-
Μας φαίνεται μικρή η χρηματική ψαλίδα μεταξύ Α3 και golf αλλά δεν είναι,γιατί οι τιμές αφορούν το 3-θυρο Α3,το 5-θυρο sportback θα είναι άλλα +1000.Οπότε η πραγματική διαφορά τιμής είναι γύρω στο 4000χιλιαρο .Το golf στις εκδόσεις 1.4 tsi 122 & 140 καθώς και το 1.6 tdi έχει καλές τιμές.Τα μικρά 1.2 tsi είναι κάπως τσιμπημένα(προσωπικά πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι άλλα 1000€ κάτω).Επίσης κάπου ειπώθηκε πως το v40 είναι στα ίδια χρηματα ή και λίγο κάτω.Αυτό είναι λάθος.π.χ golf 1.4 tsi 140 5d generation 20290 & golf 1.6 tdi generation 20270,όταν το αντίστοιχα ισοδύναμο αλλά και 200 κιλά βαρύτερο v40 1.6 t3 150 kinetic έχει 22470€ και το 1.6 d2 kinetic 23370€.Δηλαδή 2000€ και 3000€ παραπάνω κοστίζει ενα v40 από το golf στις ίδιες εκδόσεις με ίδιο εξοπλισμό .Αν δε,συγκρίνουμε μεταξύ highline & momentum η ψαλίδα ανοίγει και άλλο. .Το θέμα για να το καταλάβουμε πρακτικά έχει ως εξής.Λέμε ή λέγεται πως θεωρητικά το golf κατατάσεται ανάμεσα σε αυτοκίνητα τύπου focus,megane,astra στο κάτω άκρο και με τα A3,1 ΣΕΙΡΑ,Α-class,v40 στο άνω άκρο.Αυτό γίνεται και τιμολογιακά στην πράξη .Ειναι περίπου 3000€ ακριβότερο από τα πρώτα και 3000-4000€ περίπου φτηνότερο από τα δεύτερα.Τοσο απλό.Το αν δικαιολογείται εξαρτάται από τον καθένα πως το βλέπει.Για μένα δικαιολογείται.Το θεωρώ σαν αμάξι,σαν σύνολο καλύτερο από ένα focus ή megane και χειρότερο από την Α-CLASS ή το Α3. Διαφωνεί κανείς με αυτά που γράφω ?Ημουν ξεκαθαρος νομίζω.
-
Οι τιμες ειναι αρκετά χαμηλότερες.......εμενα μου ζήτησαν 24 χιλιαρικα τον Μάιο για ενα 6αρι tdi με dsg χωρις ίχνος ντροπής....βεβαια δεν το πηρα και τωρα μου στέλνουν SMS! Η πιπιλα του μεταχερισμενου με αξία πέθανε. βλεπω δεν λεμε τιποτα για τον άξονα- την ταμπακέρα!- ολα αυτα τα καθίσματα με τα συρτάρια και τα αυτοματα χειρόφρενο και δεν ξερω τι αλλο τα εχει και το c4 ehdi μου.ποιοτικα δεν κανει τσικ και οι αλλαγές δεν ειναι dsg αλλα δεν ειναι ενα κακο κιβωτιο........και κανει 4000 χιλιαρικα κατω απο το γκολφ. Οποιος νομίζει οτι 4 χιλιαρικα ειναι λίγα , ας παει να βγάλει 4 χιλιαρικα ! Σας το λεει καποιος που δεν βγάζει 4 χιλιαρικα πολυ δυσκολα ! Η καταναλωση μου στην πολη trip computer einai 6 Ειναι σαφές οτι το πριμιουμ μοντελο θα ειναι το Α3 , αυτο δείχνει η επιλογη άξονα, που ειναι και καλυτερη για τις ελληνικές αστικές συνθήκες. Ειναι φανερό οτι το γκολφ θα περάσει δύσκολες ωρες τωρα που τελειώνει πανευρωπαικα η εταιρική πώληση- αλλα και το Α3 και το v40 και το a class - ποσά v40 έχετε δει στον δρομο ? παμε πάλι ¨ ποσά καινουργια αουρις , focus, c4 ?
2 η 3 η 4 χιλιαρικα ειναι πλεον ΠΟΛΛΑ λεφτα με τον βασικό στα 586 ευρω .......για αυτοκινητα που απο αξιοπιστία αποδείχτηκαν χειρότερα των προσδοκιών του πελάτη, προς Θεού δεν λέω οτι το αυτοκινητο η η μαρκα ειναι αναξιόπιστο , ίσα ίσα λ αλλα 4 χιλιαρικα ειναι πολλα. Απόδειξη ειναι οτι αμα πούλησω μετα απο 5 χρονια το c4 θα παρω 7 χιλιαρικα ας πουμε και απο το γκολφ θα παρω 8 χιλιαρικα .......τα πράγματα ειναι δυσκολα για ολους πλεον και λυπάμαι . Φαινεται καλο αμαξι , αλλα και vw μαλλον το θεωρεί καμένη γενιά .......άξονας ! -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Οι τιμες ειναι αρκετά χαμηλότερες.......εμενα μου ζήτησαν 24 χιλιαρικα τον Μάιο για ενα 6αρι tdi με dsg χωρις ίχνος ντροπής....βεβαια δεν το πηρα και τωρα μου στέλνουν SMS! Η πιπιλα του μεταχερισμενου με αξία πέθανε. βλεπω δεν λεμε τιποτα για τον άξονα- την ταμπακέρα!- ολα αυτα τα καθίσματα με τα συρτάρια και τα αυτοματα χειρόφρενο και δεν ξερω τι αλλο τα εχει και το c4 ehdi μου.ποιοτικα δεν κανει τσικ και οι αλλαγές δεν ειναι dsg αλλα δεν ειναι ενα κακο κιβωτιο........και κανει 4000 χιλιαρικα κατω απο το γκολφ. Οποιος νομίζει οτι 4 χιλιαρικα ειναι λίγα , ας παει να βγάλει 4 χιλιαρικα ! Σας το λεει καποιος που δεν βγάζει 4 χιλιαρικα πολυ δυσκολα ! Η καταναλωση μου στην πολη trip computer einai 6 Ειναι σαφές οτι το πριμιουμ μοντελο θα ειναι το Α3 , αυτο δείχνει η επιλογη άξονα, που ειναι και καλυτερη για τις ελληνικές αστικές συνθήκες. Ειναι φανερό οτι το γκολφ θα περάσει δύσκολες ωρες τωρα που τελειώνει πανευρωπαικα η εταιρική πώληση- αλλα και το Α3 και το v40 και το a class - ποσά v40 έχετε δει στον δρομο ? παμε πάλι ¨ ποσά καινουργια αουρις , focus, c4 ?
2 η 3 η 4 χιλιαρικα ειναι πλεον ΠΟΛΛΑ λεφτα με τον βασικό στα 586 ευρω .......για αυτοκινητα που απο αξιοπιστία αποδείχτηκαν χειρότερα των προσδοκιών του πελάτη, προς Θεού δεν λέω οτι το αυτοκινητο η η μαρκα ειναι αναξιόπιστο , ίσα ίσα λ αλλα 4 χιλιαρικα ειναι πολλα. Απόδειξη ειναι οτι αμα πούλησω μετα απο 5 χρονια το c4 θα παρω 7 χιλιαρικα ας πουμε και απο το γκολφ θα παρω 8 χιλιαρικα .......τα πράγματα ειναι δυσκολα για ολους πλεον και λυπάμαι . Φαινεται καλο αμαξι , αλλα και vw μαλλον το θεωρεί καμένη γενιά .......άξονας !Συμφωνώ απόλυτα ότι το C4 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο...αλλά το Golf είναι καλύτερο...Τώρα το αν δικαιολογούνται τα 4000 επιπλέον είναι άλλο θέμα...
Πιστεύω όμως ότι δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες...Το αυτόματο C4 για παράδειγμα με τα 156 άλογα είναι πιο αργό στα 0-100 από το Golf 1.4 με τα 140 άλογα...Επίσης έχει κατά 150 ευρώ περισσότερα τέλη κυκλοφορίας, μεγαλύτερη κατανάλωση και κοστίζει 23.500 (Exclusive) όταν η highline του Golf DSG κοστίζει 24.500. Άρα η διαφορά τους δεν είναι 4.000 αλλά 1.000..
Και να σημειώσω ότι ΔΕΝ έχω GOLF... -
Μάλλον δεν πρόσεξες ότι ο φίλος γράφει για το 1,6D e-Hdi
Όσο αφορά το 1,6Thp Exclusive έχει αρχική 23,500 ... και με κάποιες τρελές εκπτώσεις βγαίνει αν δεν κάνω λάθος κάτω από 20,000 .
και όπως λές και εσύ ' Άρα η διαφορά τους δεν είναι 1000euro αλλά πάνω από 4000.Επίσης έχει ηλεκτρικά καθίσματα με ... Massage ...
Και να σημειώσω ... ότι ΕΧΩ GOLF
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
**2 η 3 η 4 χιλιαρικα ειναι πλεον ΠΟΛΛΑ λεφτα με τον βασικό στα 586 ευρω **.......για αυτοκινητα που απο αξιοπιστία αποδείχτηκαν χειρότερα των προσδοκιών του πελάτη, προς Θεού δεν λέω οτι το αυτοκινητο η η μαρκα ειναι αναξιόπιστο , ίσα ίσα λ αλλα 4 χιλιαρικα ειναι πολλα. Απόδειξη ειναι οτι αμα πούλησω μετα απο 5 χρονια το c4 θα παρω 7 χιλιαρικα ας πουμε και απο το γκολφ θα παρω 8 χιλιαρικα .......τα πράγματα ειναι δυσκολα για ολους πλεον και λυπάμαι . Φαινεται καλο αμαξι , αλλα και vw μαλλον το θεωρεί καμένη γενιά .......άξονας !
Για τα bold θα συμφωνησω...σχεδον. Αν εχεις με τον βασικο των 586ευρω 18κ στην τσεπη, τα 2κ για κατι καλυτερο, εαν το θελεις, μπορεις να βρεις με χρηματοδοτηση. Μιλαμε οτι σιγουρα πρεπει να εχεις 18κ. Δεν μιλαμε για κανενα ταληρο χιλιαδες ευρω, και να ψαχνεις να βρεις καν-δυο χιλιαρικα ακομα...
Κατα τα αλλα ειναι ξεκαθαρα θεμα προσωπικης επιλογης...
Υπαρχουν δυο -γενικως- κατηγοριες υποψηφιων αγοραστων, κατα την γνωμη μου...Αυτοι που κοιτουν πρωτιστως το φθηνοτερο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, και το επιλεγουν χωρις δευτερη σκεψη, και αυτοι, που το ψαχνουν λιγο περισσοτερο, και μπορουν τελικα να βρουν/εκτιμησουν, ΠΟΥ πανε τα εξτρα λεφτα που θα δωσουν για ενα Golf στην προκειμενη...Σε οτι αφορα την μεταπωληση, το παραδειγμα ειναι ατυχες. Μια προσεχτικη ματια σε αγγελιες μτχ θα σε διαφωτισει καλυτερα.
Περα απο αυτο ομως, η υπεροχη του σε σχεση ειδικα με την C4 ειναι αναμφιβολη. Θελεις στον τομεα της κυλισης, της συνολικης ανεσης (ναι η VAG με το νεο Golf ξεπερασε τους Γαλλους με τα citroen, στα της ανεσης, απιστευτο, αλλα αληθινο...)
της συνολικης ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, της καλυτερης οδικης συμπεριφορας, της καλυτερης εργονομιας και φινιρισματος στο εσωτερικο.
Τωρα εαν καποιοι, ΔΕΝ βλεπουν αυτες τις διαφορες, ή δεν τους νοιαζει που δεν θα τις εχουν, αυτο ειναι αλλο θεμα...
Δεν σημαινει ομως οτι δεν υπαρχουν κιολας. -
υψηλή μεταπώληση δεν υφίσταται για κανένα πλέον...
ευκολότερη μας έχει μείνει πλέον! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Περα απο αυτο ομως, η υπεροχη του σε σχεση ειδικα με την C4 ειναι αναμφιβολη. Θελεις στον τομεα της κυλισης, της συνολικης ανεσης (ναι η VAG με το νεο Golf ξεπερασε τους Γαλλους με τα citroen, στα της ανεσης, απιστευτο, αλλα αληθινο...)
της συνολικης ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, της καλυτερης οδικης συμπεριφορας, της καλυτερης εργονομιας και φινιρισματος στο εσωτερικο.Πότε το οδήγησες ? ( για το 7 μιλάμε ή κάνω κάποιο λάθος ? ) Γιατί την καραμέλα αυτή την διάβαζα και εγώ σε πολλά περιοδικά αλλά δεν την είχα δει στην πράξη στις παλιότερες εκδόσεις.
Α! και μην ξεχάσω ,** στα λεφτά του** παίρνεις C5 Thp με την ηλεκτρουδραλικοενεργητικονερουλοπλασματική ανάρτηση .
Τι λέμε για άνεση ? -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Περα απο αυτο ομως, η υπεροχη του σε σχεση ειδικα με την C4 ειναι αναμφιβολη. Θελεις στον τομεα της κυλισης, της συνολικης ανεσης (ναι η VAG με το νεο Golf ξεπερασε τους Γαλλους με τα citroen, στα της ανεσης, απιστευτο, αλλα αληθινο...)
της συνολικης ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, της καλυτερης οδικης συμπεριφορας, της καλυτερης εργονομιας και φινιρισματος στο εσωτερικο.Πότε το οδήγησες ? ( για το 7 μιλάμε ή κάνω κάποιο λάθος ? ) Γιατί την καραμέλα αυτή την διάβαζα και εγώ σε πολλά περιοδικά αλλά δεν την είχα δει στην πράξη στις παλιότερες εκδόσεις.
Α! και μην ξεχάσω ,** στα λεφτά του** παίρνεις C5 Thp με την ηλεκτρουδραλικοενεργητικονερουλοπλασματική ανάρτηση .
Τι λέμε για άνεση ?Πολύ τιμητικό για το Γκολφ να το αντιπαραθέτεις με την C5.
Οι γάλλοι της PSA δεν καταλάβουν ότι το C segment είναι τόσο σημαντικό στην Ευρωπαική αγορά που εν τέλει δεν χωρούν τσαρλατανιές τύπου 'έχω το σασί του 307 και το κρατάω δεκαετία και βάλε'.Όσο σημαντικό αλλά και αυτονόητο είναι να έχει η c5 μια σύγχρονη πλατφόρμα αλλά και ανάρτηση το ίδιο σημαντικό είναι και το για τα C4/DS4/308 του γκρούπ να έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα.
-
Αυτό που αναφέρει ο bibendum πραγματικά διδάσκεται σε πολλά αμφιθέατρα οικονομικών σχολών.
Την αποψή μου ότι δεν τα αξίζει τα παραπάνω λεφτά ειδικά στις βασικές εκδόσεις δεν μπαίνω στη διαδικασία να τη συζητήσω. Εχουμε με πολλούς διαφορετική οπτική γωνία.
Ως προς τα μεταχειρισμένα μην κρίνουμε από τις τιμές που βλέπουμε στο car. Εκει ο κάθε πωλητής ζητάει αυτά που νομίζει ότι μπορεί να πάρει. Σημασία έχει τι παίρνει τελικά στο χέρι. Και φυσικό είναι αφού έσκασε πολλά στην αγορά να θέλει να πάρει περισσότερα στη πώληση! Τα παίρνει όμως? Εμένα πχ ένα A3 του 2005 βλέπω ότι στο car ζητάνε 9.000-10.500. Για δοκιμάστε το να το πουλήσετε και αν το πουλήσετε σε τιμή πάνω από 7.500-8.500 πείτε μου κι εμένα. Ενα αμάξι τότε 26.500. Για ποια μεταπωλητική αξία μιλάμε λοιπόν?
Και οκ το c4 μπορεί να προέρχεται από το 307 αλλά και το Golf φέρει μεγάλο κομμάτι του ίδιο από τη 5η του γενιά.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Περα απο αυτο ομως, η υπεροχη του σε σχεση ειδικα με την C4 ειναι αναμφιβολη. Θελεις στον τομεα της κυλισης, της συνολικης ανεσης (ναι η VAG με το νεο Golf ξεπερασε τους Γαλλους με τα citroen, στα της ανεσης, απιστευτο, αλλα αληθινο...)
της συνολικης ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, της καλυτερης οδικης συμπεριφορας, της καλυτερης εργονομιας και φινιρισματος στο εσωτερικο.Πότε το οδήγησες ? ( για το 7 μιλάμε ή κάνω κάποιο λάθος ? ) Γιατί την καραμέλα αυτή την διάβαζα και εγώ σε πολλά περιοδικά αλλά δεν την είχα δει στην πράξη στις παλιότερες εκδόσεις.
Εγω οχι. Σχεδον ολοι οσοι -δοκιμαστες κυριως- το οδηγησαν, αυτο ανεφεραν. Καραμελα δεν ειναι, τουλαχιστον για την 5η γενια και επειτα, στις νορμαλ, και οχι 'φορτωμενες' με τεραστιες ζαντες εκδοσεις...
Α! και μην ξεχάσω ,** στα λεφτά του** παίρνεις C5 Thp με την ηλεκτρουδραλικοενεργητικονερουλοπλασματική ανάρτηση .
Τι λέμε για άνεση ?Αλλη κατηγορια...Αλλο μεταξονιο...Αλλο συνολικο μηκος-ογκος. Για ανταγωνιστικο μοντελο μιλαμε. Υπαρχει C4 στα λεφτα
αυτα με τετοια αναρτηση? Αν ναι, παω πασσο, ΜΟΝΟ στο θεμα της ανεσης, με την εννοια οτι δεν επιμενω για το ποιο θα εχει καλυτερη ανεση... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**2 η 3 η 4 χιλιαρικα ειναι πλεον ΠΟΛΛΑ λεφτα με τον βασικό στα 586 ευρω **.......για αυτοκινητα που απο αξιοπιστία αποδείχτηκαν χειρότερα των προσδοκιών του πελάτη, προς Θεού δεν λέω οτι το αυτοκινητο η η μαρκα ειναι αναξιόπιστο , ίσα ίσα λ αλλα 4 χιλιαρικα ειναι πολλα. Απόδειξη ειναι οτι αμα πούλησω μετα απο 5 χρονια το c4 θα παρω 7 χιλιαρικα ας πουμε και απο το γκολφ θα παρω 8 χιλιαρικα .......τα πράγματα ειναι δυσκολα για ολους πλεον και λυπάμαι . Φαινεται καλο αμαξι , αλλα και vw μαλλον το θεωρεί καμένη γενιά .......άξονας !
Για τα bold θα συμφωνησω...σχεδον. Αν εχεις με τον βασικο των 586ευρω 18κ στην τσεπη, τα 2κ για κατι καλυτερο, εαν το θελεις, μπορεις να βρεις με χρηματοδοτηση. Μιλαμε οτι σιγουρα πρεπει να εχεις 18κ. Δεν μιλαμε για κανενα ταληρο χιλιαδες ευρω, και να ψαχνεις να βρεις καν-δυο χιλιαρικα ακομα...
Κατα τα αλλα ειναι ξεκαθαρα θεμα προσωπικης επιλογης...
Υπαρχουν δυο -γενικως- κατηγοριες υποψηφιων αγοραστων, κατα την γνωμη μου...Αυτοι που κοιτουν πρωτιστως το φθηνοτερο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, και το επιλεγουν χωρις δευτερη σκεψη, και αυτοι, που το ψαχνουν λιγο περισσοτερο, και μπορουν τελικα να βρουν/εκτιμησουν, ΠΟΥ πανε τα εξτρα λεφτα που θα δωσουν για ενα Golf στην προκειμενη...Σε οτι αφορα την μεταπωληση, το παραδειγμα ειναι ατυχες. Μια προσεχτικη ματια σε αγγελιες μτχ θα σε διαφωτισει καλυτερα.
Περα απο αυτο ομως, η υπεροχη του σε σχεση ειδικα με την C4 ειναι αναμφιβολη. Θελεις στον τομεα της κυλισης, της συνολικης ανεσης (ναι η VAG με το νεο Golf ξεπερασε τους Γαλλους με τα citroen, στα της ανεσης, απιστευτο, αλλα αληθινο...)
**της συνολικης ενεργητικης-παθητικης ασφαλειας, της καλυτερης οδικης συμπεριφορας, της καλυτερης εργονομιας και φινιρισματος στο εσωτερικο. **
Τωρα εαν καποιοι, ΔΕΝ βλεπουν αυτες τις διαφορες, ή δεν τους νοιαζει που δεν θα τις εχουν, αυτο ειναι αλλο θεμα...
Δεν σημαινει ομως οτι δεν υπαρχουν κιολας.Ρε συ Κίκιζα Γρηγόρη θα μας τρελάνεις εντελώς μου φαίνεται!
Πού τα είδες όλα αυτά;;; Από που προκύπτουν όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ακόμα δε βγήκε το αυτοκίνητο και έκανες συγκριτικό; Εγώ προσωπικά το έψαξα λίγο και δε βρήκα συγκριτικό. την αγάπη σου για τα vag την ξέρουμε, αλλά άσε να πατήσει πρώτα στη χώρα μας ή έστω να δούμε 2-3 συγκριτικά του ξένου τύπου...Πού τη διάβασες όλη αυτή τη συντριπτική ανωτερότητα;Και καλά η ποιότητα και το φινίρισμα πάει στο διάολο...να κάνω και τη συμπεριφορά γαργάρα...αλλά τη σκασμένη την παθητική ασφάλεια πώς την αναφέρεις; Ακόμα δεν έχει καν δοκιμαστεί απ το EuroNCAP !!!
Δε λέω οτι το Σιτροέν είναι καλύτερο, αλλά κάτσε να δούμε...Όταν περιμένουμε να γίνει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, δε βγάζουμε το σκορ απ το... football manager -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ρε συ Κίκιζα Γρηγόρη θα μας τρελάνεις εντελώς μου φαίνεται!
Πού τα είδες όλα αυτά;;; Από που προκύπτουν όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ακόμα δε βγήκε το αυτοκίνητο και έκανες συγκριτικό; Εγώ προσωπικά το έψαξα λίγο και δε βρήκα συγκριτικό. την αγάπη σου για τα vag την ξέρουμε, αλλά άσε να πατήσει πρώτα στη χώρα μας ή έστω να δούμε 2-3 συγκριτικά του ξένου τύπου...Πού τη διάβασες όλη αυτή τη συντριπτική ανωτερότητα;Και καλά η ποιότητα και το φινίρισμα πάει στο διάολο...να κάνω και τη συμπεριφορά γαργάρα...αλλά τη σκασμένη την παθητική ασφάλεια πώς την αναφέρεις; Ακόμα δεν έχει καν δοκιμαστεί απ το EuroNCAP !!!
Δε λέω οτι το Σιτροέν είναι καλύτερο, αλλά κάτσε να δούμε...Όταν περιμένουμε να γίνει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, δε βγάζουμε το σκορ απ το... football managerΘυμιο, αν παρακολουθουσες γενικως και ειδικως το χωρο του αυτοκινητου, τουλαχιστον καμμια δεκαετια (και βαλε...)
θα ηξερες οτι παραδοσιακα, σχεδον καθε νεο ανταγωνιστικο μοντελο, που βγαινει καποια χρονια ΜΕΤΑ απο καποιον 'αντιπαλο' του, ειναι κατα 99,9% πιο ακαμπτο, πιο ασφαλες, συν ολα τα υπολοιπα που ανεφερα, ειδικα οταν ακομα και στην προηγουμενη γενια, παιζει 'μπαλα' στα ισια...Με μια λεξη...ΕΞΕΛΙΞΗ...Τα περι νεας ελαφρυτερης πλατφορμας, φυσικα δεν τα αναλυω καν...
Οσο για την 'αγαπη στην VAG' κρατα μικρο καλαθι...Ουκ ολιγες φορες εχω δωσει ευσημα σε Γαλλικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα μοντελα, οταν ομως τα αξιζουν... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω οχι. Σχεδον ολοι οσοι -δοκιμαστες κυριως- το οδηγησαν, αυτο ανεφεραν. Καραμελα δεν ειναι, τουλαχιστον για την 5η γενια και επειτα, στις νορμαλ, και οχι 'φορτωμενες' με τεραστιες ζαντες εκδοσεις...
Καραμέλα είναι γιατί το 5άρι είναι μέτριο με κάκιστη ηχομόνωση .
Ούτε ασφαλέστερο ήταν ...Α! και μην ξεχάσω ,** στα λεφτά του** παίρνεις C5 Thp με την ηλεκτρουδραλικοενεργητικονερουλοπλασματική ανάρτηση .
Τι λέμε για άνεση ?Αλλη κατηγορια...Αλλο μεταξονιο...Αλλο συνολικο μηκος-ογκος. Για ανταγωνιστικο μοντελο μιλαμε. Υπαρχει C4 στα λεφτα
αυτα με τετοια αναρτηση? Αν ναι, παω πασσο, ΜΟΝΟ στο θεμα της ανεσης, με την εννοια οτι δεν επιμενω για το ποιο θα εχει καλυτερη ανεση...Όμως είναι Ίδιο το πορτοφόλι
Δεν είμαστε βιομηχανίες για να παράγουμε μοντέλα ... καταναλωτές είμαστε ... και αναλόγως με τα λεφτά που δίνουμε βλέπουμε τι αγοράζουμε ... more car for the money ... -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εγω οχι. Σχεδον ολοι οσοι -δοκιμαστες κυριως- το οδηγησαν, αυτο ανεφεραν. Καραμελα δεν ειναι, τουλαχιστον για την 5η γενια και επειτα, στις νορμαλ, και οχι 'φορτωμενες' με τεραστιες ζαντες εκδοσεις...
Καραμέλα είναι γιατί το 5άρι είναι μέτριο με κάκιστη ηχομόνωση .
Ούτε ασφαλέστερο ήταν ...Μια χαρα ηχομονωση ειχε...Ειτε 3θυρο, ειτε 5θυρο, ειτε απλο, ειτε GTI...Στα τρια διαφορετικα ΜΚV που εχω οδηγησει, η ηχομονωση ηταν σε πολυ καλα επιπεδα.
Όμως είναι Ίδιο το πορτοφόλι
Δεν είμαστε βιομηχανίες για να παράγουμε μοντέλα ... καταναλωτές είμαστε ... και αναλόγως με τα λεφτά που δίνουμε βλέπουμε τι αγοράζουμε ... more car for the money ...Παρε εσυ με το κιλο, και με το μετρο... Οι κατηγοριες ογκου-μεγεθους, υπαρχουν για καποιο λογο...
Με την ιδια εννοια, δεν εχει νοημα να κοιτας σε καινουργιο, αλλα σε μτχ...Με αυτα τα λεφτα, 22-23κ ψωνιζεις μτχ S-class 10ετιας με αεραναρτηση, και μασαζ στα κ@λομερια...P.S Επι του θεματος, κατι ακομα, προς απαντηση των απανταχου μισουντων της VAG, που στο ακουσμα του ημιακαμπτου, εσπευσαν μαζικα να τρολλαρουν κυριως, στο αρθρο του τελευταιου Drive, -οπου και δινεται παραλληλα συνεντευξη απο τον υπευθυνο του τμηματος R&D της VW- αναφερεται οτι η συγκεκριμενη υλοποιηση αφορα κινητηρες μεχρι 105ιππων δηλαδη του
1200αρη βενζινης και του ΤDI 1600αρι. Τα υπολοιπα πιο ενδιαφεροντα συνολα, 122/140 ιππων, θα προσφερονται με εξελιγμενη διαταξη τεσσαρων συνδεσμων...(Mεχρι καποια τυχον ακομα πιο επισημη αναφορα/δελτιο τυπου απο την VAG(?), κραταω τις παραπανω αναφορες.)
Τελος, μεταξυ αλλων γινεται αναφορα, στα των κινητηρων, twincharger vs 140 ACT, oτι ο τελευταιος ειναι κατα 40κιλα ελαφρυτερος απο τον twin...
-
O 1.6 TDI θα είναι μάλλον ο πιο δημοφιλής κινητήρας του Golf σε όλη την Ευρώπη οπότε μια χαρά. Είμαι σίγουρος άλλωστε πως ο ημιάκαμπτος του VII θα κοπανάει ποιοτικά
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ρε συ Κίκιζα Γρηγόρη θα μας τρελάνεις εντελώς μου φαίνεται!
Πού τα είδες όλα αυτά;;; Από που προκύπτουν όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ακόμα δε βγήκε το αυτοκίνητο και έκανες συγκριτικό; Εγώ προσωπικά το έψαξα λίγο και δε βρήκα συγκριτικό. την αγάπη σου για τα vag την ξέρουμε, αλλά άσε να πατήσει πρώτα στη χώρα μας ή έστω να δούμε 2-3 συγκριτικά του ξένου τύπου...Πού τη διάβασες όλη αυτή τη συντριπτική ανωτερότητα;Και καλά η ποιότητα και το φινίρισμα πάει στο διάολο...να κάνω και τη συμπεριφορά γαργάρα...αλλά τη σκασμένη την παθητική ασφάλεια πώς την αναφέρεις; Ακόμα δεν έχει καν δοκιμαστεί απ το EuroNCAP !!!
Δε λέω οτι το Σιτροέν είναι καλύτερο, αλλά κάτσε να δούμε...Όταν περιμένουμε να γίνει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, δε βγάζουμε το σκορ απ το... football managerΘυμιο, αν παρακολουθουσες γενικως και ειδικως το χωρο του αυτοκινητου, τουλαχιστον καμμια δεκαετια (και βαλε...)
θα ηξερες οτι παραδοσιακα, σχεδον καθε νεο ανταγωνιστικο μοντελο, που βγαινει καποια χρονια ΜΕΤΑ απο καποιον 'αντιπαλο' του, ειναι κατα 99,9% πιο ακαμπτο, πιο ασφαλες, συν ολα τα υπολοιπα που ανεφερα, ειδικα οταν ακομα και στην προηγουμενη γενια, παιζει 'μπαλα' στα ισια...Με μια λεξη...ΕΞΕΛΙΞΗ...Τα περι νεας ελαφρυτερης πλατφορμας, φυσικα δεν τα αναλυω καν...
Οσο για την 'αγαπη στην VAG' κρατα μικρο καλαθι...Ουκ ολιγες φορες εχω δωσει ευσημα σε Γαλλικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα μοντελα, οταν ομως τα αξιζουν...Το χώρο της αυτοκίνησης τον παρακολουθώ πάρα πολύ στενά για πάνω από 20 χρόνια, από τότε που δεν ήξερα βασικές μηχανολογικές έννοιες.
Η λογική και η ιστορία έχουν δείξει οτι ένα νέο μοντέλο δεν είναι κατά συνθήκη αυτά που λες: ούτε πιο άκαμπτο, ούτε πιο ασφαλές, ούτε τίποτα. Αυτός είναι ο κανόνας, αλλά όχι απαράβατος. Ειδικά σε τομείς όπως άνεση και ποιότητα κύλισης, εκεί έχουν γίνει γκάφες εξαιρετικές κατά καιρούς...Εκτός από την εξέλιξη που επικαλείσαι, σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης όροι όπως κόστος...και τέλος πάντων συμφωνώ οτι το Γκολφ είναι 'εξ ορισμού' ένα ανταγωνιστικότατο μοντέλο (ειδικά οι γενιές 5 και έπειτα). Και η λογική λέει οτι θα είναι καλύτερο απ το 6άρι (αν και με τη σειρά του το 6άρι ΔΕΝ ΗΤΑΝ καλύτερο απ το 5άρι).Είναι εντελώς διαφορετικό όμως να γράψεις οτι το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι καλύτερο κτλ από το να παρουσιάζεις την άποψή σου υπό μορφή αδιαμφισβήτητου πορίσματος, αφού γι αυτό δεν έχει καν αποφανθεί ο ειδικός τύπος.
Το προφανές είναι να περιμένουμε απ το Γκολφ να είναι ένας δυνατός παίκτης στην κατηγορία, αλλά λίγο ο...πίσω άξονας (εδώ αν δω ανέσεις...), λίγο το γεγονός οτι κάποιες φορές έχουμε δει από τους κατασκευαστές πισωγυρίσματα και λάθη, καλό θα ήταν να μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. Και στο λέω αυτό ακριβώς επειδή έχω παρακολουθήσει στενά το χώρο του αυτοκινήτου...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω οχι. Σχεδον ολοι οσοι -δοκιμαστες κυριως- το οδηγησαν, αυτο ανεφεραν. Καραμελα δεν ειναι, τουλαχιστον για την 5η γενια και επειτα, στις νορμαλ, και οχι 'φορτωμενες' με τεραστιες ζαντες εκδοσεις...
Καραμέλα είναι γιατί το 5άρι είναι μέτριο με κάκιστη ηχομόνωση .
Ούτε ασφαλέστερο ήταν ...Μια χαρα ηχομονωση ειχε...Ειτε 3θυρο, ειτε 5θυρο, ειτε απλο, ειτε GTI...Στα τρια διαφορετικα ΜΚV που εχω οδηγησει, η ηχομονωση ηταν σε πολυ καλα επιπεδα.
Κάποιος από τους δύο μας ή έχει διαφορετικά standart ή δεν ακούει καλά ... ήταν μετριότατο ... μάλλον είναι γιατί ακόμα το έχω ( 3πορτο GT με 140hp ) ... δεν έτυχε απλά να το οδηγήσω ... ή να το διαβάσω .
Όμως είναι Ίδιο το πορτοφόλι
Δεν είμαστε βιομηχανίες για να παράγουμε μοντέλα ... καταναλωτές είμαστε ... και αναλόγως με τα λεφτά που δίνουμε βλέπουμε τι αγοράζουμε ... more car for the money ...Παρε εσυ με το κιλο, και με το μετρο... Οι κατηγοριες ογκου-μεγεθους, υπαρχουν για καποιο λογο...
Με την ιδια εννοια, δεν εχει νοημα να κοιτας σε καινουργιο, αλλα σε μτχ...Με αυτα τα λεφτα, 22-23κ ψωνιζεις μτχ S-class 10ετιας με αεραναρτηση, και μασαζ στα κ@λομερια...Την μπάλα στην εξέδρα ? περίμενα καλύτερη απάντηση .... από τα μεταχειρισμένα
Και σχετικά με τι θα πάρω εγώ ... άστο καλύτερα ... αλλά για πες μας εσύ που ξέρεις τα πολλά και ο νους σου κατεβάζει, είναι αυτοκίνητο του κιλού η C5 ?
Για να το κλείσω από την πλευρά μου :
- Το VII δείχνει κάπως καλύτερο από το 6 ( αν και πρέπει να το δω live πριν καταλήξω ) .
- Το εσωτερικό μου αρέσει σαφώς καλύτερα τώρα .
- Έχει χώρους
- Ελπίζω να είναι πιο Αξιόπιστο .
- Αν έχει καλύτερη κατανάλωση θα είναι θετικότατο βήμα . ( Λογικά θα έχει )
- Ελπίζω να έχει καλύτερη κύλιση και ηχομόνωση . ( Λογικά θα έχει )
- Έχει καλύτερο εξοπλισμό .
- Είναι ακριβό για την κατηγορία του .
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οσο για την 'αγαπη στην VAG' κρατα μικρο καλαθι...Ουκ ολιγες φορες εχω δωσει ευσημα σε Γαλλικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα μοντελα, οταν ομως τα αξιζουν...
Επειδή το λες και το ξαναλές αυτό το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Δε είπε κανείς πως μισείς τα άλλα. -
Παντως το golf 5 ανετο δεν ηταν, ουτε καν στις εκδοσεις με τα ελαστικα μπαλονια, ουτε τιμονι καλο είχε, ουτε καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο τα υπολοιπα και φυσικα σε καμια περιπτωση δεν επιανε το μ.ο. της κατηγοριας σε αξιοπιστια..
ηχομονωση ειχε κατα τη γνωμη μου αρκετα καλη βεβαια.. και ειχε πολύ καλη θεση οδηγησης.. -
To Golf είναι το IPhone της αυτοκίνησης. Σε μερικά είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, σε άλλα απλά μέτριο ενώ σε άλλα μας επαναπροωθεί παλιές τεχνολογίες με την μάσκα της πρωτοπορίας-καινούριου. Παρόλα αυτά έχει καλό marketing (και όχι management όπως αναφέρθηκε κάπου) και πουλάει -ανεξαρτήτως των παραπάνω- σαν πούστης σε υψηλότερη (από την πραγματική του αξία) τιμή. Αν λεγόταν Kia Ceed ούτε θα πουλούσε τόσο, αλλά ούτε και θα το κράζανε σε αντίστοιχη ένταση.
Έχω Focus ΙΙΙ και δεν μετανιώνω που δεν επέλεξα το 6άρι το Golf, ενώ για το 7άρι θα το σκεφτόμουν με 2 χιλιάρικα λιγότερα από τις τιμές τιμοκαταλόγου. Πάντως αν είχα να δώσω παραπάνω δεν θα έπερνα Golf που προσφέρει σχεδόν ότι και τα υπόλοιπα ίδιας η φθηνότερης τιμής, αλλά μια A Class ή ένα V40.
Φυσικά εγώ που είμαι και μαρκετίστας δεν τσιμπάω εύκολα με τις μαρκετινιστικες μαλακίες της VAG (και των υπολοίπων αυτοκινητοβιομηχανιών) και όταν αγοράζω αμάξι, ξεψαχνίζω τα πάντα και το κυριότερο πρώτα ΟΔΗΓΩ για να δω το αμάξι σε πραγματικές συνθήκες πριν το αγοράσω. Γιατί καλά όλα αυτά με τις ανέσεις αλλά πρέπει να δεις αν θα χρησιμοποιήσεις και ποτέ, καλά αυτά με τα συστήματα ασφαλείας με φώτα και λωρίδες ασφαλείες αλλά δεν έχω δει κανένα να σε σώζει από τον μαλάκα καγκουροέλληνα οδηγό και δρόμους, καλές οι τεχνολογικά εξελιγμένες αναρτήσεις και οι πανέμορφες 17αρες ζάντες αλλά στο Ελλάδα θες αμορτισερ κάθε 2 χρόνια, καλές οι εικονικές καταναλώσεις των 4.8lt αλλά στην Αθήνα μεταφράζονται στο 7 στην καλύτερη και πάει λέγοντας..
VW Golf VII