-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Κλασικοί άγγλοι ρε πστ μου, μια ζωή ανάποδοιΣτα κάτωθι, μιλάνε για 2λίτρα=148hp/150 PS, με πολύ καλή ροπή, αξιοσημείωτο.
http://www.worldcarfans.com/11208284765 ... scow-debut
http://www.autoblog.com/2012/08/28/2014 ... al-moscow/
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... irst_look/
Δεν είπα οτι θα σέρνεται, προς θεού, αν ισχύουν και τα 1340 κιλά βάρους που λένε,αλλά
σίγουρα δεν λένε και πολλά πράγματα στην κατηγορία του.
Η ροπή του είναι αξιοσημείωτη.Οι Άγγλοι μια χαρά τα λένε. Απορώ γιατι το συζητάμε. Τον κινητήρα που φοράει και το CX5 έχει. http://www.mazda.co.uk/showroom/cx-5/specs/ 165 BHP, τέλος.
-
Στο autobild.gr & cityauto.gr λένε καθαρά πως ο 2.0 βενζίνη θα έχει 150 ή 148 άλογα .Τι σκατά τις κουμπάρες θα παίξουμε ?Τι ισχύει τελικά?
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Στο autobild.gr & cityauto.gr λένε καθαρά πως ο 2.0 βενζίνη θα έχει 150 ή 148 άλογα .Τι σκατά τις κουμπάρες θα παίξουμε ?Τι ισχύει τελικά?Προφανως δε ξερουν τι λενε. Ο κινητήρας υπαρχει ηδη σε αλλο μοντελο κι εβαλα πριν το λινκ.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κλασικοί άγγλοι ρε πστ μου, μια ζωή ανάποδοι
Στα κάτωθι, μιλάνε για 2λίτρα=148hp/150 PS, με πολύ καλή ροπή, αξιοσημείωτο.
http://www.worldcarfans.com/11208284765 ... scow-debut
http://www.autoblog.com/2012/08/28/2014 ... al-moscow/
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... irst_look/
Δεν είπα οτι θα σέρνεται, προς θεού, αν ισχύουν και τα 1340 κιλά βάρους που λένε,αλλά
σίγουρα δεν λένε και πολλά πράγματα στην κατηγορία του.
Η ροπή του είναι αξιοσημείωτη.Οι Άγγλοι μια χαρά τα λένε. Απορώ γιατι το συζητάμε. Τον κινητήρα που φοράει και το CX5 έχει. http://www.mazda.co.uk/showroom/cx-5/specs/ 165 BHP, τέλος.
Για 3257 λόγους θα έχει 150.
Το ότι έχει έταιρο αδερφό μοντέλο με διαφορετική απόδοση τον ίδιο κινητήρα δεν σημαίνει κάτι.@__amazing,__
στα πρόχειρα θυμάμαι
-Type R κοντά στα 20-21 σε θεού στροφές γωνία
- Rav 4 Valvematic κοντά στα 20.5
- BMW 320i , κοντά στα 21.4 , στις 4250 αλλά μιλάμε και για πιο performance oriented....
απο κει και πέρα , το ψιλοχάος στους 2λιτρους ατμοσφαιρικούς...
-
170 ιπποι,κατω απο 1300 κιλα που ειναι το τωρινο και απο 2.0......
δεν νομιζω οτι δεν θα ''ακουει'' αλλα ποιος θα το αγορασει για να μας πει;;;;; -
-
Από mazda δεν βλέπουμε προκοπή στα μοτέρ (για την χώρα μας πάντα)...
-
Μήπως για την Ευρώπη θα έχει 170 και για την Αμερική 150 λόγω ρύπων (λέω τώρα) ;;;;
-
οπως και να χει μου αρεσει πολυ οπως βεβαια και το προηγουμενο.αλλα αυτο το πραγμα με τα μοτερ ειναι ανεξηγητο , πως περιμενουν να σταθουν απεναντι στον ανταγωνισμο?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μήπως για την Ευρώπη θα έχει 170 και για την Αμερική 150 λόγω ρύπων (λέω τώρα) ;;;;Στην Ευρώπη σίγουρα θα είναι 170. Το 150 που ακούστηκε αφορά την ρωσική αγορά. Εκεί έχουν ακόμα Euro 3 και τα μοτέρ έχουν άλλες ρυθμίσεις. Διάβαζα πρόσφατα ότι η VW κάνει detuning στα εκεί μοτέρ και για αυτό διαμαρτύρεται και ζητάει να ευθυγραμμιστεί η Ρωσία με την Ε.Ε.
-
Ο χρήστης pique88 έγραψε:
οπως και να χει μου αρεσει πολυ οπως βεβαια και το προηγουμενο.αλλα αυτο το πραγμα με τα μοτερ ειναι ανεξηγητο , πως περιμενουν να σταθουν απεναντι στον ανταγωνισμο?''αυτοκινητο'' δεν ειναι μονο το 0-100 και δεν ειναι απαραιτητα 200+ αλογα για να πας αξιοπρεπως
με την πολιτισμενη λειτουργια που εχουν τα μοτερ της mazda και την χαμηλη τους καταναλωση μαλλον οι αλλοι θα επρεπε να εχουν θεμα .....
δεν θιγω την αξιοπιστια γιατι εκει δεν μπορουν να σταθουν απεναντι της...... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οπως και να χει μου αρεσει πολυ οπως βεβαια και το προηγουμενο.αλλα αυτο το πραγμα με τα μοτερ ειναι ανεξηγητο , πως περιμενουν να σταθουν απεναντι στον ανταγωνισμο?
''αυτοκινητο'' δεν ειναι μονο το 0-100 και δεν ειναι απαραιτητα 200+ αλογα για να πας αξιοπρεπως
με την πολιτισμενη λειτουργια που εχουν τα μοτερ της mazda και την χαμηλη τους καταναλωση μαλλον οι αλλοι θα επρεπε να εχουν θεμα .....
δεν θιγω την αξιοπιστια γιατι εκει δεν μπορουν να σταθουν απεναντι της......και καλά κάνεις...
-
το ξερω...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οπως και να χει μου αρεσει πολυ οπως βεβαια και το προηγουμενο.αλλα αυτο το πραγμα με τα μοτερ ειναι ανεξηγητο , πως περιμενουν να σταθουν απεναντι στον ανταγωνισμο?
''αυτοκινητο'' δεν ειναι μονο το 0-100 και δεν ειναι απαραιτητα 200+ αλογα για να πας αξιοπρεπως
με την πολιτισμενη λειτουργια που εχουν τα μοτερ της mazda και την χαμηλη τους καταναλωση μαλλον οι αλλοι θα επρεπε να εχουν θεμα .....
δεν θιγω την αξιοπιστια γιατι εκει δεν μπορουν να σταθουν απεναντι της......την ποια?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το ξερω...Δε ξέρεις τίποτα!!!Μία..........ALFA MITO,είναι ότι πιο αξιόπιστο κυκλοφορεί!!
υγ.Αλήθεια,τη κονσόλα είναι τόσο δύσκολο να την ισιώσουν....; -
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uKDshgEbkg
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μήπως για την Ευρώπη θα έχει 170 και για την Αμερική 150 λόγω ρύπων (λέω τώρα) ;;;;
Στην Ευρώπη σίγουρα θα είναι 170. Το 150 που ακούστηκε αφορά την ρωσική αγορά. Εκεί έχουν ακόμα Euro 3 και τα μοτέρ έχουν άλλες ρυθμίσεις. Διάβαζα πρόσφατα ότι η VW κάνει detuning στα εκεί μοτέρ και για αυτό διαμαρτύρεται και ζητάει να ευθυγραμμιστεί η Ρωσία με την Ε.Ε.
Τελικά θα προσφέρεται με δυο διλιτρους βενζίνης!Ενας με 145 & ο άλλος 165.Περιεργη γκάμα....
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μήπως για την Ευρώπη θα έχει 170 και για την Αμερική 150 λόγω ρύπων (λέω τώρα) ;;;;
Στην Ευρώπη σίγουρα θα είναι 170. Το 150 που ακούστηκε αφορά την ρωσική αγορά. Εκεί έχουν ακόμα Euro 3 και τα μοτέρ έχουν άλλες ρυθμίσεις. Διάβαζα πρόσφατα ότι η VW κάνει detuning στα εκεί μοτέρ και για αυτό διαμαρτύρεται και ζητάει να ευθυγραμμιστεί η Ρωσία με την Ε.Ε.
Τελικά θα προσφέρεται με δυο διλιτρους βενζίνης!Ενας με 145 & ο άλλος 165.Περιεργη γκάμα....
Αν έχουν διαφορά στις εκπομπές CO2 (υπέρ του 145 φυσικά) είναι προφανής η εξήγηση.
-
E ναι το φαντάστηκα ,αλλα δεν ειναι και συνηθισμένο να προσφέρεις δυο ,δίλιτρα ατμοσφαιρικά σύνολα με μολις 20 ιππους διαφορά.
-
2 θα ειναι οι εκδοσεις , η μια θα εχει 145 BHP και θα εχει μεση καταναλωση τα 6 λιτρα εαν θυμαμαι καλα , για την εκδοση των 165 BHP δεν εχει αναφερθει καταναλωση , και για τον 2.5 των 192 BHP εχει μεση καταναλωση τα 6,4 λιτρα και συνδιαζεται με την τεχνολογια i-loop....
Το βαρος του 2.0 θα ειναι στα 1340 κιλα....
οσον αφορα την ροπη ειναι 210 Nm στο 2.0 τα οποια ομως θα ειναι διαθεσιμα σε μεγαλος ευρος στροφων , εκ των οποιον τα περισσοτερα απο τις 2000σαλ εως τις 6000 .... και οχι νεκρο μεχρι τις 3500 και παλι νεκρο μετα τις 5500 οπως αλλα ατμοσφαιρικα συνολα....αλλωστε αυτος ειναι ο στοχος του αμαξιου και οχι η απολυτη ιπποδυναμη η ροπη....Αλλωστε για οσους θελουν ενα γρηγορο Mazda 6 μπορουν να περιμενουν την MPS εκδοση του που η Mazda ανεφερε πως ετοιμαζει και θα ειναι στα 340 αλογα.....
Δεν νομιζω πως αυτο δεν θα παει η οτι θα εχετε παραπονο και εκει.....
MAZDA 6