-
λερωμένη την έχεις την φωλία σου γκρεγκ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Pista Speziale
-
Hasta la pista baby
Nα πω και εγώ τη μαλακία μου
-
Η πίστα της Monza σε κανέναν δεν προέκυψε... να χαρώ εγώ petrolheads!
-
Είναι επικίνδυνη πίστα με μπόλικους θανάτους και δεν θέλουμε να τη θυμόμαστε
Μόνο οι hairy chested full testosterone για εκεί...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ακόμη φτιάχνουν οι Ιταλοί αυτά τα σαράβαλα!?!?!?!?!?!?!?
κι εγώ είχα απορεία πιος το έγραψε αυτό!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ακόμη φτιάχνουν οι Ιταλοί αυτά τα σαράβαλα!?!?!?!?!?!?!?
κι εγώ είχα απορία ποιος το έγραψε αυτό!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ακόμη φτιάχνουν οι Ιταλοί αυτά τα σαράβαλα!?!?!?!?!?!?!?
κι εγώ είχα απορία ποιος το έγραψε αυτό!
πήρε φίλος και μέσα σε ένα εξάμηνο πήγε δύο φορές Ιταλία... Είχε πριν R8 V8 και ήταν λίγο βαρεμένος με τα ιταλικά υπεραυτοκίνητα από φοιτητής οπότε και διάλεξε το πιο πρόσφατο μοντέλο της...
αλλά η τύχη του του επιφύλασε καλή έκπληξη! Λέει μάλλον θα πάρει Lamborghini ξανά... είχε μέχρι πριν λίγα χρόνια μια από τις πρώτες μικρές V10 σε μαύρο κι ήταν ενθουσιασμένος με όλο το αυτοκίνητο...
Τώρα αναρωτιέται το παραπάνω... ακόμη?!?!?!?!?!
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...με την ευκαιρια της τελευταιας συζητησης, ιδου και ενα αρκετα ενδιαφερον αρθρο αναγνωστη -και κατοχου? F458- στους 'Διαλογους' απο το τρεχον τευχος των 4τροχων, που αναφερει καποια θεματα να εχουν προκυψει, για το νεο μοντελο της Ferrari:το διάβασα, τους έχω... ο φίλος ακολουθούσε κάτι ανάλογο σε διαδικασία αλλά τελικά δύο φορές το αυτοκίνητο αρνήθηκε να ξεκινήσει.. μια ήταν το κιβότιο την άλλη το λογισμικό... καταλαβαίνω ότι σε αυτοκίνητο που κατέχουν την αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε και δεν τα κατακρίνω. Δεν σκέφτονται όλοι οι αγοραστές με τον τρόπο αυτό όμως...
και το R8 παρουσίασε πρόβλημα στην πλήρωση ενός κυλίνδρου και άλλαξαν ένα ψεκαστήρι... ποτέ δεν μπόρεσε να αποδειχθεί αν ήταν θέμα βενζίνης ή κακού ανταλλακτικού αλλά το μόνο σίγουρο ότι δεν έμεινε το αυτοκίνητο και ότι δεν χρειάστηκε να πάει στην Γερμανία... Ο αγαπητός και προσωπικά γνωστός μου αντιπρόσωπος της Ιταλικής ναυαρχίδας όμως έχει πολλά να αντιμετωπίσει σε βαθμό που μερικές φορές είναι διχασμένος με το αν αξίζει να παραμείνει εκπρόσωπος αυτής της εταιρίας ή όχι μιας και τα περισσότερα αυτοκίνητα περισσότερο προβληματίζουν τους ιδιοκτήτες τους παρά τους αφήνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένους.
Έχω αναμηχθεί στον εσωτερικό ποιοτικό έλεγχο του after shales για ένα μισι χρόνο τώρα.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το διάβασα, τους έχω... ο φίλος ακολουθούσε κάτι ανάλογο σε διαδικασία αλλά τελικά δύο φορές το αυτοκίνητο αρνήθηκε να ξεκινήσει.. μια ήταν το κιβότιο την άλλη το λογισμικό... καταλαβαίνω ότι σε αυτοκίνητο που κατέχουν την αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε και δεν τα κατακρίνω. Δεν σκέφτονται όλοι οι αγοραστές με τον τρόπο αυτό όμως...
και το R8 παρουσίασε πρόβλημα στην πλήρωση ενός κυλίνδρου και άλλαξαν ένα ψεκαστήρι... ποτέ δεν μπόρεσε να αποδειχθεί αν ήταν θέμα βενζίνης ή κακού ανταλλακτικού αλλά το μόνο σίγουρο ότι δεν έμεινε το αυτοκίνητο και ότι δεν χρειάστηκε να πάει στην Γερμανία... Ο αγαπητός και προσωπικά γνωστός μου αντιπρόσωπος της Ιταλικής ναυαρχίδας όμως έχει πολλά να αντιμετωπίσει σε βαθμό που μερικές φορές είναι διχασμένος με το αν αξίζει να παραμείνει εκπρόσωπος αυτής της εταιρίας ή όχι μιας και τα περισσότερα αυτοκίνητα περισσότερο προβληματίζουν τους ιδιοκτήτες τους παρά τους αφήνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένους.
Έχω αναμηχθεί στον εσωτερικό ποιοτικό έλεγχο του after shales για ένα μισι χρόνο τώρα.
Για τόσο ξερόλας και υπεράνω πάντως η ορθογραφία σου και τα αγγλικά σου είναι για τα πανηγύρια. Μάλλον δεν ασχολείσαι και τόσο με υπολογιστές σαν τους άλλους 'εδώ μέσα' ώστε να έχεις ανακαλύψει τα διάφορα λεξικά που παίζουν για τους browsers. Αφού ψάχνεσαι τόσο πολύ με την αναξιοπιστία των Ferrari ή τα σκατί σκατά, θα μπορούσες να αφιερώσεις λίγο χρόνο και γι΄αυτό.
-
Πολλά τα παράπονα για την 458 και ουσιαστικά δίνει δικαιώματα για αρνητική κριτική στη φίρμα και νομίζω πως είναι η πρώτη φορά. Καταραμένη εξ αρχής ήταν, το σχέδιο δεν εντυπωσίασε στο βαθμό που το κάναν οι προηγούμενες, υπήρχε κατασκευαστικό πρόβλημα το οποίο οδήγησε ολοσχερή καταστροφή του αυτοκινήτου και στη συνέχεια σε ανακλήσεις ενώ τώρα βγαίνουν στη φόρα και ηλεκτρονικά προβλήματα. Θυμάμαι μάλιστα σε ένα βίντεο στο yt με τις νοικιάρικες και τον συνοδηγό δίπλα μια να είχε πρόβλημα με το κιβώτιο το οποίο λύθηκε με το να το σβήσουν για λίγη ώρα.
-
http://www.dpccars.com/car-videos-12/10 ... Italia.htm
-
-
'ρε σεις μηχανικοί, είμαι κ εγώ εδώ, ανανέωσα, μην ασχολείστε μόνο με τον Αλόνσο'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.dpccars.com/car-videos-12/10-03-12page-Nissan-GT-R-530HP-vs-Ferrari-458-Italia.htmτο video ειναι απλα pathetic (yeah so what?) με τον Godzilla να ανοιγει με την αυτοματη λειτουργια του κιβωτιου....
μια διαφορετικη οπτικη γωνια....
η ξεκαθαρη ερωτηση ομως ειναι, εχει καποια σημασια η ευθεια ?
-
Το πρώτο βίντεο ήταν και με τα δύο αυτοκίνητα εν κινήσει. Τι αυτόματες λειτουργίες μου λες και πως το συμπεραίνεις καν; Το δεύτερο αν ήταν pathetic! Εκκίνηση με τετρακίνητο σε νοτισμένη άσφαλτο που δεν είναι καν άσφαλτος ενάντια πισωκίνητου... Ενώ βέβαια το GTR είχε φύγει μπροστά καμιά 30άρια μέτρα στην αρχή, στο τέλος η διαφορά ήταν ελάχιστη. Φαντάσου στο στεγνό λοιπόν.
ΥΓ: Γιατί να μη μετράει η ευθεία; Τσάμπα τα φτιάχνουν δηλαδή τα μοτέρ;
-
μια χαρά διαφορά είχαν κ στο τέλος
-
Στο τέλος ελάχιστη. Αλλά τα λόγια είναι φτώχεια, τα όργανα λένε την αλήθεια. Μέχρι τα 160 καταφέρνει να σταθεί ο Τζαπ. Μετά το χάος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το πρώτο βίντεο ήταν και με τα δύο αυτοκίνητα εν κινήσει. Τι αυτόματες λειτουργίες μου λες και πως το συμπεραίνεις καν; Το δεύτερο αν ήταν pathetic! Εκκίνηση με τετρακίνητο σε νοτισμένη άσφαλτο που δεν είναι καν άσφαλτος ενάντια πισωκίνητου... Ενώ βέβαια το GTR είχε φύγει μπροστά καμιά 30άρια μέτρα στην αρχή, στο τέλος η διαφορά ήταν ελάχιστη. Φαντάσου στο στεγνό λοιπόν.ΥΓ: Γιατί να μη μετράει η ευθεία; Τσάμπα τα φτιάχνουν δηλαδή τα μοτέρ;
Δε θα κατσω να αιτιολογησω την αποψη που εγραψα διοτι θεωρω δεν υπαρχει καποιο νοημα ουτε θα μπω σε αυτο το τριπακι.
ΥΓ: Δλδ εσυ πιστευεις οτι τα μοτερ τα φτιαχνουν για κοντρες σε ευθειες? Διοτι το βιντεο που παρεθεσες μου δειχνει και την αιτιολογια της ερωτησεως σου.
Ferrari F458 Italia