Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 999
    • 1000
    • 1001
    • 1002
    • 1003
    • 1329
    • 1330
    • 1001 / 1330
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    26587
    168106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Οταν το 90% της χρησης του θα ειναι δουλεια σπιτι σουπερμαρκετ, ναι μπορει να εχεις και προβλημα, πού το παραξενο?

      Από που προκύπτει αυτό?

      Απαγορεύεται μια Μ3 να κάνει τέτοια χρήση?

      Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:

      1. Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
      2. Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
      3. Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
      4. Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?

      Ευχαριστώ.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Το πρόβλημα ΙΣΩΣ και να υπήρχε εάν το αμάξι δούλευε ΜΟΝΟ σε μικρές διαδρομές και χωρίς καλά ζεστάματα-κρυώματα. Από τη στιγμή που η χρήση του θα περιλαμβάνει και ένα κάρο άλλες μετακινήσεις είναι ανόητο να το συζητάμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Αν δουλεύει συνεχώς σε τέτοιες διαδρομές, ασχέτως τί άλλη χρήση θα του κάνεις μπορεί να έχεις προβλήματα, πρόωρες φθορές κλπ.

          Το σχόλιό μου εμένα ήταν, για όποιον δεν κατάλαβε, ότι το να κάθεσαι να ψυρίζεις αν ο προηγούμενος το ξέσκιζε όταν εσύ θα του κάνεις καθημερινά χρήση μή ενδεδειγμένη είναι ολίγον τι υπερβολικό.

          Είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φθορές ένας κινητήρας τις έχει σε αυτές τις συνθήκες, δεν πρόκειτα να πάθει τπτ αν το βγάζεις κάθε σκ στην πεντέλη, αλλά αν κάθε πρωί το βάζεις μπροστά για 10 βήματα και τούμπαλιν σίγουρα θα έχεις περισσότερες φθορές. Τώρα το τί θα του βγάλει θα εξαρτηθεί ΚΑΙ από πολλούς άλλους παράγοντες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mousatos last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

            Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:

            1. Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
            2. Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
            3. Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
            4. Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?

            Ευχαριστώ.

            http://forums.noria.com/eve/forums/a/tp ... #244100086

            callisa speaking ,chemical engineer .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              σε ΟΛΑ τα manual (ακομα και στου βεριταμπλ αλεξισφαιρου μοτερ του S2K ), αναφερουν πως αν το αυτοκινητο κανει μικρες διαδρομες καθε μερα, πολλα start/stop (σε καποιο μανιουαλ μαλιστα αναφερεται και ως χρηση 'ταξι'), ακολουθεις διαφορετικο πινακα σερβις. Στην ουσια τα φερνεις πιο κοντα (φαβρ λεμπα!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                Αν δουλεύει συνεχώς σε τέτοιες διαδρομές, ασχέτως τί άλλη χρήση θα του κάνεις μπορεί να έχεις προβλήματα, πρόωρες φθορές κλπ.

                Το σχόλιό μου εμένα ήταν, για όποιον δεν κατάλαβε, ότι το να κάθεσαι να ψυρίζεις αν ο προηγούμενος το ξέσκιζε όταν εσύ θα του κάνεις καθημερινά χρήση μή ενδεδειγμένη είναι ολίγον τι υπερβολικό.

                Είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φθορές ένας κινητήρας τις έχει σε αυτές τις συνθήκες, δεν πρόκειτα να πάθει τπτ αν το βγάζεις κάθε σκ στην πεντέλη, αλλά αν κάθε πρωί το βάζεις μπροστά για 10 βήματα και τούμπαλιν σίγουρα θα έχεις περισσότερες φθορές. Τώρα το τί θα του βγάλει θα εξαρτηθεί ΚΑΙ από πολλούς άλλους παράγοντες

                Παναγιώτη, δε ψυρίζω ούτε ασχολούμαι αν ο προηγούμενος το έσκιζε. Μάλλον μπερδεύτηκες. Αν θυμάσαι καλά έγραψα ότι μεγαλύτερη σημασία έχει αν έχει γίνει σωστή συντήρηση (κάτι που απ'ότι κατάλαβα λέει κι ο mousatos), αυτά τα αυτοκίνητα έχουν φτιαχτεί για σκληρή χρήση και ότι θα ελεγχθεί ενδελεχώς.

                Δεν απαντάς όμως στις ερωτήσεις μου.

                Από που και πως θα προκληθεί το πρόβλημα και τι πρόβλημα θα προκύψει? Τι είδους φθορές και σε ποιά εξαρτήματα αν το χρησιμοποιείς για καθημερινή χρήση?

                Πραγματικά δε ξέρω, γιαυτό ρωτάω.

                Ο Μάνος απ'ότι ξέρω το χρησιμοποιεί ως καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν έχει πάθει τίποτα.

                Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?

                Είσαι υποχρεωμένος να πάρεις κι ένα δεύτερο?

                Σχετικά με την απόσταση που λες στο τέλος του ποστ σου. Δεν θα κινείται και 200 μέτρα. Κάνεις μια μεγαλύτερη βόλτα, ώστε να κυκλοφορήσει το λάδι και να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ, σβήνεις στους 60-80 βαθμούς και τέλος. Τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει αυτό?

                @mousatos τέλεια. Άρα αν αλλάζουμε λάδια κάθε 5.000κμ (που ούτως ή άλλως εκεί υπολόγιζα να τα άλλαζα) είμαστε ΟΚ?

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης tm έγραψε:
                  σε ΟΛΑ τα manual (ακομα και στου βεριταμπλ αλεξισφαιρου μοτερ του S2K ), αναφερουν πως αν το αυτοκινητο κανει μικρες διαδρομες καθε μερα, πολλα start/stop (σε καποιο μανιουαλ μαλιστα αναφερεται και ως χρηση 'ταξι'), ακολουθεις διαφορετικο πινακα σερβις. Στην ουσια τα φερνεις πιο κοντα (φαβρ λεμπα!)

                  Αυτό ακριβώς.

                  Αλλάζεις κάθε 5Κ κμ λάδια και καθάρισες.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Πολύ πρόχειρα και μπακαλιστικα, από τα λίγα που ξέρω... το κρύο μοτερ δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα για να ζεσταθούν τα μέταλλα και ο καταλύτης. Το να δουλεύει τόσο συχνά με αυτόν τον τρόπο δεν είναι και ότι καλύτερο,χωρίς να μπορώ να αναλύσω τι μπορεί να πάθει, μπορώ όμως να πω με σιγουριά ότι μειώνεται έτσι σοβαρά η μακροζωϊα του καταλύτη.
                    Επίσης μην ξεχνάμε και το κιβώτιο, το οποίο δύσκολα ζεσταίνει σωστά τα λάδια του σε απόσταση μόλις δύο χιλιομέτρων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tm last edited by

                      κανε μας τη χαρη, εκει περα να πουμε, πεταχτηκες να μας πεις για την μακροζωϊα του καταλυτη!
                      νταξ, χωρις πλακα τωρα.. εχετε ακουσει ποτε κανεναν να του χαλασε ο καταλυτης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        κι αυτό στη σελ.3
                        quote:
                        How about short cycle and long weekend blast.

                        That really seems to be the very best method to kill the oil. I have not seen a more effective way. It's similar to police driving, which is the worst case driving condition for gasoline engines in Europe.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Πολύ πρόχειρα και μπακαλιστικα, από τα λίγα που ξέρω... το κρύο μοτερ δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα για να ζεσταθούν τα μέταλλα και ο καταλύτης. Το να δουλεύει τόσο συχνά με αυτόν τον τρόπο δεν είναι και ότι καλύτερο,χωρίς να μπορώ να αναλύσω τι μπορεί να πάθει, μπορώ όμως να πω με σιγουριά ότι μειώνεται έτσι σοβαρά η μακροζωϊα του καταλύτη.
                          Επίσης μην ξεχνάμε και το κιβώτιο, το οποίο δύσκολα ζεσταίνει σωστά τα λάδια του σε απόσταση μόλις δύο χιλιομέτρων.

                          Άρα ο καταλύτης μπορεί να τα παίξει, όχι το μοτέρ.

                          Γιατί γράφτηκε ότι '...θα λαλήσει ο κινητήρας...'

                          Σχετικά με το κιβώτιο, ο μηχανικός μου είπε ότι θα πρέπει όταν το μοτέρ είναι κρύο να δουλεύει στη πρώτη σκάλα του drivelogic για να αλλάζει αργά τη ταχύτητα μόνο του.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            στη Γερμανια θα σε μισουσαν πολλοι...

                            ειναι εντελως αντι-οικολογικο να πηγαινεις με Μ3 για 2χλμ αποσταση, οπως και το πρωινο 10λεπτο ζεσταμα σταματημενος. Τεραστια σπαταλη ενεργειας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              οι γερμανοι θα σε μισήσουν επειδή είσαι ελληνάς που ξέρει να ζει σαν ανθρωπος και όχι κρυοκωλος γερμανοκοντρολ φρικ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                στη Γερμανια θα σε μισουσαν πολλοι...

                                ειναι εντελως αντι-οικολογικο να πηγαινεις με Μ3 για 2χλμ αποσταση, οπως και το πρωινο 10λεπτο ζεσταμα σταματημενος. Τεραστια σπαταλη ενεργειας.

                                Ευτυχώς που δε μένω στη Γερμανία δηλαδή.

                                Πάντως δε νομίζω ούτως ή άλλως να είμαι αγαπητός τους οικολόγους με εκπομπές 287gr/km.

                                Οπότε ξέρεις που τους γράφω ε?

                                Καλά λέει ο red!

                                Btw...Μ3 με ίδια χρήση που θα του κάνω, σε άλλο φόρουμ έχει 190.000κμ.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Για να κανει 20.000χλμ το χρονο, μονο ιδια χρηση δεν ειναι.
                                  Δεν ειναι μονο τα λαδια που καταπονουνται, αν ο κινητηρας δουλευει συστηματικα με πλουσιο μειγμα χωρις να περασει στο επομενο σταδιο εχεις προβληματα με επικαθησεις κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morpheus last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                    Άρα ο καταλύτης μπορεί να τα παίξει, όχι το μοτέρ.

                                    Γιατί γράφτηκε ότι '...θα λαλήσει ο κινητήρας...'

                                    Πιθανόν να λαλήσουν κάποια περιφερειακά πιο νωρίς, όπως ο καταλύτης, η μπαταρία κλπ...
                                    Ο κινητήρας δεν ξέρω αν θα πάθει κάτι, αλλά σίγουρα δεν έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα χιλιόμετρα του μόνιμα κρύος.

                                    Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?

                                    Καθημερινό αυτοκίνητο δεν συνεπάγεται βάζω μπρός, κάνω μερικά μέτρα, και σβήνω, σε μόνιμη βάση.
                                    Μάλιστα σε αρκετά νέα καθημερινά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού έχει γίνει ιστορία με τη μάκα που συσσωρεύεται στις βαλβίδες εισαγωγής όταν αυτά δεν 'ξεκαπνίζουν' συχνά.

                                    Πάντως αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας, δεν βλέπω τον λόγο να παίρνεις το αυτοκίνητο για μερικά στενά παρακάτω (παλαιότερα είχες πεί πως είναι 1 χλμ η απόσταση) και σίγουρα ειναι παράλογο να κάνεις κύκλους των 3-5-8χλμ για να ζεσταθεί το αμάξι!
                                    Απο την άλλη δεν μου πέφτει και λόγος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Από την παράλλη ζούμε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπου η χαμηλή θερμοκρασία δεν είναι χαρακτηριστικό της περιοχής εδώ. Οι κινητήρες μας τους περισσότερους μήνες του χρόνου πιάνουν γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                        Οταν το 90% της χρησης του θα ειναι δουλεια σπιτι σουπερμαρκετ, ναι μπορει να εχεις και προβλημα, πού το παραξενο?

                                        Από που προκύπτει αυτό?

                                        Απαγορεύεται μια Μ3 να κάνει τέτοια χρήση?

                                        Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:

                                        1. Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
                                        2. Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
                                        3. Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
                                        4. Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?

                                        Ευχαριστώ.

                                        Oταν αναλυουμε (εγω τουλαχιστον) λιγο παραπανω, μου λες 'το κουραζεις' το αναλυεις ΠΟΛΥ, κτλ...
                                        Εγω συμμετεχω στην συζητηση επειδη την εκανες ανοιχτη...

                                        Εσυ τωρα δεν υπεραναλυεις χωρις νοημα και λογο?

                                        Οτι δεν σου αρεσει να ακους τελικα, ο αλλος, 'υπεραναλυει', 'δεν ξερει' , 'λεει βλακειες' κτλ.
                                        Οταν ανοιγεις μια συζητηση καταρχας, που αφορα επικειμενη προσωπικη επιλογη, θα ακουσεις τα παντα, απο ασχετα πραγματα, μεχρι σοφα. Επισης καλο θα ειναι να εχεις σιγουρευτει για το τι ισχυει σε καποια πραγματα πριν αρχισεις
                                        να 'κατηγορεις'...

                                        Ανεφερα πριν (και καλα θυμομουν, για την ουσια της συζητησης) οτι καποια μοντελα προς το τελος της παραγωγης, -οχι ακριβως το Fl με τα led που νομιζα, αλλα λιγο αργοτερα οπως ειπε ο cavallino, ειχαν βελτιωσεις-αλλαγες στην γεωμετρια της αναρτησης.
                                        Αμεσως ετρεξες να με διορθωσεις με σιγουρια, 'οτι καμμια αλλαγη δεν εχουν'...
                                        Ενταξει, αποφασισε εαν ειναι, ΤΙ και ΠΩΣ θες να λεμε στην ΔΗΜΟΣΙΑ συζητηση που ανοιξες, και μετα πες μας.

                                        Οχι γιατι, τουλαχιστον απο την πλευρα μου, γραφω για καλο, για να σου επισημανω (οπως και πολλοι αλλοι χρηστες) καποια τυχον θεματα, που για οποιονδηποτε λογο, μπορει να μην εχεις σκεφτει.
                                        Εσυ ομως απαντας σε οτι δεν σου αρεσει να ακους, με ενα υφος τουλαχιστον επιθετικο...

                                        Για καλο λοιπον εγω ευχομαι οτι και εαν επιλεξεις, ειτε αλλαξεις αυτοκινητο, ειτε οχι, και δεν θα ξαναγραψω εδω για αυτη την συζητηση που ανοιξες, καθοτι ειναι προφανες οτι ενοχλεισαι με τα γραφομενα μου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cavallino last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                          Από που και πως θα προκληθεί το πρόβλημα και τι πρόβλημα θα προκύψει? Τι είδους φθορές και σε ποιά εξαρτήματα αν το χρησιμοποιείς για καθημερινή χρήση?

                                          Πραγματικά δε ξέρω, γιαυτό ρωτάω.

                                          Ο Μάνος απ'ότι ξέρω το χρησιμοποιεί ως καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν έχει πάθει τίποτα.

                                          Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?

                                          Είσαι υποχρεωμένος να πάρεις κι ένα δεύτερο?

                                          Νίκο είναι γεγονός πως ένας κινητήρας καταπονείται περισσότερο κατά τη διάρκεια του ζεστάματος, παρά όταν έχει φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Ο λόγος που λέμε ότι δεν πρέπει να πιέζεις ένα αυτοκίνητο όταν είναι κρύο, είναι ακριβώς αυτός, ότι δηλαδή πρέπει το λάδι να έχει 'γυρίσει' στον κινητήρα και να έχει ζεσταθεί, όπως το ίδιο ισχύει για το λάδι του κιβωτίου και του διαφορικού. Κιβώτιο και διαφορικό έρχονται πάντως πολύ πιο γρήγορα σε σωστή θερμοκρασία σε σχέση με τον κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό, το λάδι αποκτά τη σωστή ρευστότητα για την ιδανική λίπανση. Για τον ίδιο λόγο ισχύει ότι για να μετρήσεις τη στάθμη του λαδιού στο αυτοκίνητο, πρέπει αυτό να είναι κρύο και να μην έχει δουλέψει καθόλου προηγουμένως. Σε ένα ζεστό κινητήρα το λάδι έχει διασταλλεί και η στάθμη του φαίνεται λάθος.
                                          Όταν λοιπόν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και ανάβεις-μετακινείσαι-σβήνεις πριν ο κινητήρας έρθει σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ο κινητήρας ταλαιπωρείται αφού είναι σχεδόν πάντα σε cold start mode ενώ και τα λάδια φθείρονται γρηγορότερα και θέλουν αλλαγή σε πιο σύντομο διάστημα από το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή (πράγμα που ήδη κάνεις όμως). Αυτά τα πράγματα ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως, όχι μόνο για τη Μ3 εννοείται. Είναι όμως λογικό ότι για τη Μ3 με ειδική ισχύ παραπάνω από 100hp/lt, ισχύουν περισσότερο από όσο για χιλιοεξακοσάρια με 75 άλογα που θα δούλευαν και με λαρδί αντί για λάδι.
                                          Μια καλή λύση θα ήταν να ψάξεις για αμερικάνικη Μ3, η οποία για να είναι σύννομη με τους κανονισμούς για τα cold start emissions είχε τον καταλύτη λίγο πιο κοντά στην εξαγωγή, πράγμα που επέτρεπε στον κινητήρα να ζεσταίνεται πιο γρήγορα και να μην εκπέμπει τόσο πολλά καυσαέρια (οικονομία και στη βενζίνη ). Έχω δει μια καλή CS αμερικάνικη κάπου, ψάχτο!

                                          (man on a mission)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            'κιβωτιο και διαφορικό έρχονται πολύ πιο γρήγορα σε σωστή θερμοκρασία '

                                            για εξηγησε το λίγο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 999
                                            • 1000
                                            • 1001
                                            • 1002
                                            • 1003
                                            • 1329
                                            • 1330
                                            • 1001 / 1330
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr