-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
...και ολη αυτη η συζητηση ειναι περισσοτερο φιλολογικου χαρακτηρα. Φυσικα και δεν υπαρχουν τα 27κ περιπου που βγαινει το νεο Α3 sportback 140, οπως θα το ηθελα, αλλα στην παρουσα κατασταση που βιωνει ο τοπος μας, ειλικρινα ακομα και εαν τα ειχα ζεστα, θα το σκεφτομουν παρα πολυ, για να αγορασω και να κυκλοφορω πλεον στους δρομους με ενα τετοιο καινουργιο αυτοκινητο...
Αν εχουμε φτασει να φοβομαστε να κυκλοφορουμε με καποιο Α3 (αντε πες Q5 και Q7 να το καταλαβω) τοτε καλυτερα να εισαγουν μονο το Α1
Καθαρα προσωπικη τοποθετηση ειναι τα παραπανω, ουτε αποδοκιμαζω οσους ψωνιζουν και ακομα ακριβοτερα αυτοκινητα συτη την εποχη, ουτε προσπαθω να προβαλλω ενα τροπο σκεψης.
Ουτε φοβαμαι βασικα, τουλαχιστον στις περιοχες, προαστεια οπου κινουμαι, κυκλοφορουν και ακομα πιο ακριβα καινουργια-μτχ αυτοκινητα.Απλως ειναι τρελο το ξενερωμα, για την κατασταση που βιωνει το μεγαλυτερο ποσοστο των πολιτων, και αυτο που ζουν -εντελως αδικα, με προστυχο τροπο βασικα- αρκετοι σημερα, αλλα κυριως οι ασθενεστερες κοινωνικες ταξεις...
Ισως ειμαι και πιο ευαισθητος εγω μαλλον σε τετοια θεματα... -
ΚΑΙ ευαίσθητος.
Κορίτσια τρέξτε.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...και ολη αυτη η συζητηση ειναι περισσοτερο φιλολογικου χαρακτηρα. Φυσικα και δεν υπαρχουν τα 27κ περιπου που βγαινει το νεο Α3 sportback 140, οπως θα το ηθελα, αλλα στην παρουσα κατασταση που βιωνει ο τοπος μας, ειλικρινα ακομα και εαν τα ειχα ζεστα, θα το σκεφτομουν παρα πολυ, για να αγορασω και να κυκλοφορω πλεον στους δρομους με ενα τετοιο καινουργιο αυτοκινητο...
Αν εχουμε φτασει να φοβομαστε να κυκλοφορουμε με καποιο Α3 (αντε πες Q5 και Q7 να το καταλαβω) τοτε καλυτερα να εισαγουν μονο το Α1
Καθαρα προσωπικη τοποθετηση ειναι τα παραπανω, ουτε αποδοκιμαζω οσους ψωνιζουν και ακομα ακριβοτερα αυτοκινητα συτη την εποχη, ουτε προσπαθω να προβαλλω ενα τροπο σκεψης.
Ουτε φοβαμαι βασικα, τουλαχιστον στις περιοχες, προαστεια οπου κινουμαι, κυκλοφορουν και ακομα πιο ακριβα καινουργια-μτχ αυτοκινητα.Απλως ειναι τρελο το ξενερωμα, για την κατασταση που βιωνει το μεγαλυτερο ποσοστο των πολιτων, και αυτο που ζουν -εντελως αδικα, με προστυχο τροπο βασικα- αρκετοι σημερα, αλλα κυριως οι ασθενεστερες κοινωνικες ταξεις...
Ισως ειμαι και πιο ευαισθητος εγω μαλλον σε τετοια θεματα...νομίζω φίλε τα παραλές λιγουλάκι, δεν είναι και κανά φοβερό αυτοκίνητο να επιδεικνύει χρήμα, ένα απίστευτα καλοφτιαγμένο μικρό αυτοκίνητο της εταιρίας είναι και δεν είναι καθόλου ο χαρακτήρας του της πλουτοκρατίας... Από Α6 και πάνω ίσως και πάλι οι γραμμές των είναι τόσο συντηρητικές που δεν προκαλλούν, ας πούμε όπως μια καλο-εξοπλισμένη πεντάρα... ή κανά Ε με AMG κιτ...
εγώ πάντως δεν φοβόμουνα με το ασημί S3 ποτέ και πουθενά και κανένας ποτέ δεν το πείραξε ακόμη και σε πολύ κακόφημες περιοχές....
-
@vellerefontis
Δεν τιθεται θεμα φοβου, καθοτι οι περιοχες που κινουμαι κυριως, δεν ειναι κακοφημες-υποβαθμισμενες...
Επιπλεον σε ωρες αιχμης πχ για τυχον δουλειες στο κεντρο ετσι κι αλλιως με διευκολυνει πολυ το Μετρο, οποτε, ουτε και εκει υπαρχει θεμα...
Απο την -οχι και τοσο μακρινη- εποχη ομως που ειχες το τελευταιο S3 εχουν αλλαξει πολλα στον τοπο μας.
Το οτι καποιοι απο εμας δεν το εχουν αισθανθει-βιωσει, ειτε εμεις οι ιδιοι, ειτε οι γνωστοι μας, δεν σημαινει οτι η κατασταση δεν παει απο το κακο στο χειροτερο...
Τελος εχει να κανει περισσοτερο και με μια συζητηση που ειχαμε κανει και απο κοντα...
Οταν για τους περισσοτερους συμπολιτες γυρω μας τα πραγματα εξελισονται απο σκατα μεχρι τραγικα, εμενα προσωπικα δεν θα μου δωσει ικανοποιηση να ψωνισω καινουργιο αυτοκινητο, (ακομα και εαν εχω ζεστο ετοιμο χρημα για αυτο τον σκοπο) οπως και να ψωνιζω γενικως με την συχνοτητα που το εκανα, ακομα και εαν τα οικονομικα μου δεν ειχαν επηρεαστει αρνητικα ουτε στο παραμικρο.
Πιο καλα θα ενιωθα πχ εαν εκανα ενα ταξιδι στο εξωτερικο, και μεταξυ αλλων, νοικιαζα πχ ενα παλαβο εργαλειο και το γυρναγα πισω με τα λινα...Εδω ομως σκεφτομαι ακομα και την παραπανω βενζινη που θα καψω, παροτι -μεχρι στιγμης τουλαχιστον- δεν εχω αναγκη να περιορισω τις μετακινησεις μου με το αυτοκινητο. Εχω μπει ομως στην γενικοτερη διαδικασια
της αυτοσυγκρατησης και εξοικονομησης, μιας και οι μερες που ερχονται, για τους περισσοτερους τουλαχιστον, μονο καλυτερες δεν φαινονται να ειναι... -
(σχετικά οφφ τοπικ) Εγώ 'φοβάμαι' και με το Α1 που οδηγώ όποτε ειμαι Ελλάδα. Αλλά πιο πολύ 'φοβάμαι' οτι θα 'φοβόμαστε' στο μέλλον να κυκλοφορήσουμε και με πιο 'ταπεινες' μάρκες.
Οι εποχές άλλαξαν και θα αλλάξουν ακόμα πιο πολύ. Απο τη μία μεριά βέβαια ειναι καλύτερα μιας και κάποτε έρθει μια ισορροπία που είχαμε χάσει όταν σχεδόν κάθε (οκ υπερβολή, αλλά απο 2 παραδείγματα γνωστών) απόφοιτος, για δώρο έπαιρνε ενα Α3 Αμπισιον (οχι Ατράκξιον φυσικά..) -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
(σχετικά οφφ τοπικ) Εγώ 'φοβάμαι' και με το Α1 που οδηγώ όποτε ειμαι Ελλάδα. Αλλά πιο πολύ 'φοβάμαι' οτι θα 'φοβόμαστε' στο μέλλον να κυκλοφορήσουμε και με πιο 'ταπεινες' μάρκες.
Οι εποχές άλλαξαν και θα αλλάξουν ακόμα πιο πολύ. Απο τη μία μεριά βέβαια ειναι καλύτερα μιας και κάποτε έρθει μια ισορροπία που είχαμε χάσει όταν σχεδόν κάθε (οκ υπερβολή, αλλά απο 2 παραδείγματα γνωστών) απόφοιτος, για δώρο έπαιρνε ενα Α3 Αμπισιον (οχι Ατράκξιον φυσικά..)Σιγα ρε παιδια.. Μια φορα πριν 10 μερες, ειχα δει εξω απο το Bronco εναν τυπο με ενα H3 που προσπαθουσε να περασει αναμεσα απο τον κοσμο κι αυτος αρχισε να τον γιουχαρει.. Πιστευω οτι μονο οταν προκαλεις τους αλλους, θα υπαρξει αντιδραση..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@vellerefontis
Δεν τιθεται θεμα φοβου, καθοτι οι περιοχες που κινουμαι κυριως, δεν ειναι κακοφημες-υποβαθμισμενες...
Επιπλεον σε ωρες αιχμης πχ για τυχον δουλειες στο κεντρο ετσι κι αλλιως με διευκολυνει πολυ το Μετρο, οποτε, ουτε και εκει υπαρχει θεμα...
Απο την -οχι και τοσο μακρινη- εποχη ομως που ειχες το τελευταιο S3 εχουν αλλαξει πολλα στον τοπο μας.
Το οτι καποιοι απο εμας δεν το εχουν αισθανθει-βιωσει, ειτε εμεις οι ιδιοι, ειτε οι γνωστοι μας, δεν σημαινει οτι η κατασταση δεν παει απο το κακο στο χειροτερο...
Τελος εχει να κανει περισσοτερο και με μια συζητηση που ειχαμε κανει και απο κοντα...
Οταν για τους περισσοτερους συμπολιτες γυρω μας τα πραγματα εξελισονται απο σκατα μεχρι τραγικα, εμενα προσωπικα δεν θα μου δωσει ικανοποιηση να ψωνισω καινουργιο αυτοκινητο, (ακομα και εαν εχω ζεστο ετοιμο χρημα για αυτο τον σκοπο) οπως και να ψωνιζω γενικως με την συχνοτητα που το εκανα, ακομα και εαν τα οικονομικα μου δεν ειχαν επηρεαστει αρνητικα ουτε στο παραμικρο.
Πιο καλα θα ενιωθα πχ εαν εκανα ενα ταξιδι στο εξωτερικο, και μεταξυ αλλων, νοικιαζα πχ ενα παλαβο εργαλειο και το γυρναγα πισω με τα λινα...Εδω ομως σκεφτομαι ακομα και την παραπανω βενζινη που θα καψω, παροτι -μεχρι στιγμης τουλαχιστον- δεν εχω αναγκη να περιορισω τις μετακινησεις μου με το αυτοκινητο. Εχω μπει ομως στην γενικοτερη διαδικασια
της αυτοσυγκρατησης και εξοικονομησης, μιας και οι μερες που ερχονται, για τους περισσοτερους τουλαχιστον, μονο καλυτερες δεν φαινονται να ειναι...αν καταλήξουμε στο να κρίνουμε πάλι τους άλλους από αυτά που ξοδεύουν για τον εαυτό του τότε πάλι όλη αυτή η φοβερά αρνητική εμπειρία δεν μας έμαθε τίποτες για το χρήμα και τις αρνητικές του πτυχές/// δηλαδή θα παραμείνουμε αδιόρθωτα ελληνάρες που ζηλεύουμε τον διπλανό μας και θέλουμε το κακό του αντί να προσπαθούμε να γίνουμε εμεις καλύτεροι και σοφότεροι...
Εξάλλου, τα υλικά αγαθά δεν προσφέρουν τίποτε άλλο παρά μία είδους πεζής χαράς σε σχέση με τα ουσιαστικά της ζωής οπότε αν κάποιος ή κάποια ξεδίνει με ή σε αυτά έχει άλλα μάλλον σοβαρότερα άλυτα θέματα μέσα του///
Οι εποχές είναι όντως πολύ δύκολες και θα γίνουν ακόμη πιο απαιτητικές στο μέλλον οπότε το ήθος και η φιλοσοφία των όλων πραγμάτων είναι εντελώς απαραίτητη και επ ουδενή κατακριταία. Ας αφήσουμε λοιπόν τον καθένα να έχει αυτό που πιστεύει ότι του αξίζει χωρίς βέβαια να καταπιέζει τους άλλους(πράγμα που αφήναμε καιρό τώρα να γίνεται - έχω φίλους που φοροδιαφεύγανε χρόνια κατά χιλιάδες ευρώ αλλά τους ενοχλούσε ο ρόλος μου στο Μετρό) και ας προσηλοθούμε στα ουσιώδη και σημαντικά.
Οπότε, όχι, δεν ντρέπομαι ούτε κρύβομαι από ανθρώπους που αδικήθηκαν γιατί έχω και προσωπικά αδικηθεί παράφορα από αυτή την κάκιστη κοινωνία στην οποία καλούμαστε τώρα να επιβιώσουμε... και κάτι τελευταίο! ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΣ ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΑΡΧΗΣΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ας μην περιμένουν λοιπόν κάποιον άλλον αν τους σώσει και ας προχωρήσουν μπροστά με ότι εφόδια έχουν όπως κάνανε πολλές γενιές πίσω μας...
-
Χέρι χέρι με το
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Χέρι χέρι με τοναι, σε είδαμε κι εσένα!
μα το Α3 είναι φοβερό αυτοκίνητο όμως! ΕΙλικρινά!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εγώ πάντως δεν φοβόμουνα με το ασημί S3 ποτέ και πουθενά και κανένας ποτέ δεν το πείραξε ακόμη και σε πολύ κακόφημες περιοχές....
τελείως φιλοσοφικά, απλά το S3 σε ασημί κιόλας που το είχες εσύ, χτυπούσε πολύ λίγο στο μάτι για κάτι ξεχωριστό πάνω του. (μάλιστα το ασημί κάλυπτε νίκελ λεπτομέρειες που σε ένα μαύρο ή lava grey θα 'χτυπούσαν' πάρα πολύ).
Επίσης θεωρείς ότι δεν προκαλούσες γιατί το ζούσες κάθε μέρα και όντως δεν είχε τόσο προκλητικό χρώμα (πχ κόκκινο, μαύρο, πορτοκαλί) και όντως για να είμαστε ειλικρινής δεν ένιωθες και τόσο ξεχωριστός σε σχέση με κάποιον που είχε το 'απλό' Α3.
Αντίθετα (όπως και μόνος σου έχεις διαπιστώσει) το sciroccoR χτυπάει ότι είναι διαφορετικό ακόμα και σταματημένο. Είναι και το χρώμα του ρε γαμώτο...όνειρο που.......προκαλεί.
Το νέο Α3 προσωπικά μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι προκαλεί.
Αν δεν ξέρεις πόσο κάνει και δεν πολυ-ασχολείσαι με αμάξια και τα παρακολουθείς μανιωδώς, με τα βίας θα το παρατηρήσεις. Ίσως απλά να προσέξεις ότι είναι ένα νέο αμάξι. Ίσως και από τους 4 κύκλους να καταλάβεις ότι πρόκειται για ένα αμάξι της τάξης των τουλάχιστον 20k € (χωρίς να μπορείς να καταλάβεις το ακριβές ποσό).Αυτό όμως είναι και το ωραίο στοιχείο και ο στόχος στο Α3 (κατ' εμέ).
ΥΓ: Εγκυκλοπαιδικά και ίσως να μην νοιάζει κανέναν αλλά εγώ θα το πω (
εγώ αν άλλαζα το Α3 8Ρ, δεν θα έπαιρνε το Α3 πάλι. Δεν μου προκαλεί τη διάθεση να το αποκτήσω, παρότι αυτό που βλέπω, καταλαβαίνω ότι μου αρέσει. Όχι όμως τόσο που θα θέλω να το αγοράσω.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
εγώ πάντως δεν φοβόμουνα με το ασημί S3 ποτέ και πουθενά και κανένας ποτέ δεν το πείραξε ακόμη και σε πολύ κακόφημες περιοχές....
τελείως φιλοσοφικά, απλά το S3 σε ασημί κιόλας που το είχες εσύ, χτυπούσε πολύ λίγο στο μάτι για κάτι ξεχωριστό πάνω του. (μάλιστα το ασημί κάλυπτε νίκελ λεπτομέρειες που σε ένα μαύρο ή lava grey θα 'χτυπούσαν' πάρα πολύ).
δεν είχα nickel στην μάσκα, ήταν μαύρη με μαύρα παράθυρα και frames...
Επίσης θεωρείς ότι δεν προκαλούσες γιατί το ζούσες κάθε μέρα και όντως δεν είχε τόσο προκλητικό χρώμα (πχ κόκκινο, μαύρο, πορτοκαλί) και όντως για να είμαστε ειλικρινής δεν ένιωθες και τόσο ξεχωριστός σε σχέση με κάποιον που είχε το 'απλό' Α3.
Αντίθετα (όπως και μόνος σου έχεις διαπιστώσει) το sciroccoR χτυπάει ότι είναι διαφορετικό ακόμα και σταματημένο. Είναι και το χρώμα του ρε γαμώτο...όνειρο που.......προκαλεί.
το σχήμα είναι που προκαλλεί και όχι τόσο το χρώμα εκτός αν μιλάμε για κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί και άσπρο άσπρο και παχί....
Το νέο Α3 προσωπικά μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι προκαλεί.
Αν δεν ξέρεις πόσο κάνει και δεν πολυ-ασχολείσαι με αμάξια και τα παρακολουθείς μανιωδώς, με τα βίας θα το παρατηρήσεις. Ίσως απλά να προσέξεις ότι είναι ένα νέο αμάξι. Ίσως και από τους 4 κύκλους να καταλάβεις ότι πρόκειται για ένα αμάξι της τάξης των τουλάχιστον 20k € (χωρίς να μπορείς να καταλάβεις το ακριβές ποσό).Αυτό όμως είναι και το ωραίο στοιχείο και ο στόχος στο Α3 (κατ' εμέ).
ΥΓ: Εγκυκλοπαιδικά και ίσως να μην νοιάζει κανέναν αλλά εγώ θα το πω (
εγώ αν άλλαζα το Α3 8Ρ, δεν θα έπαιρνε το Α3 πάλι. Δεν μου προκαλεί τη διάθεση να το αποκτήσω, παρότι αυτό που βλέπω, καταλαβαίνω ότι μου αρέσει. Όχι όμως τόσο που θα θέλω να το αγοράσω.
συμφωνώ λοιπόν ότι το νέο Α3 δεν είναι προκλητικό αυτοκίνητο, ούτε καν για την εποχή μας, και δηλώνω ευθαρσώς , ότι επειδή έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τις δύο προηγούμενες γενιές, σε αντίθεση με εσένα, θα το αγόραζα αύριο το πρωί με κλειστά τα μάτια...
οκ, μέχρι και την παράδοση, μετά θα ήθελα να το βλέπω!
ένα 1.8 TFSI Quattro DSG με active supension και όλο το συφερτό του MMI θα ήταν κούκλα!
-
Διαφωνώ απολύτως..
Όταν ο κάθε φτωχομπινές πούλαγε μούρη με τα δάνεια ήταν καλά;
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και τη ζωή του.
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Διαφωνώ απολύτως..Όταν ο κάθε φτωχομπινές πούλαγε μούρη με τα δάνεια ήταν καλά;
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και τη ζωή του.
Η Αudi είναι μια εταιρία που είναι ένα από τα κλασσικότερα παραδείγματα οικονομικής πολιτικής του συστήματος που υπηρέτησε και υπηρετεί ακόμη, που ήθελε τα λεφτά του φτωχομπινέ.
Συνεπώς μην μιλάς απαξιωτικά γιατί είτε φτωχομπινές, είτε πλουσιομπινές, και οι δύο μπινέδες είναι!
Επίσης ο τρόπος πληρωμής δεν παίζει κανένα ρόλο εφόσον ο πελάτης είναι πιστός στην υποχρέωση του. Και εγώ με δάνεια και δόσεις αγοράζω αυτοκίνητα και τα έχω ξεπληρώσει όλα. Και εξάλλου ο τρόπος πληρωμής είναι θέμα των διακανονισμών που γίνεται από την εταιρία και την τράπεζα. Δεν είδα ποτέ να δέχτηκαν όταν πήγα και τους είπα πως θα τους δίνω 10 ευρώ το μήνα για 99 χρόνια.Αudi ----> το πιο τρανταχτό παράδειγμα του ίδιου του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος.
Και αν η εταιρία αυτή δεν εκμεταλλευόταν το σύστημα, δεν θα βελτίωνε τόσο τα προιόντα της, τα οποία αγόραζε ο κάθε φτωχομπινές.Περί Α3 τώρα.
Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία C, καθώς είναι εκτός από συνολικά ολοκληρωμένο, και καλύτερο σε κάθε ξεχωριστό τομέα από τους αντιπάλους του. -
Επειδη κατηγορεις χωρις λογο την πολιτικη της audi θα κατηγορησω και εγω την πολιτικη ' κανω το κουραδι παξιμαδι'
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Διαφωνώ απολύτως..
Όταν ο κάθε φτωχομπινές πούλαγε μούρη με τα δάνεια ήταν καλά;
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και τη ζωή του.
Η Αudi είναι μια εταιρία που είναι ένα από τα κλασσικότερα παραδείγματα οικονομικής πολιτικής του συστήματος που υπηρέτησε και υπηρετεί ακόμη, που ήθελε τα λεφτά του φτωχομπινέ.
Συνεπώς μην μιλάς απαξιωτικά γιατί είτε φτωχομπινές, είτε πλουσιομπινές, και οι δύο μπινέδες είναι!
Επίσης ο τρόπος πληρωμής δεν παίζει κανένα ρόλο εφόσον ο πελάτης είναι πιστός στην υποχρέωση του. Και εγώ με δάνεια και δόσεις αγοράζω αυτοκίνητα και τα έχω ξεπληρώσει όλα. Και εξάλλου ο τρόπος πληρωμής είναι θέμα των διακανονισμών που γίνεται από την εταιρία και την τράπεζα. Δεν είδα ποτέ να δέχτηκαν όταν πήγα και τους είπα πως θα τους δίνω 10 ευρώ το μήνα για 99 χρόνια.Αudi ----> το πιο τρανταχτό παράδειγμα του ίδιου του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος.
Και αν η εταιρία αυτή δεν εκμεταλλευόταν το σύστημα, δεν θα βελτίωνε τόσο τα προιόντα της, τα οποία αγόραζε ο κάθε φτωχομπινές.Περί Α3 τώρα.
Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία C, καθώς είναι εκτός από συνολικά ολοκληρωμένο, και καλύτερο σε κάθε ξεχωριστό τομέα από τους αντιπάλους του.ρε Busso, επειδή στο ελλαδιστάν δεν έχουμε μεγάλες επιχειρήσεις μην αγνοούμε ότι όλες οι μεγάλες διεθνείς εταιρίες είναι απόλυτα συνδεδεμένες με το οικονιμκό γίγνεσθαι και ΔΕΝ θα μπορούσε να είναι αλλιώς... τι να κάνουμε τώρα. Έτσι είναι ο καπιταλισμός, αν λέγεται ακόμη έτσι αυτό που έχουμε. Δεν είναι θέμα Audi, και η Alfa Romeo και η μαμά της FIat είναι βυθισμένες μέσα σε μαφιόζικες δολοπλοκίες και πολιτκές απάτες εδώ και χρόνια αλλά την αγαπάς...
-
Επειδή ενδιαφέρομαι για το A3 αλλά σίγουρα θα δω και τον ανταγωνισμό.. Θα γράψω εν συντομία την εμπειρία μου από το V40, το οποίο είναι αρκετα άμεσως ανταγωνιστής. Νομίζω ότι τους υποψήφιους αγοραστές θα τους ενδιαφέρει..
Λοιπόν,
Σήμερα οδήγησα για 4 ώρες ένα V40 T4 summum...
Διαδρομή: Πειραιώς, Κηφισός, Παραλιακή μέχρι Βάρκιζα και πίσω Πειραιώς...Εντυπώσεις:
Μπαίνω, κλίνω πόρτα και αντιλαμβάνομαι αμέσως την καλή ποιότητα στο επίπεδο της ηχομόνωσης. Το κάθισμα πολύ αναπαυτικό και με καλή στήριξη του σώματος (και στο σημείο της μέσης..). Η αίσθηση που έχεις είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λιτό και ποιοτικό.. Επειδή η έκδοση ήταν η summum, η αίσθηση ήταν αρκετά πολυτελής. Ο πίνακας οργάνων (TFT) είναι όμορφος και ξεχωριστός.Χώροι: πίσω υπάρχει κάποιο θέμα με τα πόδια αλλά ρυθμίζοντας προσεκτικά το μπροστά κάθισμα (+ το τιμόνι), τελικά, δεν είναι και τόσο άσχημα πίσω… Δυο θα βολευτούν… Για μικροπράγματα υπάρχουν χώροι αλλά σε ένα ταξίδι που θα πάρεις-ρω π.χ. ένα καφέ και ένα νερό έχεις θέμα γιατί στις θήκες στις πόρτες δε χωράει μπουκάλι..
Στο δρόμο: στιβαρό, χωρίς κλίσεις για το 80% των ελλήνων οδηγών (εγώ μπήκα σε 2-3 στροφές που τις ήξερα με αρκετά χλμετρα και δεν πήρε την παραμικρή κλίση). Το τιμόνι (ειδικά στο dynamic) που το είχα ρυθμίσει, είχε σωστό βάρος αλλά όχι πολύ καλή πληροφόρηση.. Μου άρεσε πολύ η στεφάνη του τιμονιού.. σωστό πάχος και πολύ καλή ποιότητα στην αφή. Παρά τα 180 άλογα δεν σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ γρήγορο.. Απλώς ότι έχει επαρκή δύναμη για να προσπεράσει εύκολα.. Γενικώς δε θα σε κρεμάσει.. απλώς όταν ακούς 180 άλογα περιμένεις ένα μικρό GTI αλλά δεν… Σε αυτή την αίσθηση παίζει ρόλο και ο τρόπος που αποδίδει το τούρμπο… ομαλός… δηλαδή 100% Σουηδικός … Σαν αίσθηση είναι σα να οδηγάς ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο που χαμηλά είναι λίγο νωθρό. Ο λεβιές έχει καλό και ακριβές κούμπωμα. Το start and stop με μπέρδευε λίγο.. αλλά γενικότερα δουλεύει αρκετά καλά (σε ταχύτητα)..
Τα ηλεκτρονικά του συστήματα δουλεύουν άψογα. Γενικότερα είναι εμπειρία οδήγησης να δοκιμάσεις το city brake και το active lane assist… πραγματικά αισθάνεσαι ότι δε θα έχεις εύκολα ατύχημα ποτέ… είναι σα να σε προσέχει κάποιος… εμένα δε μου φάνηκαν υπερβολικά.. δηλαδή επενέβαιναν διακριτικά..
Συμπερασματικά θα έλεγα ότι είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει προσοχής και που σαν αίσθηση ποιότητας κύλισης αλλά και απτής ποιότητας κατασκευής είναι πάνω από τα συνηθισμένα της κατηγορίας (Meganne, Focus, C4 κτλ.)
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Επειδη κατηγορεις χωρις λογο την πολιτικη της audi θα κατηγορησω και εγω την πολιτικη ' κανω το κουραδι παξιμαδι'Καλά...και τα δύο είναι στρεβλά.
Απλά για τον 'απλό' πολίτη, το θέμα του δανείου είναι για μένα λάθος γιατί το δάνειο είναι λεφτά που θα σου έρθουν στο μέλλον και τα παίρνεις προκαταβολικά τώρα.
Δηλαδή...ακόμα και άτοκο δάνειο να σου δίνανε, που ξέρεις τι εισόδημα θα έχεις σε 2-3 χρόνια?
Προσωπικά γι' αυτό δε μου αρέσουν τα δάνεια. Γιατί ποντάρεις σε λεφτά που ΘΑ έρθουν ή ΘΑ εισπράξεις ή ΘΑ βγάλεις/αποταμιεύσεις.Σε εποχές ευημερίας, είχαμε όλοι της ψευδαίσθηση ότι θα είχαμε για πάντα δουλειά, (οπότε θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα).
Τώρα που πραγματοποιείται όντως το 'κακό όνειρο' που λέει ότι δεν είναι υποχρεωτικό να έχουμε όλοι δουλειά, εμφανίζονται τα προβλήματα.Αυτοί που έμειναν προσγειωμένοι και δεν κάνανε επιλογές που επέφεραν μεγάλα καθημερινά/ετήσια έξοδα, δεν έχουν δάνεια κτλ, έχουν απλώς λιγότερες πιθανότητες τις μέρες της κρίσης να στριμωχτούν οικονομικά. (όχι όμως τη σιγουριά)
Όμως χρηματο-οικονομικά, όπως είχε πει και ο vell σε μία συζήτηση, όταν αποταμιεύεις κάποια Χ λεφτά, ουσιαστικά 'φτωχαίνεις' την αγορά, οπότε και αν τα κάναμε όλοι 'μασούρι', σήμερα δε θα είχαμε ούτε cent τσακιστό να κυκλοφορεί στην αγορά.
Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι τόοοοσο απλά.
ξέεεεεεεεεφύγαμε.....
-
είτε έχει ρευστότητα είτε όχι το δάνειο πολλές φορές βολεύει για ποικίλους λόγους...
συνεπώς όποιος μιλάει για παξιμάδια κλπ κλαμπανιές όταν μπαίνει στην πρόταση το δάνειο , είτε δεν έχει ιδέα από οικονομικά είτε τα βρήκε τόσο στρωμένα που δεν αξίζει ούτε να πειραματιστεί λίγο παραπάνω...
-
Off Topic
Οι οικονομική επιστήμη έχει την LCPIH.
Τα δάνεια είναι προϊόντα που ωφελούν την ζωή μας αρκεί να χρησιμοποιούνται σωστά.
Οn Topic
Το Α3, αν και διακριτικό, το αντιλαμβάνομαι ως ένα καλά κατασκευασμένο προϊόν που έχει αρεκτά να προσφέρει σε κα΄ποιον που το επιλέγει συνειδητά. Υπάρχουν και άλλες επιλογές στη ακτηγορία οπότε ο καθένας αξιολογεί βάσει αναγκών και θέλω.
-
Ας γράψω και μία προσωπική άποψη που απέκτησα χθες εν μέσω επαγγελματικού ταξιδιού:
Μπήκα τυχαία σε Α3 που αγόρασε πρόσφατα ένας εξωτερικός συνεργάτης.
Πολύ ωραίο. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να δω κύληση κτλ. Πάντως η πρώτη αίσθηση που παίρνεις με το που μπαίνεις μέσα, είναι: κλασσικός audi σχεδιασμός εσωτερικού και χειριστήρια σε προβλεπόμενες θέσεις. (εγώ που έχω audi -Α3- δε δυσκολεύτηκα να βρω το οτιδήποτε από κουμπιά και χειρισμούς).Τα καθίσματα είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερα από τα δικά μου (Sline - bucket που έχουν και την επιπλέον ηλεκτρική ρύθμιση μέσης) κι ας ήταν τα 'απλά' της ambition(? - σπόρ τελοσπάντων) έκδοσης. Μου φάνηκαν ότι έχουν και καλύτερη στήριξη και είναι και πιο αναπαυτικά (πάντα σε σχέση με τα δικά μου).
Πολύ καλό αυτό γιατί με τα 'παλιά' καθίσματα κάπως πιάνεσαι μετά από αρκετές ώρες ταξίδι (χωρίς στάση).Το μόνο extra που έχει το αμάξι είναι xenon+led DRL ights, τα οποία όμως θυμίζουν πολύ Q3 και κάπως με χάλασε αυτό αν και το γενικό σύνολο ήταν ωραίο.
(ντάξει...εμένα με ξίνισε που δεν είχε σχεδόν κανένα άλλο έξτρα και θα ήθελα τα 'δικά μου' μπιχλιμπίδια, αλλά αυτό είναι εντελώς προσωπική παρατήρηση και απαίτηση)
Audi A3 (2012)