-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Καταρχάς για να μην παρεξηγηθώ και νομίζει κανείς οτι παίρνω και προμήθεια.
Εάν ο εγκαταστάτης θέλει να ασχοληθεί με την ρύθμιση,βάζεις Zavoli,το οποίο χαρτογραφείται καλύτερα απο το άλλο.
Δίνει ολόκληρους χάρτες,για να μπορέσεις να φέρεις το αυτοκίνητο ακριβώς,με τις 'μαμά'ρυθμίσεις.
Μπορείς να το ρυθμίσεις να ψεκάζει βενζίνη,στίς στροφές που θέλεις εσύ και όχι 1 λίτρο στα 50 χλμ(παραδειγματικά τα νούμερα).
Εάν είναι εγκατάσταση ρουτίνας,βάζεις Brc.Δυό τρείς γκαζιές μέσα στο συνεργείο και είσαι έτοιμος.Γιατί?
Γιατί πολύ απλά δίνει μόνο μια διαγράμμιση,τίποτε παραπάνω.
Το άλλο θέλει χρόνο,δρόμο και χρόνο,για να μπορέσει να σου δώσει αυτά για τα οποία το πλήρωσες.
Και τα συστήματα για τα οποία μιλάω δεν είναι ούτε τα 24άρι απο τη μιά(Brc),ούτε το smile απο την άλλη(Zavoli).
Μιλάω για το πλαγκ εντ ντράιβ(Brc) και για το νορμάλ(Zavoli).Εαν ο εγκαταστατης θελει να ασχοληθει με ρυθμιση βαζεις Ζαvoli (ενω η BRC δεν ρυθμιζεται?)? Το Zavoli χαρτογραφειται καλυτερα (ενω το BRC οχι)!! και δινει ολοκληρους χαρτες, ενω δηλαδη παλι η BRC οχι, και ρυθμιζεις να ψεκαζει βενζινη αναλογα των στροφων, ενω η BRC παλι οχι, κλπ κλπ?
Το BRC ειναι εγκατασταση ρουτινας και με δυο τρεις γκαζιες εισαι ετοιμος (δηλαδη χωρις ρυθμιση στον δρομο και αλλα τεστ?)? Δινει μονο μια διαγραμμιση (ειδικα για το sequential plug and drive??).
Που τα ειδες/ακουσες φιλε μου ολα αυτα?
Εχεις παει σε εγκαταστατη BRC και στα ειπε αυτα η απλως τα ακουσες απο τον μαστορα σου που βαζει Zavoli?
Ολα αυτα που λες για την BRC σε συγκριση με τη Zavoli απλα οχι μονο δεν ισχυουν αλλα συμβαινουν στο αντιθετο, καλυτερα να το ψαξεις λιγο το θεμα και θα καταλαβεις.
Εχεις ιδεα για τι εταιρεια μιλαμε οταν λεμε για BRC? Ριξε μια ματια στο internet και στο site της και θα καταλαβεις.
Φυσικα και η Zavoli ειναι καλη εταιρεια, αλλα δεν χρειαζοταν να πεις αυτα τα ατοπα για την BRC για να την υποστηριξεις. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μπορώ να σκεφτώ δύο αιτίες.- Να έχεις λάθος ρυθμίσεις, οπότε τα fuel trims είναι λάθος.
- Να έχεις διαρροή υγραερίου από τον πνεύμονα ή τα μπεκ μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής όσο κάθεται το αυτοκίνητο και κατά συνέπεια να μπουκώνει.
Πιθανότερο μου φαίνεται το δεύτερο. Για διάνγωση, μπορείς αφού δουλέψει το αμάξι με υγραέριο, να βγάλεις (εσύ ή ο μάστορας) το σωλήνα που φέρνει το υγραέριο στα μπεκ. Έτσι θα φύγει η πίεση. Ξαναβάζεις το σωλήνα και τον σφίγγεις καλά.
Περιμένεις να κάτσει το αμάξι και βάζεις μπρος. Αν πάρει κανονικά, το πρόβλημα είναι το δεύτερο.Επειδή το κάνει και το δικό μου και έχω κοιτάξει πολλά και άκρη δεν έχω βγάλει. Αν έχεις κλειστό το αέριο για κάποιο χρονικό διάστημα, ας πούμε να κάνω 30 χλμ και μετά το σβήσω το αφήσω να κρυώσει και προσπαθήσω να βάλω μπροστά δεν θα έχω καλύψει και τις δύο αυτές περιπτώσεις; Αφού με γυρισμένο στην βενζίνη δεν αφήνει η ηλεκτροβαλβίδα να πάει υγραέριο μετά τον πνεύμονα.
-
Στα 30 χλμ λογικά επανέρχεται σε ένα βαθμό και το long term fuel trim, οπότε δε θα μπορείς να ξεχωρίσεις ποια από τις δύο περιπτώσεις είναι. Κάνοντας αυτό που περιγράφω όμως, θα ξέρεις αν είναι διαρροή ή όχι.
-
ειχα αναφερει παλαιοτερα ενα προβλημα που μου εμφανιζοταν συνηθως μετα απο μακροχρονια σταση (απο βδομαδα και πανω).
Δεν επαιρνε μπροστα και μετα απο τις καλοκαιρινες διακοπες το εβαλα με το αεριο.μου παρουσιασε το ιδιο προβλημα και στο Σ/Μ μια φορα, αλλα επειδη ηταν ζεστο πηρε με το αεριο μετα απο μερικες μιζιες.
Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι τρομπα βενζινης.
Το προβλημα το εχει και ειναι θεμα χρονου να τα παιξει εντελώς...το 'θεμα χρονου' ηταν τελικα 2 μερες
Σημερα το πρωι πηρε κανονικα και μετα απο 3-4 χιλιομετρα σε ενα φαναρι ...εσβησε.
εβαλα ξανα και εφτασα στη δουλεια με το αυτοκινητο να δουλευει σαν...τρακτερ.μου κανει εντυπωση που ενω δουλευε με το αεριο, πηγαινε καλα σε πορεια με σταθερες στροφες αλλα οταν σταματουσα εσβηνε και επρεπε να ξεκιναω μαρσαριστος για να μη σβησει ξανα.
Ο εγκαταστατης μου λεει οτι δεν καιει καθολου βενζινη οταν μπαινει το αεριο.
απο την αλλη ομως γιατι μολις κοπηκε εντελως η βενζινη δεν δουλευε σωστα;τωρα παει κανονικα (καλυτερα και απο πριν), αλλα ήθελε το 'κερασματακι' του, 145€ για την ακριβεια...
-
μηπως ως βραχυκυκλωμενη η τρομπα τραβαγε τρελο ρευμα εξασθενιζοντας το κυκλωμα με συνεπια στο ρελαντι που εχεις ακομα λιγοτερη ταση να μην δουλευαν σωστα οι πολλαπλασιαστες ( να μην ειχαν αρκετό ρευμα ) που το αεριο θελει δυνατο ρευμα κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
πλακα πλακα κανε μια δοκιμη - οντας με αεριο βγαλε την ασφαλεια της τρομπας βενζινας.
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,πιστεύω κι εγώ οτι ήταν θέμα ρεύματος πλέον.
-
εχω μια απορια..με ολα τα προιοντα που κυκλοφορουν στην αγορα σχετικα με την προστασια των κινητηρων-βαλβιδων, δηλαδη ειδικα προσθετα που μπαινουν στα ντεποζιτα υγραεριου και βενζινης ,με την λαδιερα (οι αποψεις διαφερουν) και με ομαλη οδηγηση εχουμε μηδενισει τους κινδυνους?
-
Δεν τους έχουμε μηδενίσει,αλλά προσπαθούμε να τους ελαχιστοποιήσουμε.
-
Υπάρχει πιθανότητα να πάθει κάτι (πχ να καεί) η τρόμπα βενζίνης, αν κάποιο αυτοκίνητο λειτουργεί συνέχεια με αέριο και δεν έχουμε το ντεπόζιτο της βενζίνης γεμάτο;
-
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους
Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!! -
Το υγραεριο ειναι πολυ καινουργια τεχνολογια και συνεχως μαθαινουν!!
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Υπάρχει πιθανότητα να πάθει κάτι (πχ να καεί) η τρόμπα βενζίνης, αν κάποιο αυτοκίνητο λειτουργεί συνέχεια με αέριο και δεν έχουμε το ντεπόζιτο της βενζίνης γεμάτο;αν η αντλια ειναι εμβαπτιζομενη δεν θα πρεπει να αφηνεις το ρεζεβουαρ αδειο.
απ'οτι μου ειπαν με 1/4 του ρεζεβουαρ εισαι ΟΚ
εμενα μου χαλασε η αντλια χθες.
το ρεζεβουαρ μπορει να το ειχα συχνα αδειο παλια, αλλα απο τοτε που εβαλα το αεριο το ειχα συνηθως πανω απο τη μεση εως γεματο και ποτε κατω απο το 1/4απ'οτι μου ειπαν στο συνεργειο τα εφαγε τα ψωμια της.
12 χρονια και 136000 ειναι ενα λογικο νουμερο για να παραδωσει το πνευμα
-
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέουςΈχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!!Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου........... -
εμενα στο manual του αυτ-του λεει ελεγχο βαλβιδων καθε 15000 χλμ!δεν πιστευω να κανει κανεις ελεγχο τοσο συχνα!
-
Αν το αμάξι είναι αυτό που αναφέρεται στην υπογραφή σου, είναι πανεύκολο και γρήγορο να γίνει έλεγχος και ρύθμιση, μια που είναι με κοκκοράκια. Είσαι από τους τυχερούς του χωριού να ξέρεις.
-
Φίλος έβαλε BRC σε C5. το αμάξι δουλεύει τέλεια σε όλες τις στροφές στην πόλη αλλά και στην εθνική. Και το κυριότερο χωρίς κανένα πρόβλημα ούτε που ξαναπέρασε από τον εγκαταστάτη. Συμπέρασμα άριστος τεχνικός καλό σύστημα..-
-
Θέλω απάντηση από Antonis Team!
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Φίλος έβαλε BRC σε C5. το αμάξι δουλεύει τέλεια σε όλες τις στροφές στην πόλη αλλά και στην εθνική. Και το κυριότερο χωρίς κανένα πρόβλημα ούτε που ξαναπέρασε από τον εγκαταστάτη. Συμπέρασμα άριστος τεχνικός καλό σύστημα..-Βιάζεσαι πάρα πάρα πολύ.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αν το αμάξι είναι αυτό που αναφέρεται στην υπογραφή σου, είναι πανεύκολο και γρήγορο να γίνει έλεγχος και ρύθμιση, μια που είναι με κοκκοράκια. Είσαι από τους τυχερούς του χωριού να ξέρεις.αυτο που γραφω εχω!!δεν το ηξερα γιατι ειμαι ασχετος με τα μηχανολογικα..μονο λαδια και φιλτρα ξερω να αλλαζω!!χαρηκα παντως με τα νεα..ειμαι ηδη στα 1500 χλμ με υγραεριο και μολις φτασω στις 10000 θα παω να κανω τον ελεγχο..το αυτ-το εχει 85000!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Στα 30 χλμ λογικά επανέρχεται σε ένα βαθμό και το long term fuel trim, οπότε δε θα μπορείς να ξεχωρίσεις ποια από τις δύο περιπτώσεις είναι. Κάνοντας αυτό που περιγράφω όμως, θα ξέρεις αν είναι διαρροή ή όχι.Το συγκεκριμένο πρόβλημα με ταλαιπωρούσε πολύ καιρό. Έκανα ότι μπορείς να φανταστείς. Έβαλα καινούρια αντλία βενζίνης, δοκίμασα αισθητήρες λ, αισθητήρα θερμοκρασίας από αυτοκίνητο που δούλευε κανονικά, καθάρισα τα injection κτλ. Έβγαλα το σωληνάκι από το υγραέριο όπως πρότεινες και εσύ. Εννοείτε ότι στο εγκέφαλο στο συνεργείο δεν έβγαζε κανένα error. Και τελικά ήταν το πιο απλό, η μπαταρία. Δεν είχε κανένα πρόβλημα φαινομενικά με την μπαταρία, χτυπούσε μίζα κανονικά, αλλά όταν την μέτρησα με ειδικό όργανο έβγαλε ότι είχε πεσμένη απόδοση. Έχει κάνα 2 μέρες που την άλλαξα και δεν το κάνει. Ας ελπίσουμε ότι είναι αυτό. Τώρα τι γινόταν είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Όταν χτυπούσε η μίζα δεν είχε αρκετό ρεύμα για τα υπόλοιπα συστήματα και μηδένιζαν τα fuel trims, έχανε την θέση της πεταλούδας ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου( αυτό το είπαν σαν πιθανή αιτία από το συνεργείο), συνέβαινε κάτι με τον εγκέφαλο του υγραερίου; Επαναλαμβάνω δεν είχε εμφανή πρόβλημα η μπαταρία, χτυπούσε μίζα κανονικά, μόνο όταν την μετρήσαμε το καταλάβαμε.
Υγραεριοκίνηση!