Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όταν η Ferrari σταμάτησε το χειροκίνητο ακουγόταν ότι όλοι θα στραφούν στις Porsche. Κάτι τέτοιο φυσικά ποτέ δεν έγινε. Πέρισυ ή φέτος μάλιστα σημειώσε άνοδο στα οικονομικά της.
Τώρα το κάνει και η Porsche κάπως καθυστερημένα βέβαια. Το 70% από που προκύπτει ότι είναι ποζεράδες δεν το κατάλαβα. Ποός είναι αυτός που θα κρίνει κάποιον ως ποζερά ή χερά??
E, καλα αμα θεωρεις παραδειγμα προς μιμηση, μια κορυφαια εταιρεια με supercars, να 'προσκαλει' τους απανταχου υπερ-αμπαλους 'Loaded' (και μαγκια της σε αυτο) με την συνολικη αυξημενη φιλικοτητα, και λογω αυτοματων/διπλοσυμπλεκτων, ΑΛΛΑ, ταυτοχρονα, να αποκλειει τους πιουριστες, αυτους που θελουν την μεγιστη δυνατη συμμετοχη στα οδηγικα δρωμενα,
τι να καταλαβεις...?
Το οτι το κανει -κατα τα φαινομενα- σιγα-σιγα και η Porsche, (περα απο την λογικη της μειωσης ρυπων, κατι που θα μπορουσε να λειτουργησει εναλλακτικα με 2-3 μοντελα παραπανω να εφοδιαζονται με diesel πχ, ή εστω να προσφερει
χειροκινητες τις νεες GT3 κατοπιν παραγγελιας...) ειναι δυστυχως προφανες οτι γινεται κυριως υπο την πιεση περαιτερω πωλησεων, και διασφαλιση του μεριδιου αγορας, απο εταιρους ανταγωνιστες, που αναβαθμιζουν τις επιδοσεις τους με τα νεα κιβωτια...
Γιατι να κρυβομαστε? Αμπαλοσυνη rules πλεον, και το μεγαλυτερο μεριδιο των οικονομικα ισχυρων και ιδανικων(?) υποψηφιων τετοιων κατασκευων ειναι περισσοτερο αμπαλοι-ασχετοι με το 'αθλημα' απο ποτε...
Οι πιουριστες ηδη εχουν αρχισει και βρισκουν καταφυγιο σε κορυφαιες ιστορικες κατασκευες, και φυσικα δεν ειναι τυχαιο που οι πρωτες 911 (1964-1975 αν θυμαμαι καλα) , αλλα και μεχρι και την G-wagen, πλεον οχι απλα κοστιζουν μια περιουσια, αλλα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεθουν καποιες αξιολογες που να πωλουνται...
Δυστυχως, συνηθως αυτοι που ειναι, ή που εχουν δει 'επι το εργον' τους χεραδες, καταλαβαινουν την διαφορα...
Οι υπολοιποι απλα νομιζουν οτι καταλαβαινουν την διαφορα, ή απλα δεν βρισκουν καμμια διαφορα, και λογο προτιμησης του χειροκινητου...
Φυσικα θα ξαναπω για αλλη μια φορα, ουτε κακο ειναι, ουτε ελλειψη...ανδρικης τιμης ειναι ΝΑ ΜΗΝ εισαι χερας.
Το κακο ειναι να ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ τον αποκλεισμο τους ομως, (ολων οσων 'πανε τα χερια τους') οπως σιγα-σιγα κανουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες αυτοκινητων, χαριν διασφαλισης πωλησεων και ευκολιας επιτευξης καλυτερων-διαστημικων πλεον επιδοσεων ...
P.S Κατα τα αλλα ο morpheus με εχει υπερκαλυψει, με τα παραδειγματα και τις τοποθετησεις του, επ' αυτου...