-
Ο χρήστης nas έγραψε:
Παιδιά ξέρετε κανέναν καλό μηχανικό για MCS στα βόρεια προάστεια για να ελέγξω ένα που έχω βρει μτχ;ΕυχαριστώΑπό τα ΒΠ από το μόνο συνεργείο που έχω μια μικρή εμπειρία (αλλά πολύ θετική) είναι ο ΤΣΕΒΑΣ στην Αναπαύσεως, στα Βριλήσσια.
-
Ο χρήστης fanis75 έγραψε:
Από τα ΒΠ από το μόνο συνεργείο που έχω μια μικρή εμπειρία (αρά πολύ θετική) είναι ο ΤΣΕΒΑΣ στην Αναπαύσεως, στα Βριλήσσια.OK ευχαριστώ
-
Κανένας άλλος;
-
Λοιπον το ΜΙΝΙ cooper (με 82000χμ) εχει φτασει να καταναλωνει περιπου 1 λιτρο λαδι καθε 1000 με 800 χμ.
Εμφανεις διαρροη δεν υπαρχει .
Εκτος απο τσιμουχακια βαλβιδων -ελατηρια ή ρεκτιφιε κτλ σκεφτομουν αν υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι πιο απλο και φτηνο ωστε πριν παω στο συνεργειο να εχω μια αποψη επι του θεματος.Ψαχνωντας βρηκα οτι υπαρχει μια βαλβιδα PCV (μαλλον αναθυμιασεων ) η οποια τα παιζει και αυξανεται η καταναλωση λαδιου.
Τι λετε να κανω?Να αρχισω απο εκει και βλεπουμε?Να το αναφερω κατευθειαν στο συνεργειο ή να τους αφησω να δω τι θα μου πουν?
Σε διαδικασια ανοιγματος κινητηρα μαλλον δεν προκειται να μπω εκτος αν αλλαξουν καποια δεδομενα.
Επισης εχω αρχισει να σκεφτομαι μηπως σταματησω να ασχολουμαι εντελως με το αυτοκινητο και απλα να συμπληρωνω λαδι γιατι σιγα -σιγα θα θελει λαστιχα & αμορτισερ και συνεχεια βγαζει προβληματα.Σημειωνω οτι το αυτοκινητο κανει διαδρομες αποκλειστικα εντος Αθηνων. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Λοιπον το ΜΙΝΙ cooper (με 82000χμ) εχει φτασει να καταναλωνει περιπου 1 λιτρο λαδι καθε 1000 με 800 χμ.
Εμφανεις διαρροη δεν υπαρχει .
Εκτος απο τσιμουχακια βαλβιδων -ελατηρια ή ρεκτιφιε κτλ σκεφτομουν αν υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι πιο απλο και φτηνο ωστε πριν παω στο συνεργειο να εχω μια αποψη επι του θεματος.Ψαχνωντας βρηκα οτι υπαρχει μια βαλβιδα PCV (μαλλον αναθυμιασεων ) η οποια τα παιζει και αυξανεται η καταναλωση λαδιου.
Τι λετε να κανω?Να αρχισω απο εκει και βλεπουμε?Να το αναφερω κατευθειαν στο συνεργειο ή να τους αφησω να δω τι θα μου πουν?
Σε διαδικασια ανοιγματος κινητηρα μαλλον δεν προκειται να μπω εκτος αν αλλαξουν καποια δεδομενα.
Επισης εχω αρχισει να σκεφτομαι μηπως σταματησω να ασχολουμαι εντελως με το αυτοκινητο και απλα να συμπληρωνω λαδι γιατι σιγα -σιγα θα θελει λαστιχα & αμορτισερ και συνεχεια βγαζει προβληματα.Σημειωνω οτι το αυτοκινητο κανει διαδρομες αποκλειστικα εντος Αθηνων.Λοιπον,σημερα ελεγξα τα λαδια και η σταθμη ηταν κατω απο το min.Προσθεσα 1lt,και ανεβηκε λιγο πανω απο τη μεση.Σημειωνω εδω οτι δε βλεπω καπνο απο την εξατμιση ,ουτε διαρροη.
Δεν αντεξα λοιπον και εβγαλα μονος μου τη βαλβιδα PCV (positive crankcase ventilation).Στο R50 ειναι στο πανω μερος του καπακιου και ξεβιδωνεις μονο ενα παξιμαδι,οποτε την εβγαλα αμεσως.
Και αυτη ειναι η βαλβιδα.Η δεξια ειναι για τα μοντελα μετα το 2006.
Στην αρχη προσπαθησα να καταλαβω τι γινετε και πως δουλευει οποτε φυσηξα και απο τις δυο μεριες και ειδα οτι εβγαινε αερας και απο τις δυο κατευθυνσεις ,χωρις να υπαρχει εμποδιο .Στη συνεχεια εριξα λιγο καθαριστικο κινητηρα και αμεσως σταματησε να περναει αερας κατα τη μια κατευθυνση! Επισης εχει αρχισει να ακουγεται ενα μικρο τικ οταν κουναω τη βαλβιδα με το χερι.
Κατα την αποψη μου υπαρχουν δυο ενδεχομενα.Το καλο σεναριο ειναι να ειχε κολλησει η βαλβιδα ανοιχτη και να την εφτιαξα.
Το κακο φυσικα ειναι να τη χαλασα Τι λετε??
Ξαναεβαλα τη βαλβιδα στο MINI και θα παρακολουθησω τι παιζει με τη σταθμη λαδιου...Και βλεποντας και κανοντας.
Μπορει να την αλλαξω ούτως ή άλλως μιας και δεν ειναι πολυ ακριβη.Επισης θα το παω και στο συνεργειο ,σιγα-σιγα... -
[list:1u3u3mnb][/list:u:1u3u3mnb]Exεις το S, δηλαδη?
-
Όχι.To cooper.
-
Βάλε καινούρια, είναι πολύ φτηνή.
Να την αλλάζεις σε κάθε σέρβις. -
Λοιπον,επειτα απο 1000χμ εκαψε αλλο ενα λιτρο λαδι... Εκανα μια ερωτηση στη BMW και μου ειπαν οτι αυτοι θα τσεκαρουν τον κινητηρα για διαρροες (και απο τη PCV),αλλα αμα δε βρουν τιποτα τοτε η μονη λυση ειναι η αλλαγη μοτερ γιατι η επισκευη δε συμφερει καθολου.... Δε θελω ναξερω ποσο θα κοστισει ο 'ελεγχος'.
Επισης ειδα χθες οτι εχει αρχισει και ξεβαφει το πανω μερος της 3ης πορτας απο τη μεσα μερια.Επειδη ο ουρανος ειναι αλλο χρωμα απο το υπολοιπο αμαξι, σε εκεινο το σημειο απλα εχουν περασει ασπρο χρωμα πανω απο το χρωμα του υπολοιπου αυτοκινητου και φυσικα αρχισε να ξεβαφει... -
Ο έλεγχος διαρροών είναι οπτικός.
Βαλβίδα PCV βάζεις καινούρια και εξασφαλίζεις ότι δεν ρουφάει λάδια ο κινητήρας.
Στο δικό μου αν σφίξεις το σωλήνα που πάει στην βαλβίδα ακούγεται ένα ΤΙΚ που σημαίνει ότι η βαλβίδα δουλεύει.
Άλλο έλεγχο δεν μπορείς να κάνεις στην βαλβίδα γι αυτό την αλλάζεις.
Στο Μίνι όπως βλέπω δεν μπορείς να κάνεις αυτό τον έλεγχο γιατί είναι αλλιώς τοποθετημένη.
Πάντως αν χάνει πολύ η βαλβίδα (και καίει λάδια) ο κινητήρας δεν δουλεύει στρωτά. -
Φίλος χρειάζεται καινούρια τουρμπίνα μαμά για R56. Καμιά ιδέα για εκτός αντιπροσωπείας?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Φίλος χρειάζεται καινούρια τουρμπίνα μαμά για R56. Καμιά ιδέα για εκτός αντιπροσωπείας?Βρείτε το τύπο της τουρμπίνας και τον κωδικό του ανταλλακτικού και ψάξτε ebay.
-
Φίλος μου για άλλο μοντέλο (abarth) είχε αγοράσει από την Auto turbo. Δε ξέρω τί τιμές παίζουν σε σχέση με την αντιπροσωπεία, πάρτε ένα τηλ. να ρωτήσετε, δε χάνετε κάτι. Έχουν και ιστοσελίδα.
Αλλά υποψιάζομαι πως στο ebay θα είναι φθηνότερες -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Φίλος χρειάζεται καινούρια τουρμπίνα μαμά για R56. Καμιά ιδέα για εκτός αντιπροσωπείας?Στα ποσα Km??
Αρχικα παει για Λιοσιων.
Μετα εχω ακουσει για ενα Παναγιωτιδη στη Λενορμαν.
Ας κοιταξει και εδω : www.pallasmarket.gr ειναι στο Νεο Κοσμο. -
Θέλει new και από ebay θα θέλει πολύ ψάξιμο με κινεζιές. Άμα κάνει κανα μπαμ θα με κυνηγήσει μετά!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Φίλος χρειάζεται καινούρια τουρμπίνα μαμά για R56. Καμιά ιδέα για εκτός αντιπροσωπείας?
Στα ποσα Km??
Αρχικα παει για Λιοσιων.
Μετα εχω ακουσει για ενα Παναγιωτιδη στη Λενορμαν.
Ας κοιταξει και εδω : http://www.pallasmarket.gr ειναι στο Νεο Κοσμο.οχι και μτχ τουρμπίνα
-
Φερνουν και καινουρια ανταλλακτικα!
-
παει κανεις για service MOTION N STYLE ?
-
Μαλλον οχι...
-
και καλα κανετε
Θα ήθελα να γνωστοποιήσω σε όλους ότι έπεσα θύμα απάτης από την Mini Motion η Style . Θα σας περιγράψω την έγινε στην δικια μου περίπτωση. Πριν 3 χρονια είχα πάει για service το mini cooper μου, μοντέλο του 2005. Χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα η μπαταρία την άλλαξαν gt μου είπαν ότι κάθε 3 χρονια πρέπει να αλλάζετε. Η μπαταρία p βάλανε δη ήταν τις BMW και 55 A αλλα μάρκα 'εχιδε' και 44 A. Εντωμεταξύ το ανακάλυψα πρόσφατα gt η μπαταρία σταμάτησε να δουλεύει. Αντίθετα η αυθεντική BMW exokolouthei να δουλεύει ακόμα gt την χρησιμοποιούσαμε σε άλλο αμάξι. Όταν πήγα στο κατάστημα να τους κάνω τα παράπονα μου gt μου βάλανε imitation και με λιγότερα 'αμπερορια' το αρνήθηκαν ότι βάζουν τέτοιες μπαταρίες και ότι δη μου την είχαν βάλει αυτοί. Εντωμεταξύ θέλω να τονίσω ότι στην απόδειξη την είχαν χρεώσει σαν 55A BMW. Οποιος έχει antilftei κάτι παρόμοιο, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου.
New MINI Forum