-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Νοικιάρικο Polo 1,2 tsiΔιαδρομή Ηράκλειο - Ρέθυμνο.
Εντυπωσιακό σε όλα του. Τρελάθηκα!!! 3 ενήλικες μέσα στο αμάξι αλλά οι είμασταν 'βαρβάτοι' άρα μπορούμε να μιλάμε για 4 άτομα. Πλεονέκτημα? Πολύ καλή συμπεριφορά με φορτίο. Στις στροφές δεν καταλάβαινε τίποτα, επιτάχυνε αρκετά καλά. Εντάξει μια καθυστέρηση στην αρχή όταν πατάς γκάζι, την έχει αλλά όπως και να το κάνουμε είναι αναμενόμενο και το Clio την έχει. Μειονέκτημα ? Δεν μπορούσα να το οδηγήσω στο όριο όπως θα ήθελα. Αν ήμουν μόνος μου θα του έκανα καλύτερη 'οδήγηση'. Ποιότητα υλικών στο εσωτερικό και συναρμολόγηση βάζω άριστα. Πολλές ψηφιακές ενδείξεις, πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, ειδικά για καφέδες, νερά κλπ κλπ, ντουλαπάκι συνοδικού που ψύχεται, διακόπτες που δείχνουν να είναι φτιαγμένοι από πολύ καλά υλικά. Ειλικρινά δεν είδα κάτι που δεν μου άρεσε. Ελπίζω να μην βγάλει προβλήματα, όπως οι προκάτοχοι.Μια απορία την έχω. Είναι το ίδιο μοτέρ που φοράει η Octavia 5? Κι αν ναι γιατί να μην έχει κι αυτό 6 ταχύτητες?
Overall
Το ίδιο είναι τι να αλλάζει ?Το octavia 5 1.2 tsi έχει 6άρι σαν του polo,τα αντίστοιχα fabia & ibiza έχουν 5άρι.Το μοτέρ το συγκεκριμένο γαζώνει κυριολεκτικά μεταξύ 2000-4500 σ.α.λ!Βέβαια μέχρι να μπει η τουρμπίνα,δηλαδή κάτω από τις 2000 σ.α.λ είναι νεκρό 0 απόκριση .Ποιοτικά είναι κορυφή στην κατηγορία του,επίσης είναι ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο.Από χώρους στο μέσο όρο.Οδηγικά είναι καλούτσικο αν δεν έχεις ανησυχίες και δεν το στρίβεις γενικώς,γιατί αλλιώς .Αν όμως έχεις οδηγήσει γρήγορα και με άγριες διαθέσεις αυτοκίνητα τύπου fiesta sport 1.6,mito,207,swift,clio,mazda 2 δεν συγκρίνεται είναι υποδεέστερο αισθητά.Επίσης έχει μάπα τιμόνι σε αίσθηση-πληροφόρηση .
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Νοικιάρικο Polo 1,2 tsiΔιαδρομή Ηράκλειο - Ρέθυμνο.
Εντυπωσιακό σε όλα του. Τρελάθηκα!!! 3 ενήλικες μέσα στο αμάξι αλλά οι είμασταν 'βαρβάτοι' άρα μπορούμε να μιλάμε για 4 άτομα. Πλεονέκτημα? Πολύ καλή συμπεριφορά με φορτίο.Που να το οδηγουσες και μονος σου δηλαδη...
Ο 1,2 tsi εξαρταται ΑΠΕΙΡΑ απο το φορτιο... το ποσα ατομα θα ειναι μεσα επηρεαζουν δραματικα την αποδοση του αυτοκινητου. Εγω με αλλους 2 τροφαντους μεσα, θελω να κατεβω κατω και να σπρωξω, και μετα να βαλω τα κλαμματα...
Ετσι οπως το οδηγησες το αμαξι ηταν ψοφιμι!
Αρα τα θα εφταναν και στην απο κατω σελιδα αν ησουν μονος σου! -
Ε καλά είπα ότι δεν το πίεσα δεν είπα δα ότι πήγαινα και με 60!!!! Το θέμα είναι αν εγώ πήρα μια στροφή με 80,90,100 μπορώ να ξέρω λόγω εμπειρίας ότι το αμάξι μπορεί να στρίψει την ίδια στροφή με πολύ παραπάνω χιλιόμετρα!!! Έστω και με λίγα χιλιόμετρα δείχνει τις ικανότητες του.
Γι αυτό είμαι σίγουρος για τα
-
...καταρχας 5αρι κιβωτιο εχει το νεο 90αρι Tsi (η φιμωμενη και φθηνοτρη εκδοση του 105)...
Που να οδηγουσες και το 105αρι Tsi δηλαδη με το 6αρι κιβωτιο... -
**BMW 320d (F30) **
(έρχεται σεντόνι...)
Μετά την 118i ζήτησα να δοκιμάσω για μια μέρα και τη 320d κι έτσι από τη Πέμπτη βράδυ μέχρι Παρασκευή βράδυ είχα μια F30, 320d.
Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως προκατειλημμένος μετά τη κρυάδα που έφαγα από την 118i, οπότε περίμενα να απογοητευτώ το ίδιο με την 320d.
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
Εμφάνιση
Η 320d που είχα ήταν η βασική έκδοση με τα εξής (ενδιαφέρον) έξτρα:
-Bluetooth
-Πακέτο φωτισμού που δημιουργεί ένα πολύ ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα στο εσωτερικόΗ νέα 3άρα από κοντά φαίνεται πιο όμορφη απ'ότι στις φωτογραφίες αν και από το πλάι ξενίζει λίγο η 'γαμψή' της μύτη. Επίσης με τα xenon το εμπρός μέρος αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Γενικώς φαίνεται και είναι πιο φρέσκια από την Ε90 εντός κι εκτός.
Στο εξωτερικό, εντυπωσιάζουν τα πίσω LED και συνολικά όλο το πίσω μέρος το οποίο είναι φουσκωμένο και πολύ όμορφα σχεδιασμένο, δίνοντάς της μια δυναμική παρουσία στο δρόμο.
Γενικώς φαίνεται πιο ώριμη από την Ε90 με πολύ πιο αρμονική σχεδίαση από την 1 F20. Η προσωπική μου επιλογή για το εξωτερικό είναι xenon + M-Pack, αλλά θα τα πούμε σε λίγο αυτά.
Στο εσωτερικό για μένα έχει γίνει η μεγαλύτερη βελτίωση από την Ε90. Το εσωτερικό σε κάνει να αναρωτηθείς πως μπορείς να κάνεις το τέλειο, τελειότερο κι αναφέρομαι στη ποιότητα κατασκευής. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, παντού μαλακά υλικά, ποιοτικά στην όψη τους και απίστευτη σχεδίαση. Πραγματικά το εσωτερικό έχει βελτιωθεί 150% από την Ε90. Ακόμα κι η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη και όλους τους διακόπτες τους βρίσκεις εκεί που περιμένεις. Το μοναδικό θέμα που προβληματίζει είναι το ότι δε μπορείς να δεις το κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης στο καντράν, δηλαδή την εξωτερική θερμοκρασία και τα χιλιόμετρα. Πρέπει να σηκώσεις λίγο το κεφάλι. Δεν έχω βρει ακόμα τη θέση που μπορείς με μια ματιά να δεις αυτά τα δεδομένα.
Θέλω λίγο να σταθώ στη θέση οδήγησης. Για άλλη μια φορά, απίστευτη. Σημαντικά βελτιωμένη. Πιο χαμηλή, πιο 'χωστή' με το κεντρικό τούνελ να σε περιβάλει κι έτσι ο λεβιές και το χειριστήριο του iDrive βρίσκεται εκεί που πρέπει. Ο όγκος του αυτοκινήτου στη πόλη όμως θέλει συνήθεια καθώς έχει φαρδύνει αισθητά σε σχέση με την Ε90, αλλά δε θα προβληματίσει όσο θα προβλημάτιζε μια F10 5άρα πχ. Το PDC (για πίσω τουλάχιστον) είναι must και πολύ καλό γιατί σου δίχνει την απόσταση πίσω, στη κεντρική οθόνη.
Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο άνετο, πιο μεγάλο και γενικότερα πιο ευρύχωρο. Επιτέλους έφτιαξαν το κατώφλι της πίσω πόρτας όπου όποιος μπαίνει στην Ε90 χτυπάει το κεφάλι του και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το πορτ-μπαγκάζ. Πίσω από τη θέση μου κάθομαι με...σταυροπόδι και οι πίσω θέσεις είναι ένα κλικ πιο ψηλά από τις μπροστινές, έτσι δίνει μια ωραία και πιο ξεκούραστη θέα προς τα έξω και δε νιώθεις 'εγκλωβισμένος'.
Στα των gadget τώρα. Πολύ εύχρηστο το iDrive παίδες. ΠΑΡΑ πολύ! Είναι στάνταρ στη 3άρα και βλέπεις τα πάντα. Πληροφορίες οχήματος (στάθμη λαδιού, διαστήματα service, κατάσταση οχήματος κλπ), ρυθμίσεις για τα πάντα, ραδιόφωνο με όλους τους σταθμούς αποθηκευμένους οπότε με ένα roll τους βρίσκεις και τέλος το ΠΟΛΥ χρήσιμο (αξίζει, βάλ'τε το) bluetooth. Συνδέεται με το τηλέφωνο και σου βγάζει τις τελευταίες κλήσεις σου στο κεντρικό καντράν κι με ένα roll & κλικ από το τιμόνι την επιλέγεις. Από την οθόνη δε, μπορείς να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.
Πάμε τώρα στην ουσία όμως...
Στο δρόμο
Αφού πήρα τη κάρτα-κλειδί στο χέρι, ξεκλείδωσα, έκατσα και ρύθμισα θέση οδήγησης, σταθμό (best ) και καθρέπτες πήγα να ξεκινήσω με πρώτη στο σασμάν. ΠΟΣΟ ψηλό σημείο αποσύμπλεξης μπορεί να έχει αυτό το αυτοκίνητο?
Αφού ξεκίνησα έμεινα έτσι -->
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ!
H δύναμη της συνήθειας.
Fixed.
-
Έχεις οδηγήσει την αντίστοιχη σε βενζίνη. Θα ήταν καλή σύγκριση.
Όπως και να το κάνουμε είναι ένα σκαλί πιο πάνω η 3 από την 1. Όπως μάλλον και η 5 από την 3. Αν μπορέσεις Νίκο θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου από την 5άρα. -
43Κ για 320 ντιζελ??
Τι λέτε ρε, παιρνω μτχ 997 S ή 996 tt -
Αρχιζω να διαβαζω και προβληματιζομαι, λεω μπας και την εχω αδικησει τη BMW?
(ωραια τα γραφεις BTW, well done...)Μετα καπου εκει επιασε τ ματι μου το 43Κ ( γελασα εκει που λες... και με αυτα τα χρηματα δεν του λειπει τιποτα εε?? ) και
α) αισθανθηκα φτωχομπινες
β) ξαναεστειλα την BMW εκει που την ειχα -
Σας απάντησα εδώ για να μη χαλάμε το τόπικ.
-
οταν πηγαινεις με ρυθμους 30+ lt/ 100km τοτε καταλαβαινεις οτι οδηγεις κατι σοβαρο....
θα ακολουθησει μινι (;) review με τιτλο :
ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άθλιο το ταμπλό υπό αυτή την οπτική γωνία. Σα να έχει βάλει ένα σεμαδάκι πίσω από μια τηλεορασίτσα.
Τη μπλε ρίγα δεν την σχολιάζω καν. -
τι? δλδ αυτο το εσωτερικο ειναι απο αυτοκινητο παραγωγης?νομιζα οτι ηταν μουλαρι κ ειχαν τα μαυρα καλυμματα απο πανω για να μη φανει το σχεδιο..
τελικα υπαρχουν κ χειροτερα απο το ροκκο μου..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οταν πηγαινεις με ρυθμους 30+ lt/ 100km τοτε καταλαβαινεις οτι οδηγεις κατι σοβαρο....θα ακολουθησει μινι (;) review με τιτλο :
ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!
Hyundai Getz 1.1 με 1η στον κόφτη;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
οταν πηγαινεις με ρυθμους 30+ lt/ 100km τοτε καταλαβαινεις οτι οδηγεις κατι σοβαρο....
θα ακολουθησει μινι (;) review με τιτλο :
ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!
Hyundai Getz 1.1 με 1η στον κόφτη;
Μιας και είπες για αυτό, οδήγησα πρόσφατα ένα και έμεινα. Ή χαλασμένο ήταν ή πρόκειται για απόλυτα ψόφιο αυτοκίνητο, σχεδόν επικίνδυνο μιας και δεν επιταχύνει με τίποτε.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
οταν πηγαινεις με ρυθμους 30+ lt/ 100km τοτε καταλαβαινεις οτι οδηγεις κατι σοβαρο....
θα ακολουθησει μινι (;) review με τιτλο :
ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!
Hyundai Getz 1.1 με 1η στον κόφτη;
Μιας και είπες για αυτό, οδήγησα πρόσφατα ένα και έμεινα. Ή χαλασμένο ήταν ή πρόκειται για απόλυτα ψόφιο αυτοκίνητο, σχεδόν επικίνδυνο μιας και δεν επιταχύνει με τίποτε.
Mαλλον χαλασμενο/κακοσυντηρημενο, ή καποιο προβλημα θα ειχε...
Ειχε πεσει στα χερια μου ενα εταιρικο -καινουργιο βεβαια, με μολις 30χλμ στο οδομετρο, ενα fl- και στο χρονικο διαστημα που το ειχα ηταν αρκετα αξιοπρεπες, και το γκαζι του, αλλα και στο συνολο ως supermini για τα λεφτα του...Tωρα βεβαια εαν κατεβηκες απο κανενα τουρμπατο, με τουλαχιστον 150αλογα και οδηγησες κατευθειαν αυτο, οι εντυπωσεις σου ειναι απολυτως αναμενομενες...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τι? δλδ αυτο το εσωτερικο ειναι απο αυτοκινητο παραγωγης?νομιζα οτι ηταν μουλαρι κ ειχαν τα μαυρα καλυμματα απο πανω για να μη φανει το σχεδιο..τελικα υπαρχουν κ χειροτερα απο το ροκκο μου..
Υπερβολές.
Το εσωτερικό της 3άρας είναι πανέμορφο.
Οι ρίγες αλλάζουν χωρίς κόστος κατά τη παραγγελία και η θέση της (στάνταρ) οθόνης, πολύ καλή.
-
Η κόκκινη ρίγα στο ταμπλό είναι σαν aftermarket επιλογή.
Καλύτερα ίδια χρώματα.
-
POP, o λαός σου σε περιμένει...
Ρε μπας και έβαλες χέρι σε gts;;
Οδήγησα....