-
Προφανώς και δεν ισχύουν. Το τελευταίο χρέπι που βγαίνει στους δρόμους εν έτει 2012 έχει περάσει από τόσο εξαντλητικές δοκιμές και σε τόσες διαφορετικές συνθήκες, πληρώντας τόσο αυστηρά στάνταρντς, που είναι αστείο να συζητάμε για αυτοκίνητα φτιαγμένα για συγκεκριμένα εδάφη και κλιματολογικές συνθήκες.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και από αυτά που έχουν θεματάκια ποια συντηρούνται σωστα?
Τα fiat αν κυκλοφορούσαν σε μια σωστή άσφαλτο θα τρίζαν? Αναρωτιέμαι.. Οσο για τα vw (όπως και τα seat που είναι χρόνια τώρα γερμανοτραφή) είναι σχεδιασμένα για να κυκλοφορούν σε βαθμούς περιβάλλοντος και κάτω του 0 συχνά. Είναι σχεδιασμένα για το κλίμα που βγαίνουν.. Για αυτό τα Ιταλικά αυτοκίνητα που είναι από γειτονική χώρα αντιπροσωπεύουν καλύτερα τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας της Ελλάδας..Μην τα πεις παραέξω αυτά γιατί θα σε πάρουν με τις πέτρες.
+1 ...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και από αυτά που έχουν θεματάκια ποια συντηρούνται σωστα?
Τα fiat αν κυκλοφορούσαν σε μια σωστή άσφαλτο θα τρίζαν? Αναρωτιέμαι.. Οσο για τα vw (όπως και τα seat που είναι χρόνια τώρα γερμανοτραφή) είναι σχεδιασμένα για να κυκλοφορούν σε βαθμούς περιβάλλοντος και κάτω του 0 συχνά. Είναι σχεδιασμένα για το κλίμα που βγαίνουν.. Για αυτό τα Ιταλικά αυτοκίνητα που είναι από γειτονική χώρα αντιπροσωπεύουν καλύτερα τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας της Ελλάδας..Μην τα πεις παραέξω αυτά γιατί θα σε πάρουν με τις πέτρες.
O αναμάρτητος πρώτος τω λίθω βαλέτω
-
τρία παιδιά...
-
Ο χρήστης GiannisMS έγραψε:
(ναι ο multiair δεν καίει ίχνος λαδιού) αλλά τα περιφερειακά έχουν ακόμη ζήτημα.Θα μου πεις,κ θα θελες να καις λάδι ή να χεις θέμα με τουρμπίνα ή...ή...μηχανικό πρόβλημα?Όχι!!!Αλλά ΚΑΙ οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά.Ποια ακριβώς είναι τα προβλήματα στα περιφεριακά των μουλτιέρ
-
τώρα γιατί πας να του χαλάσεις την ονείρωξη ?
-
Ο χρήστης chrisgeo908 έγραψε:
(ναι ο multiair δεν καίει ίχνος λαδιού) αλλά τα περιφερειακά έχουν ακόμη ζήτημα.Θα μου πεις,κ θα θελες να καις λάδι ή να χεις θέμα με τουρμπίνα ή...ή...μηχανικό πρόβλημα?Όχι!!!Αλλά ΚΑΙ οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά.
Ποια ακριβώς είναι τα προβλήματα στα περιφεριακά των μουλτιέρ
Δεν εννοώ τα περιφερειακά κινητήρα Χρήστο.
Εννοώ τις λεπτομέρειες όπως τριγμοί σε πλαστικά,καμμένες ή φθαρμένες τσιμούχες,συναρμογή διαφόρων μερών κλπ. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τώρα γιατί πας να του χαλάσεις την ονείρωξη ?Τεκμηρίωσε....
-
όλοι λίγο πολύ έχουν θέματα, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο...
άλλοι δίνουν περισσότερη βάση στα φρένα και στα ηλεκτρονικά , άλλοι στην υφή των πλαστικών και στην λειτουργικότητα κλπ κλπ...
αν τα βάλεις κάτω όλοι πάνω κάτω τα ίδια προσφέρουν , ανάλογα με τα γούστα σου διαλέγεις ...
-
Ο χρήστης GiannisMS έγραψε:
(ναι ο multiair δεν καίει ίχνος λαδιού) αλλά τα περιφερειακά έχουν ακόμη ζήτημα.Θα μου πεις,κ θα θελες να καις λάδι ή να χεις θέμα με τουρμπίνα ή...ή...μηχανικό πρόβλημα?Όχι!!!Αλλά ΚΑΙ οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά.
Ποια ακριβώς είναι τα προβλήματα στα περιφεριακά των μουλτιέρ
Δεν εννοώ τα περιφερειακά κινητήρα Χρήστο.
-
Τα όποια προβλήματα των ιταλικών πλέον είναι πλέον αστεία και στο 90% λύνονται με την πρώτη αλλαγή ανταλλακτικoυ με το σωστό. ΑΠό την άλλη κάτι γερμανοισπανικοτσέχικα είναι βλαμμένα από κατασκευής και δεν πρόκειται να φτιάξουν ποτέ παρά μόνο να συντηρούνται με ακριβό κόστος. Παράδειγμα οι επικαθήσεις στις βαλβίδες αμέσου ψεκασμού , τα κιβώτια που τρίζουν και ενίοτε διαλύονται στο δρόμο κλπ κλπ τα οποία όμως δεν προσμετρώνται σαν προβλήματα αλλά σαν χαρακτήρας . Και όχι μόνο αυτό αλλά η αντιπροσωπεία αντιμετωπίζει τους ιδιοκτήτες σαν καθυστερημένους που δεν πρέπει να ζητάνε το λόγο και να ειναι και ευχαριστημένοι . Αρκετές μαρτυρίες σε διάφορα φόρα όπου τους καθιστούν υπεύθυνους για την καταστροφή/πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου (sic) ή τους κατεβάζουν άλογα με διάφορα firmware αλλάζοντας τελείως την οδηγική συμπεριφορά και αυξάνουν την κατανάλωση.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
όλοι λίγο πολύ έχουν θέματα, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο...άλλοι δίνουν περισσότερη βάση στα φρένα και στα ηλεκτρονικά , άλλοι στην υφή των πλαστικών και στην λειτουργικότητα κλπ κλπ...
αν τα βάλεις κάτω όλοι πάνω κάτω τα ίδια προσφέρουν , ανάλογα με τα γούστα σου διαλέγεις ...
Το να έχει υποδιέστερα πλαστικά δεν είναι ζωτικό και ουσιαστικό θέμα... το να έχει καλά φρένα όμως...
Για αυτό η alfa romeo είναι μάρκα ουσίας -
Πρόσφατα έπρεπε να πάρω αμάξι.......είχα καταλήξει στην jullieta 170 ......αναγκάστηκα να σφιξω τα δόντια και να πάρω ένα τυπικό αξιοπρεπές non Alfa diesel....στην Αλφα ναι πρώτα σηκώνεις υποβραχιονιο και μετα χειρόφρενο....αλλα ειναι Αλφα....γι αυτο την θέλεις και την λατρευεις...η Αλφα ειναι Αλφα....
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
όλοι λίγο πολύ έχουν θέματα, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο...
άλλοι δίνουν περισσότερη βάση στα φρένα και στα ηλεκτρονικά , άλλοι στην υφή των πλαστικών και στην λειτουργικότητα κλπ κλπ...
αν τα βάλεις κάτω όλοι πάνω κάτω τα ίδια προσφέρουν , ανάλογα με τα γούστα σου διαλέγεις ...
Το να έχει υποδιέστερα πλαστικά δεν είναι ζωτικό και ουσιαστικό θέμα... το να έχει καλά φρένα όμως...
Για αυτό η alfa romeo είναι μάρκα ουσίαςγιατι το λες αυτο,ξερεις ποσοι εχουν τσακιστει απο πορτες που τριζουν και πλαστικα που δεν εχουν πριμιουμ αισθηση
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πρόσφατα έπρεπε να πάρω αμάξι.......είχα καταλήξει στην jullieta 170 ......αναγκάστηκα να σφιξω τα δόντια και να πάρω ένα τυπικό αξιοπρεπές non Alfa diesel....στην Αλφα ναι πρώτα σηκώνεις υποβραχιονιο και μετα χειρόφρενο....αλλα ειναι Αλφα....γι αυτο την θέλεις και την λατρευεις...η Αλφα ειναι Αλφα....και στο DS3 γινεται αυτο που θελεις να καταληξεις?...
-
Καλησπερα σε ολους, υπαρχει καποια πληροφορια για το ποιο θα ειναι τελικα το σχημα της νεας giulia?
-
Ο χρήστης lapoelkann έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, υπαρχει καποια πληροφορια για το ποιο θα ειναι τελικα το σχημα της νεας giulia?viewtopic.php?f=8&t=36886&hilit=giulia
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Τα όποια προβλήματα των ιταλικών πλέον είναι πλέον αστεία και στο 90% λύνονται με την πρώτη αλλαγή ανταλλακτικoυ με το σωστό. ΑΠό την άλλη κάτι γερμανοισπανικοτσέχικα είναι βλαμμένα από κατασκευής και δεν πρόκειται να φτιάξουν ποτέ παρά μόνο να συντηρούνται με ακριβό κόστος. Παράδειγμα οι επικαθήσεις στις βαλβίδες αμέσου ψεκασμού , τα κιβώτια που τρίζουν και ενίοτε διαλύονται στο δρόμο κλπ κλπ τα οποία όμως δεν προσμετρώνται σαν προβλήματα αλλά σαν χαρακτήρας . Και όχι μόνο αυτό αλλά η αντιπροσωπεία αντιμετωπίζει τους ιδιοκτήτες σαν καθυστερημένους που δεν πρέπει να ζητάνε το λόγο και να ειναι και ευχαριστημένοι . Αρκετές μαρτυρίες σε διάφορα φόρα όπου τους καθιστούν υπεύθυνους για την καταστροφή/πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου (sic) ή τους κατεβάζουν άλογα με διάφορα firmware αλλάζοντας τελείως την οδηγική συμπεριφορά και αυξάνουν την κατανάλωση.Πολύ ωραίο ποστ...
εύγε που ξεσκέπασες τους γερμαναράδες
-
μονοφθαλμος VS τυφλος..........
-
Πφφφφφφφ........
ΑLFA ROMEO FORUM