Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    137
    1259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gakost last edited by

      Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
      Δικαιολογημενη η αγανακτηση για τους μηχανικους των αντιπροσωποιων,αρκει να μην τσουβαλιαζουμε.Ακομα και στις αντιπροσωποιες ομως ,θα βρεις καλους μαστορους .Δυστυχως για τους δηθεν γνωστες και ευτυχως για αυτους που αγωνιστηκαν για να μαθουν μεσα στην μουντζουρα, η τεχνη δεν μαθαινεται απτα βιβλια.Μεσα απτην πρακτικη μαθαινεις θεωρια,μεσα απτην θεωρια δεν μαθαινεις πρακτικη.
      Το 98% των μελων του φορουμ ,δεν εχει φορεσει ποτε του φορμα εργασιας,
      Τα καλυτερα αυτοκινητα που ετρεξαν στους αγωνες εξελιχθηκαν απτους μηχανικους σε συνεργασια με τους οδηγους τους.
      Γιατι;
      Γιατι οργιαζε η φαντασια τους.
      Υπαρχει εδω μεσα φαντασια;
      Σιγουρα οχι.
      Υπαρχει μια κρυα ,θεωρητικη προσεγγιση με μοναδικο σκοπο την επιδειξη γνωσεων .
      Δεν φτανει ομως που δεν εχετε καμια πρακτικη εξασκηση,ειρωνευεστε και απο πανω .

      Αν δεν έβλεπα ποιός το γράφει θα ορκιζόμουνα ότι το έγραψε κάποιος άλλος χρήστης ..... ονόματα δεν λέμε

      Antonis_team

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thednick last edited by

        Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
        Δυστυχως για τους δηθεν γνωστες και ευτυχως για αυτους που αγωνιστηκαν για να μαθουν μεσα στην μουντζουρα, η τεχνη δεν μαθαινεται απτα βιβλια.Μεσα απτην πρακτικη μαθαινεις θεωρια,μεσα απτην θεωρια δεν μαθαινεις πρακτικη.

        Δηλαδή αυτοί που μελετούν τη θεωρία ή ερευνούν θεωρητικά ένα αντικείμενο δεν αγωνίζονται (κάνουν χαβαλέ ή τους έξυπνους να φανταστώ σύμφωνα με την άποψη σου), ενώ αυτοί που 'μουτζουρώνονται' αγωνίζονται? Ωραία!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Εγώ πάντως τον Adrian Newey καθαρό τον είδα προχθές που κέρδισε τα πρωταθλήματα στην F1. Κι αυτός θεωρητικός του κώλου...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            p_george last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Εγώ πάντως τον Adrian Newey καθαρό τον είδα προχθές που κέρδισε τα πρωταθλήματα στην F1. Κι αυτός θεωρητικός του κώλου...

            Γιατι ψεματα ειναι ??
            για βαλτον να αλλαζει λαστιχο σε pit stop και θα δεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
              Ένας χαζός κατάφερε κ έκανε 10 'επιστήμονες της μηχανοκίνησης' να ασχοληθούν αποκλειστικά μαζί του να του φτιάξουν δικό του θέμα με 8 σελίδες περιεχόμενο με αναλύσεις γνώμες κτλ κτλ κ όλα αυτά χωρίς κανένα όφελος σε κανέναν.
              Αν κ χαζός κατάλαβε ότι είναι καλύτερα να τον παρά να ασχολήτε μαζί με τους 10 'επιστήμονες'...
              ΖΗΤΩ ΤΟ 4tforum.gr Κ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ!!!!! ααααχαχαχα!!! κλαίω!!!!!!!

              To θέμα φτιάχτηκε για να μην μολύνετε το θέμα λαδιών με
              Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω καν. Με εκείνη την απάντηση τι θα γίνει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                Ένας χαζός κατάφερε κ έκανε 10 'επιστήμονες της μηχανοκίνησης' να ασχοληθούν αποκλειστικά μαζί του να του φτιάξουν δικό του θέμα με 8 σελίδες περιεχόμενο με αναλύσεις γνώμες κτλ κτλ κ όλα αυτά χωρίς κανένα όφελος σε κανέναν.
                Αν κ χαζός κατάλαβε ότι είναι καλύτερα να τον παρά να ασχολήτε μαζί με τους 10 'επιστήμονες'...
                ΖΗΤΩ ΤΟ 4tforum.gr Κ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ!!!!! ααααχαχαχα!!! κλαίω!!!!!!!

                δεν ειναι πανω απο 15ετων με την καμια!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  @GGAB
                  Το ότι ζεστάθηκε το νεράκι δεν σημαίνει ότι μπορείς να το πιέσεις. Πρέπει να ζεσταθεί και το λάδι που αργεί αρκετά περισσότερο.

                  Στον Βαγγέλη ετοιμάζω μακροσκελές προσωπικό μήνυμα επί όλου του θέματος και όχι μόνον. Ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω και αυτόν στις απορίες του και έμμεσα όλους μας....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Αχ, στου κουφου την πορτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      diselakias last edited by

                      Απαλαγη δια το νεον της ηλικιας.Πρεπει να υπαρχουν αυτου του ειδους διαλογοι με πιτσιρικαδες που εχουν παθος.
                      Ας παρει μια δευτερη ευκαιρια κυριοι.Αν φυσικα καταλαβε το λαθος του.Δεν κακο να αναγνωριζεις τα λαθη σου.
                      ΕΙναι μαγκια να λες συγνωμη και δειχνει οτι το εχεις κατοικιμενο.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        @GGAB
                        Το ότι ζεστάθηκε το νεράκι δεν σημαίνει ότι μπορείς να το πιέσεις. Πρέπει να ζεσταθεί και το λάδι που αργεί αρκετά περισσότερο.

                        Στον Βαγγέλη ετοιμάζω μακροσκελές προσωπικό μήνυμα επί όλου του θέματος και όχι μόνον. Ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω και αυτόν στις απορίες του και έμμεσα όλους μας....

                        ναι το ξερω οτι κανονικα θελει το λαδι κανα 10λεπτο ακομη σε σχεση με το νερο..........οποτε σκεψου ποσο εκτος εισαι,ειδικα το χειμωνα,οταν δεν εχεις δεικτη θερμοκρασιας.......
                        προσωπικα το θεωρω πιο απαραιτητο απο το στροφομετρο.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
                          Απαλαγη δια το νεον της ηλικιας.Πρεπει να υπαρχουν αυτου του ειδους διαλογοι με πιτσιρικαδες που εχουν παθος.
                          Ας παρει μια δευτερη ευκαιρια κυριοι.Αν φυσικα καταλαβε το λαθος του.Δεν κακο να αναγνωριζεις τα λαθη σου.
                          ΕΙναι μαγκια να λες συγνωμη και δειχνει οτι το εχεις κατοικιμενο.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Noμίζω πως από διάλογο άλλο τπτ. Άλλωστε γι αυτό διασπάστηκε το θέμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Πάντως αυτό μου θύμισε την άλλη βλακεία που έχει ειπωθεί εδω μέσα , ότι τα αμάξια τραβάνε δεξιά ώστε σε περίπτωση που κοιμηθεί ο οδηγός να μην πάνε στο αντίθετο ρεύμα και μάλιστα το ισχυρίζονται και στις αντιπροσωπείες.... Κάνενας μηχανικός του Πολυτεχνείου που να έχει κάνει και εργασία να το επιβεββαιώσει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              αυτο ισχυει και σε Μ.Βρετανια,Κυπρο κτλ;;;;;;;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                blibliki last edited by

                                Έχω ένα AUDI με κινητήρα 1.8Τ. Στο τελευταίο( πέρσι) σέρβις επειδή είχα πρόβλημα με την θερμοκρασία αλλάξανε κάποιους θερμοστάτες και τώρα παρουσιάζεται το εξής θέμα από πέρσι το χειμώνα. Οταν το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση χωρίς να είναι μεγάλη η θερμοκρασία περιβάλλοντος είτε είναι καλοκαίρι είτε χειμώνας η θερμοκρασία είναι στους 70βαθμούς ή παρακάτω. Όταν υπάρχει καύσωνας και το αμάξι είναι σε κατάσταση μποτιλιάρισμα ή ακίνητο η θερμοκρασία είναι κανονικά στους 90 βαθμούς χωρίς προβλήματα υπερθέρμανσης. Τις ίδιες θερμοκρασίες αντίστοιχα βλέπω και στην θερμοκρασία των λαδιών. Είναι καλό αυτό, να λειτουργεί σε χαμηλές θερμοκρασίες, ή πρέπει να το κοιτάξω;; Το εξουσιοδοτημένο που έκανε την αλλαγή καθώς και ένα άλλο μου είπαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα. Κάποια γνώμη;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  makinen last edited by

                                  Απλά ήθελα να δηλώσω κι εγώ το παρόν σ αυτό το επικό thread Ήμουν κι εγώ εκεί (κι ακόμα κλαίω από τα γέλια)

                                  Στάλθηκε από το HTC Desire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο κινητήρας για να έχει τη σωστή απόδοση, οικονομία, καυσαέρια (κι εσύ καλό καλοριφέρ) πρέπει να έχει ψυκτικό στη σωστή θερμοκρασία (που δεν είναι 70 αλλά 90-100, γενικά κάτω από 80 δεν το θέλεις....). Οπότε έχεις την απάντησή σου.
                                    Με κρύο βάζει και πλούσιο μίγμα οπότε έχεις αυξημένη κατανάλωση.

                                    Το θέμα είναι αν εντοπίστηκε το πρόβλημα και αν αντιμετωπίστηκε σωστά. Και η τοποθέτηση ενός πολύ κρύου θερμοστάτη δεν είναι σωστή λύση. Κανονικά αν λειτουργούν τα βεντιλατέρ τότε και με τον κανονικό θερμοστάτη θα πρέπει να είναι οκ. Ή σου βάλαν πολύ κρύο θερμοστάτη ή στον βάλαν ανάποδα ή έχει κολλήσει ή δεν σου έχουν βάλει καθόλου θερμοστάτη!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Στην αντιπροσωπεία της Fiat που μίλησα για το δείκτη θερμοκρασίας μου πρότειναν για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο να βάλω ένα όργανο θερμοκρασίας δια της αφής. Δε θα κουμπώνει στον θερμοστάτη αλλά στον κορμό θα πιάνει. Δε θα δείχνει την πραγματική θερμοκρασία αλλά μία στάνταρ. Όταν ανέβει η θερμοκρασία αυτή του κορμού πάνω από τη στάνταρ τότε κάτι τρέχει. Αυτά για το brava 99 mont
                                      Στο Seicento δεν έχει όργανο θερμοκρασία αλλά λαμπάκι. Κάπου διάβασα στο τόπικ πως αν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά. Σε εμένα άναψε και δεν είχα πρόβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        τι εννοεις δια της αφης;;;;αν θες εξηγησε λογο αναλυτικοτερα τι ειναι η στανταρ θερμοκρασια κτλ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 4
                                        • 5
                                        • 6
                                        • 7
                                        • 7 / 7
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr