-
-
-
http://4drivers.gr/archives/5218?fb_act ... n_ref_map=[]
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απ΄ότι έχω καταλάβει και οι χεράδες και οι ποζεράδες θέλουν ημιαυτόματο.Χειροκίνητο θέλουν αυτοί που το παίζουν χεράδες.
Τελευταία έχω μάθει τόσα πολλά για μένα... και όλα μόνο απο το κιβώτιο ταχυτήτων που προτιμώ...
Καταπληκτικό...Βρε παλικάρι μου καλό, άκουσε λίγο το argument. Έρχεται η Porsche και η κάθε Porsche και εξελίσσουν ένα σωρό συστήματα (κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, αεροδυναμική) για να γίνει το αυτοκίνητο το ταχύτερο δυνατό εντός ενός πλαισίου κόστους. Και πάει το γαμωκιβώτιο το χειροκίνητο και τους χαλάει την μανέστρα γιατί χάνουν από αυτό όσο χρόνο κέρδισαν από όλα τα άλλα! Και άντε πες ότι κάνουν την καρδιά τους πέτρα και δεν το βάζουν. Βλέπουν όμως ότι με το ημιαυτόματο περνάει και τις προδιαγραφές ρύπων πολύ ευκολότερα. Και πάλι δεν πείθεται η διοίκηση γιατί είναι ξεροκέφαλη. Βλέπουν όμως μετά ότι το 80-90% των πελατών προτιμούν τα αντίπαλα ημιαυτόματα. Ε το βάζουν το ημιαυτόματο ή δεν το βάζουν μετά;
Μου λες τους λόγους που θέλουν να το βάζουν... σου λέω ΟΚ no prob with that (άσχετα αν απο τους λόγους που αναφέρεις μόνο ο 1ος με αφορά σαν αγοραστή) αλλα ας κρατήσουν παράλληλα και την δυνατότητα χειροκίνητου...
Ακόμη και αν standard εξοπλίζεται με ημιαυτόματο... Ακόμα και αν χρεώνουν εξτρά (ω τι ειρωνεία) το χειροκίνητο... Ακόμα και αν είναι 0,2 sec πιο αργό απο το standard auto (λες και τόσα χρόνια δεν ήταν συνήθως πιο αργές οι αυτόματες εκδόσεις, παρόλα αυτά τις έβγαζαν)...
Δεν καταλαβάινω ούτε γιατί πρέπει να υπάρχει argument ούτε γιατί πρέπει να είμαι wannabe...Όπως ακριβώς έγραψε και ο Coyot, που προτιμάει PDK αλλά θα ήθελε να την δεί και σε μανιουαλ, είναι αυτοκίνήτα για γούστα...
Δεν μπορεί να δίνεις ένα σκασμό λεφτά για λόγους απόλαυσης, να μπορείς να επιλέξεις ότι μαλακισμένο συνδυασμό χρώματος και πουτσοδέρματος θέλεις, και να μην έχεις τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν μπορεί να δίνεις ένα σκασμό λεφτά για λόγους απόλαυσης, να μπορείς να επιλέξεις ότι μαλακισμένο συνδυασμό χρώματος και πουτσοδέρματος θέλεις, και να μην έχεις τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου...Φυσικά και μπορείς για δύο λόγους. Πρώτον το πουτσόδερμα φέρνει λεφτά γιατί πολύς κόσμος διαλέγει διαφορετικούς συνδυασμούς και δεύτερον και κυριότερον δεν θέλει εξέλιξη και διαφορετική μηχανολογική μελέτη, γραμμή παραγωγής κλπ. Αν δεν κάνω λάθος, την τελευταία χρονιά που η Ferrari California προσφέρονταν με χειροκίνητα, αυτό πούλησε 2... όχι 2%... 2 τεμάχια! Ε πως θες μετά η εταιρεία να το συνεχίσει; Εκτός αν θέλεις να κρατάνε μια γραμμή παραγωγής μόνο για σένα και να στο χρεώνουν σαν να ήταν διαμαντένιο.
-
Το θέμα είναι αλλού ΙΜΗΟ και αφορά στο αν έχει τελικά νόημα αυτό:
Έρχεται η Porsche και η κάθε Porsche και εξελίσσουν ένα σωρό συστήματα (κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, αεροδυναμική) για να γίνει το αυτοκίνητο το ταχύτερο δυνατό εντός ενός πλαισίου κόστους.
Από κει και πέρα, αν ο στόχος του κάθε GTRS-SR71 είναι το κυνήγι του κάθε δεκάτου, καλώς το δίνουν μόνο με ό,τι πιο γρήγορο υπάρχει. Όποιος θέλει κάτι διαφορετικό, προσπερνάει το μοντέλο αυτό και παίρνει κάτι που το κάνει κούκου.
Κατά την γνώμη μου, το να γκρινιάζουμε γιατί δεν βγαίνει με χειροκίνητο σασμάν, αβάνς και άγκυρα για πολλά g είναι σαν να την λέμε στην ρολλς που δεν δίνει μπετόν-αρμέ ανάρτηση στην Shadow.
-
Το θεμα των απόλυτων επιδόσεων άντε να το δεχτούμε στις κορυφαιες και απόλυτες εκδόσεις... αλλά όπως φαίνεται το αυτόματο-θες-δεν-θες περνάει σιγά σιγά και προς τα κάτω...
Σαν να λέμε τέρμα τα cabrio/spider απο δω και πέρα...
Τι? Το βρίσκετε απόλαυση να κυκλοφορείτε ξεσκέπαστοι (και να πληρώνετε αδρά γι'αυτό)...?
Στα @@ μας... το κάμπριο είναι βαρύτερο, καίει περισσότερο και -το βασικότερο- δεν έχει τις επιδόσεις που εμείς σκιζόμαστε να βγάλουμε...
(ναι, αλλά τα γκάμπρια πουλάνε )Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκτός αν θέλεις να κρατάνε μια γραμμή παραγωγής μόνο για σένα και να στο χρεώνουν σαν να ήταν διαμαντένιο.Αν είναι τόσο τραγικά τα ποσοστά τότε προφανώς και δεν έχουν άλλη επιλογή... το 70-30 πάντως, χωρίς νά είμαι και στη τσέπη τους, δεν θα το έλεγα τραγικό... άντε να δούμε που θα κλείσει και αυτή η γενιά γιατί την επόμενη δεν την βλέπω...
Μαζί με το χειρόφρενο, στου χαντάκ'... -
Οι μόνες πραγματικά οικτρές καινοτομίες στην νέα (991) 911 είναι:
-η ηλεκτρικώς (αντί υδραυλικώς) υποβοηθούμενη κρεμαγέρα που, απ' ό,τι λενε, έχει νοθεύσει την κορυφαία αίσθηση του τιμονιού της 911 (η οποία και ήταν σχεδόν 'τα μισά λεφτά' του αυτοκινήτου)
-η εξάλειψη του χειρόφρενου. ΔΕΝ εξυπηρετεί τίποτα εργονομικώς, χαλάει μία συνήθεια που δεν έβλαπτε σε τίποτα. -
Έχει φτάσει στα όριά του κόνσεπτ 911, ή οι άνθρωποι που το κατευθύνουν αυτή τη στιγμή?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έχει φτάσει στα όριά του κόνσεπτ 911, ή οι άνθρωποι που το κατευθύνουν αυτή τη στιγμή?Τους τελείωσαν οι ιδέες?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όταν η Ferrari σταμάτησε το χειροκίνητο ακουγόταν ότι όλοι θα στραφούν στις Porsche. Κάτι τέτοιο φυσικά ποτέ δεν έγινε. Πέρισυ ή φέτος μάλιστα σημειώσε άνοδο στα οικονομικά της.
Τώρα το κάνει και η Porsche κάπως καθυστερημένα βέβαια. Το 70% από που προκύπτει ότι είναι ποζεράδες δεν το κατάλαβα. Ποός είναι αυτός που θα κρίνει κάποιον ως ποζερά ή χερά??E, καλα αμα θεωρεις παραδειγμα προς μιμηση, μια κορυφαια εταιρεια με supercars, να 'προσκαλει' τους απανταχου υπερ-αμπαλους 'Loaded' (και μαγκια της σε αυτο) με την συνολικη αυξημενη φιλικοτητα, και λογω αυτοματων/διπλοσυμπλεκτων, ΑΛΛΑ, ταυτοχρονα, να αποκλειει τους πιουριστες, αυτους που θελουν την μεγιστη δυνατη συμμετοχη στα οδηγικα δρωμενα,
τι να καταλαβεις...?Το οτι το κανει -κατα τα φαινομενα- σιγα-σιγα και η Porsche, (περα απο την λογικη της μειωσης ρυπων, κατι που θα μπορουσε να λειτουργησει εναλλακτικα με 2-3 μοντελα παραπανω να εφοδιαζονται με diesel πχ, ή εστω να προσφερει
χειροκινητες τις νεες GT3 κατοπιν παραγγελιας...) ειναι δυστυχως προφανες οτι γινεται κυριως υπο την πιεση περαιτερω πωλησεων, και διασφαλιση του μεριδιου αγορας, απο εταιρους ανταγωνιστες, που αναβαθμιζουν τις επιδοσεις τους με τα νεα κιβωτια...
Γιατι να κρυβομαστε? Αμπαλοσυνη rules πλεον, και το μεγαλυτερο μεριδιο των οικονομικα ισχυρων και ιδανικων(?) υποψηφιων τετοιων κατασκευων ειναι περισσοτερο αμπαλοι-ασχετοι με το 'αθλημα' απο ποτε...
Οι πιουριστες ηδη εχουν αρχισει και βρισκουν καταφυγιο σε κορυφαιες ιστορικες κατασκευες, και φυσικα δεν ειναι τυχαιο που οι πρωτες 911 (1964-1975 αν θυμαμαι καλα) , αλλα και μεχρι και την G-wagen, πλεον οχι απλα κοστιζουν μια περιουσια, αλλα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεθουν καποιες αξιολογες που να πωλουνται...Δυστυχως, συνηθως αυτοι που ειναι, ή που εχουν δει 'επι το εργον' τους χεραδες, καταλαβαινουν την διαφορα...
Οι υπολοιποι απλα νομιζουν οτι καταλαβαινουν την διαφορα, ή απλα δεν βρισκουν καμμια διαφορα, και λογο προτιμησης του χειροκινητου...
Φυσικα θα ξαναπω για αλλη μια φορα, ουτε κακο ειναι, ουτε ελλειψη...ανδρικης τιμης ειναι ΝΑ ΜΗΝ εισαι χερας.
Το κακο ειναι να ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ τον αποκλεισμο τους ομως, (ολων οσων 'πανε τα χερια τους') οπως σιγα-σιγα κανουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες αυτοκινητων, χαριν διασφαλισης πωλησεων και ευκολιας επιτευξης καλυτερων-διαστημικων πλεον επιδοσεων ...P.S Κατα τα αλλα ο morpheus με εχει υπερκαλυψει, με τα παραδειγματα και τις τοποθετησεις του, επ' αυτου...
-
Τα τσουβαλιάσματα για 'άμπαλους' (και εν τέλει flame baits) είναι πολύ βαρετά και ενοχλητικά
Αν νομίζεις ότι εσύ τα σκέφτηκες και κατέχεις το ζήτημα καλύτερα από την Ferrari και την Porsche, τι να πω...Προσωπικά θα συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, ότι δεν είναι δυνατόν να σου προσφέρει σαν option με επιπλέον κόστος δέρμα από πέος φάλαινας, που λέει ο λόγος, αλλά όχι χειροκίνητο κιβώτιο. Από εκεί και πέρα, όποιος νομιζει ότι όλη τη διαφορά την κάνει το γαμημένο το κιβώτιο και ότι εκεί που θα αγόραζε πχ. 458 δεν την αγοράζει επειδή δεν έχει 'χτένι', μάλλον πλανάται πλάνην οικτράν και έχει αναγορεύσει εαυτόν σε ueber χερά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Όταν η Ferrari σταμάτησε το χειροκίνητο ακουγόταν ότι όλοι θα στραφούν στις Porsche. Κάτι τέτοιο φυσικά ποτέ δεν έγινε. Πέρισυ ή φέτος μάλιστα σημειώσε άνοδο στα οικονομικά της.
Τώρα το κάνει και η Porsche κάπως καθυστερημένα βέβαια. Το 70% από που προκύπτει ότι είναι ποζεράδες δεν το κατάλαβα. Ποός είναι αυτός που θα κρίνει κάποιον ως ποζερά ή χερά??E, καλα αμα θεωρεις παραδειγμα προς μιμηση, μια κορυφαια εταιρεια με supercars, να 'προσκαλει' τους απανταχου υπερ-αμπαλους 'Loaded' (και μαγκια της σε αυτο) με την συνολικη αυξημενη φιλικοτητα, και λογω αυτοματων/διπλοσυμπλεκτων, ΑΛΛΑ, ταυτοχρονα, να αποκλειει τους πιουριστες, αυτους που θελουν την μεγιστη δυνατη συμμετοχη στα οδηγικα δρωμενα,
τι να καταλαβεις...?Το οτι το κανει -κατα τα φαινομενα- σιγα-σιγα και η Porsche, (περα απο την λογικη της μειωσης ρυπων, κατι που θα μπορουσε να λειτουργησει εναλλακτικα με 2-3 μοντελα παραπανω να εφοδιαζονται με diesel πχ, ή εστω να προσφερει
χειροκινητες τις νεες GT3 κατοπιν παραγγελιας...) ειναι δυστυχως προφανες οτι γινεται κυριως υπο την πιεση περαιτερω πωλησεων, και διασφαλιση του μεριδιου αγορας, απο εταιρους ανταγωνιστες, που αναβαθμιζουν τις επιδοσεις τους με τα νεα κιβωτια...
Γιατι να κρυβομαστε? Αμπαλοσυνη rules πλεον, και το μεγαλυτερο μεριδιο των οικονομικα ισχυρων και ιδανικων(?) υποψηφιων τετοιων κατασκευων ειναι περισσοτερο αμπαλοι-ασχετοι με το 'αθλημα' απο ποτε...
Οι πιουριστες ηδη εχουν αρχισει και βρισκουν καταφυγιο σε κορυφαιες ιστορικες κατασκευες, και φυσικα δεν ειναι τυχαιο που οι πρωτες 911 (1964-1975 αν θυμαμαι καλα) , αλλα και μεχρι και την G-wagen, πλεον οχι απλα κοστιζουν μια περιουσια, αλλα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεθουν καποιες αξιολογες που να πωλουνται...Δυστυχως, συνηθως αυτοι που ειναι, ή που εχουν δει 'επι το εργον' τους χεραδες, καταλαβαινουν την διαφορα...
Οι υπολοιποι απλα νομιζουν οτι καταλαβαινουν την διαφορα, ή απλα δεν βρισκουν καμμια διαφορα, και λογο προτιμησης του χειροκινητου...
Φυσικα θα ξαναπω για αλλη μια φορα, ουτε κακο ειναι, ουτε ελλειψη...ανδρικης τιμης ειναι ΝΑ ΜΗΝ εισαι χερας.
Το κακο ειναι να ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ τον αποκλεισμο τους ομως, (ολων οσων 'πανε τα χερια τους') οπως σιγα-σιγα κανουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες αυτοκινητων, χαριν διασφαλισης πωλησεων και ευκολιας επιτευξης καλυτερων-διαστημικων πλεον επιδοσεων ...P.S Κατα τα αλλα ο morpheus με εχει υπερκαλυψει, με τα παραδειγματα και τις τοποθετησεις του, επ' αυτου...
Εστειλες email να τους τα λες;
-
Έχει πνιγεί στην αλαζονεία λέμε...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα τσουβαλιάσματα για 'άμπαλους' (και εν τέλει flame baits) είναι πολύ βαρετά και ενοχλητικά
Αν νομίζεις ότι εσύ τα σκέφτηκες και κατέχεις το ζήτημα καλύτερα από την Ferrari και την Porsche, τι να πω...Aυτα που λενε αναγνωρισμενοι δοκιμαστες, γνωστες του χωρου, περα απο πρωην/νυν οδηγους αγωνων (και φυσικα περα απο οτι τα ασπαζομαι και εγω ως απλως αλλος ενας ανησυχος οδηγος...) ειναι flame baits, ενοχλητικα και βαρετα...
Οταν γραφονται για τα καλα manual οτι ειναι -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Όταν η Ferrari σταμάτησε το χειροκίνητο ακουγόταν ότι όλοι θα στραφούν στις Porsche. Κάτι τέτοιο φυσικά ποτέ δεν έγινε. Πέρισυ ή φέτος μάλιστα σημειώσε άνοδο στα οικονομικά της.
Τώρα το κάνει και η Porsche κάπως καθυστερημένα βέβαια. Το 70% από που προκύπτει ότι είναι ποζεράδες δεν το κατάλαβα. Ποός είναι αυτός που θα κρίνει κάποιον ως ποζερά ή χερά??E, καλα αμα θεωρεις παραδειγμα προς μιμηση, μια κορυφαια εταιρεια με supercars, να 'προσκαλει' τους απανταχου υπερ-αμπαλους 'Loaded' (και μαγκια της σε αυτο) με την συνολικη αυξημενη φιλικοτητα, και λογω αυτοματων/διπλοσυμπλεκτων, ΑΛΛΑ, ταυτοχρονα, να αποκλειει τους πιουριστες, αυτους που θελουν την μεγιστη δυνατη συμμετοχη στα οδηγικα δρωμενα,
τι να καταλαβεις...?Το οτι το κανει -κατα τα φαινομενα- σιγα-σιγα και η Porsche, (περα απο την λογικη της μειωσης ρυπων, κατι που θα μπορουσε να λειτουργησει εναλλακτικα με 2-3 μοντελα παραπανω να εφοδιαζονται με diesel πχ, ή εστω να προσφερει
χειροκινητες τις νεες GT3 κατοπιν παραγγελιας...) ειναι δυστυχως προφανες οτι γινεται κυριως υπο την πιεση περαιτερω πωλησεων, και διασφαλιση του μεριδιου αγορας, απο εταιρους ανταγωνιστες, που αναβαθμιζουν τις επιδοσεις τους με τα νεα κιβωτια...
Γιατι να κρυβομαστε? Αμπαλοσυνη rules πλεον, και το μεγαλυτερο μεριδιο των οικονομικα ισχυρων και ιδανικων(?) υποψηφιων τετοιων κατασκευων ειναι περισσοτερο αμπαλοι-ασχετοι με το 'αθλημα' απο ποτε...
Οι πιουριστες ηδη εχουν αρχισει και βρισκουν καταφυγιο σε κορυφαιες ιστορικες κατασκευες, και φυσικα δεν ειναι τυχαιο που οι πρωτες 911 (1964-1975 αν θυμαμαι καλα) , αλλα και μεχρι και την G-wagen, πλεον οχι απλα κοστιζουν μια περιουσια, αλλα ειναι και πολυ δυσκολο να βρεθουν καποιες αξιολογες που να πωλουνται...Δυστυχως, συνηθως αυτοι που ειναι, ή που εχουν δει 'επι το εργον' τους χεραδες, καταλαβαινουν την διαφορα...
Οι υπολοιποι απλα νομιζουν οτι καταλαβαινουν την διαφορα, ή απλα δεν βρισκουν καμμια διαφορα, και λογο προτιμησης του χειροκινητου...
Φυσικα θα ξαναπω για αλλη μια φορα, ουτε κακο ειναι, ουτε ελλειψη...ανδρικης τιμης ειναι ΝΑ ΜΗΝ εισαι χερας.
Το κακο ειναι να ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ τον αποκλεισμο τους ομως, (ολων οσων 'πανε τα χερια τους') οπως σιγα-σιγα κανουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες αυτοκινητων, χαριν διασφαλισης πωλησεων και ευκολιας επιτευξης καλυτερων-διαστημικων πλεον επιδοσεων ...P.S Κατα τα αλλα ο morpheus με εχει υπερκαλυψει, με τα παραδειγματα και τις τοποθετησεις του, επ' αυτου...
κικιζα ... όσοι άμπαλοι είναι αυτοί είσαι και εσύ .-
μόνο που αυτοί έχουν το μαρούλι να το παίζουν χεράδες ενώ εσύ το παίζεις χεράς στα διάφορα φόρα...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εστειλες email να τους τα λες;
Το εχουν κανει αλλοι, επαγγελματιες του χωρου, πολυ πριν απο εμενα, (Chris Harris, Τiff Needel πχ), και μαλιστα δημοσιως...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κικιζα ... όσοι άμπαλοι είναι αυτοί είσαι και εσύ .-
μόνο που αυτοί έχουν το μαρούλι να το παίζουν χεράδες ενώ εσύ το παίζεις χεράς στα διάφορα φόρα...
Ετσι ακριβως (ΝΟΤ)... Μονο που δεν δηλωσα, ουτε υπονοησα χερας...Απλως δεν ειμαι αμπαλος, να νομιζω οτι ΣΕ ΟΛΑ τα χειροκινητα, 'ανακατευεις την σουπα'...
Κατα τα αλλα, το πιο ευκολο ειναι να ανασκευαζεις λεγομενα μου και να τα προσαρμοζεις, οπως θελεις εσυ...
Τυπικη προσεγγιση πολλων χρηστων στα fora... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα τσουβαλιάσματα για 'άμπαλους' (και εν τέλει flame baits) είναι πολύ βαρετά και ενοχλητικά
Αν νομίζεις ότι εσύ τα σκέφτηκες και κατέχεις το ζήτημα καλύτερα από την Ferrari και την Porsche, τι να πω...Aυτα που λενε αναγνωρισμενοι δοκιμαστες, γνωστες του χωρου, περα απο πρωην/νυν οδηγους αγωνων (και φυσικα περα απο οτι τα ασπαζομαι και εγω ως απλως αλλος ενας ανησυχος οδηγος...) ειναι flame baits, ενοχλητικα και βαρετα...
Οταν γραφονται για τα καλα manual οτι ειναι -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εστειλες email να τους τα λες;
Το εχουν κανει αλλοι, επαγγελματιες του χωρου, πολυ πριν απο εμενα, (Chris Harris, Τiff Needel πχ), και μαλιστα δημοσιως...
Και τι τους απαντησαν;
Porsche Forum