-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρήγορη άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Εγώ μίλησα για πλεονέκτημα στις επιδόσεις, εσυ μιλάς για οδηγική ευχαρίστηση, η οποία είναι και υποκειμενική. Άλλος θέλει να παίζει με τον λεβιέ, άλλος να τραβάει αυτακια. Γούστα είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι.
Αν μου βρεις ΕΝΑΝ δημοσιογράφο ή οδηγό αγώνων που να υποστηρίξει ότι είναι πιο γρήγορος και νιώθει πιο ασφαλής με το χειροκίνητο αντί του ημιαυτόματου ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, εγώ στην επόμενη συνάντηση θα κάτσω να κάνετε τα αυτιά μου paddles....και εχω ηδη δωσει παραδειγμα, στο οποιο, απο εκκινηση το SMG ΔΕΝ ειναι ταχυτερο...
Μονο σε ρεπριζ, λογω και της πυκνοτητας των 7 αντι 6 του manual, θα εχει πλεονεκτημα, αλλα ας μην ειναι και σιγουροι καποιοι οτι θα καταλαβουν διαφορες στο δρομο...Μήπως λέω μήπως δεν είναι ταχύτερο στο 0-100 επειδή έχει 7 αντι για 6 σχέσεις;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γρήγορη άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Εγώ μίλησα για πλεονέκτημα στις επιδόσεις, εσυ μιλάς για οδηγική ευχαρίστηση, η οποία είναι και υποκειμενική. Άλλος θέλει να παίζει με τον λεβιέ, άλλος να τραβάει αυτακια. Γούστα είπε η μαϊμού και έφαγε το σαπούνι.
Αν μου βρεις ΕΝΑΝ δημοσιογράφο ή οδηγό αγώνων που να υποστηρίξει ότι είναι πιο γρήγορος και νιώθει πιο ασφαλής με το χειροκίνητο αντί του ημιαυτόματου ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, εγώ στην επόμενη συνάντηση θα κάτσω να κάνετε τα αυτιά μου paddles....και εχω ηδη δωσει παραδειγμα, στο οποιο, απο εκκινηση το SMG ΔΕΝ ειναι ταχυτερο...
Μονο σε ρεπριζ, λογω και της πυκνοτητας των 7 αντι 6 του manual, θα εχει πλεονεκτημα, αλλα ας μην ειναι και σιγουροι καποιοι οτι θα καταλαβουν διαφορες στο δρομο...Μήπως λέω μήπως δεν είναι ταχύτερο στο 0-100 επειδή έχει 7 αντι για 6 σχέσεις;
Καταρχας, σε οτι αφορα την πυκνοτητα 7 αντι 6 σχεσεων, εγω αναφερθηκα συγκεκριμενα σε ρεπριζ...Εκει, εφοσον η τελικη σχεση μεταδοσης στην manual δεν ειναι πχ πολυ κοντυτερη (ειναι λιγο κοντυτερη...) η +1 σχεση μοιραια δινει καλυτερες ρεπριζ στην SMG.
Κατα τα αλλα, συμφωνα τουλαχιστον με το αρθρο που ειχα παραθεσει καποια ποστ πριν, λογω ελλειψης δυνατοτητας ιδανικης εκκινησης -προφανως κατα τα λεγομενα του δοκιμαστη- ή τουλαχιστον οχι αντιστοιχα ιδανικης οπως στο manual, με το τελευταιο, η M5 , ειναι ξεκαθαρα ταχυτερη στο 0-100km/h, και οριακα εστω ταχυτερη στο 400αρι...
Δεν συνεδεσα το 0-100km/h με την πυκνοτητα των σχεσεων, παροτι σε ενα βαθμο παιζει και αυτο τον ρολο του...Για να κανω ομως και τον δικηγορο του διαβολου, απαντωντας (με ερωτηση) στην ερωτηση σου, το SMG κατα τα λεγομενα της Bmw δεν ισχυριζεται ΠΟΛΥ ταχυτερες αλλαγες σχεσεων?
Αρα το οποιο εξτρα χασιμο χρονου σε εκατοστα/δεκατα sec δημιουργειται απο την μια παραπανω σχεση που πρεπει να αλλαξει η SMG για το 0-100, δεν θα επρεπε να εχει υπερκαλυφθει απο τις ΠΟΛΥ ταχυτερες αλλαγες (0,08sec εναντι 0,2 για την ταχυτερη συνατη αλλαγη σε χειροκινητο) σε σχεση με αυτες του δοκιμαστη στην manual εκδοση?'...Mόλις 8 εκατοστά του δευτερολέπτου χρειάζεται το κιβώτιο SMG II της M3 για να αλλάξει
ταχύτητα...'...'ενώ ακόμη και ο πιο
ικανός οδηγός αγώνων δεν μπορεί να κατέβει κάτω από τα 0,2? με χειροκίνητο κιβώτιο
διάταξης H!'http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7775
Οποτε απο τα παραπανω, -εφοσον ισχυουν- προκυπτουν τα εξης: 1ον, ο χρονος 0,08sec ειναι ελαφρως...παραπλανητικος, δηλαδη ναι μεν ειναι ο χρονος που απαιτειται για να αλλαξει η σχεση, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να συμπεριλαμβανει τον χρονο μεταφορας ΕΝΤΟΛΗΣ απο το paddle ή λεβιε κιβωτιου, στο κιβωτιο, την στιγμη που δινεται απο τον χειριστη...Αντιστοιχα το 0,2sec ειναι ο συνολικος χρονος που συμπεριλαμβανει εντολη...χεριου, και αλλαγη σχεσης...
2ον, το launch του SMG, και γενικοτερα τα ηλεκτρονικα που συνεργαζονται με αυτο, ΔΕΝ του δινουν την δυνατοτητα της καλυτερης δυνατης εκκινησης, -για λογους προστασιας του κιβωτιου?- οπως αντιστοιχα στην Μ5 με το manual... -
Δηλαδή πάνω από ένα δέκατο διαφορά (ή αλλιώς λιγότερος από τον μισό χρόνο) ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, δεν ειναι σημαντική διαφορά?
Παραβλέποντας βεβαιως την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας να κουρέψεις γρανάζι ή να πάρεις τον συμπλέκτη στο χέρι.edit: Στα Μέγαρα των 2 χιλιομέτρων με (ας πούμε) με 7-8 τουλάχιστον ανεβάσματα μπορεις να καταλάβεις πόση ειναι η διαφορά στον συνολικό χρόνο στην καλύτερη των περιπτώσεων?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
**Δηλαδή πάνω από ένα δέκατο διαφορά **(ή αλλιώς λιγότερος από τον μισό χρόνο) ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, δεν ειναι σημαντική διαφορά?
Παραβλέποντας βεβαιως την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας να κουρέψεις γρανάζι ή να πάρεις τον συμπλέκτη στο χέρι....για το 0-100Km/h (και 0,1 για το 400αρι) ειναι υπερ της manual...
Τουλαχιστον στο αρθρο που παρεθεσα...Αλλα και το αντιθετο να ειχε συμβει, εχει σημασια/διαφορα στο δρομο, εαν δεν εισαι κοντρακιας που να παιζει με αδειες...?...κατα τα αλλα, ειδαμε και τα SMG ποσο αξιοπιστα ηταν, οταν κολλαγαν σε καποια αυτοκινητα χωρις καν, να εχουν 'ζοριστει'...Εχω ηδη παραθεσει πιο πριν, μια ολοκληρη σελιδα που κανει αναφορα για το SMG σε Buying guide της Μ5...
-
Αυτό το emoticon προτείνω να μετονομαστεί σε emoticonΓΚ αφού πρέπει να είναι το αγαπημένο του
-
F10 f/l
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
'...Mόλις 8 εκατοστά του δευτερολέπτου χρειάζεται το κιβώτιο SMG II της M3 για να αλλάξει
ταχύτητα...'...'ενώ ακόμη και ο πιο
ικανός οδηγός αγώνων δεν μπορεί να κατέβει κάτω από τα 0,2? με χειροκίνητο κιβώτιο
διάταξης H!'http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7775
Οποτε απο τα παραπανω, -εφοσον ισχυουν- προκυπτουν τα εξης: 1ον, ο χρονος 0,08sec ειναι ελαφρως...παραπλανητικος, δηλαδη ναι μεν ειναι ο χρονος που απαιτειται για να αλλαξει η σχεση, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να συμπεριλαμβανει τον χρονο μεταφορας ΕΝΤΟΛΗΣ απο το paddle ή λεβιε κιβωτιου, στο κιβωτιο, την στιγμη που δινεται απο τον χειριστη...Αντιστοιχα το 0,2sec ειναι ο συνολικος χρονος που συμπεριλαμβανει εντολη...χεριου, και αλλαγη σχεσης...
Όχι Γρηγόρη, οι χρόνοι κατ αντιστοιχία είναι ακριβώς αυτοί. 80ms για το SMG2 και 0,2s ή 200ms για το χέρι. Σε αυτό υπολογίζουμε ότι τα 80ms του SMG2 είναι fix χρόνος πάντα και παντού, ενώ τα 200ms της χειροκίνητης αλλαγής είναι στην καλύτερη περίπτωση και ο μέσος όρος των χειροκίνητων αλλαγών είναι πολύ παραπάνω. Αυτό σημαίνει πως μόνο από αλλαγές, το SMG2 κερδίζει δευτερόλεπτο ανά 9-10 αλλαγές (στη χειρότερη περίπτωση).
Επίσης μπλέκονται συνέχεια τα SMG των Μ5 Ε60 και των Μ3 Ε46. Οι Μ5 έχουν SMG3, οι M3 E46 έχουν SMG2. Το SMG3 είναι πιο γρήγορο ακόμα και καλείται να διαχειριστεί σαφώς περισσότερη δύναμη. Τα προβλήματα που παρουσίαζε ήταν κατά τη γνώμη μου ακριβώς λόγω αυτού, ενώ επιπλέον πολλοί ήταν αυτοί που βελτίωναν ακόμα παραπάνω τις M5 στον τομέα του κινητήρα και ζόριζαν ως επακόλουθο περισσότερο και το κιβώτιο.
Στο τεστ που το SMG3 έκανε πιο αργό σπριντ από το χειροκίνητο, στο SMG3 δεν είχε χρησιμοποιηθεί launch control, εξ ου και το υπερβολικό σπινάρισμα. Θεωρώ ότι το ίδιο συνέβη και στις μετρήσεις της Μ3 με SMG2 στους 4Τροχούς, εκτός κι αν μετρήθηκε 0-100 σε άσφαλτο με σαπουνόνερα. Διότι ναι μεν περιγράφεται στο άρθρο η διαδικασία για το launch, αλλά το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι ιδιώτη και όχι αντιπροσωπείας. Η BMW είχε σαν όριο τα 12 launches για το SMG2 και μετά ένιπτε τας χείρας της ακυρώνοντας την εγγύηση. Είναι ο δεύτερος λόγος για τον οποίο δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ στη δική μου, ο πρώτος είναι ότι δεν με ενδιαφέρει να το δοκιμάσω. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))Είναι και η αίσθηση που σου δίνει το κιβώτιο και η ελευθερία που σου δίνει ο συμπλέκτης...
ναι θέλω να ξέρω ανα πάσα στιγμή τι σχέση έχω στο κιβώτιο και όχι να ψάχνω τις ενδείξεις γιατί χάθηκα στο πάνω-κάτω...
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
ναι θέλω να κοντρολάρω εγώ την γρήγορη εκκίνηση ανάλογα το οδόστρωμα...
ναι ναι και άλλα 10 ναι...
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα σε αυτό... Όπως λέμε συνέχεια, περί ορέξεως...Επίσης, όσο 'αμαν' με την απόλαυση και την αίσθηση... άλλο τόσο 'αμάν' και με το πόσα δέκατα ταχύτερο είναι το αυτόματο...
Τρελός συνωστισμός για το podium λέμε... θα αγγίξουμε την τελjειότητα...Μάλλον είμαι εξαίρεση αλλά ο ταχύτερος δρόμος δεν ήταν σχεδόν ποτέ και ο πιο απολαυστικός δρόμος...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))
Είναι και η αίσθηση που σου δίνει το κιβώτιο και η ελευθερία που σου δίνει ο συμπλέκτης...
Αν εννοείς η αίσθηση της μηχανικής εμπλοκής των γραναζιών, συμφωνώ και είχα λησμονήσει να το αναφέρω
Για το συμπλέκτη η 'ελευθερία' που λες είναι όσα αναφέρεις παρακάτω.ναι θέλω να ξέρω ανα πάσα στιγμή τι σχέση έχω στο κιβώτιο και όχι να ψάχνω τις ενδείξεις γιατί χάθηκα στο πάνω-κάτω...
Οσο πρέπει να κοιτάξεις την ένδειξη στα όργανα για ένα παντός είδους αυτόματο άλλο τόσο πρέπει να κοιτάξεις τον λεβιέ για ένα χειροκίνητο. Πρακτικά είναι θέμα εμπειρίας και εξοικείωσης (προσωπικά σε γρήγορη διαδρομή σπάνια πλέον κοιτάω την ένδειξη)
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
Δεν το γνωρίζω αλλά γιατί να μη γίνεται αυτό σε ένα 'αυτόματο' σε 'sport' mode (= συμπλέκει όσο το δυνατόν ταχύτερα) ?
ναι θέλω να κοντρολάρω εγώ την γρήγορη εκκίνηση ανάλογα το οδόστρωμα...
Δεν σε υποχρεώνει κανείς να χρησιμοποιήσεις launch control αυτόματου, αν έχεις αρκετό γκάζι μια χαρά κοντρολλάρεις με το γκάζι.
ναι ναι και άλλα 10 ναι...
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα σε αυτό... Όπως λέμε συνέχεια, περί ορέξεως...Ποιός είπε για 'πρόβλημα' ?
Επίσης, όσο 'αμαν' με την απόλαυση και την αίσθηση... άλλο τόσο 'αμάν' και με το πόσα δέκατα ταχύτερο είναι το αυτόματο...
Τρελός συνωστισμός για το podium λέμε... θα αγγίξουμε την τελjειότητα...Και οι αλλαγές με paddles έχουν τη δική τους 'αίσθηση' ότι οδηγείς αγωνιστικό Επίσης ότι οδηγείς κάτι τεχνολογικά προηγμένο
Και δεν είναι μόνο η ταχύτητα των αλλαγών (πραγματικά μάλλον είναι το λιγότερο) αλλά και η δυνατότητα, γνωρίζοντας ότι δεν είσαι πιλοτάρα, να επικεντρώνεις την προσοχή σου σε χειριστήρια που αλλάζουν πολύ πιο σημαντικά την κινηματική κατάσταση του οχήματος (τιμόνι, γκάζι, φρένο) και να μην παίρνεις τα χέρια από το τιμόνι (και πάλι δε μιλάμε για 'θεούς' στυλ ΚΚΚ με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο λεβιέ). Και να είσαι σίγουρος ότι το σύστημα θα σε προστατέψει από τυχόν μαλακία σε πχ. κατέβασμα (τι ? δεν σε ενδιαφέρει ? δεν είδα όμως να έχεις βγάλει τον κόφτη )Μάλλον είμαι εξαίρεση αλλά ο ταχύτερος δρόμος δεν ήταν σχεδόν ποτέ και ο πιο απολαυστικός δρόμος...
Δεν είσαι καθόλου η εξαίρεση αλλά παραβλέπεις άλλους ορισμούς της 'απόλαυσης'.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))
Είναι και η αίσθηση που σου δίνει το κιβώτιο και η ελευθερία που σου δίνει ο συμπλέκτης...
ναι θέλω να ξέρω ανα πάσα στιγμή τι σχέση έχω στο κιβώτιο και όχι να ψάχνω τις ενδείξεις γιατί χάθηκα στο πάνω-κάτω...
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
ναι θέλω να κοντρολάρω εγώ την γρήγορη εκκίνηση ανάλογα το οδόστρωμα...
ναι ναι και άλλα 10 ναι...
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα σε αυτό... Όπως λέμε συνέχεια, περί ορέξεως...Επίσης, όσο 'αμαν' με την απόλαυση και την αίσθηση... άλλο τόσο 'αμάν' και με το πόσα δέκατα ταχύτερο είναι το αυτόματο...
Τρελός συνωστισμός για το podium λέμε... θα αγγίξουμε την τελjειότητα...Μάλλον είμαι εξαίρεση αλλά ο ταχύτερος δρόμος δεν ήταν σχεδόν ποτέ και ο πιο απολαυστικός δρόμος...
Θα συμφωνησω και εγω με αυτη την τοποθετηση (τα ιδια σκεφτομουνα αλλα ελεγα αν τελικα αξιζει να τα γραψω). Ας ειμαι λοιπον και εγω στις εξαιρεσεις. Ακομα και αν πολλοι θελουν να πιστευουν αλλιως, υπαρχουν πολλα περισσοτερα στο να αλλαζεις ταχυτητες χειροκινητα γι΄αυτο αλλωστε και αρκετες εταιρειες ακομα επενδυουν σε αυτο. Προσωπικα το θεωρω και απολαυστικοτερο.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αυτό σημαίνει πως μόνο από αλλαγές, το SMG2 κερδίζει δευτερόλεπτο ανά 9-10 αλλαγές (στη χειρότερη περίπτωση).Δεν ειναι ακριβως ετσι, στο χρονομετρο δεν θα δεις 1'' διαφορα αλλα λιγοτερο. Με την μικροτερη σε διαρκεια αλλαγη κερδιζεις παραπανω χρονο για να επιταχυνεις, οχι χρονο καθαρο στο χρονομετρο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
Δεν το γνωρίζω αλλά γιατί να μη γίνεται αυτό σε ένα 'αυτόματο' σε 'sport' mode (= συμπλέκει όσο το δυνατόν ταχύτερα) ?
nass αυτό δεν γίνεται σε SMG, επειδή το κιβώτιο σε κάθε κατέβασμα κάνει πάντα rev matching και το αυτοκίνητο δεν κλωτσάει ποτέ. Οπότε σε μια Μ με SMG δεν μπορείς να τη 'ρίξεις' σε drift με κατέβασμα, μπορείς να το κάνεις μόνο με το γκάζι αφού έχεις επιλέξει την κοντύτερη σχέση στην είσοδο.
-
Σωστό! δεν το είχα σκεφτεί (παρότι και το δικό μου κιβώτιο έτσι δουλεύει, βέβαια το οδηγώ τόσο σπάνια που το ξέχασα )
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))
Είναι και η αίσθηση που σου δίνει το κιβώτιο και η ελευθερία που σου δίνει ο συμπλέκτης...
ναι θέλω να ξέρω ανα πάσα στιγμή τι σχέση έχω στο κιβώτιο και όχι να ψάχνω τις ενδείξεις γιατί χάθηκα στο πάνω-κάτω...
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
ναι θέλω να κοντρολάρω εγώ την γρήγορη εκκίνηση ανάλογα το οδόστρωμα...
ναι ναι και άλλα 10 ναι...
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα σε αυτό... Όπως λέμε συνέχεια, περί ορέξεως...Επίσης, όσο 'αμαν' με την απόλαυση και την αίσθηση... άλλο τόσο 'αμάν' και με το πόσα δέκατα ταχύτερο είναι το αυτόματο...
Τρελός συνωστισμός για το podium λέμε... θα αγγίξουμε την τελjειότητα...Μάλλον είμαι εξαίρεση αλλά ο ταχύτερος δρόμος δεν ήταν σχεδόν ποτέ και ο πιο απολαυστικός δρόμος...
Μια χαρά ξεκολλάω εγώ την ουρά με SMG πάντως στο γνωστό εσάκι του πληντυρίου στη Μεταμόρφωση πάντως με κατέβασμα.
Άσε που αμφιβάλλω αν εσύ ρίχνεις και ξερογκαζιά στα κατεβάσματα ας πούμε...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
ναι θέλω να μπορώ να κάνω ασυγχρόνιστο κατέβασμα σε rwd για να ξεκολλάω την ουρά...
Δεν το γνωρίζω αλλά γιατί να μη γίνεται αυτό σε ένα 'αυτόματο' σε 'sport' mode (= συμπλέκει όσο το δυνατόν ταχύτερα) ?
nass αυτό δεν γίνεται σε SMG, επειδή το κιβώτιο σε κάθε κατέβασμα κάνει πάντα rev matching και το αυτοκίνητο δεν κλωτσάει ποτέ. Οπότε σε μια Μ με SMG δεν μπορείς να τη 'ρίξεις' σε drift με κατέβασμα, μπορείς να το κάνεις μόνο με το γκάζι αφού έχεις επιλέξει την κοντύτερη σχέση στην είσοδο.
Εχμ, γίνεται...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αμαν με την απόλαυση και αίσθηση που χάνονται επειδή δεν κάνεις 2 κινήσεις (α) πάτημα-άφημα συμπλέκτη (β) συγχρονισμό στροφών μύτη-τακούνι (όσοι τέλος πάντων κάνουν το (β))
Είναι και η αίσθηση που σου δίνει το κιβώτιο και η ελευθερία που σου δίνει ο συμπλέκτης...
Αν εννοείς η αίσθηση της μηχανικής εμπλοκής των γραναζιών, συμφωνώ και είχα λησμονήσει να το αναφέρω .
Ευτυχώς η BMW έχει αρκετά καλά κιβώτια ώστε να μην νιώθεις καμία μηχανική εμπλοκή γραναζιών... Νιώθεις απλά το κλείδωμα του λεβιέ στη θέση του.
Μια χαρά είναι τα αυτόματα για το 95% των χλμ και του χρόνου οδήγησης και για το υπόλοιπο 5% έχουν και χειροκίνητη λειτουργία... Οι περισσότεροι που τα αποφεύγουν είναι επειδή είτε τα φοβούνται, κακώς, είτε δεν τα έχουν οδηγήσει αρκετά (θέλει κάμποσες μέρες) για να τα εκτιμήσουν και να ξεπεράσουν βιτσιόζικες* συνήθειες ετών!
*ανακατεύω το τυρόγαλα να πήξει ενώ κρατάω το τιμόνι με το ένα χέρι και παλεύω με τα πόδια.... βίτσιο το λέμε αυτό!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μια χαρά είναι τα αυτόματα για το 95% των χλμ και του χρόνου οδήγησης και για το υπόλοιπο 5% έχουν και χειροκίνητη λειτουργία... Οι περισσότεροι που τα αποφεύγουν είναι επειδή είτε τα φοβούνται, κακώς, είτε δεν τα έχουν οδηγήσει αρκετά (θέλει κάμποσες μέρες) για να τα εκτιμήσουν και να ξεπεράσουν βιτσιόζικες* συνήθειες ετών!
*ανακατεύω το τυρόγαλα να πήξει ενώ κρατάω το τιμόνι με το ένα χέρι και παλεύω με τα πόδια.... βίτσιο το λέμε αυτό!
Mια χαρα ειναι τα αυτοματα για αυτους που απλα δεν το εχουν, ή που αντιμετωπιζουν το αυτοκινητο σαν ενα απλο μεταφορικο μεσο...Οσο για την αποφυγη, σε οτι με αφορα τουλαχιστον εχω οδηγησει ουκ ολιγα DSG, αυτοματα, για καμποσες συνεχομενες ωρες, ακομα και F1 της ferrari, και ευπειθως αναφερω οτι ουτε τα φοβαμαι, και ουτε οτι δεν καταφερα να εξοικειωθω μαζι τους.
Αντιθετως, οι περισσοτεροι που αποφευγουν -τα καλα τουλαχιστον- χειροκινητα, και θεωρουν οτι ανακατευουν το τυρογαλα, απλως δεν ξερουν τι δυνατοτητες μπορει να εχει ενα καλο χειροκινητο, σε εξοικειωμενα χερια...Αν τα δικα τους δεν θελουν/δεν μπορουν να φτασουν εστω σε ενα καλο επιπεδο εξοικειωσης δεν σημαινει κιολας οτι η αισθηση οτι 'ανακατευουν τυρογαλα' ειναι γενικευμενη. Αυτοι το βλεπουν ετσι, δεν ειναι ομως...Για οσους ανησυχους, σχετικα εξοικειωμενους, -και οχι απαραιτητα με ικανοτητες οδηγου αγωνων οπως νομιζουν καποιοι- , μια σχεδον καρφωτη αλλαγη (με συμπλεκτη μεν αλλα με απιστευτα γρηγορο κουμπωμα) χαρις την οποια θα σπιναρει/τιναχτει ελαφρως το αυτοκινητο μπροστα, ή ακομα και ενα rev matching με μυτη τακουνι, λιγο πριν απο μια στροφη, οταν επιτευχθει, αποτελει μεγαλη ευχαριστηση, η οποια και δεν μπορει να περιγραφει, ουτε να συγκριθει σε επιπεδο χαρας, του εκαστοτε συνειδητοποιημενου χειριστη, ακομα και με το ταχυτερο διπλοσυμπλεκτο στον κοσμο...
Τουλαχιστον για οδηγοκεντρικα μηχανηματα, οπως φημιζεται και παραγει η Bmw, και ειδικα στα πιο σπορτιφ μοντελα της μεχρι και τα Μ, το να θεωρουν καποιοι οτι η εξοικειωση σε γρηγορους ρυθμους με ενα καλο manual κιβωτιο, οτι ειναι βιτσιο, αν μη τι αλλο, ειναι αντιφατικο...
Περα απο ταριφες, ηλικιωμενους, μονιμους κατοικους - ή οσους αναγκαζονται σε καθημερινη μετακινηση- σε κεντρο με δεδομενη κινηση/μποτιλιαρισμα, ΙΜΗΟ, ολοι οι υπολοιποι, που επιλεγουν μια τετοια κατασκευη οπως ειναι οι περισσοτερες σπορτιφ Bmw (οκ οχι τα SUV) τουλαχιστον συνειδητοποιημενα, και καλα 'για την καλυτερη οδηγικη απολαυση' που προσφερει, σε σχεση με ανταγωνισμο, αλλα με αυτοματο κιβωτιο, φασκουν και αντιφασκουν, αλλα και γενικευουν μια κατασταση, επειδη ακριβως αυτοι δεν μπορουν να κατανοησουν...
Για αυτους υπαρχουν οι αυτοματες Merc, και γενικοτερα αλλες αυτοματες κατασκευες... -
Μια περίληψη των παραπάνω:
Όποιος δε συμφωνεί μαζί μου και προτιμά τα αυτόματα κιβώτια είναι κουλός και ανίκανος να πάει γρήγορα με το αμάξι του.
Πιο ευχάριστο είναι το χειροκίνητο επειδή έτσι λέω εγώ. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μια περίληψη των παραπάνω:Όποιος δε συμφωνεί μαζί μου και προτιμά τα αυτόματα κιβώτια είναι κουλός και ανίκανος να πάει γρήγορα με το αμάξι του.
Πιο ευχάριστο είναι το χειροκίνητο επειδή έτσι λέω εγώ.Aπαντησα στον Onyx, που θετει ορια 95% και 5% για την οδηγηση...Αναφερω τα παραπανω σε τοπικο Bmw, κυριως για τα σπορτιφ μοντελα της μαλιστα, και οχι πχ σε τοπικο Mercedes.
Τα παραπανω που εσυ λες, ειναι περιληψη αυτου που νομιζεις, και οχι αυτου που διαβασες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mια χαρα ειναι τα αυτοματα για αυτους που απλα δεν το εχουν,
Αντιθετως, οι περισσοτεροι που αποφευγουν -τα καλα τουλαχιστον- χειροκινητα, και θεωρουν οτι ανακατευουν το τυρογαλα, απλως δεν ξερουν τι δυνατοτητες μπορει να εχει ενα καλο χειροκινητο, σε εξοικειωμενα χερια...Αν τα δικα τους δεν θελουν/δεν μπορουν να φτασουν εστω σε ενα καλο επιπεδο εξοικειωσης δεν σημαινει κιολας οτι η αισθηση οτι 'ανακατευουν τυρογαλα' ειναι γενικευμενη. Αυτοι το βλεπουν ετσι, δεν ειναι ομως...
μια σχεδον καρφωτη αλλαγη ........ ουτε να συγκριθει σε επιπεδο χαρας, του εκαστοτε συνειδητοποιημενου χειριστη, ακομα και με το ταχυτερο διπλοσυμπλεκτο στον κοσμο...
Για αυτους υπαρχουν οι αυτοματες Merc, και γενικοτερα αλλες αυτοματες κατασκευες...
Αντικειμενικότητα πάνω απ'όλα.
Όντως δεν ξέρω να διαβάζω. Διαβάζω ότι θέλω.
BMW FORUM