-
Το χω δει εγώ...
Ακόμα και να συμφωνήσει ο ιδιοκτήτης να υπάρξει κάποιου είδους αγοραπωλησία, πρέπει να ανοίξεις την πόρτα που την έχουν κτίσει και να νοικιάσεις γερανό για να το κατεβάσεις.
Το χω σκεφτεί ήδη. -
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Μια και το εφερε η κουβεντα..
Στο διπλανο τετραγωνο υπαρχει ενας κινηματογραφος που σταματησε να λειτουργει το 1973,και απ οσο ξερω εχει μεσα το μηχανημα προβολης.
Το τηλεφωνο του οικοπεδουχου υπαρχει σε εμφανες σημειο.Επιπλεον,το συγκεκριμενο κτιριο ειχε μετατραπει στην πορεια σε συνεργειο,οποτε μπορει να ενδιεφερε καποιους ως γκαραζ(εφοσον το νοικιαζει φυσικα)
Αν ενδιαφερεται κανεις,ευχαριστως να του υποδειξω το σημειο.
Οπότε μπορεί να φτιαχτεί ένα drive in cinema εποχής!!!
-
Αν υπάρχει κάποιος/α φρεσκομπαμπάς/ φρεσκομαμά που να χρειάζεται πράγματα όπως: παρκοκρέβατο (ελάχιστα χρησιμοποιημένο), στράτα, μπιμπερό (διάφορα), αλλαξιέρα που προσαρμόζεται στα κάγκελα του κρεβατιού, βρεφικό κάθισμα ασφαλείας για μπάνιο, τρίκυκλο ποδηλατάκι με χειραγωγό και διάφορα άλλα χρήσιμα ψιλικοκό σχετικά με την ηλικία αυτή, να ειδοποιήσει είτε εδώ, είτε με π.μ.
Πιάνουν χώρο στην αποθήκη και είναι κρίμα, ενώ κάποιος μπορεί να τα χρειάζεται.
Όλα τα προαναφερθέντα, χαρίζονται, με την προϋπόθεση να έρθει ο όποιος ενδιαφερόμενος να τα παραλάβει -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
ψάχνω για αγορά ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗΣ SUPER 8 φυσικά σε πλήρη λειτουργία.
Εχω αλλα δεν ξερω αν λεοτουργει...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
καν της μια δοκιμή.
Δυστυχώς, δεν δουλεύει
-
@cortinakias: Το δικό σου δεν ήταν αυτό? (Το Cortina που πούλησες λέω, που βρίσκεται πάνω στο τρέιλερ)
viewtopic.php?f=5&t=14786&start=1440
-
-
Πινακιδες υπουργειου και λεσχης και αντικας και Φιλπα και πρασινα αλογα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2944600/ -
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ction.html
-
Μερικα εργαλεια για το γκαραζ. Ποτε δεν μπορεις να εχεις αρκετα....
http://xa.yimg.com/kq/groups/9040557/65 ... pdfhttp://
-
Ψάξε για 'outillage specifique Citroen DS' να γέλάσουμε κι άλλο...
-
Απορία - παράπονο
Στα events που διοργανώνονται από τους φορείς και τις διάφορες λέσχες ιστορικών οχημάτων απουσιάζει εμφατικά η κατηγορία potential historic. Νομίζω μόνο ο ΣΙΣΑ αποτελεί εξαίρεση. Αυτοκίνητα όπως peugeot 205, 106 rallye 1.3, MX5 NA, alfa romeo 75, spider, clio williams, lancia delta και άλλα 'κλασσικά' (αλλά όχι ιστορικά) αυτοκίνητα, που έχουν την ατυχία να μην έχουν συμπληρώσει το όριο των 30 ετών, απουσιάζουν από σχετικές εκδηλώσεις. Δεν είναι κρίμα να πρέπει να περιμένουμε 5,10 και 15 χρόνια ακόμα για να τα δούμε και να τα θαυμάσουμε;
Από την στιγμή που αφενός μπορούν να συμμετέχουν σε δική τους κατηγορία (εκτός συναγωνισμού που λένε) και αφετέρου να ενισχύσουν οικονομικά τις λέσχες σε καιρούς χαλεπούς αλλά και να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο, δεν καταλαβαίνω προς τι ο αποκλεισμός. Ούτε μολύνουν ούτε κλέβουν τη δόξα των ιστορικών. -
δυστυχως, σε λιγο καιρο...θα παψουν...να κυκλοφορουν οι παλιες delta, alfa75 , peugeot 205, glf km2, opel kadett gsi, ford escort turbo, clio... mercedes 190 2.3 16v, bmw e30....να πω κι αλλα? με τετοιους μαλακες υπουργους που εχουμε τι περιμενουμε? αναγκαζουν το κοσμο και τα παραταει απο δω κι απο κει.. στη καλυτερη περιπτωση γινονται drift, στη χειροτερη τα παιρνουν οι γυφτοι για παλιοσιδερα.δεν ειναι δηλαδη το κυριο προβλημα οι λεσχες... απο αλλου ξεκιναει. βγαλτε τα φωτογραφια ..μεχρι τα Χριστουγεννα που θα κυκλοφορουν γιατι μετα... πιο ευκολα θα βλεπεις lancia beta στη γυρα... παρα alfa romeo A75
-
Το οριο ηλικιας των 30 ετω το οριζει η FIVA.
Σε αρκετους αγωνες τωρα τελευταια, οχι μονο του ΣΙΣΑ, δεχονται πιο καινουργια αυτοκινητα εκτος συναγωνισμου.Καποια λιγα αυτοκινητα θα σωθουν. Οι αποσυρσεις φταινε σε μεγαλο βαθμο για την εξαφανηση αυτων των αυτοκινητων.
-
@takis beta
Εσύ αναφέρεσαι στο απαράδεκτο καθεστώς των τελών κυκλοφορίας και των τεκμηρίων που αφορά στα μεγάλου κυβισμού οχήματα (επομένως και στα παραπάνω κλασσικά που δεν φέρουν ιστορικές πινακίδες) και συμφωνούμε. Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν οι λέσχες να δώσουν κίνητρα στους κατόχους των 'κλασσικών' οχημάτων να μην τα πετάξουν για παλιοσίδερα. Λογικό είναι αυτός που έχει στην κατοχή του μία άλφα ρομέο 75 του 1992 (και που αντιλαμβάνεται την ιστορία της 75 και έχει το μεράκι να ασχοληθεί και να συμμετάσχει σε εκδηλώσεις) να την πετάξει και να αγοράσει ένα αμιγώς ιστορικό, από την στιγμή που θα πρέπει να περιμένει 10 χρόνια για να μπορεί να συμμετέχει σε τέτοιες εκδηλώσεις. Αλλά στο τέλος θα καταλήξουμε όπως πολύ εύστοχα γράφεις τα ιστορικά να είναι περισσότερα από τα μελλοντικά ιστορικά. Κι επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, τέτοια αυτοκίνητα που ούτε σύγχρονα είναι (οικονομικά, ασφαλή κλπ) ούτε έχουν τα πλεονεκτήματα των ιστορικών (ιστορικές πινακίδες, μειωμένα τέλη, μειωμένα ασφάλιστρα), πολύ εύκολα καταλήγουν άμορφες μάζες σιδερικών.
Οι λέσχες θα έπρεπε να αποτελούν λύση στο πρόβλημα και όχι απλά μέρος του προβλήματος.
Και ειλικρινά μου προξενεί εντύπωση από την στιγμή που και οι ίδιες θα ενισχύονταν οικονομικά.ΥΓ: Δεν υπαινίσσομαι ότι θα πρέπει να αλλάξει προς τα κάτω το όριο των 30 ετών. Αλλά από την άλλη μία άλφα ρομέο 75 ή μία λάντσια ντέλτα δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε όπως ένα τογιότα άουρις ή ένα σιτροέν c1. Θα πρέπει να βρουν και αυτά τα αυτοκίνητα τη θέση τους στο χώρο του ιστορικού (ερασιτεχνικού) μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Αλλά από την άλλη μία άλφα ρομέο 75 ή μία λάντσια ντέλτα δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε όπως ένα τογιότα άουρις ή ένα σιτροέν c1. Θα πρέπει να βρουν και αυτά τα αυτοκίνητα τη θέση τους στο χώρο του ιστορικού (ερασιτεχνικού) μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα.Συγνωμη, αλλα δεν υπαρχει αυτο που λες.
Αν αξιζουν καποια αυτοκινητα περισσοτερο απο καποια αλλα, θα υπαρξουν οι αντιστοιχοι ιδιοκτητες που θα τα διατηρησουν. Απο τις 75 και τις Δελτα, σιγουρα σε 5-10 χρονια θα επιζησουν μερικες 'καλες εκδοσεις' (75 τουρμπο, τριλιτρες, οπως και οι Δελτα integrale, HF turbo.) Οι απλες 'λαικες' εκδοσεις θα εξαφανιστουν, οπως γινοταν παντα.
-
Ίσως θα μπορούσε να μπει μια κατηγορία για αυτοκίνητα ηλικίας 20 έως 30 ετών, εφόσον είναι περιορισμένης παραγωγής
ή παραγωγής ομολογκασιόν.Έτσι θα διασωθεί μια 75 Turbo ,μια 325 Ε30 ή ένα Sunny 2.0 Gti αλλά όχι ένα Sunny 1.3 toy 91 ή π.x.τα 'αγαπημένα'μου Escort και Orion 1.4 της ίδιας περιόδου. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Αλλά από την άλλη μία άλφα ρομέο 75 ή μία λάντσια ντέλτα δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε όπως ένα τογιότα άουρις ή ένα σιτροέν c1. Θα πρέπει να βρουν και αυτά τα αυτοκίνητα τη θέση τους στα όποια classic car events στην Ελλάδαfixed.
Αν αξιζουν καποια αυτοκινητα περισσοτερο απο καποια αλλα, θα υπαρξουν οι αντιστοιχοι ιδιοκτητες που θα τα διατηρησουν. Απο τις 75 και τις Δελτα, σιγουρα σε 5-10 χρονια θα επιζησουν μερικες 'καλες εκδοσεις' (75 τουρμπο, τριλιτρες, οπως και οι Δελτα integrale, HF turbo.) Οι απλες 'λαικες' εκδοσεις θα εξαφανιστουν, οπως γινοταν παντα.
Αυτό που απασχολεί εμένα δεν είναι αν θα υπάρξουν 10,20,100 ιδιοκτήτες που θα διατηρήσουν τις 'καλές εκδόσεις' για τα επόμενα 5 και 10 χρόνια μέχρι να πάρουν το πιστοποιητικό (προφανώς και θα υπάρξουν), αλλά το ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μεράκι (τώρα, όχι σε 10 χρόνια) να συμμετέχουν με τα κλασσικά τους οχήματα σε αντίστοιχες εκδηλώσεις (χωρίς να ζητούν κάτι περισσότερο) και βρίσκουν την πόρτα των διοργανωτών κλειστή.
Στην τελική και οι ιδιοκτήτες αυτοί τα ωραία τους χρήματα θα δώσουν, δεν θα πάρουν. Επίσης, και ως θεατής γιατί πρέπει να περιμένω η 75 ή η integrale να γίνει 30 ετών και να μην μπορώ να τις βλέπω να τρέχουν όσο είναι 20, 24 και 26;
Όλα τα παραπάνω είναι εσωτερικό θέμα των φορέων που διοργανώνουν τις εκδηλώσεις. Δεν χρειάζεται να αλλάξει και το Σύνταγμα για να προστεθούν μία ή δύο κατηγορίες κλασσικών οχημάτων (εκτός συναγωνισμού). -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Επίσης, και ως θεατής γιατί πρέπει να περιμένω η 75 ή η integrale να γίνει 30 ετών και να μην μπορώ να τις βλέπω να τρέχουν όσο είναι 20, 24 και 26;Θεατες σε αγωνες ρεγκιουλαριτυ γενικα δεν εχω πετυχει. Μονο σε κανενα ιστορικο Ακροπολις.
75 και αλλες νεοτερες Αλφες μπορεις να δεις στις εκδηλωσεις της λεσχης Αλφα Ρομεο και Alfisti.gr και πολλες Δελτονες μπορεις να δεις στις εκδηλωσεις του HF Club.
Ο Σισα και то Lancia Club, κανουν αγωνες που δεχονται και νεοτερα αυτοκινητα.
-
Θα μπορούσα να το βάλω στα βίντεο, αλλά φοβάμαι ότι το μοντέλο μπορεί να είναι νεότερο απο το 1983...
Πάντως άμα είσαι γλήγορος τίποτα δεν μπορεί να σε εμποδίσει...Θαυμάστε τον:
http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... tira-turbo
-
Είναι γεγονός ότι πρέπει να έχουμε τα κατάλληλα μέσα για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα.
ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]