-
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
Nέες εκπτώσεις μεγαλύτερες.Π.χ fiesta 1.25 trend 5d 10500,1.4 trend 10900,fiesta 1.4 tdci trend 5d 12650,focus 1.0 125ps trend 15150,focus 1.6 150ps trend 15450,focus 182ps sport 19850,grand c-max 1.6 150ps trend 17250.Πάρε κόσμε . -
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του B-MAX http://www.inews.gr/112/apo-13115-evro- ... -B-MAX.htm
Πολύ καλό deal το 1.0 ecoboost 120ps trend με 15280€ ή το πλούσιο titanium με 16410€. -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
,focus 1.6 150ps trend 15450τσαμπα
κ κανά 17 θα έχει η πιο πλουσια έκδοση -
-
Τι μάσκα είναι αυτή, έλεος, φέρνει σε Brabham 60s style... μεγάλο φέιςπαλμ.
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
οφφισιαλυ, η πρώτη φορά που συμφωνώ με τον φ'μαν'91. Καιρός ήτανΕλααααα αφου ξερω οτι με συμπαθεις κατα βαθος!!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2075621/Τα πιο ολοκληρωμενα μαζι με τη c5 σε καπως λογικες τιμες περυσι τον Ιουνιο που ψαχναμε αμαξι seg D για τον πατερα του κολλητου.. Ποτε δε χωνεψα την 'μαουνοσχεδιαση' του..
-
Το νέο Ford Focus RS και το νέο Mustang θα διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα
http://www.autoblog.gr/2012/10/19/next- ... me-engine/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα πιο ολοκληρωμενα μαζι με τη c5 σε καπως λογικες τιμες περυσι τον Ιουνιο που ψαχναμε αμαξι seg D για τον πατερα του κολλητου.. Ποτε δε χωνεψα την 'μαουνοσχεδιαση' του..
Δεν ειναι μαουνοσχεδιαση ειναι class.
@Mustang-Νεο RS απο οτι εχω διαβασει 2.3 θα βαλουν στο νεο RS...
-
Αυτό το άθλιο club ford είναι δυνατό να έχει κλείσει μήνας και να γράφει ότι κάνει Updating...
-
η λεξη αθλιο ειναι λιγο
-
όπως και η λέξη ελεεινό.
Χάλια μαύρα και στη Φορδ με λουκέτα/απολύσεις σε Βέλγιο και ίσως Αγγλία...
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
:offtopicviii: Αυτό το άθλιο club ford είναι δυνατό να έχει κλείσει μήνας και να γράφει ότι κάνει Updating...Δε πληρωνουν για να κανουν το update για αυτο και παιρνει τοσο καιρο επειδη τα ιδια τα μελη το φτιαχνουν που λογικα θα ειναι πολυ απασχολημενα ατομα.
-
Καλησπέρα!!
Καλώς σάς βρήκα παιδιά!,αυτό είναι το πρώτο μύνημα που θα γράψω,και θα χρειαστώ τήν βοήθεια σας.
Εχω αγοράσει εδώ και 1 χρόνο σχεδόν,μεταχειρισμένο ένα φιέστα του 2002, και έχω ένα πρόβλημα,μερικές φορές όταν είναι κρύα η μηχανή του αυτοκινήτου,και το έχω έν κινήσει,στα πρώτα χιλιόμετρα, σε κάποια αλλάγή ταχύτητας που θα κάνω, θα μου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα,και θα μου βγάλει τήν ένδειξη σφάλματος eac fail, και αναγκαστικά θα πρέπει να σταματήσω,και να σβήσω,και να ξαναβάλω μπρός το αμάξι,προκειμένου να δουλέψει ξανά σωστά ο κινητήρας,αλλά το λαμπάκι δέν σβήνει αμέσως,αλλά μετά από κάποια ώρα.
Αυτό το κάνει μόνο όταν είναι κρύος ο κινητήρας,και στα πρώτα 15-20 λεπτά λειτουργίας του, υπόψιν ότι άνοιξη,και καλοκαίρι δέν έκανε τίποτα απολύτως, αλλά τώρα που το πρωί,και αργά το βράδυ,έχει κρύο,τώρα ξεκίνησε να τα κάνει,τι μπορεί να φταίει? όταν βάζω πρώτη φορά φορά μπρός τήν μηχανή το αφήνω μισό λεπτό να δουλέψει και μετά ξεκινάω με μικρή ταχύτητα,και μάξιμουμ 2500 στροφές.Οταν ζεσταθεί καλά η μηχανή δουλεύει εντάξει,μήπως χρειάζεται περισσότερη προθέρμανση ο κινητήρας πρίν το κινήσω το αμάξι??
Ευχαριστώ!!!
-
Τα αυτοκινητα εδω και 20+ χρονια δε θελουν προθερμανση. Πηγαινε να το διαβασουν με διαγνωστικο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
ΠΟΛΥ 'μεγαλα χερια' και ωραιες στιγμες, με καταστασεις που θυμιζουν Rally, εκει στα τελη 70's αρχες 80's, στα καλυτερα τους...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τα πιο ολοκληρωμενα μαζι με τη c5 σε καπως λογικες τιμες περυσι τον Ιουνιο που ψαχναμε αμαξι seg D για τον πατερα του κολλητου.. Ποτε δε χωνεψα την 'μαουνοσχεδιαση' του..
Δεν ειναι μαουνοσχεδιαση ειναι class.
Οντως τρελο μπας κλας.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα πιο ολοκληρωμενα μαζι με τη c5 σε καπως λογικες τιμες περυσι τον Ιουνιο που ψαχναμε αμαξι seg D για τον πατερα του κολλητου.. Ποτε δε χωνεψα την 'μαουνοσχεδιαση' του..
Δεν ειναι μαουνοσχεδιαση ειναι class.
Οντως τρελο μπας κλας.
Μιλαει και ο φαν του Μαζωνακη απο το γκουτσι φορεμα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα αυτοκινητα εδω και 20+ χρονια δε θελουν προθερμανση. Πηγαινε να το διαβασουν με διαγνωστικο.Sent from my Neo V using Tapatalk.
πως γινεται αυτο?κ βεβαια θελουν προθερμανση.στο δικο μου,εχει ανεβασμενο ρελαντι για καποια δευτερολεπτα κ μολις πεσει το ρελαντι μπορεις να ξεκινησεις.εννοειται απο το εγχειριδιο χρηστη αυτα..
κ εννοειται μεχρι να ερθει σε καταλληλη θερμοκρασια το λαδι κ το νερο,πηγαινουμε χαλαρα..
το ιδιο κ στην μοτοσυκλετα μου.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
Τα αυτοκινητα εδω και 20+ χρονια δε θελουν προθερμανση. Πηγαινε να το διαβασουν με διαγνωστικο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
πως γινεται αυτο?κ βεβαια θελουν προθερμανση.στο δικο μου,εχει ανεβασμενο ρελαντι για καποια δευτερολεπτα κ μολις πεσει το ρελαντι μπορεις να ξεκινησεις.εννοειται απο το εγχειριδιο χρηστη αυτα..
κ εννοειται μεχρι να ερθει σε καταλληλη θερμοκρασια το λαδι κ το νερο,πηγαινουμε χαλαρα..
το ιδιο κ στην μοτοσυκλετα μου..Άλλο πράγμα λες εσύ Κωνσταντίνε. Προθέρμανση = σταματημένος στο ρελαντί ή και με λίγο γκάζι. Όπως δεκαετία 80! Αυτά φυσικά και δεν χρειάζονται και μάλιστα κάνουν κακό σε καταλύτη! Εσύ αναφέρεσαι σε ήρεμη οδήγηση μέχρι να ζεσταθεί. Εντελώς διαφορετικό πράγμα!
FORD FORUM