-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...δεν είμαι φανατικός υποστιρικτής της ford αλλά δεν νομίζω ότι το st κουνιέται σαν κεφτές....
Youtube Video+1
Μπορει να δειχνει (και να ειναι για αρκετους) ασχημο, περιεργο αισθητικα, φαινεται ομως να προσφερει εξαιρετικη ισορροπια αναμεσα στο 'καθε μερα', και στις αρκετα ανησυχες στιγμες, όποτε και όπου εκδηλωθουν. Και ολα αυτα, χωρις συμβιβασμο σε πρακτικοτητα.
Σημερα ολο αυτο το 'πακετο' στην συγκεκριμενη κατηγορια-λεφτα, δεν το βρισκεις ευκολα νομιζω...+1
Αυτή τη Ford τη συμπαθώ πάαρα πολυ. Δεν έχει πατρίδα και τη γουστάρω... Ξεκίνησε από το Αμέρικα από τον Ιρλανδικής καταγωγής ford και κατέληξε εως ώρας Γερμανία(τη διαχωρίζω από τα υπόλοιπα γερμανικά..) με γαλλική φιλοσοφία...
Τα γαλλικά της εποχής των 'αντρικών αυτοκινήτων (peuget 306 κλπ) ήταν στημένα ώστε και να έχουν άνεση αλλά και να παίρνουν κλίσεις... ΣΤΡΙΒΑΝ όμως και το μυστικό τους ήταν η προοδευτικότητα..
Το να είναι προοδευτικό στη σκληρότητα ένα αυτοκίνητο συγχωρεί λάθη μια και καθυστερεί το αμάξωμα να πάρει πλήρη φόρτιση και να αποσταθεροποιηθεί..
Η προοδευτικότητα είναι το μυστικό σε όλα...Από το να έχει ένα αυτοκίνητο ζώνες προοδευτικής παραμόρφωσης(θυμόμαστε όλοι νομίζω την εικόνα του αυγού που σπάει σε ένα αυτοκίνητο-μοντελάκι με άκαμπτο πλαίσιο που είναι δεμένο με ζώνη ασφαλείας σε σχέση με ένα αυγό που είναι δεμένο σε ένα προοδευτικότερο πλαίσιο που εν τέλη δε σπάει..) μέχρι πιο φιλοσοφικά πράγματα του στυλ ότι το δένδρο λυγίζει και έτσι δε σπάει στον άνεμο.
Προοδευτκότητα λοιπόν
Φαίνεται και στο 'γερο' αγωνιστικό mk2 με το πόσο ελαστικές πιρουέτες κάνει (εναλλακτικά ο κεφτές).
Εάν θέλεται πηγαίντε κατευθείαν στο 12:20 λεπτό του βίντεο όπου αρχίζει η δράση γιατί πιο πρίν το θέμα είναι οδική ασφάλεια http://www.serrestv.gr/tv/musicvideo.php?vid=5cf60f05c -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
1ον: Ασχετο με την κουβεντα...
2oν: Οχι και ολοι, χαλαρωσε. Υπαρχουν εκει εξω ακομα μερικες φτερουγες και κατι 'αυτοκινητα του λαου' με tfsi στα 300+ αλογα που κερνανε ωραιοτατο τσαγακι...Οχι φυσικα οτι δεν θα προκειται για το ταχυτερο, ικανοτερο και πιο ολοκληρωμενο μικρομεσαιο hot-hatch...Αλλα και με τι κοστος...
Εδω μιλαμε για budget 30-35κ , και εσυ μας πετας ενα 'υπερατου' των 60κ ευρω τουλαχιιστον...
Ετσι, χαιρω πολυ...Ελπίζω ότι η τιμή θα είναι αισθητά χαμηλότερη αφού δεν ξεπερνάει τα 2000 κυβικά .Τετρακίνηση ημιαυτόματο 7άρι και 350 άλογα δεν θα αφήσουν νομίζω περιθώρια στις Ιαπωνικές φτερουγες οι οποίες χαθήκανε από το προσκήνιο .
Αυτά απο μόνα τους δε λένε απολύτως τίποτα.
Όσο για τις φτερούγες, σιγά σιγά ετοιμάζονται για την επόμενη γενιά.
To Evo θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα 2 χρόνια , ενώ απο φέτος θα ξεκινούσε η εξέλιξη του.
Μάλλον υβριδικό με βελτιωμένο κιβώτιο και CO2 emissions ενώ ο χρόνος για 0-100 κάτω απο 5.Το Sti επίσης , με κινητήρα μάλλον απο το GT-86 με turbo ή και υβριδικό σύστημα.
Το πλαίσιο δεν θα είναι το ίδιο, είπαν, με τα απλά της σειράς Impreza.Σημάδια των καιρών πάντα, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.....
-
Η αμερικάνικη έκδοση του Φιέστα ST που θα είναι πιο δυνατή όπως φαίνεται απο την ευρωπαική.
http://www.caranddriver.com/news/2014-f ... -info-news
2014 Ford Fiesta ST Debuts: Turbo Four, Revised Suspension, Six-Speed Manual
...Using a “high-output variant” of the same 1.6-liter EcoBoost four found in the Euro ST and in our Fusion family sedan, the U.S.-spec Fiesta ST boasts preliminary figures of 197 hp and 214 lb-ft of torque. The European model with this engine is currently projected to produce just 178 horses and 177 lb-ft, roughly on par with the 1.6-liter Fusion, although that may change. (We hope it doesn’t; let the Europeans deal with a weak-sauce version of something for once.) Ford says all 214 lb-ft are available at 3500 rpm, and that 177 lb-ft are on tap at 1600...
-
http://www.netcarshow.com/ford/2014-fiesta/ Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε το τιμόνι.Θεωρώ οτι αυτο το τιμόνι θα έπρεπε να μπεί σε αυτοκίνητα κατηγορίας Mondeo και βάλε...
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
http://www.netcarshow.com/ford/2014-fiesta/ Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε το τιμόνι.Θεωρώ οτι αυτο το τιμόνι θα έπρεπε να μπεί σε αυτοκίνητα κατηγορίας Mondeo και βάλε...Αυτή πρέπει να είναι η Αμερικάνικη έκδοση.Και το τωρινό στην Αμερική έχει διαφορετικό τιμόνι(όπως είναι αυτό που έχει η φωτο)και μερικές ακόμη λεπτομέρειες.
-
Έχω focus του 2003 με 15αρες ζαντες, θελω να τις αντικαταστησω με τις 16αρες του fiesta sport το τελευταιο μοντελο, ταιριαζουν ή οχι ? και αν ναι τι διασταση ελαστικων πρεπει να βαλω? τωρα εχω 195/60 15. ευχαριστω πολυ
-
Γιατι να το κανεις αυτο;
Sent from my LT22i using Tapatalk 2
-
Απλα θελω να αλλαξω ζαντες...
-
Κακό του κεφαλιού σου...
-
Πρεπει να εχουν το ιδιο καρε οποτε λογικα ταιριαζουν!
-
Ο χρήστης Giannis04 έγραψε:
Έχω focus του 2003 με 15αρες ζαντες, θελω να τις αντικαταστησω με τις 16αρες του fiesta sport το τελευταιο μοντελο, ταιριαζουν ή οχι ? και αν ναι τι διασταση ελαστικων πρεπει να βαλω? τωρα εχω 195/60 15. ευχαριστω πολυ195/45/16 ειναι η διασταση της ζαντας του Fiesta Sport, οποτε τετοια λαστιχα θα πρεπει να ψαξεις... Νομιζω μπορει να μπει.. Σε αλλο club καποιος με Focus mk1 εβαλε τις 17αρες απο το Fiesta..
(τωρα το οτι σου αρεσουν οι 16αρες αυτες εμενα μου κανει περισσοτερη εντυπωση.. )
-
Και οι 17αρες ειναι ομορφες αλλα πιστευω οτι ειναι καπως υπερβολικες για τους ελληνικους δρομους...και το δικο μου mk1 ειναι, τωρα οσο αφορα το προφιλ τοων ελαστικων απο 60αρι σε 45αρι θα κοπαναει αρκετα...με μεγαλυτερο προφιλ δεν θα ηταν πιο καλα??
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πρεπει να εχουν το ιδιο καρε οποτε λογικα ταιριαζουν!πως μπορω να μαθω το καρε και των δυο ζαντων?
-
Επειδή αναφέρθηκε από τους λόγιους, εύστοχα, η φράση 'κουνιέται σαν κεφτές', προτιμώ το ''κουνιέται σαν φραπές'. που ενέχει και το υγρό στοιχείο και ταιριάζει καλύτερα στα κρατήματα του τρισάθλιου νέου ST, που πατάει με την ίδια ακρίβεια και νωχελικότητα / απλωταριά, όπως ακριβώς το παλιό μη κάππα δύο ST
-
Οδηγησες καινουργιο;
-
Ο χρήστης Giannis04 έγραψε:
Πρεπει να εχουν το ιδιο καρε οποτε λογικα ταιριαζουν!
πως μπορω να μαθω το καρε και των δυο ζαντων?
Μπορεις να πας σε ενα βουλκανιζατερ και να μαθεις το καρε της ζαντας.Εχουν ενα ειδικο εργαλειο που το μετραει.Επισης τα ford 4 μπουλονα χρησιμοποιουν 4χ108 οποτε δε νομιζω να εχεις διαφορετικο αφου εχεις focus mk1!
-
popolaros οδήγησα το παλιό, το νέο κρίνω εξ όσων βλέπω. Γιατί θα το πάρει κανείς στα 35000;
-
Στην Ολλανδια εχω δει 2 μεχρι ωρας παντος!
-
Κάτι σχετικό για την εταιρία απο την απέναντι όχθη του Ατλαντικού που ίσως αφορά και την Ευρώπη με βάση τον κινητήρα για τον οποίο γίνεται λόγος.
http://www.autoblog.gr/2012/12/04/ford- ... heir-cars/
Η Ford ανακαλεί 89.000 ολοκαίνουργια Fusion και Escape λόγω πιθανής πυρκαγιάς, ζητά από τους πελάτες της να ακινητοποιήσουν τα οχήματα τους
Η Ford προχώρησε σε ανάκληση 89,153 ολοκαίνουργιων Fusion και Escape MY2013 τα οποία φορούν τον 1.600αρη τετρακύλινδρο EcoBoost κινητήρα. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε πιθανή υπερθέρμανση του κινητήρα, η οποία μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε φωτιά.
Η ανάκληση αφορά 15.833 Fusion (Mondeo) και 73 73.320 Escape (Kuga) με την φωτιά να προκαλείται αν ο οδηγός αγνοήσει την προειδοποιητική ένδειξη υπερθέρμανσης του κινητήρα. Είναι η τέταρτη φορά που η Ford ανακαλεί το Escape και η τρίτη που ανακαλεί τον 1.600αρη Ecoboost κινητήρα.
Η Ford επιβεβαίωσε ότι υπήρχαν περιστατικά υπερθέρμανσης και πυρκαγιάς και ευτυχώς δεν έχουνε αναφερθεί τραυματισμοί. Η Ford ζητά από τους ιδιοκτήτες των εν λόγω αυτοκινήτων μόλις δούνε ότι το αυτοκίνητο τους ανεβάζει θερμοκρασία να το σταματήσουν αμέσως. Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί το πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία επισκευής των προς ανάκληση αυτοκινήτων με τα Fusion και Escape που εξοπλίζονται με άλλους κινητήρες να μην επηρεάζονται από την ανάκληση... -
Καλημέρα σε όλους τους φίλους. Θα ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείτε καλή ιδέα την επεκταση εγγύησης Ford (άλλα 3 χρόνια) ή να κρατήσω τα 400 ευρώ. Επίσης μου είπαν πως δικαίωμα ανανέωσης εχω μόνο μέχρι τον πρώτο χρόνο.Ισχύει αυτό η ήταν τέχνασμα του πωλητή?
FORD FORUM