-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Οταν το 90% της χρησης του θα ειναι δουλεια σπιτι σουπερμαρκετ, ναι μπορει να εχεις και προβλημα, πού το παραξενο?Από που προκύπτει αυτό?
Απαγορεύεται μια Μ3 να κάνει τέτοια χρήση?
Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:
- Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
- Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
- Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
- Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?
Ευχαριστώ.
-
Το πρόβλημα ΙΣΩΣ και να υπήρχε εάν το αμάξι δούλευε ΜΟΝΟ σε μικρές διαδρομές και χωρίς καλά ζεστάματα-κρυώματα. Από τη στιγμή που η χρήση του θα περιλαμβάνει και ένα κάρο άλλες μετακινήσεις είναι ανόητο να το συζητάμε.
-
Αν δουλεύει συνεχώς σε τέτοιες διαδρομές, ασχέτως τί άλλη χρήση θα του κάνεις μπορεί να έχεις προβλήματα, πρόωρες φθορές κλπ.
Το σχόλιό μου εμένα ήταν, για όποιον δεν κατάλαβε, ότι το να κάθεσαι να ψυρίζεις αν ο προηγούμενος το ξέσκιζε όταν εσύ θα του κάνεις καθημερινά χρήση μή ενδεδειγμένη είναι ολίγον τι υπερβολικό.
Είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φθορές ένας κινητήρας τις έχει σε αυτές τις συνθήκες, δεν πρόκειτα να πάθει τπτ αν το βγάζεις κάθε σκ στην πεντέλη, αλλά αν κάθε πρωί το βάζεις μπροστά για 10 βήματα και τούμπαλιν σίγουρα θα έχεις περισσότερες φθορές. Τώρα το τί θα του βγάλει θα εξαρτηθεί ΚΑΙ από πολλούς άλλους παράγοντες
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:
- Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
- Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
- Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
- Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?
Ευχαριστώ.
http://forums.noria.com/eve/forums/a/tp ... #244100086
callisa speaking ,chemical engineer .
-
σε ΟΛΑ τα manual (ακομα και στου βεριταμπλ αλεξισφαιρου μοτερ του S2K ), αναφερουν πως αν το αυτοκινητο κανει μικρες διαδρομες καθε μερα, πολλα start/stop (σε καποιο μανιουαλ μαλιστα αναφερεται και ως χρηση 'ταξι'), ακολουθεις διαφορετικο πινακα σερβις. Στην ουσια τα φερνεις πιο κοντα (φαβρ λεμπα!)
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αν δουλεύει συνεχώς σε τέτοιες διαδρομές, ασχέτως τί άλλη χρήση θα του κάνεις μπορεί να έχεις προβλήματα, πρόωρες φθορές κλπ.Το σχόλιό μου εμένα ήταν, για όποιον δεν κατάλαβε, ότι το να κάθεσαι να ψυρίζεις αν ο προηγούμενος το ξέσκιζε όταν εσύ θα του κάνεις καθημερινά χρήση μή ενδεδειγμένη είναι ολίγον τι υπερβολικό.
Είναι γνωστό ότι τις περισσότερες φθορές ένας κινητήρας τις έχει σε αυτές τις συνθήκες, δεν πρόκειτα να πάθει τπτ αν το βγάζεις κάθε σκ στην πεντέλη, αλλά αν κάθε πρωί το βάζεις μπροστά για 10 βήματα και τούμπαλιν σίγουρα θα έχεις περισσότερες φθορές. Τώρα το τί θα του βγάλει θα εξαρτηθεί ΚΑΙ από πολλούς άλλους παράγοντες
Παναγιώτη, δε ψυρίζω ούτε ασχολούμαι αν ο προηγούμενος το έσκιζε. Μάλλον μπερδεύτηκες. Αν θυμάσαι καλά έγραψα ότι μεγαλύτερη σημασία έχει αν έχει γίνει σωστή συντήρηση (κάτι που απ'ότι κατάλαβα λέει κι ο mousatos), αυτά τα αυτοκίνητα έχουν φτιαχτεί για σκληρή χρήση και ότι θα ελεγχθεί ενδελεχώς.
Δεν απαντάς όμως στις ερωτήσεις μου.
Από που και πως θα προκληθεί το πρόβλημα και τι πρόβλημα θα προκύψει? Τι είδους φθορές και σε ποιά εξαρτήματα αν το χρησιμοποιείς για καθημερινή χρήση?
Πραγματικά δε ξέρω, γιαυτό ρωτάω.
Ο Μάνος απ'ότι ξέρω το χρησιμοποιεί ως καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν έχει πάθει τίποτα.
Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?
Είσαι υποχρεωμένος να πάρεις κι ένα δεύτερο?
Σχετικά με την απόσταση που λες στο τέλος του ποστ σου. Δεν θα κινείται και 200 μέτρα. Κάνεις μια μεγαλύτερη βόλτα, ώστε να κυκλοφορήσει το λάδι και να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ, σβήνεις στους 60-80 βαθμούς και τέλος. Τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει αυτό?
@mousatos τέλεια. Άρα αν αλλάζουμε λάδια κάθε 5.000κμ (που ούτως ή άλλως εκεί υπολόγιζα να τα άλλαζα) είμαστε ΟΚ?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
σε ΟΛΑ τα manual (ακομα και στου βεριταμπλ αλεξισφαιρου μοτερ του S2K ), αναφερουν πως αν το αυτοκινητο κανει μικρες διαδρομες καθε μερα, πολλα start/stop (σε καποιο μανιουαλ μαλιστα αναφερεται και ως χρηση 'ταξι'), ακολουθεις διαφορετικο πινακα σερβις. Στην ουσια τα φερνεις πιο κοντα (φαβρ λεμπα!)Αυτό ακριβώς.
Αλλάζεις κάθε 5Κ κμ λάδια και καθάρισες.
-
Πολύ πρόχειρα και μπακαλιστικα, από τα λίγα που ξέρω... το κρύο μοτερ δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα για να ζεσταθούν τα μέταλλα και ο καταλύτης. Το να δουλεύει τόσο συχνά με αυτόν τον τρόπο δεν είναι και ότι καλύτερο,χωρίς να μπορώ να αναλύσω τι μπορεί να πάθει, μπορώ όμως να πω με σιγουριά ότι μειώνεται έτσι σοβαρά η μακροζωϊα του καταλύτη.
Επίσης μην ξεχνάμε και το κιβώτιο, το οποίο δύσκολα ζεσταίνει σωστά τα λάδια του σε απόσταση μόλις δύο χιλιομέτρων. -
κανε μας τη χαρη, εκει περα να πουμε, πεταχτηκες να μας πεις για την μακροζωϊα του καταλυτη!
νταξ, χωρις πλακα τωρα.. εχετε ακουσει ποτε κανεναν να του χαλασε ο καταλυτης? -
κι αυτό στη σελ.3
quote:
How about short cycle and long weekend blast.That really seems to be the very best method to kill the oil. I have not seen a more effective way. It's similar to police driving, which is the worst case driving condition for gasoline engines in Europe.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πολύ πρόχειρα και μπακαλιστικα, από τα λίγα που ξέρω... το κρύο μοτερ δουλεύει με πιο πλούσιο μίγμα για να ζεσταθούν τα μέταλλα και ο καταλύτης. Το να δουλεύει τόσο συχνά με αυτόν τον τρόπο δεν είναι και ότι καλύτερο,χωρίς να μπορώ να αναλύσω τι μπορεί να πάθει, μπορώ όμως να πω με σιγουριά ότι μειώνεται έτσι σοβαρά η μακροζωϊα του καταλύτη.
Επίσης μην ξεχνάμε και το κιβώτιο, το οποίο δύσκολα ζεσταίνει σωστά τα λάδια του σε απόσταση μόλις δύο χιλιομέτρων.Άρα ο καταλύτης μπορεί να τα παίξει, όχι το μοτέρ.
Γιατί γράφτηκε ότι '...θα λαλήσει ο κινητήρας...'
Σχετικά με το κιβώτιο, ο μηχανικός μου είπε ότι θα πρέπει όταν το μοτέρ είναι κρύο να δουλεύει στη πρώτη σκάλα του drivelogic για να αλλάζει αργά τη ταχύτητα μόνο του.
-
στη Γερμανια θα σε μισουσαν πολλοι...
ειναι εντελως αντι-οικολογικο να πηγαινεις με Μ3 για 2χλμ αποσταση, οπως και το πρωινο 10λεπτο ζεσταμα σταματημενος. Τεραστια σπαταλη ενεργειας.
-
οι γερμανοι θα σε μισήσουν επειδή είσαι ελληνάς που ξέρει να ζει σαν ανθρωπος και όχι κρυοκωλος γερμανοκοντρολ φρικ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στη Γερμανια θα σε μισουσαν πολλοι...ειναι εντελως αντι-οικολογικο να πηγαινεις με Μ3 για 2χλμ αποσταση, οπως και το πρωινο 10λεπτο ζεσταμα σταματημενος. Τεραστια σπαταλη ενεργειας.
Ευτυχώς που δε μένω στη Γερμανία δηλαδή.
Πάντως δε νομίζω ούτως ή άλλως να είμαι αγαπητός τους οικολόγους με εκπομπές 287gr/km.
Οπότε ξέρεις που τους γράφω ε?
Καλά λέει ο red!
Btw...Μ3 με ίδια χρήση που θα του κάνω, σε άλλο φόρουμ έχει 190.000κμ.
-
Για να κανει 20.000χλμ το χρονο, μονο ιδια χρηση δεν ειναι.
Δεν ειναι μονο τα λαδια που καταπονουνται, αν ο κινητηρας δουλευει συστηματικα με πλουσιο μειγμα χωρις να περασει στο επομενο σταδιο εχεις προβληματα με επικαθησεις κλπ. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άρα ο καταλύτης μπορεί να τα παίξει, όχι το μοτέρ.Γιατί γράφτηκε ότι '...θα λαλήσει ο κινητήρας...'
Πιθανόν να λαλήσουν κάποια περιφερειακά πιο νωρίς, όπως ο καταλύτης, η μπαταρία κλπ...
Ο κινητήρας δεν ξέρω αν θα πάθει κάτι, αλλά σίγουρα δεν έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα χιλιόμετρα του μόνιμα κρύος.Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?
Καθημερινό αυτοκίνητο δεν συνεπάγεται βάζω μπρός, κάνω μερικά μέτρα, και σβήνω, σε μόνιμη βάση.
Μάλιστα σε αρκετά νέα καθημερινά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού έχει γίνει ιστορία με τη μάκα που συσσωρεύεται στις βαλβίδες εισαγωγής όταν αυτά δεν 'ξεκαπνίζουν' συχνά.Πάντως αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας, δεν βλέπω τον λόγο να παίρνεις το αυτοκίνητο για μερικά στενά παρακάτω (παλαιότερα είχες πεί πως είναι 1 χλμ η απόσταση) και σίγουρα ειναι παράλογο να κάνεις κύκλους των 3-5-8χλμ για να ζεσταθεί το αμάξι!
Απο την άλλη δεν μου πέφτει και λόγος... -
Από την παράλλη ζούμε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπου η χαμηλή θερμοκρασία δεν είναι χαρακτηριστικό της περιοχής εδώ. Οι κινητήρες μας τους περισσότερους μήνες του χρόνου πιάνουν γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας τους.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οταν το 90% της χρησης του θα ειναι δουλεια σπιτι σουπερμαρκετ, ναι μπορει να εχεις και προβλημα, πού το παραξενο?
Από που προκύπτει αυτό?
Απαγορεύεται μια Μ3 να κάνει τέτοια χρήση?
Ερωτήσεις επειδή σοβαρά, δε το γνώριζα:
- Τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει?
- Από που θα προκύψει αυτό το πρόβλημα
- Για ποιό λόγο θα προκύψει αυτό το πρόβλημα?
- Τι θα προκαλέσει αυτό το πρόβλημα?
Ευχαριστώ.
Oταν αναλυουμε (εγω τουλαχιστον) λιγο παραπανω, μου λες 'το κουραζεις' το αναλυεις ΠΟΛΥ, κτλ...
Εγω συμμετεχω στην συζητηση επειδη την εκανες ανοιχτη...Εσυ τωρα δεν υπεραναλυεις χωρις νοημα και λογο?
Οτι δεν σου αρεσει να ακους τελικα, ο αλλος, 'υπεραναλυει', 'δεν ξερει' , 'λεει βλακειες' κτλ.
Οταν ανοιγεις μια συζητηση καταρχας, που αφορα επικειμενη προσωπικη επιλογη, θα ακουσεις τα παντα, απο ασχετα πραγματα, μεχρι σοφα. Επισης καλο θα ειναι να εχεις σιγουρευτει για το τι ισχυει σε καποια πραγματα πριν αρχισεις
να 'κατηγορεις'...Ανεφερα πριν (και καλα θυμομουν, για την ουσια της συζητησης) οτι καποια μοντελα προς το τελος της παραγωγης, -οχι ακριβως το Fl με τα led που νομιζα, αλλα λιγο αργοτερα οπως ειπε ο cavallino, ειχαν βελτιωσεις-αλλαγες στην γεωμετρια της αναρτησης.
Αμεσως ετρεξες να με διορθωσεις με σιγουρια, 'οτι καμμια αλλαγη δεν εχουν'...
Ενταξει, αποφασισε εαν ειναι, ΤΙ και ΠΩΣ θες να λεμε στην ΔΗΜΟΣΙΑ συζητηση που ανοιξες, και μετα πες μας.Οχι γιατι, τουλαχιστον απο την πλευρα μου, γραφω για καλο, για να σου επισημανω (οπως και πολλοι αλλοι χρηστες) καποια τυχον θεματα, που για οποιονδηποτε λογο, μπορει να μην εχεις σκεφτει.
Εσυ ομως απαντας σε οτι δεν σου αρεσει να ακους, με ενα υφος τουλαχιστον επιθετικο...Για καλο λοιπον εγω ευχομαι οτι και εαν επιλεξεις, ειτε αλλαξεις αυτοκινητο, ειτε οχι, και δεν θα ξαναγραψω εδω για αυτη την συζητηση που ανοιξες, καθοτι ειναι προφανες οτι ενοχλεισαι με τα γραφομενα μου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Από που και πως θα προκληθεί το πρόβλημα και τι πρόβλημα θα προκύψει? Τι είδους φθορές και σε ποιά εξαρτήματα αν το χρησιμοποιείς για καθημερινή χρήση?
Πραγματικά δε ξέρω, γιαυτό ρωτάω.
Ο Μάνος απ'ότι ξέρω το χρησιμοποιεί ως καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν έχει πάθει τίποτα.
Δηλαδή ένα Μ3 δε μπορείς να το έχεις ως το καθημερινό σου αυτοκίνητο?
Είσαι υποχρεωμένος να πάρεις κι ένα δεύτερο?
Νίκο είναι γεγονός πως ένας κινητήρας καταπονείται περισσότερο κατά τη διάρκεια του ζεστάματος, παρά όταν έχει φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Ο λόγος που λέμε ότι δεν πρέπει να πιέζεις ένα αυτοκίνητο όταν είναι κρύο, είναι ακριβώς αυτός, ότι δηλαδή πρέπει το λάδι να έχει 'γυρίσει' στον κινητήρα και να έχει ζεσταθεί, όπως το ίδιο ισχύει για το λάδι του κιβωτίου και του διαφορικού. Κιβώτιο και διαφορικό έρχονται πάντως πολύ πιο γρήγορα σε σωστή θερμοκρασία σε σχέση με τον κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό, το λάδι αποκτά τη σωστή ρευστότητα για την ιδανική λίπανση. Για τον ίδιο λόγο ισχύει ότι για να μετρήσεις τη στάθμη του λαδιού στο αυτοκίνητο, πρέπει αυτό να είναι κρύο και να μην έχει δουλέψει καθόλου προηγουμένως. Σε ένα ζεστό κινητήρα το λάδι έχει διασταλλεί και η στάθμη του φαίνεται λάθος.
Όταν λοιπόν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και ανάβεις-μετακινείσαι-σβήνεις πριν ο κινητήρας έρθει σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ο κινητήρας ταλαιπωρείται αφού είναι σχεδόν πάντα σε cold start mode ενώ και τα λάδια φθείρονται γρηγορότερα και θέλουν αλλαγή σε πιο σύντομο διάστημα από το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή (πράγμα που ήδη κάνεις όμως). Αυτά τα πράγματα ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως, όχι μόνο για τη Μ3 εννοείται. Είναι όμως λογικό ότι για τη Μ3 με ειδική ισχύ παραπάνω από 100hp/lt, ισχύουν περισσότερο από όσο για χιλιοεξακοσάρια με 75 άλογα που θα δούλευαν και με λαρδί αντί για λάδι.
Μια καλή λύση θα ήταν να ψάξεις για αμερικάνικη Μ3, η οποία για να είναι σύννομη με τους κανονισμούς για τα cold start emissions είχε τον καταλύτη λίγο πιο κοντά στην εξαγωγή, πράγμα που επέτρεπε στον κινητήρα να ζεσταίνεται πιο γρήγορα και να μην εκπέμπει τόσο πολλά καυσαέρια (οικονομία και στη βενζίνη ). Έχω δει μια καλή CS αμερικάνικη κάπου, ψάχτο!(man on a mission)
-
'κιβωτιο και διαφορικό έρχονται πολύ πιο γρήγορα σε σωστή θερμοκρασία '
για εξηγησε το λίγο
BMW FORUM