα σημερα το πρωι.
Καλη θεση οδηγησης με ρυθμιζομενο καθυψος τιμονι,συμπαθητικο σχεδιαστικα ταμπλο αλλα μουντο και με σκληρα πλαστικα που δειχνουν πολυ φθηνα,μετρια αισθηση διακοπτων(το συρομενο της ανακυκλωσης δεν νομιζω να αντεχει για πολυ),κακη θεση διακοπτων για τα ηλεκτρικα παραθυρα μπροστα απο το λεβιε(πολυ μπροστα και χαμηλα ),οι μπροστινες πορτες χωρις υφασμα και αρκετα ελαφριες ενω ειχα καιρο να δω ενσωματομενα σταθερα πισω προσκεφαλα(μου θυμισαν Sunny N14 τα πρωτα)στα οποια το μονο που μπορεις να ακουμπησεις ειναι ο σβερκος σου η η πλατη σου αν εισαι ψηλος.
Οι χωροι ομως καλοι εμπρος αλλα και πισω,το πορτμπαγκαζ κανονικη σπηλια,ο εξοπλισμος συμπαθητικος που τελικα με μια τιμη που μου δωσαν για το 1200αρι βενζινη στα 11.500€ περιπου να κανει καποιον να το δει ζεστα εαν εχει οικογενεια και αναγκη χωρων. -
Νταξ εγω ο 'μαθημενος' 'σιτροενακιας' ,απλα θα πω ντροπη να βαζει το σημα της σ αυτο το αμαξι...
Αν θελουν ας αναβιωσουν την talbot ,στη λογικη της dacia, και ας κανουν οτι θελουν. -
Νονέ δεν διαφωνώ αλλα βλέπω όλοι να αναγκάζονται να βγαλουν τέτοια μοντέλα όχι με το σήμα άλλων αναγεννημενων εταιρειών αλλά με το δικο τους.
Αρχίζει το ξεκαθάρισμα στην αυτοκινητοβιομηχανία με την κρίση και για να επιβιώσουν οι Γάλλοι πρέπει να δώσουν αγώνα (κι εννοώ όλοι) εναντιον του συνόλου της αυτοκινητοβιομηχανίας.Οκ η Renault είναι καπως πιο προετοιμασμενη (συνεργασια με τη Nissan, Dacia, εξαγορά της Lada) αλλα όπως έχει θέματα ο PSA έτσι θα έχει κι κραραια κρατικη αυτοκινητοβιομηχανια(edit ναι τη Renault λεω.Αφηστε με να ζω λιγο στην κοσμαρα μου ).Καλα τα μεγαλα-καλά τους αμαξια τους αλλα θα πρέπει να έχουν κι άλλα φθηνότερα και προσιτότερα για να μπορουν οι καταναλωτές να έχουν ένα αμαξι με το σήμα της εταιρείας που τους αρέσει κι όχι Dacia πχ (Δεν ξέρω αν ειδες τα μουτρα τους με το Sandero στο Sandero 2 τοπικ) -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Καμιά επαφή δεν έχει με Fluence αλλα τεσπα
Γι αυτά που έχει να ανταγωνιστει πολυ καλο είναι+1 στον Ορεστη.Το επεξεργαστηκα σημερα το πρωι.
Καλη θεση οδηγησης με ρυθμιζομενο καθυψος τιμονι,συμπαθητικο σχεδιαστικα ταμπλο αλλα μουντο και με σκληρα πλαστικα που δειχνουν πολυ φθηνα,μετρια αισθηση διακοπτων(το συρομενο της ανακυκλωσης δεν νομιζω να αντεχει για πολυ),κακη θεση διακοπτων για τα ηλεκτρικα παραθυρα μπροστα απο το λεβιε(πολυ μπροστα και χαμηλα ),οι μπροστινες πορτες χωρις υφασμα και αρκετα ελαφριες ενω ειχα καιρο να δω ενσωματομενα σταθερα πισω προσκεφαλα(μου θυμισαν Sunny N14 τα πρωτα)στα οποια το μονο που μπορεις να ακουμπησεις ειναι ο σβερκος σου η η πλατη σου αν εισαι ψηλος.
Οι χωροι ομως καλοι εμπρος αλλα και πισω,το πορτμπαγκαζ κανονικη σπηλια,ο εξοπλισμος συμπαθητικος που τελικα με μια τιμη που μου δωσαν για το 1200αρι βενζινη στα 11.500€ περιπου να κανει καποιον να το δει ζεστα εαν εχει οικογενεια και αναγκη χωρων.Στην κορυφαία έκδοση του Citroen η κατασταση είναι πολυ καλυτερη με τις ανοικτοχρωμες επενδυσεις και το διάκοσμο
Τεσπα για μενα μια χαρα αμαξια είναι με μονο φάουλ τα πισω προσκεφαλα (ακριβώς το ιδιο αμαξι μου θυμισε κι εμενα γιατι ειχαμε ένα )
Κατα τα λοιπα όπως ειπα.Απο τα 2 το Citroen by far.Ευκολα με την τιμη που έχει το έπαιρνα αν χρειαζομουν τώρα αμαξι με τις αναγκες που υπαρχουν -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
έτσι θα έχει κι κραραια κρατικη αυτοκινητοβιομηχανια.Say what?
-
Ω νταξ υπο κρατικο έλεγχο είναι ακομα.Ο μεγαλυτερος μετοχος το γαλλικο δημοσιο είναι
Τώρα το κραταια το λεω μπας και το πιστεψω κι εγω.
Ώχου πια -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
αρκετα ελαφριεςLight is right!
Peugeot 301/Citroen C-Elysse