-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. -
Ευχαριστώ για τη διόρθωση Alexkid νόμιζα ότι ήταν 'και' ενώ είναι 'ή'
Δεν ήξερα καν ότι μπορείς να βάλεις κινητήρα άλλου κατασκευαστή! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ευχαριστώ για τη διόρθωση Alexkid νόμιζα ότι ήταν 'και' ενώ είναι 'ή'
Δεν ήξερα καν ότι μπορείς να βάλεις κινητήρα άλλου κατασκευαστή!Oυτε και εγω το ηξερα.
-
MX5 με twin spark...
-
Έλα σιγά σιγά να φανερώνονται οι κάγκουρες.
-
Golf με vtech!
-
Τάπερ με tfsi...
-
Ο χρήστης eeg74 έγραψε:
Τάπερ με tfsi...Ελπίζω να έγινα σαφής
-
Ένα δίλιτρο tfsi μοτέρ δεν νομίζω να χάλαγε κανέναν ταπερόβιο, εκτός ίσως από τους πολύ 'καμένους' με τη γραμμικότητα. Μια χαρά γραμμικό είναι το συγκεκριμένο μοτέρ και με ένα πρόγραμμα... μουτς!
Ε, αν καίγεσαι να βλέπεις σώνει και καλά 8000+ rpm, καλιμπράρεις το στροφόμετρο να χτυπάει τον κόφτη στο τέρμα του και στροφάρεις όσο θες!
Εντάξει, μεταξύ αστείου και σοβαρού αυτά!
-
Ο χρήστης eeg74 έγραψε:
Εντάξει, μεταξύ αστείου και σοβαρού αυτά!Το έσωσες τελευταία στιγμή.
Οι ατμοσφαιράκηδες θα σε επικήρυσσαν αν δεν το έλεγες αυτό.
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.
Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.Για γραψε μας την πηγη σου γιατι εγω αλλιως τα ξερω.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.
Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.Για γραψε μας την πηγη σου γιατι εγω αλλιως τα ξερω.
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Βεβαια μπορει να βραχυκυκλώσουν με τον βανκελ -
πουλα το κ εσύ ακριβά ρε συ σα το μάγκα το ξυλοκαστρίτη
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/880714/
πόσους μήνες έχει ο κόπανος την αγγελία με το ίδιο κατεβατό-κείμενο! κ να είχε σπρώξει κ κανά φράγκο στο αμαξι. 'αγωνιστικά' μόμο κόκκινα πετάλια έχει βάλει πάντως -
πρεπει να ναι 2 χρονια αυτο στις αγγελιες με την ιδια τιμη και περιγραφη
-
Όχι ότι δεν είναι σε κατάσταση καινούργιου (εμφανισιακά τουλάχιστον) αλλά 20k ζητάει το θηρίο??
Για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα πάντως από τη στιγμή που τα 6 και 7 χιλιάρικα σε καμία περίπτωση δεν είναι όχι μόνο κέρδος αλλά ούτε καν κάλυψη κάποιου κόστους, καταθέτεις πινακίδες και απλά το χεις να κάθεται μπας και αποκτήσει κάποια συλλεκτική αξία στο μέλλον όπως τα RX-7, Nissan 200SX, AE86 ή το κυκλοφορείς μια στο τόσο για να βγάζεις γούστα.
-
Αυτο με την καταθεση ουτε να το σκεφτεσαι, μετα απο 20 χρονια θα εχεις ενα αυτοκινητο αχρηστο που θα θελει αρκετα μεγαλο ποσο για να ξαναγινει αξιομαχο, και αλοιμονο αν θα το παρεις ποτε πισω... Φιλε μου οπως ειναι τα πραγματα ειτε παιρνεις ενα φθηνο χιλιαρακι για τις καθημερινες σου αναγκες και κρατας το 8αρι για ανοιχτες διαδρομες, ειτε παιρνεις αποφαση κ το δινεις -οσο οσο δυστυχως- για να πας παρακατω.
-
Λυπάμαι αλλά μου βγήκε σεντόνι...
Ας σκεφτούμε τα λεφτά που θα γλυτώνεις από βενζίνη το χρόνο.
Αν τώρα καις 16 και με το άλλο θα καις 10 (δε νομίζω να πας σε κατηγορία αυτοκινήτου που να καίει συνολικά με πόλη -
+1 στον onyx για την αξογη αναλυση του..φιλε πραγματικα γνωριζεις το θεμα...ακολουθησε ενα απο τα σεναρια λοιπον φιλε μου..
-
ωραίος ο onyx
εγώ να προσθέσω πως αν κρατήσει το rx8 κ συνεχίζει να του κάνει χιλιόμετρο θα χρειαστεί κ rebuilt κάποια στιγμή με κόστος 3χλρ? -
Eξαιρετικη αναλυση του Οnyx!
Το rebuild παει απο 1500-4500 χιλ ευρω,ενω βρισκεις και καινουργιο μοτερ με 4-5000 χιλ ευρω
Το ποτε θα χρειαστει ανακατασκευη....αγνωστον,και σχετικως απροβλεπτον!
Θα πουλήσω το 8άρι και θα πάρω...; :)