-
Μιά χαρά... (μαύρο χιούμορ κάνω)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι εννοείς δικά του τακάκια; Να γράφουν Opel; Δεν υπάρχουν δικά του τακάκια, υπάρχουν ανταλλακτικά κατασκευασμένα για λογαριασμό ενός κατασκευαστή που πωλούνται με την σφραγίδα του και τα ίδια ανταλλακτικά που πωλούνται με την επωνυμία του κατασκευαστή τους. Εκτός απο την διαφορά τιμής, όταν προέρχονται απο σοβαρές εταιρείες δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά σε ποιότητα. Imitation=απομίμηση=χείριστη ποιότητα. Δε νομίζω πως πουλάνε εξουσιοδοτημένα μαιμούδες.Δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να τσεκαρεις το επιπεδο 'σοβαροτητας' της εταιριας που βγαζει κατι Imitation.
Παντως ιδια ποιοτητα σιγουρα ΔΕΝ ειναι . Εχω υπαρξει παθων, παλαιοτερα και μαλιστα σε εξουσιοδοτημενο, οπου δεν με ειχαν ρωτησει καν, βαλανε imitation (χρεωσανε βεβαια για Imitation...).
To τι πανηγυρι εγινε στο συνεργειο δεν περιγραφεται. Ταλαιπωρηθηκα τοτε, αλλα τους αναγκασα να αλλαξουν
τα Imitation τακακια, με original, μαζι και με νεες -οriginal- μπροστινες δισκοπλακες, αφου τα Imitation τις στραβωναν, για πλακα.
Πληρωσα μονο την εξτρα τιμη για τα οriginal τακακια, και φυσικα, δεν ξαναπατησα ποτε...Πλεον πουλανε αρκετοι, για να μην πω σχεδον ολοι, εξαλλου το εχω αναφερει, ηδη δυο εξουσιοδοτημενα που εχω συνεργαστει
μαζι τους, -με το δευτερο ακομα μεχρι σημερα-, πουλανε ΚΑΙ τετοια. Τουλαχιστον σε αυτο που παω τωρα, εαν 'ξεφυγει' το προβλεπομενο σερβις, μου αναφερουν διαφορες τιμης σε οσα υπαρχουν και σε Imitation και να επιλεξω ποια θελω να βαλω,,,Eννοειται πως μετα απο την συγκεκριμενη εμπειρια δεν επιλεγω κατι imiatation σε καμμια περιπτωση...
-
Στο Corolla μου του '99 μου το έκανε σερβις ενας φίλος του πατέρα μου και μου κόστισε 300 ευρώ, 200 τα ανταλακτικά και 100 έδωσα σε αυτόν για τη δουλειά του.
Άλλαξα: ιμάντα χρονισμού μαζί με τα ρουλεμάν του, ιμάντες δυναμό, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, μπουζοκαλώδια, μπουζί, λάδι Eneos 10W40, βαλβολίνη, ψυκτικό υγρό στο ψυγείο, υγρό συμπλέκτη, φλάντζα καπακιού, τσιμούχα στροφάλου
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σήμερα έφαγα την κατραπακιά πρωί πρωί. Ραντεβού σε γνωστό εξουσιοδοτημένο της Opel στον Κηφισό για ετήσιο service. Αμάξι astra GTC 1.8 7ετίας με 111.000 χλμ. Εργασίες: αλλαγή λαδιών κ φίλτρου λαδιού, φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα, φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή σε υγρά φρένων, έκδοση κάρτας καυσαερίων. Τιμή; Κρατηθείτε...περί τα 220 ευρώ όπως με ενημέρωσε ο υπεύθυνος συνεργείου. Μιλάμε για κόστος αναλωσίμων βαριά 85-90 ευρώ και τα υπόλοιπα εργασία. Πάμε καλά;
Παρεπιτπόντως, επειδή ο συγκεκριμένος θα με ξαναδεί του αγίου ανήμερα, έχετε κάποια πρόταση για έντιμο-καθαρό στη δουλειά του συνεργείο opel, όχι απαραίτητα εξουσιοδοτημένο αλλά εξειδικευμένο, σε δυτική Αθήνα - Πειραιά;Tι να κρατηθουμε αγαπητε? Ποσο περιμενεις να δωσεις για ετησιο service σε εξουσιοδοτημενο?
Για την ιστορια απλα σου αναφερω οτι εχω γυρισει γυρω στα 5-6 συνεργεια (εξουσιοδοτημενα και μη), ως κατοχος Opel και εγω, για να καταληξω σε καποιο εξουσιοδοτημενο σημερα, με το οποιο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος για το συνολικο αποτελεσμα.
Ενδεικτικα, για το ετησιο (15κ χλμ στο δικο μου) service σε ενα vectra B 12ετιας που εχω, πληρωσα το ιδιο ποσο περιπου, 230ευρω για την ακριβεια, για τα προβλεπομενα που ανεφερες και εσυ, συν μπουζι, και φιλτρο βενζινης που νομιζω πρεπει να αλλαχτηκαν κανονικα και στο δικο σου...
Τωρα για να κανεις τις ιδιες προβλεπομενες εργασιες σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο, το πολυ να γλυτωσεις 20-30 ευρω, (τουλαχιστον αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια με καποια συνεργεια παλαιοτερα που το ειχα παει) με το ρισκο του να μην
ειναι καποιο απο τα ανταλακτικα γνησιο, - μου εχει συμβει χωρις να εχω ενημερωθει φυσικα- ή να μην εχει αλλαχτει καν, ή εαν προκυψει κατι μεσα στο διαστημα ενος ετους, που να σχετιζεται αμεσα/εμμεσα με τα αναλωσιμα, να μην υπαρξει ουτε καν μερικη ευθυνη...
Αξιζει τον κοπο πιστευεις? Εγω παντως διαπιστωσα πως οχι...Εάν διάβασες σε επόμενη ανάρτησή μου εδώ, στο εξουσιοδοτημένο που πήγα:** Πρώτον** μου έγδαραν τα μπροστινά φανάρια από τη βούρτσα του πλυνηρίου που έπλεναν το αμάξι, και μάλιστα στο δεξί φανάρι έχει φύγει σε 2 σημεία κομμάτι της προστατευτικής επίστρωσης (σα ζελατίνα) που προστατεύει από το θάμπωμα λόγω ακτινοβολίας κλπ, χωρίς μάλιστα να δεχτούν τη μαλακία τους. Δεύτερον, μου είχαν αφήσει μέσα στο αυτοκίνητο όταν παρέλαβα σακούλα με τα υλικά που υποτίθεται ότι αλλάχθηκαν, στην οποία περιέχονταν και 4 μπουζί τα οποία όμως αφενός είχαμε από πριν συμφωνήσει να μην αλλαχθούν καθώς είχαν αλλαχθεί πέρσι κι αφετέρου δεν αναγράφονταν στην απόδειξη σαν υλικά και κατ επέκταση δεν πληρώθηκαν... Πως θα το χαρακτήριζες αυτό; Υπευθυνότητα ή ειλικρίνεια;
Δε θέλω να αποδείξω με αυτά ότι εν γένει οι εξουσιοδοτημένοι είναι απατεώνες ή δε ξέρω τι άλλο, αλλά παράλληλα δε δέχομαι a priori ότι πας εξουσιοδοτημένος σωστός κι έντιμος και κάθε ανεξάρτητος εν δυνάμει απατεώνας. -
κλασικά: αλλαγή ρουλεμάν τροχού 30€ και εργατικά 40€
toyota corolla g6...βαρεθηκα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τι εννοείς δικά του τακάκια; Να γράφουν Opel; Δεν υπάρχουν δικά του τακάκια, υπάρχουν ανταλλακτικά κατασκευασμένα για λογαριασμό ενός κατασκευαστή που πωλούνται με την σφραγίδα του και τα ίδια ανταλλακτικά που πωλούνται με την επωνυμία του κατασκευαστή τους. Εκτός απο την διαφορά τιμής, όταν προέρχονται απο σοβαρές εταιρείες δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά σε ποιότητα. Imitation=απομίμηση=χείριστη ποιότητα. Δε νομίζω πως πουλάνε εξουσιοδοτημένα μαιμούδες.
Δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να τσεκαρεις το επιπεδο 'σοβαροτητας' της εταιριας που βγαζει κατι Imitation.
Παντως ιδια ποιοτητα σιγουρα ΔΕΝ ειναι . Εχω υπαρξει παθων, παλαιοτερα και μαλιστα σε εξουσιοδοτημενο, οπου δεν με ειχαν ρωτησει καν, βαλανε imitation (χρεωσανε βεβαια για Imitation...).
To τι πανηγυρι εγινε στο συνεργειο δεν περιγραφεται. Ταλαιπωρηθηκα τοτε, αλλα τους αναγκασα να αλλαξουν
τα Imitation τακακια, με original, μαζι και με νεες -οriginal- μπροστινες δισκοπλακες, αφου τα Imitation τις στραβωναν, για πλακα.
Πληρωσα μονο την εξτρα τιμη για τα οriginal τακακια, και φυσικα, δεν ξαναπατησα ποτε...Πλεον πουλανε αρκετοι, για να μην πω σχεδον ολοι, εξαλλου το εχω αναφερει, ηδη δυο εξουσιοδοτημενα που εχω συνεργαστει
μαζι τους, -με το δευτερο ακομα μεχρι σημερα-, πουλανε ΚΑΙ τετοια. Τουλαχιστον σε αυτο που παω τωρα, εαν 'ξεφυγει' το προβλεπομενο σερβις, μου αναφερουν διαφορες τιμης σε οσα υπαρχουν και σε Imitation και να επιλεξω ποια θελω να βαλω,,,Eννοειται πως μετα απο την συγκεκριμενη εμπειρια δεν επιλεγω κατι imiatation σε καμμια περιπτωση...
Άντε πάλι με τις μαιμούδες/imitation. Είπα εγώ πουθενά πως τα imitation είναι εξίσου ποιοτικά με τα OEM ανταλλακτικά; Eίπα πως τα OEM είναι απίστευτα φτηνά; Πιστεύεις πως ένα Bosch/Valeo/Bendix/Ate τακάκι θα κάνει ζημιά στα δισκόφρενα σου επείδη δεν γράφει Opel πάνω; Ένα φίλτρο καμπίνας Purflux/Valeo/Mann/Bosch θα σου χαλάσει το AC επειδή δεν γράφει Opel πάνω; Αν το πιστεύεις τι να πώ, ο,τι κι αν πώ θα χάσω τα λόγια μου και τον χρόνο μου. Αν πάντως τα συνεργεία που πας σου πουλάνε απομιμήσεις σε τιμές λίγο χαμηλότερες απο τα εργοστασιακά σου πιάνουνε τον κώλο κάθε φορά που τα επιλέγεις αντί των Opel. Eπίσης θα σου πρότεινα να μην ξαναπατήσεις σε αυτούς. Φυσικά θεωρώντας πως ξέρεις να ξεχωρίζεις ένα OEM, σοβαρού κατασκευαστή, από ένα imitation ανταλλακτικό
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
κλασικά: αλλαγή ρουλεμάν τροχού 30€ και εργατικά 40€
toyota corolla g6...βαρεθηκα
Πολλά τα εργατικά. Μπροστά ή πίσω?
Γιατί αν είναι πίσω, τότε είναι ΠΑΡΑ πολλά.
-
Μπροστά δεξιά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι εννοείς δικά του τακάκια; Να γράφουν Opel; Δεν υπάρχουν δικά του τακάκια, υπάρχουν ανταλλακτικά κατασκευασμένα για λογαριασμό ενός κατασκευαστή που πωλούνται με την σφραγίδα του και τα ίδια ανταλλακτικά που πωλούνται με την επωνυμία του κατασκευαστή τους. Εκτός απο την διαφορά τιμής, όταν προέρχονται απο σοβαρές εταιρείες δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά σε ποιότητα. Imitation=απομίμηση=χείριστη ποιότητα. Δε νομίζω πως πουλάνε εξουσιοδοτημένα μαιμούδες.
Δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να τσεκαρεις το επιπεδο 'σοβαροτητας' της εταιριας που βγαζει κατι Imitation.
Παντως ιδια ποιοτητα σιγουρα ΔΕΝ ειναι . Εχω υπαρξει παθων, παλαιοτερα και μαλιστα σε εξουσιοδοτημενο, οπου δεν με ειχαν ρωτησει καν, βαλανε imitation (χρεωσανε βεβαια για Imitation...).
To τι πανηγυρι εγινε στο συνεργειο δεν περιγραφεται. Ταλαιπωρηθηκα τοτε, αλλα τους αναγκασα να αλλαξουν
τα Imitation τακακια, με original, μαζι και με νεες -οriginal- μπροστινες δισκοπλακες, αφου τα Imitation τις στραβωναν, για πλακα.
Πληρωσα μονο την εξτρα τιμη για τα οriginal τακακια, και φυσικα, δεν ξαναπατησα ποτε...Πλεον πουλανε αρκετοι, για να μην πω σχεδον ολοι, εξαλλου το εχω αναφερει, ηδη δυο εξουσιοδοτημενα που εχω συνεργαστει
μαζι τους, -με το δευτερο ακομα μεχρι σημερα-, πουλανε ΚΑΙ τετοια. Τουλαχιστον σε αυτο που παω τωρα, εαν 'ξεφυγει' το προβλεπομενο σερβις, μου αναφερουν διαφορες τιμης σε οσα υπαρχουν και σε Imitation και να επιλεξω ποια θελω να βαλω,,,Eννοειται πως μετα απο την συγκεκριμενη εμπειρια δεν επιλεγω κατι imiatation σε καμμια περιπτωση...
Άντε πάλι με τις μαιμούδες/imitation. Είπα εγώ πουθενά πως τα imitation είναι εξίσου ποιοτικά με τα OEM ανταλλακτικά; Eίπα πως τα OEM είναι απίστευτα φτηνά; Πιστεύεις πως ένα Bosch/Valeo/Bendix/Ate τακάκι θα κάνει ζημιά στα δισκόφρενα σου επείδη δεν γράφει Opel πάνω; Ένα φίλτρο καμπίνας Purflux/Valeo/Mann/Bosch θα σου χαλάσει το AC επειδή δεν γράφει Opel πάνω; Αν το πιστεύεις τι να πώ, ο,τι κι αν πώ θα χάσω τα λόγια μου και τον χρόνο μου. Αν πάντως τα συνεργεία που πας σου πουλάνε απομιμήσεις σε τιμές λίγο χαμηλότερες απο τα εργοστασιακά σου πιάνουνε τον κώλο κάθε φορά που τα επιλέγεις αντί των Opel. Eπίσης θα σου πρότεινα να μην ξαναπατήσεις σε αυτούς. Φυσικά θεωρώντας πως ξέρεις να ξεχωρίζεις ένα OEM, σοβαρού κατασκευαστή, από ένα imitation ανταλλακτικό
Σου απαντησα πρωτιστως στο 'Δε νομίζω πως πουλάνε εξουσιοδοτημένα μαιμούδες', καθοτι ειχα προσωπικη κακη εμπειρια απο παλαιοτερο εξουσιοδοτημενο. Δεν ξερω επι της ουσιας τι μαρκα τακακι μου εβαλαν και ουτε και με ενδιαφερει. Εγραφε μεν πανω opel αλλα δεν τηρουσε τις προδιαγραφες, ή αν θελεις δεν ταιριαζε με τις προδιαγραφες στις original δισκοπλακες, Ηταν μαιμου, ειχαν πανω στην παστα (τα τακακια) κατι σαν ρινισματα σιδηρου, και κατα τα λεγομενα των εξυπνακηδων εκει, 'τα προτιμουν και οι ταξιτζηδες, βγζαουν περισσοτερα χλμ και ειναι πιο οικονομικα' . Ολα αυτα αφου τα ειχαν βαλει χωρις να με ρωτησουν!
Το αποτελεσμα σε λιγα μολις χλμ ηταν αφενως να στραβωσουν οι δισκοπλακες απο την υψηλοτερη θερμοκρασια που ανεβαζαν και διατηρουσαν, και ηδη απο τα πρωτα πατηματα να σφυριζουν αλλα να εχουν και μεγαλυτερα κενα-τζογο μεσα στις δαγκανες απο το προβλεπομενο που ειχαν τα original.
Εννοειται πως αφου εγινε ανω κατω ολοκληρο το συνεργειο, και απαιτησα να αλλαχτουν εκ νεου δισκοπλακες και τακακια
χωρις καμμια δικη μου επιβαρυνση, (περαν της διαφορας για τα 'ακριβοτερα' οπως ελεγαν οι κοπανοι, τακακια) δεν ξαναπατησα εκει, και πλεον ειμαι ικανοποιημενος σε καποιο εξουσιοδοτημενο στο οποιο οτιδηποτε αλλαζεται ειναι γνησιο ανταλλακτικο opel και παρεχεται εγγυηση ενος ετους για αυτο... -
Για ολα τα γνησια ανταλλακτικα, ειτε ειναι Opel ειτε οχι, παρεχεται εγγυηση απο τον κατασκευαστη τους
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Το θεμα κοστους της συντηρησης ειναι μια πικραμενη ιστορια. Θα το πωςμε παραδειγμα κοστος αλλαγης λαδιων σε εξουσιοδοτημενο 85 ευρω , σε εξειδικευμενο με το ιδιο λαδι 30 ευρω.!!!!!!!!
-
Μιας και ήρθε η ώρα για το service των 30000 km ή των 2 χρόνων και λόγω λήξης της εγγύησης σε λίγες μέρες, έκλεισα ένα ραντεβού χθες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Αυτοκίνητο audi a4 1.8t 2010
Έγινε αντικατάσταση των
: Λάδι κινητήρα δικής μου επιλογής και αγορασμένα από άλλο κατάστημα και συγκεκριμένα mobil 1 esp formula 5w-30 5L 55 euro
: Φίλτρο λαδιού 12 euro
: Φίλτρο αέρος 16,3 euro
: Φίλτρο a/c ενεργού άνθρακα 16,20 euro
και χρησιμοποιήθηκαν και
: Καθαριστικό σπρέυ λαδιών/ φρένων 4,5 euro
: Καθαριστικό υγρό παρμπρζ euro 1,75 euro
: Απιονισμένο νερό 4 L 1,2 euro
**** τιμές όλες με φπα***
έγινε γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου και μου συμπλήρωσαν περίπου μισό λίτρο βαλβολίνη στο σαζμάν (αναρωτιέμαι τα ελέγχουν στο εργοστάσιο πριν τα παραδώσουν ? ? )
λάδωμα σε πόρτες, καθαρισμός κινητήρα και μου έβγαλαν και κάρτα ελέγχου καυσαερίων ΔΩΡΕΑΝ !Σύνολο εργασίας με φπα 57,81 euro .
Γενικό σύνολο 164,76 euroΥπέρ ευχαριστημένος από τον Κύριο Δημήτρη, ιδιοκτήτη και μηχανικό του συνεργείου, τον Άγγελο τον Παναγιώτη και όλα τα παιδιά που ήταν με το παραπάνω εξυπηρετικοί και γνώστες σε όσα τους ρώτησα. Άψογη εξυπηρέτηση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και οργάνωσης !
Και κάτι ακόμα νομίζω πως οι τιμή για αυτό το service είναι λογική και εναρμονισμένη στις δυσκολίες της εποχής.Επίσης ρώτησα αν υπάρχει και καμιά recall και μου είπε ότι υπάρχει μία για τα πίσω φανάρια αλλά θέλει να του διευκρινίσουν σε τι ακριβώς θα γίνει αντικατάσταση και θα με ειδοποιήσουν το συντομότερο.
-
Πόσο είναι μια λογική τιμή για έλεγχο του air-condition και συμπλήρωση φρέον αν χρειαστεί;
-
40-50 ευρω το πολυ....
-
Ο χρήστης theodore delta έγραψε:
Μιας και ήρθε η ώρα για το service των 30000 km ή των 2 χρόνων και λόγω λήξης της εγγύησης σε λίγες μέρες, έκλεισα ένα ραντεβού χθες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Αυτοκίνητο audi a4 1.8t 2010
Έγινε αντικατάσταση των
: Λάδι κινητήρα δικής μου επιλογής και αγορασμένα από άλλο κατάστημα και συγκεκριμένα mobil 1 esp formula 5w-30 5L 55 euro
: Φίλτρο λαδιού 12 euro
: Φίλτρο αέρος 16,3 euro
: Φίλτρο a/c ενεργού άνθρακα 16,20 euro
και χρησιμοποιήθηκαν και
: Καθαριστικό σπρέυ λαδιών/ φρένων 4,5 euro
: Καθαριστικό υγρό παρμπρζ euro 1,75 euro
: Απιονισμένο νερό 4 L 1,2 euro
**** τιμές όλες με φπα***
έγινε γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου και μου συμπλήρωσαν περίπου μισό λίτρο βαλβολίνη στο σαζμάν (αναρωτιέμαι τα ελέγχουν στο εργοστάσιο πριν τα παραδώσουν ? ? )
λάδωμα σε πόρτες, καθαρισμός κινητήρα και μου έβγαλαν και κάρτα ελέγχου καυσαερίων ΔΩΡΕΑΝ !Σύνολο εργασίας με φπα 57,81 euro .
Γενικό σύνολο 164,76 euroΥπέρ ευχαριστημένος από τον Κύριο Δημήτρη, ιδιοκτήτη και μηχανικό του συνεργείου, τον Άγγελο τον Παναγιώτη και όλα τα παιδιά που ήταν με το παραπάνω εξυπηρετικοί και γνώστες σε όσα τους ρώτησα. Άψογη εξυπηρέτηση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και οργάνωσης !
Και κάτι ακόμα νομίζω πως οι τιμή για αυτό το service είναι λογική και εναρμονισμένη στις δυσκολίες της εποχής.Επίσης ρώτησα αν υπάρχει και καμιά recall και μου είπε ότι υπάρχει μία για τα πίσω φανάρια αλλά θέλει να του διευκρινίσουν σε τι ακριβώς θα γίνει αντικατάσταση και θα με ειδοποιήσουν το συντομότερο.
Δε μας λες και το συνεργείο;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
40-50 ευρω το πολυ....Περίπου τόσο σκεφτόμουν και εγώ.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πόσο είναι μια λογική τιμή για έλεγχο του air-condition και συμπλήρωση φρέον αν χρειαστεί;35€+ΦΠΑ την είχε 'καλοκαιρινή προσφορά' η Καρέντα, οπότε οπουδήποτε αλλού θα περίμενα γύρω στα 25-30€+ΦΠΑ.
-
Για ποιο λογο να συμπληρωσετε φρεο?
-
Στην ουσία αλλαγή εννοώ.
Δε χρειάζεται ποτέ αλλαγή αυτό; 12 χρόνια κλείνει φέτος το αμάξι. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πόσο είναι μια λογική τιμή για έλεγχο του air-condition και συμπλήρωση φρέον αν χρειαστεί;Εγώ μπηκα στο νετ, έψαξα για μια προσφορά από τα 10δες site που έχουν βγει, βρήκα κάποια κοντά σχετικά σε μένα και με 22ε είχα καθαρισμό, συμπλήρωμα, κλπ.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?