-
Λογαριασμό θα σου δώσει; Αφού είναι ανήσυχος νέος λέμε...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Λογαριασμό θα σου δώσει; Αφού είναι ανήσυχος νέος λέμε...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Λογαριασμό θα σου δώσει; Αφού είναι ανήσυχος νέος λέμε...

Τρακαρισμένο?
Η πόρτα του συνοδηγού φαίνεται λίγο σκούρα.
Σα να μην ήταν καλός ο μάστορας.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Λογαριασμό θα σου δώσει; Αφού είναι ανήσυχος νέος λέμε...

Τρακαρισμένο?
Η πόρτα του συνοδηγού φαίνεται λίγο σκούρα.
Σα να μην ήταν καλός ο μάστορας.
Βασικά το έβαλα σαν το αυτοκίνητο με το οποίο ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξεις το si σου.
-
Κουκλί
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
ειμαι απο τους λιγους μαλλον ακομη βιτσιοζους που προτιμουν χειροκινητο ε;;
Ναι
Ναι.
Ναι.
Αυτόματο για μένα
Χρειάστηκε να κοιτάξω 2η φορά για να σιγουρευτώ πως είμαι στο BMW forum των 4Τ...
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Γρηγόρη Κ., πόσα ξοδεύεις το μήνα για στούδια?να του κόβουν αποδείξεις άραγε??
επιστροφή φόρου έχεις ?
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Οχι...Εαν πχ ψηνομουν τρελα πχ για Μ5 Ε60, και ειχα το budget, θα εψαχνα ΜΟΝΟ για manual (Αμερικανικων προδιαγραφων)...Δεν την έχω οδηγήσει (πως θα μπορούσα άλλωστε, δεν υπάρχει στην Ελλάδα), αλλά σύμφωνα με όλα τα τεστ, είναι τρελλή αποτυχία. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε εξαρχής για SMG και με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν απέδιδε σωστά. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα θετικό σχόλιο για την Μ5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
-
H M5 Ε60 φόραγε το χειροκίνητο κιβώτιο της προηγούμενης, της Ε39. Οι γερμαναράδες ξόδεψαν αρκετά για το ολοκαίνουργιο αυτόματο επτάρι, και δυστυχώς για τους λίγους χεράδες δεν έβγαιναν τα κουκιά και έτσι τους ξανασέρβιρε το παλιό.
Ήταν ο λόγος για τον οποίο και δεν την αγόρασα τελικά. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
...Οχι...Εαν πχ ψηνομουν τρελα πχ για Μ5 Ε60, και ειχα το budget, θα εψαχνα ΜΟΝΟ για manual (Αμερικανικων προδιαγραφων)...
Δεν την έχω οδηγήσει (πως θα μπορούσα άλλωστε, δεν υπάρχει στην Ελλάδα), αλλά σύμφωνα με όλα τα τεστ, είναι τρελλή αποτυχία. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε εξαρχής για SMG και με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν απέδιδε σωστά. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα θετικό σχόλιο για την Μ5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Eριξες μια ματια στα Αμερικανικα reviews? H μοναδικη 'αποτυχια' ηταν οτι μεχρι και τα ΜΥ2008 στο DSC δεν υπηρχε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης...
Η μοναδικη περιπτωση -οπου πραγματι ισχυει αυτο που λες- αφορα την νεα Μ5 f10, καθοτι μολις προσφατα δοκιμαστικε στην Αμερικη με manual, και λογω και των αραιοτερων 6 σχεσεων (αντι 8 πλεον του αυτοματου) αλλα και ελλειψης γενικοτερα ηλεκτρονικου ελεγχου ως προς την ομαλοτερη εναλλαγη σχεσεων, γινεται εμφανες ενα μικρο αλλα υπαρκτο turbo lag, κατι που στην αυτοματη εκδοση απουσιαζει/'καλυπτεται' εντελως...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
H M5 Ε60 φόραγε το χειροκίνητο κιβώτιο της προηγούμενης, της Ε39. Οι γερμαναράδες ξόδεψαν αρκετά για το ολοκαίνουργιο αυτόματο επτάρι, και δυστυχώς για τους λίγους χεράδες δεν έβγαιναν τα κουκιά και έτσι τους ξανασέρβιρε το παλιό.
Ήταν ο λόγος για τον οποίο και δεν την αγόρασα τελικά....και καλα εκανες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Οχι...Εαν πχ ψηνομουν τρελα πχ για Μ5 Ε60, και ειχα το budget, θα εψαχνα ΜΟΝΟ για manual (Αμερικανικων προδιαγραφων)...
Δεν την έχω οδηγήσει (πως θα μπορούσα άλλωστε, δεν υπάρχει στην Ελλάδα), αλλά σύμφωνα με όλα τα τεστ, είναι τρελλή αποτυχία. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε εξαρχής για SMG και με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν απέδιδε σωστά. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα θετικό σχόλιο για την Μ5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Eριξες μια ματια στα Αμερικανικα reviews? H μοναδικη 'αποτυχια' ηταν οτι μεχρι και τα ΜΥ2008 στο DSC δεν υπηρχε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης...
Είσαι σίγουρος γιαυτό?
Δηλαδή στην Ε60 Μ5 με manual δεν απενεργοποιείται πλήρως το DSC?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είσαι σίγουρος γιαυτό?
Δηλαδή στην Ε60 Μ5 με manual δεν απενεργοποιείται πλήρως το DSC?
'the DSC cannot be defeated in a BMW M5 when it's equipped with the manual transmission. No powerslides or burnouts, and you can also forget about the kind of throttle inputs that might influence the M5's cornering attitude.'
http://www.insideline.com/audi/rs4/2007 ... mw-m5.html
...και για τα περι 'ανωτεροτητας' του SMGII :
In fact, the manual M5 is quicker than the SMG-equipped M5 we tested. With the SMG, the M5 hit 60 mph in 4.8 seconds and ran the quarter in 12.8 seconds at 115 mph.
Though the M5 SMG seven-speed has a faster trap speed in the quarter-mile thanks to its closer-ratio seven-speed, the brutal clutch takeup in the SMG-equipped M5 renders it difficult to produce a clean launch, hurting its elapsed time. So the SMG can be beat in a straight contest of speed.
(στα ΜΥ2008 μοντελα και επειτα υπηρξε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης, αλλα και μεσω update στο λογισμικο του DSC
μπορουσαν να το εχουν και τα πρωτα μοντελα...)NOTE: DSC could not be completely disabled on E60 M5s equipped with the manual gearbox that were produced before September of 2007. However, customers of these early manual-transmission M5s could later request a free software update that enabled the option of complete DSC deactivation.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είσαι σίγουρος γιαυτό?
Δηλαδή στην Ε60 Μ5 με manual δεν απενεργοποιείται πλήρως το DSC?
'the DSC cannot be defeated in a BMW M5 when it's equipped with the manual transmission. No powerslides or burnouts, and you can also forget about the kind of throttle inputs that might influence the M5's cornering attitude.'
http://www.insideline.com/audi/rs4/2007 ... mw-m5.html
...και για τα περι 'ανωτεροτητας' του SMGII :
In fact, the manual M5 is quicker than the SMG-equipped M5 we tested. With the SMG, the M5 hit 60 mph in 4.8 seconds and ran the quarter in 12.8 seconds at 115 mph.
Though the M5 SMG seven-speed has a faster trap speed in the quarter-mile thanks to its closer-ratio seven-speed, the brutal clutch takeup in the SMG-equipped M5 renders it difficult to produce a clean launch, hurting its elapsed time. So the SMG can be beat in a straight contest of speed.
(στα ΜΥ2008 μοντελα και επειτα υπηρξε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης, αλλα και μεσω update στο λογισμικο του DSC
μπορουσαν να το εχουν και τα πρωτα μοντελα...)NOTE: DSC could not be completely disabled on E60 M5s equipped with the manual gearbox that were produced before September of 2007. However, customers of these early manual-transmission M5s could later request a free software update that enabled the option of complete DSC deactivation.
Δηλαδή η αυτόματη που έχει και launch control δεν καταφέρνει να βγάλει τη δύναμή της ενώ η χειροκίνητη που δεν έχει, τα πάει καλύτερα.
Οκ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eριξες μια ματια στα Αμερικανικα reviews? H μοναδικη 'αποτυχια' ηταν οτι μεχρι και τα ΜΥ2008 στο DSC δεν υπηρχε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης...Έχω ρίξει...τα περισσότερα είναι χλιαρά, κάποια (τα λιγότερα) είναι ενθουσιώδη.
Πάρε ένα από το BMW Car που το έχω πρόχειρο:
''...when the press got hold of the car, everyone was in shock: it was no good! The biggest problem was the fact that the engine and gearbox had been designed as a package to work together and adding a manual clutch into the mix and removing one gear was not a recipe for success. The manual gearbox never let you get the most out of the car, the SMG model being the faster choice. The manual is easier to drive, as there is no technical trickery involved, but the SMG is what the car was designed to have and it's what works best. Did we miss out? Only on having a choice.''
Γενικά, από τα δεκάδες test που έχω διαβάσει, τα σχόλια είναι απογοητευτικά και οι περισσότεροι συμφωνούν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χάνει με το χειροκίνητο κιβώτιο. Φυσικά ο καθένας έχει την δική του γνώμη.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Δηλαδή η αυτόματη που έχει και launch control δεν καταφέρνει να βγάλει τη δύναμή της ενώ η χειροκίνητη που δεν έχει, τα πάει καλύτερα.
Οκ...
Kαταρχας ποιος σου ειπε/σε διαβεβαιωσε οτι το εκαστοτε launch control λειτουργει παντοτε καλυτερα, απο μια χειροκινητη αποσυμπλεξη...
Απλως προσφερει την σιγουρια -ειδικα στους μη μυημενους σε εκκινησεις- μιας σχετικα καλης εκκινησης, χωρις σχεδον καθολου σπιναρισμα.Επιπλεον, στο τεστ δεν αναφερθηκε οτι 'δεν καταφερνει να βγαλει την δυναμη της' αυτη με το SMG, απλως οτι χειροκινητη, με τους καταλληλους χειρισμους, εχει μεγαλυτερα περιθωρια για κατι τετοιο...Αλλο το ενα, αλλο το αλλο...
-
Πες τα ρε Κίκιζα!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Eριξες μια ματια στα Αμερικανικα reviews? H μοναδικη 'αποτυχια' ηταν οτι μεχρι και τα ΜΥ2008 στο DSC δεν υπηρχε δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης...
Έχω ρίξει...τα περισσότερα είναι χλιαρά, κάποια (τα λιγότερα) είναι ενθουσιώδη.
Πάρε ένα από το BMW Car που το έχω πρόχειρο:
''...when the press got hold of the car, everyone was in shock: it was no good! The biggest problem was the fact that the engine and gearbox had been designed as a package to work together and adding a manual clutch into the mix and removing one gear was not a recipe for success. The manual gearbox never let you get the most out of the car, the SMG model being the faster choice. The manual is easier to drive, as there is no technical trickery involved, but the SMG is what the car was designed to have and it's what works best. Did we miss out? Only on having a choice.''
Γενικά, από τα δεκάδες test που έχω διαβάσει, τα σχόλια είναι απογοητευτικά και οι περισσότεροι συμφωνούν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χάνει με το χειροκίνητο κιβώτιο. Φυσικά ο καθένας έχει την δική του γνώμη.
Mηπως το review αυτο αναφερεται στα μεχρι ΜΥ2007 μοντελα οπου το DSC δεν εβγαινε off...?
Εγω παλι σε διαφορα revies που εχω διαβασει το SMG ειναι αυτο που θεωρειται κατωτερο των περιστασεων στο συγκεκριμενο
αυτοκινητο, παροτι, πραγματι, σχεδιαστηκε απο την αρχη το συγκεκριμενο κιβωτιο να συνεργαζεται με τον αντιστοιχο κινητηρα :'But the biggest culprit is the SMG. In the most aggressive automated manual mode, it hammers home shifts like John Henry racing the steam drill -- whop-whop-whop! But in full automatic, it's all but impossible to avoid huge gasps between upshifts, particularly in the lower gears. One logbook scribbler summed up the test crew's unanimous response: 'I tried to leave it in auto mode, but I just couldn't stand it.'
http://www.caranddriver.com/comparisons ... -m5-page-4
Aλλο ενα:
Automatic mode, from a user standpoint, is very similar to an automatic transmission in which shifts are made for you. Five shift programs are available in automatic mode and they're all quite slow.
In action it's a blessing and a curse. On its most aggressive setting it lacks subtlety to the point of feeling abusive. Full-throttle upshifts begin with a microscopic pause followed by a violent thud as torque reloads the drivetrain. They're loud, ugly and fast as hell, so be sure you mean it if you're going to do it.
Downshifts, when they're executed as requested, are heavenly. Rev matching is as computer precise as expected. But more often than not when driving hard, they're ignored. Timing downshifts to the predicted rate of deceleration is still not a task suited for street-car technology. We often had to work the downshift paddle two or three times before we got the desired gear.
http://www.insideline.com/bmw/m5/2006/f ... mw-m5.html
Eπισης επισημαινεται ξεκαθαρα, οσον αφορα, το ποιο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα στην Μ5 Ε60 σε Buying guide:
(με δεξι κλικ του mouse, και επειτα κανοντας save as πανω την σελιδα, μπορειτε μετα να κανετε zoum στο περιεχομενο...)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δηλαδή η αυτόματη που έχει και launch control δεν καταφέρνει να βγάλει τη δύναμή της ενώ η χειροκίνητη που δεν έχει, τα πάει καλύτερα.
Οκ...
Kαταρχας ποιος σου ειπε/σε διαβεβαιωσε οτι το εκαστοτε launch control λειτουργει παντοτε καλυτερα, απο μια χειροκινητη αποσυμπλεξη...
Απλως προσφερει την σιγουρια -ειδικα στους μη μυημενους σε εκκινησεις- μιας σχετικα καλης εκκινησης, χωρις σχεδον καθολου σπιναρισμα.Επιπλεον, στο τεστ δεν αναφερθηκε οτι 'δεν καταφερνει να βγαλει την δυναμη της' αυτη με το SMG, απλως οτι χειροκινητη, με τους καταλληλους χειρισμους, εχει μεγαλυτερα περιθωρια για κατι τετοιο...Αλλο το ενα, αλλο το αλλο...
Α, οκ.
Εξαρτάται από το πόσο ανήσυχος είναι ο οδηγός.
Τώρα εξηγείται.
ΥΓ: Η ιδανική εκκίνηση περιλαμβάνει και σπινάρισμα, τουλάχιστον για τους μη μυημένους. Οι ανήσυχοι ζουν σε εναλλακτική πραγματικότητα.
BMW FORUM
